build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Јавен автобуски превоз (општо)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 01-Mar-2011 at 21:54
Вечерва во Центар на Рекорд помина рекаросирана двојна 57-ца.
Не влегов бидејќи чекав друг автобус, но забележителни беа новата црвена гума на средината на автобусот,
внатрешното осветлување, вратите кои не се отвораа и затвораа синхронизирано, но сепак не удираа со сета сила, како и надворешната боја.
И моторот не беше многу гласен како за мотор на стар автобус.


Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 21:55
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 02-Mar-2011 at 01:21
Има неколку дупли автобуси кои се реновираа во изминатиов период. Рекоа тоа било само привремено решение за неколку такви автобуси, заради прокапување, дување и сл

Еве и нешто од денес


ЗА ПРИВЛЕКУВАЊЕ ТУРИСТИ ЗА НОВАТА ЖИЧАРНИЦА

Ќе се пуштат автобуси до Средно Водно

Автобусите на почеток ќе возат само во викендите, кога се очекува да има најмногу туристи, а доколку се јави потреба, дел од нив ќе се пуш­тат и преку недела


Град­ски автобуси наскоро ќе возат и до Средно Водно. Идеја за во­ве­ду­ва­ње на автобуски превоз на планината, раководството на ЈСП "Скопје" до­би­ло во пресрет на пуштањето на жичарницата, која се очекува да би­де готова во јуни.
Спо­ред процените на Јавното сообраќајно претпријатие, автобусите ќе при­до­не­сат за поголем интерес кај граѓаните да отидат до Средно Водно, од каде што потоа, со жичарница ќе се возат до Милениумскиот крст.
Не­о­фи­ци­јал­но, автобусите на почеток ќе возат само во викендите, кога се оче­ку­ва да има најмногу туристи, а доколку се јави потреба, дел од нив ќе се пуштат и преку недела. Колку ќе чини билетот до Средно Водно, сe уште не е утврдено, но според груби пресметки на Претпријатието, цената ќе би­де приближно како автобуските карти, односно 30 денари во еден правец.
"За­се­га немаме точно пресметано колку автобуси и на кои линии ќе има потреба да возат до Средно Водно. Идејата ни е да се привлечат по­ве­ќе туристи за новата жичарница, со која ќе стопанисуваме ние. Сакаме ав­то­бу­си­те да тргнуваат од неколку локации во Скопје, но кои ќе бидат тие, допрва ќе одлучуваме", велат од ЈСП "Скопје".
Жи­чар­ни­ца­та до Милениумскиот крст на Водно ќе биде долга 3,4 ки­ло­мет­ри, а трасата која сега се гради е долга 2 километра. Ќе има затворен тип гон­до­ли, во бело-портокалова боја, со слика од македонското знаме во дол­ни­от дел. Двете ВИП-кабини, пак, ќе бидат во црна боја и ќе бидат со ка­па­ци­тет за четворица патници, двојно помалку од обичните. Жичарницата ќе има капацитет да пренесе 1.200 патници за еден час. (М.Ѓ.)

http://vest.com.mk/?ItemID=033E6922029CED4699B5BFA243490C1A
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 03-Mar-2011 at 00:40
Dexter, баш ме интересира нешто повеќе за ова што спомнавме:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1197&PID=89941#89941

Па еве адекватна нишка
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 03-Mar-2011 at 09:59
Go prefrliv ova na posodvetna niska
Originally posted by Goran

Zosto ne se podeli Skopje na poveke reoni i da se napravi vozen red da se dade pod koncesija na privatnici i drzavata da subsidira po km a i da ima odnapred napraven pravilinik za frekfrentonst i tocnost i kavalitet na vozen park sto ke go kontrolira ispekcija a isto i graganite vo slucaj na ne pridurzuvajne po pravilnikot da se kaznuva pod odnapred opredelna kazna vo kraen slucaj da se odzeme licenca. Na ovoj nacin e organiziran javniot sobrakaj vo poveke zapani drzavi.

Na ovaj nacin ke mu se stavi kraj na bolkata so javni preprijatia i javni nabavki.Drzavata ke bidi vo kontrola a drugi ke se sekira za vozniot park mnogu e polesno da konrtoliras i da sakconiras ako ne si toj sto go sproveduva servisot.



Originally posted by pbanks


Originally posted by Dexter26

Одлична ти е идејата. Всушност, приватен инвеститор, по можност странски, се има докажано како најдобар пример за инвестирање во општествената инфраструктура во Македонија. Еден пријател мој вели дека им се восхитува на ЕВН, бидејќи од кога го купија ЕСМ, ако не плаќаш ќе те исклучат, ако не им дозволиш да те исклучат, ќе ја исклучат целата зграда, или целата улица, или можеби дури и целата населба или целото село, додека кога ЕСМ беше во државна сопственост никој не се осмелуваше на вакви потези.
Воопшто не би се сложил со тебе. Многу често странски инвеститор/концесионер излегол како лоша солуција кај нас од причина што најчесто не знаеме да си ги заштитиме нашите интереси при договарањето на концесија. Воедно, и јас сум задоволен од начинот на кој ЕВН се справува со неплаќачите, но е жално е што главниот аргумент за концесионер е фактот дека сме неспособни да извршиме основни задачи како наплата поради дневна политика или корупција (патарините??)
Кај приватните градски превозници, нема мавање по врата за да некој влезе од средна или од задна врата, туку само од предна може да се влезе, додека кај ЈСП Скопје секој си влегува во автобусот од каде сака, иако со слободен билет, сепак спротивно е на кодексот, треба да му го покажеш билетот на возачот, а нашинциве кои влегуваат од средна или задна врата, не се баш толку многу по кодексот.
Ова е одличен пример дека концесијата/приватизацијата не се солуција доколку претходно нема строги регулативи кои се спроведуваат. Имено приватните градски превозници се синоним за хаос. Влегувањето само од предна врата е случајно работа на место водено од нивната трка за профит, но во иста категорија спаѓаат и застанувањата каде ќе стигнат, излегувањето на патници каде ќе стигнат итн итн... Приватниците се прави каубојци по скопските улици.
Во 2001 јас воопшто не ни верував дека тогашен Македонски Телекомуникации, денешен Т-Хоум, 10 години подоцна, во 2011 ќе нуди Интернет телевизија, оптички Интернет, бесплатен безжичен Интернет на одредени места итн. Можеби во сето ова ќе уживавме и ако Македонски Телекомуникации останеше во државна сопственост, можеби не, но сепак многу повеќе им верувам на приватните странски инвеститори отколку на приватните домашни инвеститори.
Македонски телеком под капата на Т-Хоум беше синоним за пљачкаш во привте 4-5 години од приватизацијата. Мислам дека во копродукција со неколкуте владеачли гарнитури неговата монополска позиција свесно се одржуваше за што ние плативме огромни суми пари. Дополнително мислам дека свесно се одложуваше влезот на некои технологии во Македонија (стартот и перформансите на АДСЛ на пример) долги години додека навистна не се создаде колку толку конкурентен пазар на тоа поле. Да потсетам дека претходно МТ под државна капа работеше одлично, дигитализацијата веќе беше во тек, интернет имавме уште од 1995 итн итн... Сето тоа по доста подостапни цени. На пример основната претплата за телефон во тоа време беше 50 денари, додека денеска без 400 денари + ДДВ нема муабет со нив.

Decki ova ne moja ideja ova sto mene mi tekna otpament e ispitana i provereno raboti super kaj sto ze naogam vo Melbourne i super fukcionira.
Melbourne e podelen na reoni Privatnici si imaat garazi i svoj vozen park i svoi linie sto gi opsluzuvaat i strog parvilnik na koj sto mora da se pridrzuvaat.
A biletite se vo sopstvenost na drzavata tie se prodavat po prodazni punktovi a i vo avtobisi parite se slivaat vo drzavna kasa a drzavata gi plaka privatnicite po km opsluzen a drzavata si ima svoja ispekciona sluzba koja gi kontrolira liniete za tocnost i za frekfrencija a isto i patnici koi sakaat da se svercuvaat i da ne platat potocno dadeno na privatna firma sto gi kontrolira bileti so motivacija kolku poveke patnici kaznat sto ne plakaat bileti procent od kaznata odi zanif a kaznite se rigorzni.Vo isto vreme gi kontrolirat i soferite dali prodavat karti ili profitiraat.

A toa sto se protivi nekoj na privatizacia treba se preispita sebesi.
Ako socializmot bese podobro opstestvo nema da propadnese nasekade. Samo uste 2 drazavi ostana komunisticki a Kina odi kon kapitalizam po poleka se transformiara svatija deka ako se inatat eden den ke bidat smenati so sila ko se sluci nasekade so pament ja trasormiraat svojata ekonimija i stanaa vtora ekonomska sila na svet a za brzo vreme ke bidat i prva.

A za ova da se sluci e lesno edna strucna poseta od vlada vo Melbourne ke i im objasnat kako funkcionira samo trebat da si prilagodot istiot pricip sprema svoi potrebi a koj rece mora da bidi stranska investicija ako Skopje se podeli na reoni ima luge so pari i vo makdonija sto bi zele licenca.

Ne sakam da zboram brojki na avtobusi ama za toa mozi da se razraboti studia i da se deli na reoni.
No ne na mnogu mali reoni pa drzavata da se rasprava so privatnici so 10 avtobisi.

Tie priavtrnicite imaat moznost da si ja prodavaat licencata a nekoj od posteckite ke ja kupi i ke stanat pogolemi.

Taka i ovde se sluci. Od pocetok vo Melbourne bea lokalni privatnici koj postanaa pogolemi a na kraj niv gi kupi setrinska firma na sinagapure Airways no ne da go imaat celosen pazar monopol.

Koga ke se vovedi nova linija se dava na tender sekoj privatnik se nadava toj sto ke dade najpovolna ponuda ja dobiva linijata.

Ke mu bide kraj na javni nabavki i javni preprijatija.
Polesno e da kontroliras nekogo ako ne si vo funkcija na dvatel na usluga.

A so Javni prepriatia ti davas usluga a nikoj ne te kontrolira.

Na drzavata ja kosta isto zatoa sto privatnik ke gi minimizira site davacki i ke vovede pogolema produktivmost.
Profitot e delot od nesposbnost na javno prepriatie i birokratija.
Na toj nacin bugetot nema da trpi a graganite dobivaat podobra usluga.


Edited by Goran - 04-Mar-2011 at 05:06
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 04-Mar-2011 at 00:34
Незнам дали е за тука...Знае некој што се случува со ФАС функционира воопшто фабриката ?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 05-Mar-2011 at 16:27
Previous
 
Претпоставувам дека функционира, барем сервисот Big%20smile
Ама очигледно газдите се профитери, со оглед на фактот дека не успеаа да победат на ниту еден од тендерите за нископодните градски автобуси, како и на ниту еден од тендерите за двокатните градски автобуси.
Па едно време се фалеа дека ќе тераат бизнис со некои кинези и ќе произведуваат автомобили, според неофицијални и необјавени извори на Интернет, нашинциве ја оплескале работата со кинезите.
Едно е кога си имаш работа со инвеститор, а друго е кога си имаш работа со профитер.
А да не додавам па уште и дека е извршена измама во Санос (денешен Санос, поранешен ФАС 11 Октомври), при што неовластено била извршена продажба на имот на фабриката, не помнам што како, но едно е сигурно, а тоа е дека не е се баш мед и млеко во Санос.
 
А кога сме кај ЈСП Скопје, следува еден бисер:
 
 
Или е 65 или е 53, е сега што како, тоа ЈСП Скопје треба да ги прашаме Big%20smile
Ќе го сликнев и од позади, ама брзо тргна, не ги помина ни 15 секунди на станица, инаку и од позади пишуваше 65.


Edited by Dexter26 - 05-Mar-2011 at 16:31
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 05-Mar-2011 at 18:06
^
Муабетот за Санос ми беше поради тоа што гледам сите српски фабрики за автобуси си функционираат нормално а нашата единствена ми изгледа дека е пропадната. Инаку јас слушав муабети дека повеќето од машините од фабриката и им се продадени па и доколку победеа на тендерот за градскиот превоз ќе морале да купуваат и некои нови машини бидејќи старите биле продадени.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 11-Mar-2011 at 16:25
Досега не сме евидентирале, еве интервју со Груевски, има најава за осумнаесет минибуси. 1:42:00
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 11-Mar-2011 at 16:41
Шеснаесет се, 3 тендери досега пропаднаа. Како не сме евидентирале? Затоа се купија 84 нископодни еднокатни.

Демек сто еднокатни (84 нормални, 16 минибуси), плус двеста двокатни.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 11-Mar-2011 at 18:03
Ученички превоз во Неготино. Жолт автобус, баш како на филм



Шала на страна, во многу држави училишните автобуси се жолти. По пензионирањето на кантите од ЈСП, може да се подарат на училиштата кои сами сакаат да организираат превоз. И да се исфарбаат жолти.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 11-Mar-2011 at 18:34
      Зошто сакаш децата да се возат во небезбедните канти. Дојди во Куманово и види Оли-Травел, Штуз и Глобус какви автобуси пуштаат за школски превоз.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 15-Mar-2011 at 01:37
Мене лично не ме интересира бојата на возилата, туку ме интересира возилата да бидат пред се, безбедни, удобни и современи.
А ова го мислам не само за Скопје, туку општо за сите возила низ цела Македонија.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 15-Mar-2011 at 19:59
во неготино вози превозникот памела а на нив и претходно автобусите им беа жолти така да ова што е напишано за жолтата мислам дека е non sense Ohno
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 15-Mar-2011 at 20:44
Се фативте сите за бојата ко слепци. Еве на што мислам:







Небаре толку важна е бојата. Ми се допаѓа идејата. Организиран училишен превоз, а не слободни карти со налепници во Скопје, и доделување на линии на пријатели во останатите градови, и какви не глупости.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 24-Mar-2011 at 12:39

Разединети боите на јавниот превоз

Шаренило од бои, написи, реклами и електронски панели ги „красат“ автобусите на приватните превозници наспроти унифицираните црвени автобуси на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Има секакви - жолти, зелени, сиви, бели, дури и со реклами од земјите од кои се увезени како половни - германски, дански...

Иако постојано се најавува унифицирање и на јавниот градски превоз, односно еднотарифен систем и непривилегираност, тоа во реалноста с` уште го нема.

Директорот на приватното претпријатие за јавен градски превоз „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, најави дека конечно се изработува стручна студија која треба да го унифицира јавниот превоз, односно тарифниот систем, мрежата на линии и ценовната политика.

- Студијата ја изготвуваат експертите Никола Крстановски, професор на Факултетот за сообраќај во Битола, и Славен Тица од Белград, кој има искуство во практичното спроведување на ваков систем во метрополата на Србија - објаснува Јовановски. Тој се надева на квалитетно решение кое ќе претставува почеток на правната рамка за јавниот градски превоз, која ќе биде спроведлива и прифатлива за сите. Потенцираше дека досега секогаш кога барале да се среди хаосот не наоѓале соодветно решение со Градот.

- Ние сакаме нашите автобуси да бидат портокалови, боја што е приближна на црвената, а сепак да се двои од црвената на ЈСП „Скопје“ - вели Јовановски.

Од „Мак-експрес“ велат дека Градот уште во 1996 донел одлука бојата на приватните автобуси да биде црвена со бела лента, но признава дека неа никој не ја применувал.

- С`ѓ уште немаме поведено акција за бојосување на автобусите бидејќи во моментов имаме возила кои не се официјално вклучени во сообраќај, а има и стари автобуси кои треба да бидат исклучени, но сопствениците сакаат докрај да ја искористат регистрацијата - се правда Војо Велевски, еден од сопствениците на „Мак-експрес“.

И тој вели дека деновиве од Градската управа и од експертите им е доставен прашалник, односно анкетен лист за тоа како би требало да изгледа јавниот градски превоз, низ повеќе прашања.

- Врз основа на нашите одговори, спомнатите експерти треба да ја изготват студијата. Коректно и за поздравување е што Градот и експертите најпрвин сакаат да го чујат нашето мислење за воспоставување ред во јавниот градски превоз.

Овој анкетен лист веќе го доставивме до нашите членови. Листот, пополнет со нашите мислења, треба да му го доставиме на Градот до крајот на неделава - вели Велевски, додавајќи дека треба да се консултираат и превозниците од „Слобода превоз“.

Од Градот велат дека досега немало пропишано унифицирана боја за јавните автобуски превозници.

- Заштитена е црвената боја на ЈСП „Скопје“, а за приватните не е пропишана боја. Што се однесува до рекламите на автобусите на приватните превозници, за регулирање се задолжени државните инспекторати, потенцираат од Градот.

Од Градот информираат дека веќе е спроведена јавна набавка за избор на изработувач на проект за оптимален модел на организација и управување со системот за превоз на патници на подрачјето на Скопје.

- Тендерот го доби фирмата „Проинг дооел“ од Битола. Според проектната задача, изработката на студијата треба да се заврши до средината на јули годинава и со неа треба да бидат утврдени сите релевантни детали важни за дефинирање на глобалниот транспортен модул, одговорија од одделение за односи со јавност во Градот.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=8CDE761BB287E143927282CFD052A462
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 01-Apr-2011 at 10:30

Интервју со директорот на ЈСП, Мишо Николов

Заради големиот интерес за јавниот превоз и новитетите што ги воведоа, само за вас подготвивме интервју со генералниот директор на ЈСП, Мишо Николов.

Илјадници граѓани дневно го користат јавниот превоз. За што најмногу ги користите финансиите што ги прибирате? Има ли простор за инвестиции?
Како што знаете, ова претпријатие е од јавен карактер и вршиме јавна дејност и токму поради тоа имаме наметнати цени и бенефицирани билети. Заради ова, претпријатието нема простор за реинвестирање на прибраните средства, зашто најголем дел од нив ги даваме за плати на вработените и за одржување на возниот парк, односно за тековно работење.

Дали ова значи дека сите претпријатија од јавен карактер треба да работат со загуба?
Не. Ова е дејност што е субвенционирана од градот и најчесто работи со загуба. Можам со сигурност да ви кажам за претпријатијата од Европа дека сите работат со загуба. Заради овој факт јавните превозници најчесто се субвенционирани од страна на градот. Единствено јавниот превоз во Лондон работи со најмала загуба од 25 проценти, а најголеми трошаџии се претпријатијата во Атина и Брисел.

Зошто Лондон работи со најмала загуба и зошто ние не можеме да работиме на таков начин? Зошто не може кај нас да се воведе тоа?
Тие имаат приходи од 1,3 милијарди фунти, а вкупни трошоци од 1,7 милијарди фунти и тоа е зашто во Лондон имаат стопроцентна наплата и максимално ја имаат искористено технологијата. За две недели ќе се распише тендер за смарт-тикетинг систем и автоматска локација на возила. Како и автоматска продажба на карти. А до крајот на оваа година овој систем и ќе бидеме во употреба и можност да правиме комбинација на билети (за неколку часови, за една линија, за цел ден).
 
Ова значи дека ќе треба да воведете и билети за домашни миленици?
Тоа ќе го поддржува системот и во план е оваа реализација на оваа идеја, но засега не е доволно разработена.

Дали цените на билетите се реални со оглед на цените на нафтата?
Цените не се реални. Во 2009 година цената на нафтата беше околу 45 денари, додека денес е околу 70 денари, а цените на билетите остануваат исти. Што значи дека не се реални... Загубата во 2009-та беше помала за разлика од минатата година. Со новите цени од 2011 година правопропорционално ќе се зголеми и нашата загуба. Меѓутоа, како што кажав ние сме субвенционирани од градот Скопје и можеме да си дозволиме да не ги зголемуваме цените.

Приватните превозници почнаа да се екипираат со нови автобуси. Ги чувствувате ли како конкуренција?
Со оглед на тоа дека приватните превозници имаат 13 линии, ние имаме 73 линии, се чувствува конкуренција на тие делови каде што возат приватните превозници. Но, ќе кажам дека тоа не е добро, затоа што не треба да постои конкуренција во јавниот превоз. Погледнете само што се случува на улиците. Постои лоша конкуренција и сериозен натпревар за патници и тоа директно влијае на безбедноста на граѓаните. Конкуренција во Европа нема. Со ова не кажувам дека треба да исчезне приватниот превозник, туку кажувам дека треба да бидат под закрила на градот Скопје и да работат за плата. Односно, да ги плаќа превозниците по километар.

Дали со новите автобуси ќе дејствувате на општествената свест и на кој начин?
Прво, сакам да истакнам дека сум многу задоволен од односот на граѓаните кон новите автобуси. Во периодот пред да се пуштат автобусите се зборуваше дека не се тапацирани седишта за Македонците, дека не се нови автобуси и ред други негативни карактеристики. Досега немаме оштетувања на автобусите што значи дека веќе таа општествена одговорност е качена на повисоко ниво

http://daily.mk/cluster3/31fbbd6f68f032b39cf96d663f042c61/666065
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 01-Apr-2011 at 10:54
Така е мајсторе. Во европа нема конкуренција, конкуренцијата е врвна вредност во демократските капиталистички системи. Земај си субвенции од градот и зголеми цена на карти и никој да не ти диши во врат. Во западен свет се што има блага можност да се стави на пазар, се ставило, па и сопственото здравје, а кај нас допвра сме во дилеми дали конкуренцијата е здрава работа. Таков ни е и превозот.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 01-Apr-2011 at 11:24
Originally posted by lslcrew

Така е мајсторе. Во европа нема конкуренција, конкуренцијата е врвна вредност во демократските капиталистички системи. Земај си субвенции од градот и зголеми цена на карти и никој да не ти диши во врат. Во западен свет се што има блага можност да се стави на пазар, се ставило, па и сопственото здравје, а кај нас допвра сме во дилеми дали конкуренцијата е здрава работа. Таков ни е и превозот.

Сакаш да кажеш дека на запад ИМА конкуренција во јавниот превоз??? Конуренција во јавниот превоз нема ни во САД, па ние ќе измислуваме нешто ново и ќе дозволиме приватњациве да си возат кога ќе им текне, да наплаќаат карти по различна цена и други глупости.
Апсолутно ја подржувам идејата за стандардизација на јавниот превоз. А за ставање под капа на градот, мислам дека има и подобри опции. На пример градот да издава франшиза. И секако условот за да се добие франшизата да биде, на пример: да бидат правен субјект, минимум да поседуваат одреден број на автобуси за да може да експлоатираат цела линија, да работат по распоред кој ќе им го даде градот и секако автобусете да бидат во сопственост на правниот субјект, а шоферите да работат на плата.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 01-Apr-2011 at 11:31
Добар пример даде со франшиза, ама конкуренција да нема тоа е незамисливио. Нас кога ќе ни се каже пазар одма го мислите тоа како гола конкуренција до крв, непошитување ред. Може да си има оценување од граѓани или други форми на евалуација што ќе кажат кои ќе ги земе ограничениот број на линии и како рпедходно се покажал, ама дека незагрозена форма монополизирана форма што нема што да ја тера да се подобри нема никаде.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 01-Apr-2011 at 16:07
vo Berlin nema konkurencija.....ima monopol na pretprijatieto za javen transport BVG koi gi drzhi site avtobuski linii, tramvaite i podzemnata zheleznica. Nadzemnata zheleznica (S-bahn) e sestrinska firma na DB i e vkluchena so odreden procent vo naplatata na kartite za vozenje. Inaku tochno radi goleminata i raznovrsnosta na javniot transport obichna karta vo berlin chini 2,3 evra i so taa karta mozhesh da vozish od a do be, se dodeka toa ne e vo krug ili povratno, so koj sakash vid na transport vo rok od 2 chasa (normalno mozhesh da pravish i pauzi.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.391 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.