build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 20-Feb-2008 at 13:08
видов негде за битола за паркот (за трафиките) на форумот само неможам да се снајдам во која тема беше... моментално немам слики од битола ама и да имам незнам каде точно да ги постирам мислам нема посебен дел за не-скопски проекти, или се лажам?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 20-Feb-2008 at 14:03
Originally posted by гитардемон

видов негде за битола за паркот (за трафиките) на форумот само неможам да се снајдам во која тема беше... моментално немам слики од битола ама и да имам незнам каде точно да ги постирам мислам нема посебен дел за не-скопски проекти, или се лажам?


За трафиките има во нишката Урбана опрема во секција Урбани прашања.

Сеа за сеа не се планирани скопски и нескопски секции, сите секции се Македонски. Така да слободно отвори во соодветната подсекција нишка за одреден голем проект што се случува во Битола. Јас слушнав дека нешто се случува и околу Драгор. За индустриска зона Жабени видов добар рендер на телевизија ама неможам да го најдам на интернет.

Како што ќе се наложуваат потребите можеби ќе смениме организација, дали по региони, градови или некој друг принцип за да биде попрегледен форумот.
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 20-Feb-2008 at 15:08
Originally posted by гитардемон

видов негде за битола за паркот (за трафиките) на форумот само неможам да се снајдам во која тема беше... моментално немам слики од битола ама и да имам незнам каде точно да ги постирам мислам нема посебен дел за не-скопски проекти, или се лажам?

Ako imas novi vesti od Bitola za bilo sto da se gradi, postiraj gi tuka posto jas neznam kade da baram informacii za drugite gradovi, samo za Skopje ima po vesnicite.
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 06-Mar-2008 at 20:47

ГРАДОТ ОД СОПСТВЕНИОТ БУЏЕТ ЌЕ ГО СУБВЕНЦИОНИРА ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ

За ЈСП 1,4 милион евра

Градските власти велат дека мора да почнат да му помагаат на претпријатието за да не се наруши социјалниот мир воСкопје

Со финансиска инјекција од 90 милиони денари, односно 1,4 милион евра, Градот ќе му помага на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ да ги преброди постојаните кризи во кои запаѓа. Субвенциите што ќе му се доделат на ЈСП се обезбедени од Буџетот на Град Скопје. Се очекува предлог-одлуката за помош на претпријатието да биде усвоена на седницата на Градскиот совет во наредната недела. 

- За да се зачувува постојното ниво на цената на превозот и за да се надмине диспропорцијата помеѓу социјалната, неекономската цена на превозот и набавните цени на влезните трошоци, потребно е најитно да се почне со субвенционирањето на автобуските билети со планираните средства од буџетот - се објаснува во предлог-одлуката.  Парите за субвенции ќе бидат префрлени на сметката на ЈСП, согласно со потпишаниот договор меѓу директорот и градоначалникот на Скопје. Според објаснувањата од Градот, извршените детаљни анализи за потребите од субвенционирање на тековното работење во 2008 година укажуваат дека на претпријатието му недостигаат 260 милиони денари, односно 4,3 милиони евра на годишно ниво. На месечно ниво недостигот на ЈСП изнесува 360 илјади евра. Поради тоа, финансиската состојба на претпријатието е влошена, а субвенциите се неопходни.

- Со намалувањето на цената на превозот, просечна цена за едно патување во ЈСП со вклучен ДДВ од пет отсто изнесува 18,7 денари, што е најниска цена на патување во јавниот градски и приградски превоз во Скопје. Наспроти ова, реалната цена на превозните услуги која е потребна за покривање на трошоците за тековно работење изнесува 22,8 денара и зависи од движењето на цените на влезните трошоци. Овие трошоци се пазарни, а не социјални, како цената на превозот - се вели во објаснувањето.

Со намалувањето на цената на билетот се намали и приходот на ЈСП, поради што се очекуваат уште поголеми загуби од претходните години.   - Имајќи го предвид стандардот на граѓаните, кој секојдневно опаѓа, со субвенционирање на превозот ќе се обезбеди социјален мир во Скопје. Сумата за превоз е голема ставка во буџетите на многу семејства - сметаат градските власти.  ЈСП, освен од Градот, очекува да добие субвенции и од Владата, но досега нема ништо од тоа. Лани во декември државата од вишокот во буџетот му додели на претпријатието 4,4 милиони евра за набавка на 40 нови автобуси, но ништо повеќе. Од Градот и од ЈСП сметаат дека Владата мора да помогне со субвенции од државниот буџет за да се надмине финансиската криза во ЈСП и да се овозможи евтин и квалитетен јавен превоз. Во спротивно, како што еднаш рече градоначалникот Трифун Костовски, новите автобуси ќе останат во гаражите, оти претпријатието ќе нема пари за да им купи нафта.


http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=1C7E3B31A98B324E94F860BDC7D01D6A



Edited by ProMKD - 06-Mar-2008 at 20:47
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 06-Mar-2008 at 20:48
Е сега... тука вика дека 18.7 денари коштал еден билет во просек.. е нека ми кажат каде е тој билет што кошта испод 25 денари!!

Инаку не ми останува јасно како мислат да го спасат ЈСП ако наводно работел со загуба на скоро секој продаден билет.... значи и кога работеле со загуба, сепак ги смалиле цените?? Кој бизнис го водат тие луѓе жити се..
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 13-Mar-2008 at 21:45
муабетот беше за битола на нишката па зато тука продолжвам за то кој кажва.

значи ај пак јас со солун значи има:

1. возач во униформа и уредно те информира ако го прашаш дур е на постојка (однадвор) кај оди и кај не оди автобусо, а иначе не збора во возење освен ако е за постојка прашање + и ако се погоди од античките автобуси да вози, тогаш ако има инвалид на постојка во количка должен е рачно да го крени (пошто старите автобуси немат лифт)

2. има звучници (не, не пуштат селска музика на нив) и кажва една тетка снимена „епомени стаси... некст стоп... бла бла“ и плус има дисплеј/и зависи колкав е автобусот и пиши следна станица на нив и се гледа од далеку и плус пиши во меѓувреме „возете се со нас не трошете бензин, отстапете го местото на постарите; а на билетите пиши не се дрогирајте, бидете еколози и сл. (шо за нашите ќе биди смешно).

3. сите автобуси се од ниските (значи нивото = тротоарот) и имат рампа за инвалид, а ако е од античките значи возачот е должен да те качи

3.1 има и антички автобуси ама модернизирани со машини за издавање на билети, накнадно вградена клима и дугмиња за постојка значи = на новите модели

4. имат сите меки седишта, автомати за издавање билети, завеси на прозорците (се тргат по желба) и дугме шо треба да го прицниш за да ти ја отвори вратата возачот иначе ќе се возиш уште една станица

5. не дека мислам дека се немате прошетано по светот па го пишам ова, туку го пишам ова оти јас бев многу возбуден прв пат и ми беше многу интересно и сакам да го споделам (со оглед на то какви автобуси имаме битола) а замислете ако грците имат такво нешто како е во рестото на светот

е шо од овие 5-6 точки имаме ние во нашите автобуси?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 13-Mar-2008 at 21:50


Па немаме ни една од тие точки .

Колку што јас сум шетал во светот што се однесува за автобуси, тоа што го опишувавш во Солун е светска класа. Не сум видел нешто плус. Единствено различно во некои земји возачот е комплетно одвоен физички од остатокот на автобусот и неможе да се разговара со него под никакви услови.

Повторно, од тоа што сум шетал по светот вклучувајќи го и Балканот, ние имаме убедливо најлоши автобуси. Без никаква конкуренција.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 13-Mar-2008 at 21:57
Originally posted by pbanks



Па немаме ни една од тие точки .


Имаме бе, ако го прашаш возачот, ќе ти каже кај оди автобусот LOL

Шала на страна, ЈСП има и „униформи“


Ама толку :(
Back to Top
gotsomekicks View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 305
  Quote gotsomekicks Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 13-Mar-2008 at 22:00
Originally posted by гитардемон


2. има звучници (не, не пуштат селска музика на нив) и кажва една тетка снимена „епомени стаси... некст стоп... бла бла“ и плус има дисплеј/и зависи колкав е автобусот и пиши следна станица на нив и се гледа од далеку и плус пиши во меѓувреме „возете се со нас не трошете бензин, отстапете го местото на постарите; а на билетите пиши не се дрогирајте, бидете еколози и сл. (шо за нашите ќе биди смешно).


Може треба да пишува „Не биди шовинистичка свиња„ на нив исто така. Roll%20eyes
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 13-Mar-2008 at 22:06
хаха ама сликата со балончето ме изнасмеа

заборајв да спомнам и дека има само една фирма и пак никој не бичова (to bitch ) дека има неправилности монопол ова она - се знај, една фирма, за општо добро.

ps важно: еден билет се чука 4 пати во рок од 70 минути (во солун, во атина во 40 и важи и за метро и за трам и за бус) и значи 4 пати можиш да мениш автобус во 70 минути. во скопје иста карта два пати бива?


Edited by гитардемон - 13-Mar-2008 at 22:08
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 13-Mar-2008 at 22:12


Со картите тек има добри комбинаторики. "Во свет" има единечни, дневни, неделни, само за работната недела, само викенд, месечни, годишни, само за еден тип на превоз, за повеќе типови на превоз (автобус, метро, трамвај итн), временски ограничени (како твоите примери) итн... секој ќе си најде нешто што му одговара.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 13-Mar-2008 at 22:14
Originally posted by gotsomekicks


Може треба да пишува „Не биди шовинистичка свиња„ на нив исто така. Roll%20eyes


LOL


Originally posted by гитардемон

  во скопје иста карта два пати бива?


Не сум во тек, ама колку што памтам на времето имаше и такви карти (специјални, малку поскапи), кој служеа да смениш автобус, значи максимално две возења у некој период.

Не знам дали имало и други комбинации.

Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 13-Mar-2008 at 22:18
Има како што рече Кловер за 2 вожњи малце поскапи карти, има и месечни..друго нема!
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 13-Mar-2008 at 23:40

И ВО ЈАВНИОТ И ВО ПРИВАТНИОТ ГРАДСКИ АВТОБУСКИ СООБРАЌАЈ


Од септември ќе се возиме со чип-картички


Корисниците на градскиот автобуски сообраќај од септември за влегување во автобусите ќе користат смарт картички, наместо билети од хартија. Сегашните билети ќе се заменат со чип картички, кои ќе овозможат безготовинско плаќање во автобус. Градските советници вчера донесоа одлука за набавка на потребната опрема и софтвер, кој според надлежните во секторот за сообраќај ќе биде вграден во околу 280 автобуси на ЈСП. Истовремено, секторот работи и на имплементирање на системот за автоматска локација на возила, со што конечно треба да се стави ред во автобускиот превоз во Градот.

- Тендерската документација е веќе подготвена и во најскоро време ќе се распише конкурс, а по набавка на опремата на автобуските превозници ќе им биде наложено во рок од два месеца да го имплементираат системот. Смарт картичката еднаш ќе се набави, а потоа ќе се надополнува, исто како и картичката за мобилен телефон, а ќе има важност од 5 години. Во прво време таа ќе се купува во билетарниците, а потоа ќе се склучи договор и со поголемите супермаркети и трафики, објаснува Јован Христовски, раководител на секторот за сообраќај.

Според него, со смарт-картичките ЈСП ќе има увид на бројот на патници, потреба од евентуално воведување на нови линии, а ќе се оневозможи и фалсификување на билетите. Контролорите ќе имаат посебни електронски уреди со кои ќе се проверува автентичноста на картичките и нивно користење. Христовски напоменува дека и приватните превозници работат на воведување на овој систем кој треба да биде компатибилен со системот на ЈСП.

Автоматска локација на возилата, пак, во иднина треба да овозможи и наплаќање по километер. Она што е најбитно ќе се знае кој автобус во кој момент каде се наоѓа и дали се запазува возниот ред, а ЈСП ќе има сознанија и за потрошувачка на горивото.

- За еден километер потрошувачката на ЈСП е сега е од 1,1 до 1,2 евра, така што е неопходно субвенционирање, вели Христовски.
На вчерашната седница Градот одобри субвенции за ЈСП во висина од 90 милиони денари, средства во кои не влегува набавка на 50 автобуси и системот за смарт тикетинг и автоматска локација.

http://vecer.com.mk/?ItemID=EC80E1B95B456249B37CF1579B21FEC0


Edited by blejdsk - 13-Mar-2008 at 23:41
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 14-Mar-2008 at 11:45


ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ СЕ ОСОВРЕМЕНУВА, Ќе се потрошат 9,5 милиони евра

Нови автобуси и „умни“ картички за ЈСП

Во наредната недела ќе биде распишан конкурсот за купување 50 автобуси, а до септември ќе се воведе новиот интегриран систем на наплата

По повеќе години финансиска криза, годинава првпат Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ може слободно да размислува за сериозни инвестиции и за осовременување на јавниот превоз, благодарение на финансиската помош од Владата и од градските власти. Со 4,4 милиони евра од Владата, со субвенциите од Градот во износ од 1,4 милион евра и со дополнителни средства од градскиот буџет, ЈСП наскоро ќе набави 50 нови автобуси, ќе поднови дел од старите возила и ќе воведе нови системи за наплата на билети и за автоматско следење на возилата. Со тоа значително ќе се подобри квалитетот на услугите, а се очекува да се ублажи и финансиската криза во претпријатието. На вчерашната седница на Советот на Град Скопје, советниците ја одобрија субвенцијата од Градот за ЈСП, набавката на опремата за новиот систем за наплата и инвестициската програма на претпријатието за 2008 година. Според оваа програма, предвидена е набавка на 50 нови единечни автобуси со ЕУРО 4-еколошки стандарди, за кои во наредната недела треба да биде објавен меѓународен конкурс. За таа цел, како што рече Иле Ѓеорѓиевски, директор на Техничкиот сектор на ЈСП, е формирана комисија од членови на Владата, од Градот, од Управниот одбор на ЈСП, како и од вработени во претпријатието.

- Речиси се усогласени ставовите на членовите на мешовитата комисија. Мора да се задоволат критериумите што ги диктира Владата, оти таа е креатор на политиката за тоа како треба да изгледаат новите автобуси и нивните технички нормативи. Во завршна фаза е и техничката документација за конкурсот за набавка на опрема за воведување на таканаречените „интелигентни“ билети - вели Ѓеорѓиевски. Првите 20 автобуси, според инвестициската програма, треба да се вклучат во сообраќај до мај, а останатите 30 во текот на јуни и на јули. Со програмата е предвидено ЈСП со сопствени средства, односно со околу 330 илјади евра да купи 10 нови минибуси и со околу 200 илјади евра да преадаптира 20 автобуси да возат на природен гас. Претпријатието во текот на годинава планира и да ги обнови каросериите на 50 автобуси, со цел да ја подобри техничката исправност на возниот парк. За обнова на каросеријата на едно возило потребни се од 15.000 до 20.000 евра. За сите предвидени инвестиции годинава ЈСП планира да потроши 543 милиони денари, односно 8,9 милиони евра. Во 250 до 280 автобуси наскоро ќе почне и поставувањето на новата опрема за наплата на возењето со таканаречените интелигентни билети. Јован Христовски, раководител на Секторот за сообраќај во Градот Скопје пред Советот објасни дека старите хартиени билети ќе се заменат со еден вид чип-картички, слични на оние за мобилните телефони.

- Тоа ќе значи безготовинско плаќање за услугата на јавниот градски превоз. На почеток, картичките ќе се набавуваат во билетарниците на ЈСП, а со текот на времето и во поголемите маркети и трафики. Картичките ќе се дополнуваат, а ќе имаат важност до пет години. Овој систем ќе му овозможи на ЈСП да го следи бројот на патниците и да врши интерни анализи, а најважно од се' е дека на овој начин ќе се оневозможат фалсификувањата на билетите, што досега претставуваше голем проблем - вели Христовски. Контролата на новите билети ќе се врши со електронски уреди на кои ќе може да се види дали и кога патникот ја вчитал картичката. Според Христовски, веќе и приватните превозници се подготвуваат за воведување на овој систем, што ќе значи дека новите интелигентни картички ќе може да се користат и во автобусите на ЈСП и на приватните превозници.  Паралелно со ова ќе се работи и на воведување на системот за автоматско следење на возилата, кој ќе овозможи во секој момент да се знае кој автобус каде точно се наоѓа и дали возилата го почитуваат возниот ред. Со него ЈСП ќе биде во можност да врши проверка на должината на линиите.За воведување на овие два система ќе плати Градот Скопје, кој освен субвенциите, од градскиот буџет за претпријатието ќе издвои дополнителни 600.000 евра.

Анела Петрова

преземено од: http://dnevnik.com.mk/?ItemID=2798D199DEDDC54C990DDA0052A9E7CE


ps: не знаев дека во правилникот пишува и за литературниот јазик нема проблем, да повежбам малку и литературен македонски


Edited by гитардемон - 14-Mar-2008 at 14:46
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 27-Mar-2008 at 02:06

ПРИВАТНИЦИТЕ ГО ПРЕТЕКНАА ЈСП


Од 1 мај електронски билет во приватни автобуси


Приватните автобуски превозници ќе воведат електронска наплата во своите возила. Електронските билети, т.н смарт тикети, граѓаните ќе можат да ги набават во трафиките, а при влегувањето во автобус картичката ќе ја доближат до електронскиот уред-читач, со што ќе се изврши наплатата


Приватните автобуски превозници од 1 мај ќе воведат електронска наплата во своите возила. Граѓаните ќе можат електронските билети, т.н смарт тикети, да ги набават во трафиките, а при влегувањето во автобус, картичката ќе ја доближат до електронскиот уред-читач со што ќе се изврши наплатата. Едно возење ќе биде 25 денари, со што приватниците ја враќаат старата цена од пред 5 месеци.

- Ние веќе една година работиме на спроведување на новиот систем на наплата, со вградување на читачи на смарт-картички. Тие всушност ќе симнуваат пари од картичката, која би се продавала во трафиките, а понатаму би се надополнувала преку специјални апарати за надополнување на сметката кои би биле поставени на секоја втора постојка. Досега не сакавме да воведуваме хартиени билети и читачи, бидејќи се работи за застарен систем, па не сакавме дупло да плаќаме, туку да вградиме систем кој би се користел долгорочно, објаснува Ленин Јовановски, директор на "Слобода превоз".

Со новиот начин на наплата, како што вели тој, конечно ќе се спречат муабетите дека кај приватниците нема увид во финансиско работење. Јовановски потенцира дека овој систем веќе го вградиле пробно во два автобуса со цел да се тестира неговата употреба. Сепак, во прво време граѓаните ќе можат да бираат дали ќе плаќаат со овие картички или во готово.

Од Градот, пак, воведување на смарт-картички во ЈСП најавија од септември, со тоа би профункционирала и единствена цена и единствен билет за сите автобуси (јавни и приватни), со тоа што електронските уреди вградени и кај сите би требало да одговараат за иста картичка.

- Фирмата што ќе го имплементира системот кај нас има искуство во 15 светски града. Бидејќи ЈСП после нас ќе го воведи, тие треба да размислуваат која фирма ќе ја изберат. Ние немаме никакви дотации и затоа мора да ја земеме предвид и цената на системот, но и тој да биде проверен, а не да имаме проблеми при употреба, вели Јовановски.
http://vecer.com.mk/?ItemID=40BFC4CDFEAF5440BA260C5810CE01D2
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 27-Mar-2008 at 03:09
Ова ќе допринесува ваљда да се намали гужвата за качување во автобус (не внатре ) само да се покажат апаратите - дали ќе има дефекти, пошто ако има што правиме? Луѓето без пари ќе ги бркаме од автобус? Само не сваќам, неделава имаше во вести дека приватниците ги качуваат цените на 30 МКД, а сега пишува се враќа цената на 25 МКД... тоа важи само за новите билети, или...новинарски ебанка?

ПС. Ленин Јовановски - Директор на Слобода Превоз, ака Ленин - Претседател на Мото Клуб Ноќни Волци, чисто за интересен податок!
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 02-Apr-2008 at 23:40

„Слобода превоз“ од мај ќе почне со електронска наплата

Приватните превозници на „Слобода превоз“ планираат во мај да стартуваат со електронскиот систем на наплата. Системот ќе биде инсталиран на околу 200 од вкупно 260 автобуси, колку што има претпријатието. Електронските уреди сега се тестираат во пет возила, во еден автобус што сообраќа на линијата број „45“, во два на „23“ и по еден на линиите „22“ и „12“. Во почетокот на април вакви уреди ќе се постават уште на дваесетина автобуси, на кои ќе се врши интерна проверка на GPRS-сигналот.

Уредите претставуваат плочи на кои има антена и екран на кој се појавува информација. На уредот има и говорен автомат, кој на патникот ќе му каже доколку неговата електронска картичка е празна. Надополнувањето на картичките ќе се прави на специјални уреди кои ќе бидат распоредени по трафики, кои пак ќе се полнат во некоја од банките до определен износ. Од „Слобода превоз“ не сакаат да кажат колку пари ќе вложат во новиот електронски систем на наплата.

„Во периодот кога ги одбивавме фискалните каси се зборуваше дека приватните превозници не сакаат да плаќаат данок, а сега со електронскиот начин на наплата повеќе нема да се шират вакви гласишта. Многу е веројатно дека и ЈСП наесен ќе воведе електронски картички и затоа правиме напори тие да важат во целиот јавен превоз. Тоа значи дека патниците со истите картички ќе можат да се возат и во приватните и во автобусите на ЈСП. Ваквиот начин на наплата ќе биде и ефикасен, евтин и применлив“, вели Ленин Јовановски, директор на „Слобода превоз“. (Сн.К.)

http://utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=30D0C86F73D75146A6BC57F8496C62E2

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 02-Apr-2008 at 23:44
Кај нас електорниката обично касно доаѓа у мода, а кога ќе ојде седи у најлон обично еден така поприлично подолг период. После тоа се монтира, па не се знае како да се користи. После тоа ќе ја испозаебат, и така ....... ќе пројде доста време. Не викам дека нема да биде. ЌЕ БИДЕ, само што нема у мај!
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 02-Apr-2008 at 23:58
Сигурно нема да биде у мај. Мада не се слагам дека ова спаѓа со државните институции дека електрониката седи у шкаф, сепак ова е приватна фирма. Ама не сум видел многу позитивно од оваа фирма за да имам доверба во нив и нивниот директор
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.305 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.