build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #901 Posted: 11-Jun-2012 at 02:28

Датум: 09.06.2012, 14:06

Возач од приватен автобус нападнал возач на ЈСП во Скопје

Скопјанецот А.П. (24), возач на приватната линија број 22, го нападнал Р.А. (43), возач на автобусот, исто со број 22, на ЈСП „Скопје“ кој сообраќал на линија од Ѓорче Петров кон Центар.

Возачот од приватната 22-ка го нападнал колегата од ЈСП, зашто тој на постојка на булеварот „Партизански одреди“ му го пресекол патот со автобусот, при што дошло и до оштетување на еден од ретровизорите.

Како што соопшти МВР, А.П. со тупаница го удрил Р.А. во пределот на главата и лицето, нанесувајќи му видливи повреди. Полициската станица-Карпош презема мерки за целосно расчистување на случајот.

http://dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=89FFD64FBDE715479002DC42F564F9C5

23ka.wordpress.com
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #902 Posted: 11-Jun-2012 at 14:54
Во последно време многу размислувам во насока како краткорочно и ефтино (до воведување на брз и ефикасен алтернативен шински превоз со голем капацитет) да се подобри јавниот автобуски превоз во Скопје. Имате ли вие некакви идеи, макар и дофрлувања или забелешки? Јас засилено работам на еден комплет предлози, кој брзо и ефтино би можел да се примени во Скопје и значително да го подобри функционирањето на јавниот превоз, но многу би сакал да слушнам ваши конструктивни предлози.
Може исто така да споделите ваши впечатоци или видувања од позитивни примери кои сте ги виделе при посета на некој град во странство. Има множество одлични идеи и решенија, кои би биле идеални за примена во Скопје.
Повеќе глави= повеќе и подобри идеи!


Edited by Andrej_LJ - 11-Jun-2012 at 14:55
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #903 Posted: 14-Jun-2012 at 10:49


Еве неколку мои размислувања:

1. Основно нешто е воведување поинаков начин на наплата - односно временски ограничен билет. Секако, може да остане и сегашниот билет како поевтина опција (нешто како Берлинскиот билет за неколку станици).

2. Претходното би создало услови за редефинирање на линиите, односно оформување трансферни точки и зајакнување на најважните линии. Секако, во ова спаѓаат и периферните терминали за приградските линии. Кога би имал време би предложил некакви модели и локации, а веројатно ти веќе работиш на тоа.

3. Секако, мора да се размисли и за некакво решение за приватните превозници бидејќи истите се веќе долго присутни и нема да исчезнат ни на подолг рок. Мое лично размислување е дека ним може да им се доделат експресни линии кои директно поврзуваат некои населби и села со центарот (пример би бил Амстердам), па можеби и ноќните линии. Стои и можноста за интегрирана наплата, со што истите целосно би се интегрирале во мрежата.

4. Планирање на линиите со можност да бидат лесно трансформирани во соодветни ЛРТ линии. Ова воопшто не е лесно со оглед на нетранспарентноста на Градот во поглед на новиот ГУП и трамвајот воопшто.. Дополнително, доколку се воведе концесионерот како автономен оператор тоа би предизвикало целосен хаос, но тоа е веќе среднорочно прашање.

5. Ренумерација за истите да добијат некаква логика: моделот би можел да биде едноцифрени броеви за најважните линии, двоцифрени за секундарните и троцифрени за приградските. Можеби не е најважно, но секако битно за корисниците - како што е битна и картата која никако да ја довршам: во мртва трка сум со ЈСП

6. Како што веќе напишав во нишката за Малиот ринг, сметам дека идејата за наменување на Рекорд исклучиво за јавен транспорт е добра. Можеби истото може да се направи и на други локации.

Со повеќе идеи и предлози кога ќе ги имам..

Edited by mladen_s - 14-Jun-2012 at 11:00
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #904 Posted: 16-Jul-2012 at 23:37

СКОПЈЕ

    
16.07.2012, 17:01
ЈСП ќе подари 33 автобуси на општините низ државава

Преку дваесет општини од внатрешноста ќе добијат донација автобуси од ЈСП. Одлучено е вкупно 33 автобуси кои до неодамна беа дел од возниот парк за јавниот превоз во Скопје да се донираат на неколку општини. По два автобуса на ЈСП ќе се возат низ Василево, Конче и Кочани, а донација автобус за потреби на општината ќе добијат и Арачиново, Валандово, Берово, Вевчани... Станува збор за старите автобуси на ЈСП, кои откако почна да се обновува возниот парк на претпријатието со двокатните и украинските автобуси, се исфрлија од сообраќај. Автобусите што ќе се донираат, како што објаснуваат надлежните, се во возна состојба.

Инаку, ова практично е втора по ред донација на ЈСП на општините од внатрешноста на државава. Неодамна, претпријатието подари 39 автобуси од стариот возен парк, исто така на заинтересираните општини. За донациите дадоа дозвола и советниците од Град Скопје.

утрински
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #905 Posted: 16-Jul-2012 at 23:43
значи кај нас критериум за автобус што смее да се пушти во сообраќај е да биде во возна состојба??? ај да не се чудам како во Скопје беше дозволено пола век да врват, ќе се чудам со кој памет ги донираат на градови место да ги фрлат на топење
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #906 Posted: 17-Jul-2012 at 00:15
   И после се чудат зашто Скопје има близу милион жители. Со ваков памет, за неколку години ќе станат милион и половина.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #907 Posted: 17-Jul-2012 at 10:12
Старите автобуси треба да ги пратат на КАСАЦИЈА! Премногу дрска е одлуката на ЈСП - Скопје да им се  поклонат дотраени автобуси на македонските општини. Ѓубрето треба да се исече и да се продаде на отпад, а дури и да сакаа да помогнат некако би требало да ги дадат на оние општини каде има реални потреби (за превоз на ученици во селски средини, за организирање јавен автобуски превоз во градови...). Не гледам логика во одлукава.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #908 Posted: 21-Jul-2012 at 09:48
 nesto imam problemi so makedonskata podrskata na pc
vo kocani mislam deka ne dojde avtobus od donacijata na JSP, ama vo okolnite opstini pristignaa po eden od tie avtobusi i sega im se namesteni kako spomenici oti od ko gi donesoa ne gi pomrdnaa od mestoto kade gi parkiraa
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #909 Posted: 21-Jul-2012 at 10:15
Previous
 
Ако се доволно паметни, општините во кои пристигнале тие стари канти, ќе ги продадат како старо железо, а со парите од продажбата ќе отворат свои фондови за собирање на финансиски средства за набавување на нови современи автобуси, наместо да се трујат со старите канти кои не исполнуваат ама баш никакви еколошки стандарди.


Edited by Dexter26 - 21-Jul-2012 at 10:16
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #910 Posted: 21-Jul-2012 at 15:38
Во Дојран и околината на Гевгелија стојат две канти на ЈСП во нечии дворови, баш како што санос_а кажа, како споменици. Важно е дека се донирани, а за нивната употреба рано е да се мисли.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #911 Posted: 21-Jul-2012 at 17:31

Состојба и од Крушево.

Извор
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #912 Posted: 21-Jul-2012 at 18:29
Previous
 
Алармантна состојба, очигледно.
 
Треба да се превземат конкретни чекори против ова лудило, ако ЈСП Скопје и покрај новите автобуси со кои се обнови, сепак сеуште не еволуирале до степен на почитување на природата и грижа за здравјето и безбедноста на жителите на местата низ кои сообраќаат ваквите стари канти, останува да се надеваме дека општините кои ги примиле ваквите стари канти ќе демонстрираат почитување на природата и грижа за здравјето и безбедноста на своите жители со тоа што ќе ги продадат овие стари канти како старо железо, по можност прво нека одберат фирми кои ќе ги исечат и расклопат, па потоа нека ги продадат парче по парче, чисто колку за да се осигураме дека тие кои ќе ги купат старите канти како старо железо нема да ги пуштат во сообраќај.


Edited by Dexter26 - 21-Jul-2012 at 18:59
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #913 Posted: 21-Jul-2012 at 19:35
малку од донираните автобуси возат или ке возат низ општините каде се подарени оти сите се вон возна состојба и не знам како ги возеле низ скопје технички неисправни Question
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #914 Posted: 26-Jul-2012 at 10:07
Originally posted by sanos_a

малку од донираните автобуси возат или ке возат низ општините каде се подарени оти сите се вон возна состојба и не знам како ги возеле низ скопје технички неисправни Question


Нема ми даде некој пример од друга држава која направила ваков потег. Ќе повторам, најнормалната работа што треба да ја направат општините е да ги испратат овие возила на отпад, барем некаква финансиска корист ќе видат од нив. Ако се ЈСП Скопје до толку великодушни, тогаш можат на Битола, Прилеп, Охрид, Куманово и Тетово да им подарат по по еден - два двокатни автобуси. Со новата пратка ние ваквиот дар нема да го забележиме, но во овие градови ќе може да се оддржува некоја линија од градскиот или од приградскиот превоз.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #915 Posted: 26-Jul-2012 at 10:30
Previous
 
Било која градска администрација на град Скопје со здрав ум и разум, би нарачала нови единечни и двојни нископодни градски автобуси, би подарила околу 60% до 70% од новите двокатни градски автобуси на останатите општини низ Македонија, а во замена за тоа би ги побарала назад старите канти со цел да ги исече и продаде истите како старо железо.
 
Знам дека е малку прерано за нова обнова на возниот парк на ЈСП Скопје, но ова што му се случува на возниот парк на ЈСП Скопје изминативе 2 години повеќе е шминкање, отколку вистинска обнова, бидејќи една од главните, ако не и најважната причина за секоја обнова на возниот парк на било кое превозно претпријатие, не е исполнета при таканаречената обнова на возниот парк на ЈСП Скопје со нови двокатни градски автобуси, а тоа е - капацитетот на патници во возилата.
 
50 до 60 двокатни градски автобуси нека останат во возниот парк на ЈСП Скопје, а сите останати двокатни градски автобуси, вклучувајќи ги и тие од последната пратка која треба да пристигне во 2013, нека ги подарат на останатите општини низ Република Македонија, а на нивно место, нека го обноват возниот парк на ЈСП Скопје со 80 до 90 нови двојни нископодни градски автобуси и уште 60 до 70 нови единечни нископодни градски автобуси, така ќе се задоволи потребниот капацитет на патници во возилата на ЈСП Скопје во градот чиј што број на жители расте по неприроден пат, а истовремено ЈСП Скопје ќе има нови, удобни, безбедни и современи возила.


Edited by Dexter26 - 26-Jul-2012 at 10:32
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #916 Posted: 26-Jul-2012 at 16:42
Originally posted by Dexter26


Previous  Било која градска администрација на град Скопје со здрав ум и разум, би нарачала нови единечни и двојни нископодни градски автобуси, би подарила околу 60% до 70% од новите двокатни градски автобуси на останатите општини низ Македонија, а во замена за тоа би ги побарала назад старите канти со цел да ги исече и продаде истите како старо железо.  Знам дека е малку прерано за нова обнова на возниот парк на ЈСП Скопје, но ова што му се случува на возниот парк на ЈСП Скопје изминативе 2 години повеќе е шминкање, отколку вистинска обнова, бидејќи една од главните, ако не и најважната причина за секоја обнова на возниот парк на било кое превозно претпријатие, не е исполнета при таканаречената обнова на возниот парк на ЈСП Скопје со нови двокатни градски автобуси, а тоа е - капацитетот на патници во возилата.  50 до 60 двокатни градски автобуси нека останат во возниот парк на ЈСП Скопје, а сите останати двокатни градски автобуси, вклучувајќи ги и тие од последната пратка која треба да пристигне во 2013, нека ги подарат на останатите општини низ Република Македонија, а на нивно место, нека го обноват возниот парк на ЈСП Скопје со 80 до 90 нови двојни нископодни градски автобуси и уште 60 до 70 нови единечни нископодни градски автобуси, така ќе се задоволи потребниот капацитет на патници во возилата на ЈСП Скопје во градот чиј што број на жители расте по неприроден пат, а истовремено ЈСП Скопје ќе има нови, удобни, безбедни и современи возила.




Извини, ама со ова размислување делуваш како вработен во ЈСП или Влада на РМ
Доволно голема грешка беше воопшто земањето двокатни возила, а тек уште неизвозени доволно бараш нови и ‘старите‘ двокатни настрана од Скопје по другите општини како да се граѓани од втор ред...а реално не е ни потребно, освен во неколку места (Битола, Прилеп, Тетово, Куманово и Охрид како обид или уште подобро заеднички градско приградски превоз на општините Охрид и Струга).
Само во овие места фирмите од тнр. градски превоз не се државни фирми, а ако веќе постојат или се создадат опции за такво нешто (тешко остварливо, скоро утописки муабет), нека добијат нормални возила.Не е в ред ѓубрето и нефункционалното од Скопје да го добијат ‘сирачиња‘ општини,а со добар дел од нивните даноци ЈСП да е доживотно субвенционирана фирма.

Edited by Тркало - 26-Jul-2012 at 16:44
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #917 Posted: 26-Jul-2012 at 18:56
Previous
 
Секој со свој став, ти со твој став, јас со мој став.
 
Чисто колку за информација, јас не сум вработен ниту во ЈСП Скопје, ниту во Влада на Република Македонија, ниту во било која фирма во сопственост на државата или институција која е дел од државната и/или јавната администрација.
 
Знам дека е рано да се зборува за нова обнова на возниот парк на ЈСП Скопје, но тоа што во пракса му се случува на возниот парк на ЈСП Скопје изминативе 2 години повеќе е шминка, отколку обнова, бидејќи украинските единечни нископодни градски автобуси се палат на скопските горештини, еден се запали летото 2011 и засега само еден се има запалено ова лето 2012 и дај Боже да е и последен, додека кинеските двокатни градски автобуси се тотално непрактични за град како Скопје, а ова го говорам како жител на град Скопје и како редовен патник во возилата на ЈСП Скопје.
 
И во целост се согласувам со тебе, дефинитивно нема смисла и тотално нефер и неправедно е јавниот градски превоз во Скопје да ужива субвенции со народни пари од сите граѓани на Република Македонија, а останатите населени места надвор од Скопје да чекаат неодговорно јавно претпријатие како ЈСП Скопје да им фрли коска и тоа 'рѓосана коска, стара неколку децении.
 
Конкретно за двокатните градски автобуси, претпоставувам дека попрактични би биле во населените места надвор од Скопје, а и кога не би биле, општините би можеле да ги изнајмуваат на приватните превозници, па така и општините би профитирале од двокатните градски автобуси и жителите на истите тие општини би уживале удобен, безбеден и современ превоз, под претпоставка дека не им се случува на нив еден автобус да го наполнат до последен милиметар квадратен, како што се случува и во новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и во двокатните нископодни градски автобуси од кинески Јутонг во Скопје, правилото со кое се забранува стоење на горниот кат не ужива баш секојдневно почитување и практикување, а дека овие автобуси не се практични за Скопје веќе се уверивме и на дело со двокатниот градски автобус што удри во настрешница, претпоставувам дека во населените места надвор од Скопје шансите за да се случи таков инцидент, кој лесно може од инцидент да прерасне во несреќа со човечки жртви, не дај Боже, се помали отколку во Скопје.


Edited by Dexter26 - 26-Jul-2012 at 18:57
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #918 Posted: 27-Jul-2012 at 18:05
кога веќе спомна запалување на автобус да те прашам нешто ако може:
Дали знаеш колку ман, неоплан, мерцедес .... автобуси кои возат исто градски превоз се имаат запалено низ Европа?
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #919 Posted: 27-Jul-2012 at 18:22
Originally posted by sanos_a

кога веќе спомна запалување на автобус да те прашам нешто ако може:
Дали знаеш колку ман, неоплан, мерцедес .... автобуси кои возат исто градски превоз се имаат запалено низ Европа?
може и за тоа да дискутираме, ама притоа да ги наведеме причините кој автобус, каде, и зошто се запалил... а и тогаш, не знам која би била поентата, тоа што некаде на друго место се запалил автобус од друга марка, не го прави ни најмалку оправдано тоа
никој не го дискутира производствениот квалитет на Украина, туку конкретно овие автобуси и тоа колкав е нивниот квалитет, и не верувам дека дискусијата ќе беше нешто поразлична, ако автобусите биле од ман, неоплан и слично
а тоа дека автобусиве не издржуваат во наши услови, дека лошо се склопени и деловите брзо им истрајуваат, а уште поголем факт е дека се во рацете на катастрофално неодговорно претпријатије кое на многу наврати ставало патници и пешаци на опасност


Edited by zabegan - 27-Jul-2012 at 18:23
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #920 Posted: 27-Jul-2012 at 19:28
Originally posted by zabegan

Originally posted by sanos_a

кога веќе спомна запалување на автобус да те прашам нешто ако може:
Дали знаеш колку ман, неоплан, мерцедес .... автобуси кои возат исто градски превоз се имаат запалено низ Европа?
може и за тоа да дискутираме, ама притоа да ги наведеме причините кој автобус, каде, и зошто се запалил... а и тогаш, не знам која би била поентата, тоа што некаде на друго место се запалил автобус од друга марка, не го прави ни најмалку оправдано тоа
никој не го дискутира производствениот квалитет на Украина, туку конкретно овие автобуси и тоа колкав е нивниот квалитет, и не верувам дека дискусијата ќе беше нешто поразлична, ако автобусите биле од ман, неоплан и слично
а тоа дека автобусиве не издржуваат во наши услови, дека лошо се склопени и деловите брзо им истрајуваат, а уште поголем факт е дека се во рацете на катастрофално неодговорно претпријатије кое на многу наврати ставало патници и пешаци на опасност

овде е проблемот а не во автобусите
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.381 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.