build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #781 Posted: 19-Dec-2011 at 16:17
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/laz-nudi-sorabotka-za-trolejbusi-i-tramvaj-vo-skopje
 

ЛАЗ нуди соработка за тролејбуси и трамвај во Скопје

 
Украинскиот производител на автобуси, холдингот Лавовски автобусни заводи ЛАЗ, е заинтересиран  за учество  во проекти во Македонија при евентуална побарувачка за тролејбуси и за трамвај, информира денеска техничкиот директор на ЛАС Игор Малец, на прес-конференција во Скопје.
 
Експерти од ЛАЗ  предводени од Малец беа во посета на ЈСП Скопје при што позитивно ги оценија условите за експлоатација и сервисно одржување на 80-те нископодни градски автобуси што украинскаката фабрика ги произведе и испорача на македонскиот пазар.
 
- Кога ја почнавме соработката со Македонија беше наведено дека во иднина може ќе треба да се развие и една мрежа за производство на тролејбуси. Тролејбусот е економична експлоатација од еколошки аспект. При експлоатацијата дел од енергијата што се користи  се враќа во електричниот систем.  Со оглед дека сега во Скопје се планира изградба на трамвај, ЛАЗ може да се јави како учесник и  во тој проект, рече Малец. Имаше, појасни, почетен  разговор дека кога можеби Украина би ги градела трасите, ние да ги испорачаме тролејбусите.
 

 
Според директорот на ЈСП Скопје Мишо Николов, станува збор само за почетни разговори, но ништо не е ставено на хартија. - Тоа се само разговори.
 
Ги знаете плановите на Градот Скопје  за проектот трамвај, така што тоа се само неофицијални разговори, ништо од тоа не е ставено на хартија и не се знае дали ќе се реализира, укажа Николов.
 
Техничкиот директор на ЛАЗ вели дека уште при производството на автобусите ги отстраниле сите недостатоци.
 
- Сега сите автобуси  може слободно да се експлоатираат бидејќи потребниот систем е целосно во функција, нагласи Малац.
 
Тој тврди дека ги исполниле сите обврски предвидени со договорот со Министерството за транспорт и врски, кое беше носител на проектот.
 
Извршена е целосна испорака на автобусите, доставени се комплет резервни делови кои се користат при нивна експлоатација, дадена е двегодишна гаранција за секој испорачан автобус и ги почитува обврските од гаранцијата.
 
Исплатата на автобусите, според Малац, се одвива според утврдената динамика и, како што рече, немаме никакви сомневања и недоразбирања околу тоа прашање.
 
Негира дека ЛАЗ  доцнеле со испораката на автобуси.
 
- Не може да стане збор за доцнење, туку само за една мала задршка бидејќи ние тоа го направивме без никакво авансно плаќање и финансиравме со пари од проектот евро 2012 година, кој го добивме од државата. Финансирањето го решивме успешно, рече Малас, додавајаќи и дека моделот на автобусите бил најнов и барал поголем ангажман, а воедно чекале и за испорака на деловите кои се од европско производство.
 
ЛАЗ за македонскиот пазар произведе 80 нископодни градски автобуси со должина од 12 метри. Првите 15 беа испорачани во јануари годинава.
 
Новите возила се согласно европските стандарди со мотор DEUTZ Евро 4, ZF - автоматски менувач, предна оска, заден мост, сиостем за управување, тахограф, специјална опрема - електронски управувана рампа за инвалидски колички, како и колички за деца и други новитети

 
Зошто воопшто се замараат да тераат бизнис со нас, после третманот кој им го пруживме со и околу авансот и плаќањето за новите единечни нископодни градски автобуси кои ги нарачавме од кај нив ?
 
Или уште поинтересно, зошто воопшто се замараат да тераат бизнис со нас, кога повеќе од очигледно е дека некој (О. Камчев ???) ги форсира автобусите од кинески Јутонг за градот Скопје ?
 
Јас лично се надевам дека сето ова ќе останат само обични разговори и ништо повеќе од тоа, подобро воопшто да не тераме бизнис со сериозни компании како украински ЛАЗ, отколку после да се засрамуваме и брукаме со задоцнети плаќања и слични срамови и бруки.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #782 Posted: 19-Dec-2011 at 17:24
Не би се сложил со тебе, очигледно е дека украинците се задоволни од третманот што го добиле во Скопје. Не би се допаѓа тоа што инсистираат на тролејбус, можеме да дебатираме за и против различни видови на превозни средства, но воведување на тролејбус во Скопје е најголемата лудост што можеме да ја направиме.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #783 Posted: 19-Dec-2011 at 18:02
Previous
 
Можеби си во право.
 
Јас сум скептик кога станува збор за скапи бизнис зделки, ако еднаш ме заебе некој потенцијален купувач на производи и/или корисник на услуги така што ќе задоцне со плаќањето или воопшто нема да плати, веднаш би го ставил на црна листа како непожелен и недобредојден купувач/корисник.
 
Па затоа, можеби си во право, можеби украинците се задоволни со третманот на кој наишле во Скопје.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #784 Posted: 19-Dec-2011 at 18:29
Декстер веќе во секој пост почна да ја споменуваш таа небулоза. Од македонска страна имаше мало каснење, а од нивна исто имаше каснење (мислам на 2 пати) за што да те потсетам си плаќаа и пенали. Така да муабетот кој е сериозен, а кој не е мислам дека во погрешна насока го тераш. И нормално дека ќе бидат задоволни од третманот во Скопје, во време кога секој купувач и пазар е битен, не може второкласна фирма како ЛАЗ да пребира со кој ќе соработува. Напротив, треба да не молат за уште некој автобус да ни продадат или еве како што е случај сега, да не убедуваат за тролејбуси.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #785 Posted: 19-Dec-2011 at 18:53
Previous
 
Ај ќе се согласев со тебе околу тоа дека моите коментари се малку претерани, ама да одиш до тоа дека треба ЛАЗ да не моли нас за да купуваме уште превозни средства од него, мислам дека е претерано.
 
ЛАЗ веќе си има полни раце работа, до неодамна произведуваше, а можеби и сеуште произведува автобуси за превоз на посетителите на Европското Првенство во Фудбал 2012, така да, можеби, ама само можеби би се согласил дека се второкласна фирма, но воопшто не се согласувам околу тоа дека не можат да бираат со кого ќе соработуваат, а кого не, одамна ги баталивме социјалистичката диктатура и командната економија и преминавме кон демократско општествено уредување и кон слободна пазарна економија, така да, верувам дека ЛАЗ сепак имаат право и можат да бираат со кого, кога, каде и како ќе соработуваат.


Edited by Dexter26 - 19-Dec-2011 at 18:58
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #786 Posted: 19-Dec-2011 at 19:13
Јас би рекол само трамвај и тоа 30-50 % од трасата под земја,другите решениа паѓаат во вода,пред да ги купеа автобусиве хммм можевме да ставиме тролејбуси али од кога ги земавме сега веќе не пали да има автобуски превоз + автобуски превоз, едино не правам многу разлика помеѓу тролејбус и градски автобус ,исто име имаат различно се нарекува,а е за ист вид на транспорт,идејата за тролејбус е многу,многу погрешна,ЛРТ трамвајот е едино решени за друг превозен транспорт во Скопје, дури потребни се 2-3 моста на вардар да помине овој трамвај.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #787 Posted: 19-Dec-2011 at 21:10
Нормално дека имаат право да бираат, муабетот ми беше дека нестабилната состојба на светската економија, особено во ситуација кога се очекува намалување на побарувачката, ги стимулира компаниите поагресивно да настапуваат на пазари каде што се присутни. Така да ЛАЗ може сака да произведува за Лондон, ама реалноста е да се бори за евентуални нарачки во Скопје.

Што се однесува до тролејбусите, не знам зошто во старт има таква негативна реакција. Мислам дека добро би функционирале во комбинација со ЛРТ и автобусите. На некои долги и широки траси кои засега и немаат потреба од трамвај (Првомајска, Илинденска, Александар Македонски итн.), економични тролејбуси, со ниско ниво на загадување и голем капацитет би биле далеку поефикасни од автобусите, а веројатно и во целост би замениле неколку линии.



Edited by <Fresno> - 19-Dec-2011 at 21:22
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #788 Posted: 28-Dec-2011 at 02:09
Новите автобуси потесни, но поискористени

Бројот на патници расте од месец на месец и во ноември бил за осум проценти поголем отколку во октомври



ЈСП капацитетот на возилата го пресметува по бројот на превезени патници

Новите автобуси му донесоа зголемен број патници за ЈСП, иако граѓаните реагираат дека двокатните возила се потесни и со помал капацитет. Трендот на пораст на патниците трае веќе неколку месеци и се очекува да продолжи и понатаму, и покрај новите поскапи цени на јавниот превоз.

Според податоците на претпријатието, бројот на патници во ноември бил за осум проценти поголем отколку во октомври, додека во октомври имало 11 проценти повеќе патници отколку во септември. Директорот на ЈСП, Мишо Николов, вели дека ситуацијата сега е многу подобра, бидејќи порано не биле сигурни дали возилата ќе излезат на улица затоа што голем дел од нив биле дефектни.

- Автобусите секое утро излегуваат на улица, а ни стигнуваат значително помалку поплаки за неизвршен превоз. Подобрената ситуација може да се потврди и затоа што изминатиов период имаме значително зголемен број на патници. Метеж во автобусите се создава само во вторник и во петок, односно во деновите кога за возрасните граѓани е бесплатен превозот. За да го средиме тој проблем заедно со градот правиме анализи на состојбата. Сметам дека наскоро ќе се коригира ваквата ситуација. Како краткорочно решение на проблемот планираме на најфреквентните линии како „2“, „5“, „41“ и „57“ да бидат пуштени дополнителни автобуси, особено во вторник и во петок - објаснува Николов.

Од друга страна, математиката, пак, покажува дека новите возила се со помал капацитет од старите. Според нашата анализа*, новите автобуси имаат капацитет да соберат вкупно 24.160 патници, за разлика од старите, кои во истиот број би собрале 56.400 патници. Вкупниот капацитет на ЈСП пред да се набават новите автобуси беше 45.200 патници, а сега собира само половина од поранешната бројка. Директорот Николов потврдува дека новите автобуси имаат помал капацитет на патници, но претпријатието, капацитетот на возилата го пресметува по бројот на превезени патници, а не според тоа колку патници собира во еден автобус.

- Иако во старите автобуси имаше место за повеќе патници, ние немавме никаква придобивка од тоа, затоа што тие многу често се расипуваа и се враќаа празни во гаража. Сега имаа помалку место, но сите капацитети се секогаш исполнети. Сметам дека капацитетите на возилата сега се поголеми, затоа што бројот на патниците ни е зголемен, за разлика од порано - нагласува Николов.
**

И граѓаните се среќни што добиле нови и убави автобуси, иако дел од нив се жалат дека има помалку места за седење и за стоење. Проблемот е најголем во двокатните автобуси, каде во шпицовите може да се забележат патници што стојат на вториот кат, иако тоа е забрането.

- Автобусите изгледаат прекрасно, но за да може така да се чувствуваме кога се возиме во нив би требало возилата да доаѓаат во пократок временски период и да не се пуштаат повеќе патници отколку што е дозволената бројка. Иако е забрането стоење во двокатните автобуси, средношколците редовно стојат и не можеме да поминеме од нив, ниту да седнеме, ниту, пак, да се симнеме на првиот кат ако сакаме да излеземе од возилото. Најголем проблем имаме во вторник и во петок - коментираат патници.
Поплаки има и за автобуската линија „24“, која сообраќа кон Кисела Вода, бидејќи, како што тврдат жителите, автобусот доаѓа на еден час и се прави огромен метеж. Од ЈСП тврдат дека проблемот со овој автобус е од поодамна и негово решение гледаат во изградбата на Првомајска.***



http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=122611650185&id=14&setIzdanie=22465

* „Нивната“ анализа ја постирав во април. Си играле малку весела математика и заклучокот за капацитетот по пристигнување на сите нарачани автобуси го претставиле како веќе постигната ситуација. Но добро, барем форумов им служи на новинарите.
** Само ти вози Мишко, на форумов никогаш не ни е доста од твоите шашави изјави
*** „24“ воопшто не вози по Првомајска.

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #789 Posted: 28-Dec-2011 at 08:33
  Цитирам:
 
Поплаки има и за автобуската линија „24“, која сообраќа кон Кисела Вода, бидејќи, како што тврдат жителите, автобусот доаѓа на еден час и се прави огромен метеж. Од ЈСП тврдат дека проблемот со овој автобус е од поодамна и негово решение гледаат во изградбата на Првомајска.
 
Изјава на годината! И не само што не сообраќа 24-ка по Првомајска, туку не сообраќа ни по 11-ти Октомври!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #790 Posted: 28-Dec-2011 at 09:45
Небулози! Ова е неверојатно!!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #791 Posted: 28-Dec-2011 at 13:31
"новите автобуси имаат капацитет да соберат вкупно 24.160 патници, за разлика од старите, кои во истиот број би собрале 56.400 патници"

Овие математики требаше да се направат уште пред да се нарачат автобусите.
Јас верувам дека владата инсистирала на враќање на ретро стилот и двокатните автобуси, но исто така верувам дека никој во ЈСП не си земал за одговорност да излезе со калкулации за капацитетот и исплатливоста на инвестицијата. Јас сеуште стојам на мислењето дека 60 двокатни автобуси се сосема доволно за имиџ на јавното сообраќано претпријатие но останатите автобуси треба да бидат или зглобни или едноделни во зависност од потребата.
Како и да е со секоја изјава на Директорот на ЈСП се повеќе ми се зацврстува мислењето дека човекот е едноставно не е способен да ја извршува функцијата која му е доверена.
Back to Top
Suprise View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Suprise Quote  Post ReplyReply #792 Posted: 28-Dec-2011 at 14:31


Да, но порано патниците се возеа како компири, а сега како достоинствени граѓани.

Претпоставувам некој ќе ми рече што е достоинствено на немање место и бутање пошто наводно немало доволно место за сите.

Дали се сите 302 автобуси стигнати? - Ако не се лажам, не се.

Дали покрај 302 ќе се користат и некои од старите ама релативно понови? - Најверојатно ако има потреба.

Дали ако капацитетот не ги задоволува потребите, треба да се нарачаат дополнителни автобуси (земајќи во предвид нови автобуси + евентуално дел од старите во подобра состојба)? - Најверојатно ако нема друг превоз предвидено.

Дали имаме добра анализа за капацитетот во однос на потребите, особено земајќи во предвид фрекфентност во поедини интервали? - Не сум баш сигурен.

Се димензионира дополнителен транспорт, трамвај (тролејбус !?). Како би се одразил на моменталниот капацитет, како дополнителен капацитет и дали интервенции како набавка на дополнителни автобуси е баш неопходна? Да не се заборави динамика по години, раст на потребите со раст на бројноста на население и расположив транспортен капацитет.

ДАЛИ НАВИСТИНА НЕКОЈ МИСЛИ ДЕКА СО ЕДНА РЕЧЕНИЦА СЕ КАЖАЛ? (пред се мислам на статијава). Се работи за стратегија, за пристап, не за еднократна набавка и толку. Барем би требало, а и така ми личи, тогаш зашто пред да и се пристапи не се направи една посеопфатна анализа.

Дали набавката на новите автобуси заради замена на стариот возен парк е лош чекор? - НИ ПОД РАЗНО.

Ако капацитетот е единствен услов тогаш не е проблем да ги извадат сите седишта и превозот да се врши исклучиво во стоечка положба. Така и 100.000 ќе превезат.

Можат и системи за греење и ладење да отстранат, така уште подобра зделка ќе направиме. Ќе се намалат трошоците, ама ќе скокне незадоволството (некомерцијалниот елемент, но само ако патниците ги прифатат како такви и не се намали користењето, читај Северна Кореја. Ако се намали и се појави револт и незадоволство, па од тука и намалување на користењето, тогаш ќе се одрази и на приходот.)

Се подразбира ако и рампата за инвалиди се тргне, кој ќе е како нас.

Сума сумарум, враќајќи се вака наназад, ќе се запрашаме зашто воопшто купивме нови. Тогаш значи можевме истите стари со овие (непостоечки) перформанси да ги користиме и нели ќе бевме среќни. Наместо клима уред, имавме автобус со >> без кров во обид << (почнал да се цепи) и тоа без никакви трошоци за демонтажа на истиот.

Инаку не е на одмет да се проанализира чинот со пензионерите. Можно е во добар дел да ја саботираат цела операција.

Еве едно прашање:

Дали кога би се направил секој ден да биде бесплатен за нив, навистина и тогаш би се возеле секој ден Или само проценетиот сегашен обем со евентуално мало зголемување би се поделил уште на 5 дена (неделно вкупно 7 со сегашните 2) со што би се намалила натрупаноста по ден (конкретно на сегашните 2) што не е лошо.

Edited by Suprise - 28-Dec-2011 at 14:57
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #793 Posted: 28-Dec-2011 at 15:13


Мислам дека никој на форумов не се противи на нови автобуси или било какво превозно средство, само се бара стратегија и рационалност - вака ги анализираме само првичните ефекти. А нормално, ново си е ново. Само што долгорочно капацитетот и тоа како ќе игра улога бидејќи целта би требало да биде што повеќе граѓани да користат јавен превоз. Мое мислење е дека порачката што побрзо треба да се пренамени во зглобни автобуси, па ако треба некој да си даде оставка, еве го Мишко..
Back to Top
Suprise View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Suprise Quote  Post ReplyReply #794 Posted: 28-Dec-2011 at 16:20
^

Па по мене.. Мишко требаше да си даде оставка, не откако се испокршија туку откако, не презеде ништо по однос на скршените дувалки, ишкртани автобуси и слично.. покрај камери во автобус.

Така да, целиот овој период наваму му е бонус, без кредибилитет.

Во случајов кога очигледно бил контактиран од новинаров (што е за поздравување, пошто можело и без тоа да излезе статијава), требало да ја извади стратегијата на маса и да читаме за неа тука. Пр. 2010-2020 Јавен сообраќаен превоз. А не да се напињаме тука и да погодуваме што можеби ќе биде, што можеби не и на база на претпоставки да цениме дали некој добро работи или не зеза.

Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #795 Posted: 28-Dec-2011 at 17:20
@Suprise...

Каква црна стратегија 2012-2020?? Crazy   ЈСП нема никогаш стратегија направено. Не е направена ни од ЈСП ни од Mин. за транспорт и врски, ни физибилити студија за јавен превоз, ниту за какви нови автобуси да се купат. Сè се направи на УРА, без никаква анализа, под паролата „Ќе го враќаме духот на старо Скопје!“

Сега им текна дека двокатните се поспори, повеќе гориво трошат, помалку патници превезуваат!

И за каков квалитет на превоз зборуваме, кога основната функција тој превоз не ја врши?? Ако порано патниците се возеа како компири, сега се возат како сардини! Па јас човеку секој ден не се качувам во првата двокатна 50ка која ќе дојде, зашто е невозможно да се влезе во неа. Редовно доцнам секаде каде сум тргнал!

И зборуваш за трамвај, тролејбус... па за тоа ќе треба да помине минимум 3, а би рекол 5 години! Да не заборавиме кого ги најавија двокатниве и ЛАЗовите, колку пати тендерот беше поништуван дури не го наместија како што треба, и колку време му требаше да стигне првиот нов автобус!

До тогаш што? Да одиме пешки?? (за жал токму тоа го правам се почесто и почесто)...

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #796 Posted: 28-Dec-2011 at 18:00
Со Мишко во нови победи (се извинувам, глупости) и нови успеси (се извинувам, идиотизми). Rollin
 



Edited by Dexter26 - 28-Dec-2011 at 18:03
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #797 Posted: 29-Dec-2011 at 14:34
Zarem toa e novo vo RM, deka prvo seceme a duri otposle merime. Na sekomu mu e jasno deka trebase da se kupat 50 dvokatni, 150 ednodelni i uste tolku zglobni. No za toa ne odlucuvase JSP tuku sefot od Ilindenska bb. No toa ne e edinstveniot problemvo javniot prevoz. JSP e zagubar i vo takvi uslovi tesko e da se raboti inventivno. Vladata dava pari i normalno e deka taa gi vlece koncite za krupni odluki. Druga rabota e sto skopjani (pa i nie tuka na forumov) sakaat moderen javen prevoz a za toa i ponatamu da plakaat 30den. Makedonskata logika e "Evtino a ubavo". Ova ne biva. Kartata treba da cini barem
50den. no da vazi barem 1 cas. Mora da se vovedat karti za kratki relacii (npr. 5 stanici), dnevni itn. Penzionerite mora da plakaat karta, sekako poevtina. Poevtini karti za studentite, nevrabotenite i licata so posebni potrebi, a najevtini, sekako, za ucenicite. Kako i da e mora da se kupat barem 50-60 zglobni avtobusi i da se pokaci kartata!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #798 Posted: 29-Dec-2011 at 15:47
Previous
 
Се што велиш е точно, со сила убавина не бидува.
 
Но цените кои ги спомнуваш се над македонскиот животен стандард, едноставно тоа е неизводливо, исто како што и становите ги поскапија во 2008 кога се очекуваше Македонија да стане полноправна држава членка на НАТО, па демек ќе се зголемел бројот на странски инвестиции, ќе се зголемел интересот за недвижности и други глупави оправданија беа искористени од страна на градежните фирми за да набилдаат нереални и 1000% над македонскиот животен стандард цени на недвижностите, а на Македонската Берза беа воспоставени нови рекорди во тргување со акции.
 
Македонија не стана полноправна држава членка на НАТО, поради што цените на акциите на Македонската Берза експресно паднаа, но не и цените на недвижностите, цените на недвижностите и понатаму се нереално и неоправдано високи.
 
Истото важи и за цените кои ти ги предлагаш за билетите за јавниот превоз, да, во современи превозни средства кои трошат толку колку што трошат, цените на билетите треба да бидат повисоки, ама едноставно не се во согласност со животниот стандард, па уште и 50 ден. за само 60 минути возење или за само 5 или 6 станици, те молам, тоа е тотално нереално и спротивно на македонскиот животен стандард.
 
Сеуште не е воведена загарантирана минимална плата, а и за кога ќе се воведе, најавено е дека ќе изнесува 150 евра, а просечната плата се движи помеѓу 200 и 250 евра, каде гледаш тука логично оправдание за 50 ден. за 60 минути возење или за само 5 или 6 станици ?
 
Тоа е тотално нереално и апсурдно, подобро да ги вратиме старите канти ако ножот навистина стигнал до коска.


Edited by Dexter26 - 29-Dec-2011 at 15:48
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #799 Posted: 29-Dec-2011 at 16:46
Dexter26, jasno mi e deka nasiot standard e nizok no nie nemame avtomobilska industrija nitu izvori so nafta pa ottuka tempoto doaga odnadvor. I litro benzin od 1,15 evra e skap za nasiot standard no... ili ako sakas golf 6 i za nas i za germancite cini 15.000 evra...
Za kratkite relacii ne si me razbral, kartata za 5-6 stanici bi cenela npr. 20 den. a 50 den. "normalna" koja ke vazi 1 cas ili eve 2 vo site avtobusi na JSP. Taka lugeto ke mozat da vrzuvaat 2-3 patuvanja vo razlicni avtobusi so edna karta. Sekako tuka ke dojde i dnevnata karta koja eve moze da cini npr. 80 den. Taka patnicite mozat da odberat tarifa koja najmnogu bi im odgovarala. Jas samo davam predlozi koi se bazirani na iskustvo od evropskite metropoli. Neka sednat rakovoditelite na JSP i neka napravat izdrzana analiza i neka donesat kompromisno resenie, no edno e jasno, vaka kako sto e rabotata ne odi.
JSP e javno pretprijatie na Grad Skopje i nema logika Vladata redovno da intervenira so milionski sumi, t.e. JSP Skopje da bide finansirano od cela Makedonija! 
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #800 Posted: 29-Dec-2011 at 18:33
Previous
 
Во целост си во право за се што спомна, особено за тоа дека нема смисла на ЈСП Скопје државата да му подарува автобуси платени со пари од сите граѓани на Република Македонија, а истите тие автобуси да сообраќаат само низ скопските улици.
 
Да е до мене, јас би го оставил ЈСП Скопје да банкротира, па скопјани нека се снаоѓаат сами како знаат и умеат, старите канти не беа стари канти пред 15-20 години кога беше произведен голем број од нив, но скопјани со својата скопска (не)култура ги претворија во стари канти, а како се тргнале работиве, и новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и новите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг ги чека истата судбина.
 
Скопје е пренатрупан град со речиси 1 милион народ, ако не и повеќе, од кои над половина потекнуваат од останатите градови во Македонија, односно ниту се родени во Скопје, ниту имаат скопски корени од страна на своите родители, јавниот превоз е катастрофален, а државата наместо да го остави ЈСП Скопје да пропадне, го спасува, буквално додавајќи уште масло на огнот, бидејќи вака само ги охрабрува средношколците, студентите и привремените работници кои доаѓаат од надвор, да останат во Скопје откако ќе завршат со своите обврски во градот, а тоа ама ич не му помага на јавниот превоз, напротив, му одмага.
 
Инаку, сега кога подобро објасни за какви билети зборуваш, тоа е веќе прифатливо, особено ако се земе во предвид фактот дека ЈСП Скопје и понатаму бара од своите патници да плаќаат за дополнителен билет доколку автобусот се расипал, па патниците се префрлиле во друг автобус, тоа е чиста кражба, на крајот на краиштата, патниците воопшто не се виновни затоа што ЈСП Скопје не ги одржуваат сопствените возила во исправна и возечка состојба.


Edited by Dexter26 - 29-Dec-2011 at 18:35
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.370 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.