Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 2526272829 85> |
Author | ||
Tuvok
Senior Member Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply #521 Posted: 18-Apr-2011 at 15:41 | |
Ама работата е дека кога веќе земаме нови автобуси да ни се промени стандардот. За тоа со седењето/стоењето не се согласувам бидејќи и секаде во свет подеднкаво и се седи и се стои, се тоа зависи од линијата и период од денот. Убаво беше кажано погоре на некои линии сега има дупли автобуси, а двокатните не се ни приближно со носивоста на дуплите, а нели за развој понатамошен на бројт на патници ни треба и поголем капацитет. Значи тука решение е само прилично зголемување на фрекфнетонста на автобусите. Друга работа е тоа што за 3, 4 станици секого ќе го мрзи да се качи горе. Во најголемиот шпиц во денот на некои линии има страшна потреба од дупли автобуси. Би било добро ако некои од двокатните ги заменат со такви од Јутонг. Незнам дали воопшто пред да се нарачува се правени некои истажувања во однос на број на патници, и потреба од поголема фрекфентност на одредени линии. Edited by Tuvok - 18-Apr-2011 at 15:43 |
||
schultz
Newbie Joined: 21-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #522 Posted: 18-Apr-2011 at 19:36 | |
И јас мислам дека така ќе биде најдобро не само заради капацитетот на автобусите туку и заради инфрастуктурата на улиците. Доволни се 50-60 двокатни автобуси за да се обележи ретро стилот, да бидат видени и да се пуштат во употреба на главните градски линии пр.(2, 3, 4, 5, 7, 9, 15, 16, 19, 22, 24), сигурен сум дека нема услови тие автобуси да сообраќаат до Побожје и Св Петка. Нам ни требаат повеќе единечни и дупли автобуси. Инаку како замена можат да ги разгледаат следниве опции на модели на YUTONG, кој не се ни малку за занемарување, а би биле доста идентични со Украинските ЛАЗ. Еве неколку слики што пронајдов на нет:
идентични на ЛАЗ
Идентични на MAN
|
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #523 Posted: 18-Apr-2011 at 20:13 | |
Тие се тие кинески копии што веќе не ископираа имаат копии буквално на се
Евтина работна сила над 50% од светските компании имаат фабрики таму Кина е буквално застрашувачка економија ама и голем шкарт неквалитет. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #524 Posted: 18-Apr-2011 at 21:13 | |
Da ama so tek na vreme od toa masovno kopiranje i kvantite pochnuva da se sozdava i odreden kvalitet. Imeno pred nekolku godini koga pochna naplivot na kineski proizvoditeli na avtomobili chii dizajni bea kopirani imashe eden mnogu ubav napis vo Auto Bild (germanskiot) kade ubavo beshe pokazhano deka vo 60tite i 70 tite tokmu istoto go imaat praveno i japoncite.......chij kvalitet na avtomobili denes go znaeme kakov e. Taka da ne potcenuvaj. |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #525 Posted: 18-Apr-2011 at 21:19 | |
Слично беше и со кореанците во 90те години. |
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #526 Posted: 18-Apr-2011 at 23:52 | |
Во секој случај квалитетот на Јутонг е тој, добар или лош, важи и за двокатните автобуси кои ги добивме.
|
||
schultz
Newbie Joined: 21-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #527 Posted: 19-Apr-2011 at 15:19 | |
Квалитетот е таков како што е, има време да се докажат, но парите се веќе дадени значи мора да е ЈУТОНГ, така да ако може да се делува за рестото од автобусите да бидат онакви какви што ни требаат...
|
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #528 Posted: 27-Apr-2011 at 11:55 | |
Дали памтите/имате информација пред колку години се укинати ноќните линии на ЈСП (не сум сигурен,мислам дека имаше) и поради која причина?
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #529 Posted: 27-Apr-2011 at 14:17 | |
Ако може да се верува на овој текст од „Вест“ (регистриран е само на Билд, оригиналот го нема во архивата на Весникот), тогаш тоа било околу 2003 година:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=460&PID=20440#20440 |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #530 Posted: 27-Apr-2011 at 19:25 | |
Не знам дали сте приметиле, но деновиве вози уште еден "нов" автобус, 35-ка иде, претходно беше користен за развозавање на вработени во АРМ и фабрики, бел е, со две врати и ко што спомнав прв пат го гледам како дел од линија на ЈСП.
|
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #531 Posted: 27-Apr-2011 at 20:46 | |
Мислиш на ова? Ovoj Bese Edinstveniot niskopoden Avtobus vo JSP do pred Mesec Dena ,Proizveden e vo Fabrikata na Kastiljo sto se Naoga vo Metalski Zavod Tito,Avtobusot Obicno Vozese Lica so posebni potrebi nikogas ne bil na linija ,Godinata na proizvoctvo ne ja znam ama mislam deka od 2007 Извор: www.autobusi.net Edited by Тркало - 27-Apr-2011 at 20:47 |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #532 Posted: 28-Apr-2011 at 14:10 | |
Да, да, дефинитивно тој е. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #533 Posted: 29-Apr-2011 at 08:25 | |
И не е само овој автобус, ако сте приметиле низ градов ЈСП користи уште неколку бели автобуси од својот возен парк за превоз на патници. Тоа се оние стари САНОС автобуси за меѓуградски сообраќај, кои не знам од кои причини сообраќаат на линии како што се 4, 8 или 24.
Во секој случај, треба да ги офарбаат во црвена боја барем, за да не збунуваат патници. |
||
schultz
Newbie Joined: 21-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #534 Posted: 29-Apr-2011 at 22:24 | |
И не само тоа, мислам дека веќе крајно време е да се стави ред и во тој поглед на бојата на автобусите. Ако бојата на Градски е црвена тогаш сите нивни автобуси нека бидат црвени, ако се покриени со реклами тогаш предниот и задниот дел нека си остане црвен, а на средината нека си има реклама. Него поголем хаос владее кај Приватњаците има црвени, жолти, бели, поморанџести значи од каде што се купени таква е и бојата, нели може да си одберат една или две бои за кои ќе се договорат и сите да бидат исти, ем подобро за распознавање, ем полично за градот... |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #535 Posted: 29-Apr-2011 at 22:34 | |
Уф, минатиот пат ме збунија приватниците. Имаат неколку црвени автобуси слични на ЛАЗ-овите од ЈСП.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #536 Posted: 06-May-2011 at 01:28 | |
Трет обид на ЈСП за воведување електронска наплата
Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ (ЈСП) по трет пат почна постапка за јавно-приватно партнерство за воведување систем за автоматска локација на возилата, како и за воведување интелигентен систем за наплата во возилата на ЈСП. Истовремено, по втор пат е објавена е и одлука за почнување постапка за исто такво партнерство, но за одржување на автобуските стојалишта и на електронските информациони дисплеи на линиите во градот Скопје. Според директорот на ЈСП, Мишо Николов, системот на автоматска локација на возила ќе значи следење на возилата со помош на ГПС-уреди и формирање нов диспечерски центар, каде што на големи екрани ќе се следат возилата на ЈСП. За електронската наплата, потсети дека таа ќе се воведе во 450 автобуси, а тоа ќе значи модернизација на системот на наплата во ЈСП. Новина е што ЈСП одлучил да има два вида картички, персонализирани со слика од корисникот и без слика, кои ќе се надополнуваат со пари, изјави Николов. - За возврат, на партнерот ќе му отстапиме дел од рекламниот простор, како и дел од приходите - истакна директорот Николов. Јавно-приватното партнерство ќе трае 10 години, од склучувањето на договорот. Воведувањето на овој систем во автобусите на ЈСП се очекува да биде до крајот на годинава или почетокот на наредната. За разлика од ЈСП, приватните превозници воведоа електронски картички и читачи уште во септември 2008 година, но с` уште системот не се користи во сите автобуси. (А.П.) http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E7EFA8D3795D1A4C892961E0E0C23862 |
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #537 Posted: 11-May-2011 at 23:08 | |
Има ли некаква можност од новите автобуси од LAZ, Владата да подари барем по 5-6 автобуси на Куманово, Битола и Тетово. За Битола и Тетово не сум толку запознаен, па ќе зборувам само за Куманово.
Добро би ни дошла една донација од барем 6 автобуси (на линиите 2, 3, 5 и 8 како најоптоварени), со тоа што државата или општината, зашто не знам под чија надлежност е, ќе оформи Јавно Сообраќајно Претпријатие.
Ова го барам, бидејќи сегашните градски линии ги држат приватни превозници (линиите 5 и 5а ги делат дури пет приватни превозници, линија 8 -тројца, линија 2 - двајца), кои врска немаат од превоз. А страдаме ние, обичните патници. Пуштаат на линиите најискршени таканаречени автобуси и комбиња, качиле цена од 20 денари за линии од по 6 километри и сл. И на сето тоа нередовни се со превоз.
Инаку, порано, градскиот превоз го држеше Југ-Турист (имаше осум линии), но бидејќи поаѓањата им беа ретки, на еден час, зашто за секоја линија имаа само по еден автобус, ги загубија патниците и начисто се повлекоа од градскиот сообраќај.
Сега, кога гледам дека овие квазипревозници одат по истата удолница по која се стрмоглави Југ-Турист, ќе ве замолам овој предлог за донација на барем 6 автобуси и за формирање на јавно претпријатие да се разгледа.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #538 Posted: 14-May-2011 at 13:22 | |
Незнам дали имало до сега ваква идеја на форумов, но сепак ќе ја предложам.
Зошто не се воспостави систем во автобускиот превоз во Скопје, каде што автобусите ќе застануваат само ако се притисне на копчето за застанување, односно ако има патници за симнување, или ако некој од патниците што чекаат на автобуската подигнат рака. Ваков систем традиционално функционира во Лондон. |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #539 Posted: 14-May-2011 at 13:43 | |
Јас, незнам колку гледам, или не гледам... ама колку што видов, а што е навистина срамота е тоа што новиве Лаз немаат таков систем. Тие имаа копчиња, ама еднаш видов во една 15 некој го извадил копчето (што е друг проблем од сферата на вандализмот) но, така извадено копчето, можеше да се види дека внатре нема никаква инсталација, односно дека копчињата најверојатно стојат така како декор. Освен ако не го собрал со се кабли, што не верувам...
Edited by FoSsiL - 14-May-2011 at 13:43 |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #540 Posted: 14-May-2011 at 14:47 | |
Неверувам дека се толку мрднати за да стават само копчиња а да нема таков систем. Сепак од Украинциве може да се очекува такво нешто, чим кочниците почнаа да шкрипат после 2 месеци. А и ако има таков систем за стопирање на автобусот, мислам дека многу малку копчиња има. Како што забележав има само по две на секоја врата, а покрај седиштата нема. Тоа е проблем затоа што патниците би требао да станат пред да застане авотусот на станицата. |
||
Post Reply | Page <1 2526272829 85> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |