Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 2223242526 85> |
Author | |||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #461 Posted: 15-Jan-2011 at 18:54 | ||||||
Добар фајнд, а и браво за нив што ги ставиле овие извештаи на сајтот. Сликата очекувано е катастрофална Ќе бидат исклучително интересни наредните 2-3 извештаи, односно импактот на новите автобуси, и покрај баластот што го влечкаат двокатните. Инаку ужасно паѓа во очи една крајно негативна работа која можеа да ја поправат без разлика на се, а сепак си опстојува. Имено бројот на продадени билети во автобус е преголем и е вон секаква мера. Кога веќе толку многу години се заебаваат и само најавуваат но никако да воведат пософистицирани билети и методи на наплата, можеа во меѓувреме барем со ценовната политика стимулираат многу повеќе билети да се купуваат во билетари и овластени продажни места, а многу помалку во самите автобуси. Со вакви бројки, ефектот врз комерцијалната брзина сигурно е катастрофален, потрочувачката на гориво ескалира, а и возачите не знам дали се повеќе возачи или продавачи на билети: Edited by Cloverstack - 15-Jan-2011 at 18:54 |
|||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #462 Posted: 15-Jan-2011 at 19:02 | ||||||
А дали освен во билетарите на ЈСП билетите се достапни и по трафики и бакалчиња?
|
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #463 Posted: 15-Jan-2011 at 19:04 | ||||||
На времето одамна беа, сега не знам.
|
|||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #464 Posted: 16-Jan-2011 at 01:53 | ||||||
Билетите за ЈСП можат да се купат единствено во билетарниците на ЈСП-Скопје, десетини низ Скопје, никаде на друго место, што е лоша работа. И во извештајот на ЈСП-Скопје убаво си стои, додека претпријатието работело како монопол во транспортот, истото имало средства и да купи нови автобуси. Откога се појавиле приватните превозници со крш-автобуси во средина и крајот на деведесетите години и профитот на ЈСП почнал да опаѓа. И така, во желбата да воведеме конкуренција во јавниот транспорт во Скопје, добивме нерентабилно јавно претпријатие со остарени автобуси и распаднати приватни превозници кои го земаат ќарот.
Колку „успешна“ приказна Edited by BOJAN - 16-Jan-2011 at 01:54 |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #465 Posted: 03-Feb-2011 at 00:11 | ||||||
Еве уште една потврда дека зглобните автобуси се важен столб на кој се потпира ЈСП. Само не ми е јасно онаа чудна изјава, како планираат 88 автобуси да заменат со 4.
И патем што бидна со првичните соопштенија дека зглобните ќе бидат во првата пратка: http://www.build.mk/?p=1678
|
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #466 Posted: 03-Feb-2011 at 13:14 | ||||||
Не јадете бурек во автобус! Во градските автобуси патниците се хранат, но има и возачи што не само што јадат на волан туку и пушат цигари Снежана Калабакова Ќе научат ли некои скопјани што е дозволено да се прави, а што не во
автобусите на јавниот градски превоз и дека тие не се ресторани за да се
хранат во нив. Возачите забележуваат како патникот им влегува во
возилото со бурек или сендвич в раце и најчесто не реагираат. Сево ова
им пречи на останатите патници, кои не сакаат да седат на замрсените
седишта или да ги допираат мрсните држачи од оние што јаделе бурек. Тие
се плашат дека патниците со лоши навики многу брзо ќе ги извалкаат
новите автобуси, кои наскоро ќе се најдат на скопските улици. Но, не е
само тоа дека некои патници се однесуваат вака. Има и возачи што не само
што јадат на волан туку и пушат цигари кога патниците ќе им влезат во
автобус и ова особено се забележува кај приватниците. Внесувањето храна
во возилата честопати е причина и за лошата хигиена, а уште полошо е што
не се внимава ниту во поновите увезени автобуси. За разлика од
приватниците, кои не знаат како да се справат со лошите навики на
патниците и на своите возачи, во ЈСП „Скопје“ освен кодексот на
однесување за возачите, и за патниците размислуваат да преземат чекори
за да ги спречат ваквите појави. |
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #467 Posted: 04-Feb-2011 at 23:33 | ||||||
Незнам кој приметил. Но јас на два наврати видов една 7ца и една 4ка од поновите автобуси со инсталирани електронски дисплеи горе и од страна. Мислам дека имаше и кирилица.
|
|||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||||||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #468 Posted: 05-Feb-2011 at 01:28 | ||||||
Во право си за тие два автобуси, уште кога ги купија 97/98 некои од нив имаа електронски табли, памтам и 5-ка имаше на времето. Ме изненадија затоа што долго време и овие што имаа електронска информација не работеа.
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #469 Posted: 05-Feb-2011 at 13:51 | ||||||
4-ка има деновиве се врти. Има некоја фирма кај нас што ги произведува табливе. А и овие автобуси мислам дека некои имаа и фабричко вградени.
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #470 Posted: 09-Feb-2011 at 00:49 | ||||||
?
A large number of these DAB's and Volvo's were exported to the Republic of Macedonia in April and May 2010. This country gave permission for a few months for import of 2hand vehicles. It was a great opportunity for a Danish dealer to clear his stock of Volvo B10BLE, B10L, Scania Omnicity and DAB 15-1200C. Edited by lslcrew - 09-Feb-2011 at 00:49 |
|||||||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #471 Posted: 09-Feb-2011 at 01:06 | ||||||
Точно овие се половните што ги земаа приватнициве. Вакви има 23-ка, 9-ка и ако не се лажам 22-ка и се портокалови. Ми се свиѓа делов "It was a great opportunity for a Danish dealer to clear his stock". Еден мој проф на факс напиша, добро е со приближувањето кон европа да не станеме депонија, место за прљава индустрија и место за вакви скапаници. Иако коа ќе ги видиме низ град ќе стиснеме зуби што барем иаме далеку понови од оние приватнине "мерцедеси".
|
|||||||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #472 Posted: 09-Feb-2011 at 01:08 | ||||||
Иако, да бидам искрен, поголем дел од овие уште не сум ги видел, како тие со единечна врата на крај и зелените. Можда завршиле во другиве градови. Иначе кога зборев за портокалови, мслев на оние со две врати на крај и со климата горе, ако тој издаток служи за ладење.
|
|||||||
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #473 Posted: 09-Feb-2011 at 15:48 | ||||||
Тој издаток не е ладење туку се работи за дел каде се складираат резервариза гас, бидејќи овие се полуеколошки автобуси (при одреден бр. на вртежи работат на гас), исто е и со украинските.
|
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #474 Posted: 09-Feb-2011 at 17:18 | ||||||
На колку вртежи отприлика се активира гасот, и дали знаеш го користи ли ЈСП редовно? Прашувам бидејќи сум забележал автобуси со резервари за гас на кровот, кои константно испуштале густ црн чад, кој не може да биде продукт од гасот.
|
|||||||
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #475 Posted: 09-Feb-2011 at 23:41 | ||||||
Значи се работи за хибридни модели, комбинација од дизел со гасен уред. На постарите кои ги има (на некои пишува и еколошки автобус) се уклушува мануелно и затоа шесто шадат црн шад бидејќи воопшто и не го уклучуваат поради чест недостикх на земјен гас (кој се точи единствено само во ЈСП и се разликѕва од течниот нафтен гас LPG кој го користиме во автомобилите бензинци). Инаку кај поновите модели на автобуси (и кај украинските)се уклучува автоматки. До одреден бр на вртежи (околу 2000вр/мин во зависност од подесеноста, т.е. од патните услови) работат на гас, а над тоа на нафта поради поголемиот степен на корисно дејство.
|
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #476 Posted: 12-Feb-2011 at 12:24 | ||||||
Прегоре електронската наплата во автобусите Фирмата „Кент карт“ не го разви бизнисот како што планираше и сега само ги сервисира апаратите Снежана Калабакова Прегоре електронската наплата во приватните автобуси. И по две и пол
години од воведувањето на ваквиот современ начин на наплата, не
профункционира според планираното. Електронските картички ниту се
применуваат ниту, пак, се продадоа во очекуван број. Електронските
апарати, валидатори останаа непопуларни кај сопствениците на автобусите.
Кај голем дел од нив останаа да висат само држачите за апаратите, кои
никогаш не беа поставени. Оние, пак, што купија понови автобуси, не се
многу заинтересирани да ги постават апаратите од старите на новите
возила, бидејќи непотребно ќе си направат нови трошоци. |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #477 Posted: 16-Feb-2011 at 18:15 | ||||||
|
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #478 Posted: 21-Feb-2011 at 23:51 | ||||||
mojot omilen avtobus vo kumanovo od ponovite.slikan e od nezgodno mesto ama...
Uploaded with ImageShack.us |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #479 Posted: 22-Feb-2011 at 12:07 | ||||||
Спасот е во новите автобуси
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=22211931487&id=14&prilog=0&setIzdanie=22213 |
|||||||
Sale SK
Senior Member БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
Quote Reply #480 Posted: 23-Feb-2011 at 21:50 | ||||||
Приватниците покажаа како се работи домаќински.За малку пари набавија сосема солидни автобуси.Само нека продолжат така и нека ги исклучат од сообраќај кантине кои ги гледавме до сега,а кои по ниоедна логика не требаа да се тркалаат по градов.Крајно време е да се воспостави некаков ред и да не може секој да се вклучува во сообраќај,поготово не со канти стари 30 години кои се возат во Африка и останатите земји од т.н. трет свет.
|
|||||||
Post Reply | Page <1 2223242526 85> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |