build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 18-Apr-2011 at 15:41
Originally posted by krale

Originally posted by Tuvok

Моментот капацитет на двокатни 80 и на обичните украински 100 е доказ дека двокатните се утка. Утка поради тоа што не ја земаат главната намена на автобусите, јавен транспорт кој во иднина би требало да го зголемуа бројот на пренесени патнци. А настрана непрактичноста со тоа што горниот дел е понизок и верувам дека на мали релации никој нема да сака да се качи горе. Вака пак ќе има гужви по автобусите во одредени делови на денот и на одредени релации. Освен ако не е зголемане фрекфентонста на автобусите ама тоа никој не го спомнал досега.


Земено по истите „стандарди“ по кои сега се бутаме по автобуси, сигурен сум дека двокатниот ќе собере повеќе.

Целата поента е дека воглавном секаде во светот на јавен транспорт се СЕДИ, а помал број стои. Кај нас се разбира сме светлосни години назад, па повеќето стојат, а по некој ќе седне. Но двокатниот има двојно поголем капацитет за седење, со што секако се зголемува удобноста при возење. Ова е одличен избор за сите долги релации (како 2, 12, 15, и други).

Значи не е се само во квантитет, туку и во квалитет на транспортот.


Ама работата е дека кога веќе земаме нови автобуси да ни се промени стандардот. За тоа со седењето/стоењето не се согласувам бидејќи и секаде во свет подеднкаво и се седи и се стои, се тоа зависи од линијата и период од денот.

Убаво беше кажано погоре на некои линии сега има дупли автобуси, а двокатните не се ни приближно со носивоста на дуплите, а нели за развој понатамошен на бројт на патници ни треба и поголем капацитет. Значи тука решение е само прилично зголемување на фрекфнетонста на автобусите.

Друга работа е тоа што за 3, 4 станици секого ќе го мрзи да се качи горе. Во најголемиот шпиц во денот на некои линии има страшна потреба од дупли автобуси. Би било добро ако некои од двокатните ги заменат со такви од Јутонг. Незнам дали воопшто пред да се нарачува се правени некои истажувања во однос на број на патници, и потреба од поголема фрекфентност на одредени линии.

Edited by Tuvok - 18-Apr-2011 at 15:43
Back to Top
schultz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 21-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote schultz Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 18-Apr-2011 at 19:36
Originally posted by lslcrew

Од ден на ден се покажуваат бројките што не се во прилог на двокатните, но сеуште ќе ја бранам одлуката за купување на автобусиве ако тоа било проценка на авторитетите дека донесува нешто во меѓунаодните односи. Како најповолно нешто што сега може да се направи е да се побара од јутонг доколку е можно со анекс на договорот да се преформулира и наместо двокатни да испорачаат еднокатни.
          И јас мислам дека така ќе биде најдобро не само заради капацитетот на автобусите туку и заради инфрастуктурата на улиците. Доволни се 50-60 двокатни автобуси за да се обележи ретро стилот, да бидат видени и да се пуштат во употреба на главните градски линии пр.(2, 3, 4, 5, 7, 9, 15, 16, 19, 22, 24), сигурен сум дека нема услови тие автобуси да сообраќаат до Побожје и Св Петка. Нам ни требаат повеќе единечни и дупли автобуси. Инаку како замена можат да ги разгледаат следниве опции на модели на YUTONG, кој не се ни малку за занемарување, а би биле доста идентични со Украинските ЛАЗ. Еве неколку слики што пронајдов на нет:
 
идентични на ЛАЗ
 
Идентични на MAN
 
 
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 18-Apr-2011 at 20:13
Тие се тие кинески копии што веќе не ископираа имаат копии буквално на се
Евтина работна сила над 50% од светските компании имаат фабрики таму Кина е буквално застрашувачка економија ама и голем шкарт неквалитет.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 18-Apr-2011 at 21:13
Originally posted by Supervisor

Тие се тие кинески копии што веќе не ископираа имаат копии буквално на се
Евтина работна сила над 50% од светските компании имаат фабрики таму Кина е буквално застрашувачка економија ама и голем шкарт неквалитет.


Da ama so tek na vreme od toa masovno kopiranje i kvantite pochnuva da se sozdava i odreden kvalitet. Imeno pred nekolku godini koga pochna naplivot na kineski proizvoditeli na avtomobili chii dizajni bea kopirani imashe eden mnogu ubav napis vo Auto Bild (germanskiot) kade ubavo beshe pokazhano deka vo 60tite i 70 tite tokmu istoto go imaat praveno i japoncite.......chij kvalitet na avtomobili denes go znaeme kakov e. Taka da ne potcenuvaj.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 18-Apr-2011 at 21:19


Слично беше и со кореанците во 90те години.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 18-Apr-2011 at 23:52
Во секој случај квалитетот на Јутонг е тој, добар или лош, важи и за двокатните автобуси кои ги добивме.
Back to Top
schultz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 21-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote schultz Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 19-Apr-2011 at 15:19
      Квалитетот е таков како што е, има време да се докажат, но парите се веќе дадени значи мора да е ЈУТОНГ, така да ако може да се делува за рестото од автобусите да бидат онакви какви што ни требаат...
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 27-Apr-2011 at 11:55
Дали памтите/имате информација пред колку години се укинати ноќните линии на ЈСП (не сум сигурен,мислам дека имаше) и поради која причина?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 27-Apr-2011 at 14:17
Ако може да се верува на овој текст од „Вест“ (регистриран е само на Билд, оригиналот го нема во архивата на Весникот), тогаш тоа било околу 2003 година:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=460&PID=20440#20440
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 27-Apr-2011 at 19:25
Не знам дали сте приметиле, но деновиве вози уште еден "нов" автобус, 35-ка иде, претходно беше користен за развозавање на вработени во АРМ и фабрики, бел е, со две врати и ко што спомнав прв пат го гледам како дел од линија на ЈСП.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 27-Apr-2011 at 20:46
Originally posted by N23

Не знам дали сте приметиле, но деновиве вози уште еден "нов" автобус, 35-ка иде, претходно беше користен за развозавање на вработени во АРМ и фабрики, бел е, со две врати и ко што спомнав прв пат го гледам како дел од линија на ЈСП.


Мислиш на ова?

Ovoj Bese Edinstveniot niskopoden Avtobus vo JSP do pred Mesec Dena ,Proizveden e vo Fabrikata na Kastiljo sto se Naoga vo Metalski Zavod Tito,Avtobusot Obicno Vozese Lica so posebni potrebi nikogas ne bil na linija ,Godinata na proizvoctvo ne ja znam ama mislam deka od 2007

Извор: www.autobusi.net

Edited by Тркало - 27-Apr-2011 at 20:47
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 28-Apr-2011 at 14:10

Да, да, дефинитивно тој е.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 29-Apr-2011 at 08:25
И не е само овој автобус, ако сте приметиле низ градов ЈСП користи уште неколку бели автобуси од својот возен парк за превоз на патници. Тоа се оние стари САНОС автобуси за меѓуградски сообраќај, кои не знам од кои причини сообраќаат на линии како што се 4, 8 или 24.

Во секој случај, треба да ги офарбаат во црвена боја барем, за да не збунуваат патници.
Back to Top
schultz View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 21-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote schultz Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 29-Apr-2011 at 22:24

И не само тоа, мислам дека веќе крајно време е да се стави ред и во тој поглед на бојата на автобусите. Ако бојата на Градски  е црвена тогаш сите нивни автобуси нека бидат црвени, ако се покриени со реклами тогаш предниот и задниот дел нека си остане црвен, а на средината нека си има реклама. Него поголем хаос владее кај Приватњаците има црвени, жолти, бели, поморанџести значи од каде што се купени таква е и бојата, нели може да си одберат една или две бои за кои ќе се договорат и сите да бидат исти, ем подобро за распознавање, ем полично за градот...

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 29-Apr-2011 at 22:34
Уф, минатиот пат ме збунија приватниците. Имаат неколку црвени автобуси слични на ЛАЗ-овите од ЈСП.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 06-May-2011 at 01:28
Трет обид на ЈСП за воведување електронска наплата



Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ (ЈСП) по трет пат почна постапка за јавно-приватно партнерство за воведување систем за автоматска локација на возилата, како и за воведување интелигентен систем за наплата во возилата на ЈСП. Истовремено, по втор пат е објавена е и одлука за почнување постапка за исто такво партнерство, но за одржување на автобуските стојалишта и на електронските информациони дисплеи на линиите во градот Скопје.

Според директорот на ЈСП, Мишо Николов, системот на автоматска локација на возила ќе значи следење на возилата со помош на ГПС-уреди и формирање нов диспечерски центар, каде што на големи екрани ќе се следат возилата на ЈСП. За електронската наплата, потсети дека таа ќе се воведе во 450 автобуси, а тоа ќе значи модернизација на системот на наплата во ЈСП. Новина е што ЈСП одлучил да има два вида картички, персонализирани со слика од корисникот и без слика, кои ќе се надополнуваат со пари, изјави Николов.

- За возврат, на партнерот ќе му отстапиме дел од рекламниот простор, како и дел од приходите - истакна директорот Николов. Јавно-приватното партнерство ќе трае 10 години, од склучувањето на договорот. Воведувањето на овој систем во автобусите на ЈСП се очекува да биде до крајот на годинава или почетокот на наредната.

За разлика од ЈСП, приватните превозници воведоа електронски картички и читачи уште во септември 2008 година, но с` уште системот не се користи во сите автобуси. (А.П.)

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=E7EFA8D3795D1A4C892961E0E0C23862
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 11-May-2011 at 23:08
     Има ли некаква можност од новите автобуси од LAZ, Владата да подари барем по 5-6 автобуси на Куманово, Битола и Тетово. За Битола и Тетово не сум толку запознаен, па ќе зборувам само за Куманово.
    Добро би ни дошла една донација од барем 6 автобуси (на линиите 2, 3, 5 и 8 како најоптоварени), со тоа што  државата или општината, зашто не знам под чија надлежност е, ќе оформи Јавно Сообраќајно Претпријатие.
    Ова го барам, бидејќи сегашните градски линии ги држат  приватни превозници (линиите 5 и 5а ги делат дури пет приватни превозници, линија 8 -тројца, линија 2 - двајца), кои врска немаат од превоз. А страдаме ние, обичните патници. Пуштаат на линиите најискршени таканаречени автобуси и комбиња, качиле цена од 20 денари за линии од по 6 километри и сл. И на сето тоа нередовни се со превоз.
    Инаку, порано, градскиот превоз го држеше Југ-Турист (имаше осум линии), но бидејќи поаѓањата им беа ретки, на еден час, зашто за секоја линија имаа само по еден автобус, ги загубија патниците и начисто се повлекоа од градскиот сообраќај.
    Сега, кога гледам дека овие квазипревозници одат по истата удолница по која се стрмоглави Југ-Турист, ќе ве замолам овој предлог за донација на барем 6 автобуси и за формирање на јавно претпријатие да се разгледа.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 14-May-2011 at 13:22
Незнам дали имало до сега ваква идеја на форумов, но сепак ќе ја предложам.

Зошто не се воспостави систем во автобускиот превоз во Скопје, каде што автобусите ќе застануваат само ако се притисне на копчето за застанување, односно ако има патници за симнување, или ако некој од патниците што чекаат на автобуската подигнат рака. Ваков систем традиционално функционира во Лондон.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 14-May-2011 at 13:43
Јас, незнам колку гледам, или не гледам... ама колку што видов, а што е навистина срамота е тоа што новиве Лаз немаат таков систем. Тие имаа копчиња, ама еднаш видов во една 15 некој го извадил копчето (што е друг проблем од сферата на вандализмот) но, така извадено копчето, можеше да се види дека внатре нема никаква инсталација, односно дека копчињата најверојатно стојат така како декор. Освен ако не го собрал со се кабли, што не верувам...


Edited by FoSsiL - 14-May-2011 at 13:43
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 14-May-2011 at 14:47
Originally posted by FoSsiL


Јас, незнам колку гледам, или не гледам... ама колку што видов, а што е навистина срамота е тоа што новиве Лаз немаат таков систем. Тие имаа копчиња, ама еднаш видов во една 15 некој го извадил копчето (што е друг проблем од сферата на вандализмот) но, така извадено копчето, можеше да се види дека внатре нема никаква инсталација, односно дека копчињата најверојатно стојат така како декор. Освен ако не го собрал со се кабли, што не верувам...

Неверувам дека се толку мрднати за да стават само копчиња а да нема таков систем. Сепак од Украинциве може да се очекува такво нешто, чим кочниците почнаа да шкрипат после 2 месеци. А и ако има таков систем за стопирање на автобусот, мислам дека многу малку копчиња има. Како што забележав има само по две на секоја врата, а покрај седиштата нема. Тоа е проблем затоа што патниците би требао да станат пред да застане авотусот на станицата.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.367 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.