Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 2627282930 85> |
Author | ||
IN_MOTION
Senior Member Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 203 |
Quote Reply #541 Posted: 14-May-2011 at 14:57 | |
Дечки јас пред некој ден кога се возев во 8 ца ( лаз), кога врнеше многу внатре капеше од 2 места од кровот.
|
||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #542 Posted: 14-May-2011 at 15:08 | |
Па сигурно. Ако може да очекуваш Таврија да биде како Мерцедес во автомобилската индустрија, тогаш можеш да очекуваш и ЛАЗ да биде како Мерцедес или МАН.
|
||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #543 Posted: 01-Jun-2011 at 08:33 | |
Хемиско чистење на автобусите
ЈСП распиша тендер за избор на фирма која ќе изврши комплетно хемиско чистење на автобусите. Намерата е да се исчистат седиштата на новите автобуси и тоа да се прави на секои два месеца. Од ЈСП тврдат дека засега немаат поплаки во врска со однесувањето на патниците и тие внимаваат на внатрешноста на возилата и тоа како на хигиената, така и на инвентарот. „Засега се покажа дека патниците ги чуваат автобусите и не кршат делови од внатрешноста, како што се случуваше во старите возила. Тендерот што го објавивме е со цел да не губиме време во моментот кога ќе се јави потреба, туку избраната фирма да ни биде на располагање. Наместо да чекаме, добро е одвреме-навреме да ги освежиме возилата. Избраната фирма ќе ги чисти и новите кинески и украински автобуси што треба да пристигнат“, објасни Билјана Јанкуловска, одговорна за информирање во ЈСП. http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=2261802F8E9BD14D861D27AB1634690A |
||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #544 Posted: 01-Jun-2011 at 08:39 | |
Би било интересно, кога би добиле податок од ЈСП како воведувањето на новите автобуси влијае врз бројот на превезени патници. Односно дали Скопјани повеќе користат сега јавен транспорт, откако е понов, почист, поефикасен отколку порано. Ова би бил убав параметар да се види во која насока да се развива и планира јавниот сообраќај.
|
||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #545 Posted: 01-Jun-2011 at 10:46 | |
И дали потрошувачката на гориво и трошоците за одржување се намалиле. |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #546 Posted: 03-Jun-2011 at 19:20 | |
http://jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=9
http://jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=8 |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #547 Posted: 03-Jun-2011 at 19:28 | |
Ми изгледа дека ги сменале условите за постојките. 50 бода носи времетраењето, 40 бода изгледот, а 10 надоместокот. Најпаметно! За бројот на постојките не сум сигурен, ама мислам дека останаа истите побарувања. Па ај аирлија нека е, до 6 јули ќе знаеме! Башка за 8 месеци се обврзани да завршат со работите. А за системот за наплата, интересно е што бараат и 40 електронски билетарници низ градот. А критерум има само еден, а тоа е процентот кој фирмата изведувач ќе го бара од продажбата на билети. Не пишува на колкав рок ќе добиваат пари? До крајот на светот ли? |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #548 Posted: 22-Jun-2011 at 23:01 | |
За пофалба е, да се надеваме дека ќе успеат овој пат, за разлика од порано, кога на крајот тендерите завршуваа поништени.
Само штета што кај постојките нема да има автомати за продажба на билети кои ќе работат 24/7, а плаќањето да може да се врши со монети и банкноти, исто како кај автоматите за пијалоци, а исто така плаќањето да може да се врши и со кредитни и дебитни картички. Ова не е ама баш никаква филозофија, кристално исто како банкомат, со разликата што нема да прима само картички, туку ќе прима и монети и банкноти, а нема да враќа пари, туку ќе враќа билети, само треба да му текне на некој да ги воведе ваквите автомати. Има луѓе кои ги чекаат првите автобуси во најраните утрински часови, а ретко се случува тоа време билетарниците да работат (ако воопшто има билетарница кај постојката кај која чекаат луѓето), а билетите во автобус се поскапи од билетите во билетарниците, а и згора на се, не е лесно кога повеќемина чекаат на ред пред билетарница, а во меѓувреме може автобусот да помине и да мора да се чека на нареден, само затоа што е гужва пред билетарницата. Истото се случува и во автобусот, наместо возачот да се држи до возниот ред, ќе мора да доцни со тргнувањето од постојката, бидејќи е зафатен со продавање билети на патниците, вработување на уште едно лице кое ќе продава билети во автобусот ама воопшто не е исплатливо, повеќе пари ќе отидат на платата за продавачот на билетите, отколку за одржување на автобусите. Од 2 до 5 автомати кај постојките со мала фреквенција на патници, од 5 до 8 автомати кај постојките со средна фреквенција на патници, од 10 до 15 автомати кај постојките со најголема фреквенција на патници, во овие последниве спаѓаат постојките кај Битпазар, како и Рекорд, каде што ем нема билетарници (исклучок е билетарницата кај Битпазар која ја има само во еден правец), ем ова е поисплатливо, бидејќи нема да мораат да вработуваат продавачи на билети, а и нема да мораат да отвораат билетарници, поставување на вакви автомати е многу поисплатливо наместо отворање на билетарници, каде што има потреба од овозможување на нормални услови за работа за вработените, како и плата за истите, а ќе повторам: за разлика од автоматите, билетарниците не работат 24/7. Edited by Dexter26 - 22-Jun-2011 at 23:14 |
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #549 Posted: 23-Jun-2011 at 08:32 | |
Според Законот за концесии и други видови јавно приватно партнерство, концесија може да се додели за период од максимум 35 години. По истекот на тој период, концесионерот ќе му ги предаде во владение објектите од концесијата на ЈСП. |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #550 Posted: 23-Jun-2011 at 10:40 | |
Аха, значи сепак ќе нарачуваат и автомати за продажба, па дури и за надополнување на билети, одлично . Па, 40 автомати како за почеток не е лошо, да се надеваме дека ќе
успеат од прва да одберат приватен партнер за ова, за да не заврши ова како уште многу
други тендери во минатото кои завршија поништени. Edited by Dexter26 - 23-Jun-2011 at 10:43 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #551 Posted: 23-Jun-2011 at 21:14 | |
Јас само се надевам дека покрај автоматите ќе набават и 40 камери, бидејќи нашите „цивилизирани“ сограѓани веднаш сопствениот бес, забава или спреј ќе го насочат кон ова јавно добро.
|
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #552 Posted: 26-Jun-2011 at 09:34 | |
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #553 Posted: 26-Jun-2011 at 09:46 | |
Ништо не ме чуди, за жал и кога копираме тоа е најчесто од Белград.
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #554 Posted: 26-Jun-2011 at 10:49 | |
Лесно е да се копира белградски ГСП:
http://www.gsp.rs/naslovna.htm Но тешко е да се работи според истите принципи според кои работи белградски ГСП. Така на пример, белградски ГСП на секои 1 до 2 години нарачува 10 до 15 нови автобуси, лесно може да се забележи и од извештаите за месечното работење на белградски ГСП закачени на официјалниот веб сајт на претпријатието во *.pdf формат. Е сега, прво нешто што ЈСП Скопје би рекле во своја одбрана би било: "Ама Белград е над 1 милион народ, Скопје е речиси 1 милион народ, но официјално според последниот попис, во Скопје живеат нешто околу 600.000 - 700.000 жители", "Ама белградски ГСП во својот возен парк има и трамваи и тролејбуси", и уште многу други оправданија кои можат да ги измислат, но факт е тоа дека за ЈСП Скопје не се нарачани нови автобуси повеќе од 10 години, а овие сега што пристигнуваат не ги има нарачано ни ЈСП Скопје ни градот Скопје, туку Владата на Република Македонија. Под претпоставка дека на ЈСП Скопје ќе му тргне подобро бизнисот со новите автобуси и со жичарницата на Водно и под претпоставка дека ќе успее да дојде до пари за нови автобуси, следува прашањето: Дали доколку ЈСП Скопје стои добро финансиски, би нарачувале ли нови автобуси на секои 1 до 2 години, или ако се премалку 1 до 2 години за да обезбедат доволно финансиски средства, би нарачувале ли нови автобуси на секои 3 до 4 години ? Јас лично, се сомневам, ЈСП Скопје веќе покажа и докажа на дело дека го менува влакното, но карактерот му останува ист, сеуште кај некои од новите автобуси не се конфигурирани електронските дисплеи, па се користат старите идиотски картони на кои се запишани бројот на линијата и релацијата на која автобусот сообраќа, на еден од новите автобуси му е пукнато предното ветробранско стакло и наместо истото да биде сменето, покриено е со леплива трака за да не се забележува, некои од возачите сеуште не се запознаени со начинот на кој функционира автобусот, па има нагли кочења, во некои автобуси климатизерот воопшто не е вклучен, или уште полошо, вклучен е за да грее наместо за да лади среде летниве горештини, само затоа што возачот не знае како да го подеси климатизерот, и после толку месеци, информационите дисплеи внатре во автобусите наместо да прикажуваат која е следната станица на која треба да застане автобусот, постојано прикажуваат една иста порака, како на пример: "Почитувани патници:", понекогаш и "Драги патници:", проследено со пораки од типот: "Добредојдовте во новите автобуси на ЈСП Скопје", или "Автобусот е климатизиран. Ве молиме затворете ги прозорците", и било какви други пораки кои и не се баш од суштинско значење. Се на се, после толку месеци, се појасно е тоа дека волкот го менува влакното, но карактерот му останува ист, ќе имаме среќа доколку за 2 години автобусиве и понатаму продолжат да изгледаат како нови, а ако ЈСП Скопје одлучи од свој џеб да плати за нови автобуси после 2, 3 или 4 години, е тоа ќе ме изненади, ама дебело ќе ме изненади. ЈСП Скопје може само да учи од белградски ГСП, не и да споделува искуства, бидејќи не му е ни малку дораснат на ГСП. Edited by Dexter26 - 26-Jun-2011 at 15:03 |
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #555 Posted: 26-Jun-2011 at 11:35 | |
Jас познавам луге што имаат многу пари ,и се заинтересирани да бидат конкуренти на ЈСП ,но има други проблеми ,една линија да се купи од градот во зависност од линијата кошта од 60 илјади евра нагоре, доколку овие бројки се намалат,сигурно ќе има повеќе конкуренти, и поубави автобуси во нашите улици конкурентни на ЈСП.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #556 Posted: 26-Jun-2011 at 12:42 | |
Да речеме дека јас имам свој возен парк, да речеме од 10 нови градски автобуси.
За да воведам сопствена приватна линија која ќе конкурира на паралелна линија на ЈСП Скопје, ќе треба нешто дополнително да плаќам ? Еве на пример, 45 е приватна конкуренција на 65 на ЈСП Скопје, иако 45 сообраќа од Ченто до Железничка и назад, додека 65 сообраќа од Црешево, Стајковци, Страчинци и други села до Железничка и назад, но сепак останува фактот дека 45 е приватна конкуренција на 65 на ЈСП Скопје. Ќе ми треба нешто посебно да плаќам или некоја посебна дозвола за да воведам сопствена приватна линија, како на пример 30 да конкурира на 50 на ЈСП Скопје ? Наместо да сообраќа на релација Хиподром - Државна болница и назад, автобусот би сообраќал на релација Ченто - Државна болница и назад, значи нема да биде директна конкуренција на 50 на ЈСП Скопје, но сепак ќе биде каква-таква, сепак некаква конкуренција. Се плаќа само еднаш, или редовно на месечно или годишно ниво ? Edited by Dexter26 - 26-Jun-2011 at 12:44 |
||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #557 Posted: 26-Jun-2011 at 15:12 | |
Па јас мислам дека се купува еднаш таа линија зависи која ја купуваш се добива некаква лиценца која кошта многу не знам дали е за една година, или за неколку години ,но ЈСП сигурно ги има безпари, а за конкурентот треба да се плаќа линијата од 60 илјади евра нагоре, а кога ке видиш од страна 10.000 евра ке купиш од странство 100 пати подобар автобус од тие старите канти,а + 60.000 евра ке се земе нов автобус, така да никој не ризикува да конкурира пошто ке го кошта многу.
Edited by mitatos - 26-Jun-2011 at 15:13 |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #558 Posted: 26-Jun-2011 at 15:35 | |
А какви обврски имаат во моментов приватните превозници и до какви правила се придржуваат? Далеку се, предалеку, и ЈСП и приватните од нешто што би личело на среден јавен превоз. Правилата не треба да создаваат нелојална конкуренција, но тоа не се однесува само за начинот на откуп на линија (ако се точни податоциве што ги изнесе). Во овој момент нема логика да зборуваме за обесправеност на приватните субјекти, бидејќи си прават што си сакаат. Edited by Cloverstack - 26-Jun-2011 at 15:40 |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #559 Posted: 26-Jun-2011 at 16:09 | |
Се согласувам, дефинитивно сите превозници си прават што си сакаат, најмногу ме револтира кога ќе слушнам дека приватњаците им бараат пари за превоз на средношколците, во спротивно ги симнуваат од автобус, а сето тоа бидејќи градот не им платил финансиски надоместок на приватните превозници. Средношколците си ги имаат подмирено своите долгови, имаат слободни карти со маркици за тековниот месец и тука завршуваат нивните обврски околу јавниот превоз. Што мајка бараат приватњаците да им ги бараат на средношколците парите кои што градот им ги должи на приватните превозници, па уште и да ги бркаат од автобусите ? Тие си имаат проблеми со градот, а не со средношколците. Но за волја на вистината, автобусите на приватњаците, особено старите канти кои ги возат и очигледно не планираат да ги менуваат, сепак се почисти и поуредни во споредба со старите канти на ЈСП Скопје. Исто така да не забораваме да додадеме дека приватњаците први почнаа да ги обновуваат сопствените возни паркови со нови автобуси кога стапи на сила привремената мерка со која се дозволуваше увоз на постари возила. Зошто не им текна и на ЈСП Скопје нешто такво ? Факт е тоа дека знаеја и очекуваа нови автобуси како подарок од владата, но сепак истовремено знаеја и дека можат да набават со сопствени финансиски средства, нови исправни и многу поквалитетни автобуси од стариве канти кои ги имаат, благодарејќи на привремената мерка со која се дозволуваше увоз на постари возила, но очигледно воопшто и не ни помислиле на тоа во ЈСП Скопје. Тешко ми е ова да го признаам, но приватњаците, какви идиоти и да се во однос на средношколците и во однос на фактот дека возат стари канти постари дури и од старите канти на ЈСП Скопје, сепак почисти и поуредни се, па дури и поевтини, најевтиниот билет на ЈСП Скопје од билетарница се продава по цена од 25 денари, а најевтиниот билет на ЈСП Скопје од автобус се продава по цена од 30 денари, додека во приватните автобуси цената за превоз постојано изнесува 25 денари, нека ме демантира некој доколку грешам околу цените на приватњаците, не се возам со нив често, но секој пат кога сум се возел со нив цената на превозот изнесувала 25 денари. Edited by Dexter26 - 26-Jun-2011 at 16:12 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #560 Posted: 26-Jun-2011 at 22:47 | |
Причината зошто ЈСП - Скопје имаше стари автобуси се приватните превозници. Возат по најрентабилни релации најмногу во шпицовите од денот, а ЈСП вози на сите линии и секогаш. Профитот го собираат приватниците и редно е бар да купат нови автобуси, а не само да ги чистат. Од друга страна, јас сум многу задоволен од сегашната чистотија на новите автобуси на ЈСП. Пак ќе кажам, со висок градски буџет или со единствен јавен градски превоз и кај нас ќе се купуваат автобуси секоја година, а не на секои 15 години.
|
||
Post Reply | Page <1 2627282930 85> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |