build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 15-Jan-2011 at 18:54


Добар фајнд, а и браво за нив што ги ставиле овие извештаи на сајтот.

Сликата очекувано е катастрофална 
Ќе бидат исклучително интересни наредните 2-3 извештаи, односно импактот на новите автобуси, и покрај баластот што го влечкаат двокатните.

Инаку ужасно паѓа во очи една крајно негативна работа која можеа да ја поправат без разлика на се, а сепак си опстојува. Имено бројот на продадени билети во автобус е преголем и е вон секаква мера. Кога веќе толку многу години се заебаваат и само најавуваат но никако да воведат пософистицирани билети и методи на наплата, можеа во меѓувреме барем со ценовната политика стимулираат многу повеќе билети да се купуваат во билетари и овластени продажни места, а многу помалку во самите автобуси. Со вакви бројки, ефектот врз комерцијалната брзина сигурно е катастрофален, потрочувачката на гориво ескалира, а и возачите не знам дали се повеќе возачи или продавачи на билети:




Edited by Cloverstack - 15-Jan-2011 at 18:54
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 15-Jan-2011 at 19:02
А дали освен во билетарите на ЈСП билетите се достапни и по трафики и бакалчиња?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 15-Jan-2011 at 19:04
На времето одамна беа, сега не знам.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 16-Jan-2011 at 01:53
Билетите за ЈСП можат да се купат единствено во билетарниците на ЈСП-Скопје, десетини низ Скопје, никаде на друго место, што е лоша работа. И во извештајот на ЈСП-Скопје убаво си стои, додека претпријатието работело како монопол во транспортот, истото имало средства и да купи нови автобуси. Откога се појавиле приватните превозници со крш-автобуси во средина и крајот на деведесетите години и профитот на ЈСП почнал да опаѓа. И така, во желбата да воведеме конкуренција во јавниот транспорт во Скопје, добивме нерентабилно јавно претпријатие со остарени автобуси и распаднати приватни превозници кои го земаат ќарот.

Колку „успешна“ приказна

Edited by BOJAN - 16-Jan-2011 at 01:54
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 03-Feb-2011 at 00:11
Еве уште една потврда дека зглобните автобуси се важен столб на кој се потпира ЈСП. Само не ми е јасно онаа чудна изјава, како планираат 88 автобуси да заменат со 4.

И патем што бидна со првичните соопштенија дека зглобните ќе бидат во првата пратка:
http://www.build.mk/?p=1678

Со гума од дотраени се крпат дупките на зглобните автобуси

Ребрестите гумени спојки на некои возила имаат дупки колку цели прозорци

Старите зглобни автобуси на Јавното сообраќајно претпријатие во оваа зима се како фрижидери за длабоко замрзнување. Ребрестите гумени спојки на некои возила се искинати дури колку цели прозорци. Студениот воздух однадвор понекогаш пишти како виулица кога возилото се движи со малку поголема брзина, па на патниците им се чини дека постудено им е во автобусот додека се возат отколку кога ќе излезат од него. Од Јавното сообраќајно претпријатие признаваат дека голем дел од зглобните автобуси се со искинати гумени ѕидови на средината и засега велат само можат да ги крпат со гума што ја сечат од старите и неупотребливи возила. Објаснуваат дека нема начин како да се поправат состојбите, освен да ги исфрлат од употреба кога ќе пристигнат новите зглобни автобуси. Од ЈСП велат дека првите четиризглобни автобуси на украински „Лаз“ ги очекуваат да стасаат во ноември годинава.

„Секој ден кога ќе налетаме на зглобен автобус, мрзнеме до училиште. Не се влегува во автобус од студ, а од провевот бегаме во предниот или во задниот дел од возилото. Кога имаме време и не доцниме на часови, не се качуваме во зглобните, подобро да чекаме на постојка отколку да не' дува ветер во автобус“, вели средношколецот Бобан Велковски.

Од ЈСП „Скопје“ информираат дека моментално располагаат со 88 зглобни автобуси и сите секојдневно се во сообраќај.

„Зглобните автобуси најчесто ги пуштаме на подолгите и на пофреквентните линии, како што се ’2’, ’5’,’15’,’50’ и ’57’. Возилата имаат просечна старост од 19 години, а најстариот автобус има 32 години. Иако се многу стари и студени поради искинатите гуми, никој досега не ни се пожалил на нашата веб-страница. За жал, замена за таа гума нема и можеме само да сечеме од старите и да ги лепиме хармониките на оние што се во возна состојба“, вели Билјана Јанкуловска, шеф на кабинет на директорот на ЈСП. (Сн.К.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=2249DFCE5790EB4CAD3297AE8D19FAF4
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 03-Feb-2011 at 13:14

Не јадете бурек во автобус!

Во градските автобуси патниците се хранат, но има и возачи што не само што јадат на волан туку и пушат цигари

Снежана Калабакова

Ќе научат ли некои скопјани што е дозволено да се прави, а што не во автобусите на јавниот градски превоз и дека тие не се ресторани за да се хранат во нив. Возачите забележуваат како патникот им влегува во возилото со бурек или сендвич в раце и најчесто не реагираат. Сево ова им пречи на останатите патници, кои не сакаат да седат на замрсените седишта или да ги допираат мрсните држачи од оние што јаделе бурек. Тие се плашат дека патниците со лоши навики многу брзо ќе ги извалкаат новите автобуси, кои наскоро ќе се најдат на скопските улици. Но, не е само тоа дека некои патници се однесуваат вака. Има и возачи што не само што јадат на волан туку и пушат цигари кога патниците ќе им влезат во автобус и ова особено се забележува кај приватниците. Внесувањето храна во возилата честопати е причина и за лошата хигиена, а уште полошо е што не се внимава ниту во поновите увезени автобуси. За разлика од приватниците, кои не знаат како да се справат со лошите навики на патниците и на своите возачи, во ЈСП „Скопје“ освен кодексот на однесување за возачите, и за патниците размислуваат да преземат чекори за да ги спречат ваквите појави.

„Среќна сум кога ќе влезам во понов чист, топол, приватен автобус. Во еден таков забележав млада мајка како кине од бурекот со раце и си го храни детето и си реков зарем не мисли дека владее грип. На крајот ја остави мрснотија на седиштето, а потоа ги испофаќа држачите со мрсни раце, кои по неа, ќе ги избришеме сите ние. Бадијала се етикетите во внатрешноста на автобусот што дошол од некоја европска метропола за забрането јадење сендвичи, сладолед или пиење сок. Забрането е дури и влегување со ролери. Само кај нас ништо не е забрането и никако да се научиме да се однесуваме европски“, вели скопјанката Вики Илиева.

Милорад Димитриевски, еден од сопствениците на приватното претпријатие „Макепрес“, вели дека засега ништо не можат да преземат за ваквото однесување на поединци, но повеќе пати досега апелирале нивните возачи да не пушат цигари во возилата.

„Свесни сме дека внесувањето храна ни ги валка автобусите, но не знаеме како да постапиме и што да преземеме, а да не ги навредиме и да ги изгубиме патниците“, објасни Димитриевски.

Од ЈСП „Скопје“ велат уште отсега размислуваат што да преземат за да ги заштитат новите автобуси од валкање.

„Во автобусите веќе залепивме големи налепници за забрането пушење цигари. На нив стои и апел до патниците ’Пријавете на веб-страницата на претпријатието’. Сега планираме да залепиме големи плакати на кои ќе стои кодексот на однесување за возачите и за патниците, потоа мрежата на линии и сите видови билети што ги нуди претпријатието“, објасни Билјана Јанкуловска, шеф на кабинетот на генералниот директор на ЈСП „Скопје“.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=EFDC23617AD8AA4F987991858366042A
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 04-Feb-2011 at 23:33
Незнам кој приметил. Но јас на два наврати видов една 7ца и една 4ка од поновите автобуси со инсталирани електронски дисплеи горе и од страна. Мислам дека имаше и кирилица.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 05-Feb-2011 at 01:28
Во право си за тие два автобуси, уште кога ги купија 97/98 некои од нив имаа електронски табли, памтам и 5-ка имаше на времето. Ме изненадија затоа што долго време и овие што имаа електронска информација не работеа.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 05-Feb-2011 at 13:51
4-ка има деновиве се врти. Има некоја фирма кај нас што ги произведува табливе. А и овие автобуси мислам дека некои имаа и фабричко вградени.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 09-Feb-2011 at 00:49
?

A large number of these DAB's and Volvo's were exported to the Republic of Macedonia in April and May 2010. This country gave permission for a few months for import of 2hand vehicles. It was a great opportunity for a Danish dealer to clear his stock of Volvo B10BLE, B10L, Scania Omnicity and DAB 15-1200C.


Edited by lslcrew - 09-Feb-2011 at 00:49
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 09-Feb-2011 at 01:06
Точно овие се половните што ги земаа приватнициве. Вакви има 23-ка, 9-ка и ако не се лажам 22-ка и се портокалови. Ми се свиѓа делов "It was a great opportunity for a Danish dealer to clear his stock". Еден мој проф на факс напиша, добро е со приближувањето кон европа да не станеме депонија, место за прљава индустрија и место за вакви скапаници. Иако коа ќе ги видиме низ град ќе стиснеме зуби што барем иаме далеку понови од оние приватнине "мерцедеси".
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 09-Feb-2011 at 01:08
Иако, да бидам искрен, поголем дел од овие уште не сум ги видел, како тие со единечна врата на крај и зелените. Можда завршиле во другиве градови. Иначе кога зборев за портокалови, мслев на оние со две врати на крај и со климата горе, ако тој издаток служи за ладење.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 09-Feb-2011 at 15:48
Тој издаток не е ладење туку се работи за дел каде се складираат резервариза гас, бидејќи овие се полуеколошки автобуси (при одреден бр. на вртежи работат на гас), исто е и со украинските.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 09-Feb-2011 at 17:18
На колку вртежи отприлика се активира гасот, и дали знаеш го користи ли ЈСП редовно? Прашувам бидејќи сум забележал автобуси со резервари за гас на кровот, кои константно испуштале густ црн чад, кој не може да биде продукт од гасот.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 09-Feb-2011 at 23:41
Значи се работи за хибридни модели, комбинација од дизел со гасен уред. На постарите кои ги има (на некои пишува и еколошки автобус) се уклушува мануелно и затоа шесто шадат црн шад бидејќи воопшто и не го уклучуваат поради чест недостикх на земјен гас (кој се точи единствено само во ЈСП и се разликѕва од течниот нафтен гас LPG кој го користиме во автомобилите бензинци). Инаку кај поновите модели на автобуси (и кај украинските)се уклучува автоматки. До одреден бр на вртежи (околу 2000вр/мин во зависност од подесеноста, т.е. од патните услови) работат на гас, а над тоа на нафта поради поголемиот степен на корисно дејство.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 12-Feb-2011 at 12:24

Прегоре електронската наплата во автобусите

Фирмата „Кент карт“ не го разви бизнисот како што планираше и сега само ги сервисира апаратите

Снежана Калабакова

Прегоре електронската наплата во приватните автобуси. И по две и пол години од воведувањето на ваквиот современ начин на наплата, не профункционира според планираното. Електронските картички ниту се применуваат ниту, пак, се продадоа во очекуван број. Електронските апарати, валидатори останаа непопуларни кај сопствениците на автобусите. Кај голем дел од нив останаа да висат само држачите за апаратите, кои никогаш не беа поставени. Оние, пак, што купија понови автобуси, не се многу заинтересирани да ги постават апаратите од старите на новите возила, бидејќи непотребно ќе си направат нови трошоци.

Турската фирма „Кент карт“, односно нивното претставништвото „Ксмет карт“, во Скопје не го разви бизнисот како што планираше. Таа сега е тука само за да ги сервисира апаратите.

Од приватното здружение „Слобода превоз“ велат дека пред три недели го затвориле и инфоцентарот на „Рекорд“ во центарот на градот, бидејќи вкупниот приход не можел повеќе да ги покрива превисоката кирија и останатите трошоци, односно, зарабатеното не било доволно да ја покрие ни интернет-конекцијата. Од претпријатието се уверени дека електронската наплата во автобусите ќе стане актуелна тогаш кога ќе профункционира единствениот тарифен систем, кој градските власти го имплементираат многу бавно.

„Одамна се зборува, а бавно се реализира воведувањето единствен тарифен систем во јавниот градски превоз. Очигледно е дека има кочничари на кои повеќе им одговара ваков начин на наплата, во кеш. А, познато е дека од основањето на ’Макекспрес‘ бараме да профункционира овој единствен тарифен систем. По налог на Градот ги ставивме електронските апарати, бидејќи, во спротивно, немаше да добиеме лиценци. Најдовме и препорачавме фирма со најдобри услови. За секој валидатор со ГПС-систем нашите луѓе инвестираа повеќе од 2.500 евра“, вели Ленин Јовановски, директор на приватното претпријатие „Слобода превоз“.

Тој додава дека единствениот тарифен систем ќе дадеше одговор на сите дилеми што се вртат во јавноста, како што е плаќањето на данокот кон државата, евиденцијата за бројот на патници, бројот на направените обрти на линиите и друго. Приватните превозници, вели Јовановски, не може да бидат надвор од системот на јавниот превоз. Но, според него, некому, веројатно, не му одговара да се знае кој го менува возниот ред и кој фалсификува билети.

Од вкупно 80 валидатори, во автобусите сега има 50 активни. Најмногу од нив се на линиите со броевите „22“ и „ 45“, а делумно на „12“, „23“ и „19“. Од „Слобода превоз“ објаснуваат дека не е точен честиот изговор на возачите дека апаратот не им работи затоа што нема сервисери, затоа што „Ксмет карт“ веднаш може да им го замени со друг. Досега се сервисирани 4-5 апарати што настрадале од неконтролираниот напон на акумулаторите на старите возила.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=90E081D4A6600E4E880BEFC6960AE109
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 16-Feb-2011 at 18:15

Aвтобус на ЈСП Скопје со број „65“ попладнево бил киднапиран од група тинејџери.

avtobus1-500

Од СВР Скопје информираат дека малолетниците влегле во празниот автобус кој бил паркиран на станицата кај Транспортниот центар.

При тоа, еден од нив го запалил автобусот и тргнал, по што веднаш удрил во друг автобус на ЈСП со број „41“.

Во несреќата, повреден е возачот на вториот автобус и уште едно лице. Истите се пренесени во Градската болница.

По судирот тинејџерите, веднаш избегале, а од страна на полицијата извршен е увид на местото на несреќата.

Од билетарата на ЈСП информираа дека во „65“ - ката имало камери, така што тинејџерите-киднапери ќе бидат идентификувани.

avtobus-2-500

 

avtobus-3

 

avtobus-4

http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/19354-Kidnapirana-65-na-JSP

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 21-Feb-2011 at 23:51
mojot omilen avtobus vo kumanovo od ponovite.slikan e od nezgodno mesto ama...



Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 22-Feb-2011 at 12:07

Спасот е во новите автобуси


Испокршени или исшкртани столчиња, валкани автобуси, необележани автобуски станици, се дел од забелешките што скопјани секојдневно ги упатуваат до надлежните од јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“

 

 
%20  
Но (не)хигиената е она што најмногу им пречи на оние што се возат со автобус. Лете е уште полошо, велат анкетираните. Па затоа со нетрпение ги чекаат новите автобуси, кои ќе се пуштат во сообраќај денеска.
- Нашите автобуси изгледаат како хорор-филм. Нечисти се, понекогаш има и отпадоци, столчињата се искршени, неретко и испошкртани со вулгарни написи, вратите неисправни - ни изјави студентот Борис Стојанов.

Од јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ велат дека автобусите се чистат два пати во денот, освен кога е многу студено, па може да замрзнат.

Патниците негодуваат и на однесувањето на возачите. Велат дека се дрски, доколку се нема ситни пари за билет, не ги почитуваат постарите, па пребрзо им ја затвораат вратата при симнување.

Одговорните од ЈСП се свесни и за овој проблем, па затоа апелираат до патниците сите поплаки, со бројот на линијата на која се возеле и серискиот број на автобусот, да ги достават на веб-страницата на претпријатието. Оттаму велат дека секоја пријава се разгледува, а се изрекуваат и опомени и казни за возачите.

Да биде ситуацијата уште пострашна, оние што помалку го познаваат градот, имаат проблем и со станиците, особено поради фактот што повеќето не се обележани, поради што треба да талкате додека најдете каде треба да се качите на автобус.

- Овој проблем требаше да се реши со издавање стотина станици под концесија. Но тендерот за издавање на автобуските станици пропадна, од правни причини - вели Билјана Јанкуловска, портпаролка на ЈСП „Скопје“.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=22211931487&id=14&prilog=0&setIzdanie=22213
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 23-Feb-2011 at 21:50
Приватниците покажаа како се работи домаќински.За малку пари набавија сосема солидни автобуси.Само нека продолжат така и нека ги исклучат од сообраќај кантине кои ги гледавме до сега,а кои по ниоедна логика не требаа да се тркалаат по градов.Крајно време е да се воспостави некаков ред и да не може секој да се вклучува во сообраќај,поготово не со канти стари 30 години кои се возат во Африка и останатите земји од т.н. трет свет.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.395 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.