build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 08-May-2008 at 13:27
Mene mi lici ,,,kako sekoj denesen normalen avtobus na JSP ,,,so znaci site se atrakcija Crazy



Back to Top
dhany View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Apr-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dhany Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 19-May-2008 at 15:56



Скопјани ќе лебдат

Вагони кои ќе се движат над главните скопски булевари и над кејот на реката Вардар, дел од огромна жичница која треба трајно да го реши проблемот на градскиот превоз во Скопје - тоа е идејата на Илија Вучков, дипломиран машинец, кој лани победи на изборот за најдобар бизнис-план на Машинскиот факултет во Скопје.
Вучков има 29 години и тврди дека има совршено решение за јавниот превоз во главниот град. Овој млад човек е дел од тимот што го дизајнира првиот македонски автомобил, популарниот спортски роудстер „веда“ промовиран на Скопски саем пред четири години.
Идејата да го реши проблемот на јавниот превоз му се родила пред три години, но интензивно почнал да ја доработува кога слушнал дека во градот се „крчка“ иницијативата за изградба на трамвајска мрежа.
- Трамвајот не е добро решение. Улиците ќе се раскопаат и ќе им се одзеде една коловозна лента. Предноста на системот што јас го предлагам е што не користи течни горива или струја и не загадува - објаснува Вучков.
Возилата би биле закачени на платформи, кои личат на огромни тенди. Тие ќе висат на височина од 4,5 метри над булеварите. Платформите би се искористиле како подлога за сончеви колектори, од каде што ќе се црпи енергија да се придвижуваат вагоните. Вучков смета и на хидроенергијата од реката Вардар, каде што би се направиле мали хидроцентрали, но и на струјата од ветерници, кои може да се изградат на Водно. Вагоните би се движеле на шини или на жици. Под платформите може да се складира вода, која во текот на денот би се загревала и би ја користеле околните згради.
- Проектот е многу реален. Ако сме можеле да направиме жичници на Шапка и на Пелистер, зошто да не можеме и на Партизанска? - прашува Вучков.
Изградбата на овој проект, според неговите процени, би чинела меѓу 30 и 50 милиони евра, пари кои може да се обезбедат од претпристапните фондови на Европската Унија. Вучков очекува владата да се заинтересира за неговиот проект и предлага жичницата да се направи според принципот на јавно-приватно партнерство.

Извор: http://www.spic.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=553&ArticleID=21582

Јас да ви кажам најискрено не верувам дека би било добро да се реализира еден ваков проект во Скопје. Идејата е одлична, но не за во Скопје.Applause




Dhany
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 19-May-2008 at 16:05
Добредојде dhany

Се слагам дека ова не е правецот во кој треба да се движи Скопје за решавање на своите проблеми во јавниот транспорт. Ни требаат проверени и докажани концепти, а не експерименти.

Плус тоа авторот на идејава е тотално контрадикторен кога вика дека системот немало да користи струја, грубо ја потценува цената на изведба на целиот проект и воопшто ги потценува недостатоците/проблемите и непредвидените работи што произлегуваат од еден ваков радикално нов концепт. Во секој случај секоја чест на типот за неговата инвентивност и желба да даде придонес во решавање на овој проблем.

Исто така во очи ми упадна и тоа дека ќе требало да се прекопуваат улици и да се одземаат веќе постоечки ленти за изведба на ЛРТ/трамвај. За ова јасно го имам кажано моето мислење - доколку идната ЛРТ/трамвајска мрежа не се направи максимално денивелирана, на посебни траси, на дополнителни ленти и воопшто на сите можни начини што повеќе издвоена од постоечкиот сообраќај, тогаш подобро да не ја ни градиме и да чекаме подобри времиња.


Edited by Cloverstack - 19-May-2008 at 16:19
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 19-May-2008 at 16:06
А како би изгледале станиците на ова чудо? Како би се качувале и симнувале патниците? Колку станици би имало, со која брзина би се движело, колку лица на час би опслужувало и на колку километри мрежа..... и уште безброј неодговорени прашања. Натписот ми е рамен на тие со стокатниците... Секоја чест за иноваторот но нашите патетични новинари вака пренесената вест колку и да има реални шанци и да е инвентивна ја прават детска машта.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 19-May-2008 at 16:56
Истава/идентична идеја ја имам читано во медиумите пред 4-5 години некаде. Ништо чудно да ја промовира истиот човек. Спрема мене глупост. Воопшто не ми се свиѓа како концепт.

@dhany CheersCheers
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 19-May-2008 at 17:00
Јас прв пат ја слушам идејава. Мада ми текнува дека на времето Влатко Чинговски прмовираше идеја за монореил во Скопје, затоа што ЛРТ (нормално по негови сваќања тоа е трамвај од 19-ти век) бил надминат концепт Crazy

Нормално г-дин Чинговски не се потрудил воопшто да се информира за недостатоците на монореилот, така да неговите објаснувања и заложби беа прилично наивни и смешни. Вањда монореилот му изгледал „кул“, па затоа решил дека тоа е вистинскиот избор за Скопје.  Roll%20eyes


Edited by Cloverstack - 19-May-2008 at 17:02
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 19-May-2008 at 19:05
Postovanje za Ilija Vuckov, tipot stvarno dal mnogu precizna i jaka ideja, ne se cudete deka moze da se napravat takvi liftovi sto bi mozelo da odat i pobrzo od drugite liftovi , mene bas mi e cool proektov ) taka skopje ke bide naj pretpoznatliv posto vakva ideja ne e realizirana nigde  
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 19-May-2008 at 19:10


Како туристичка атракција на одредена делница да... но како решение за јавниот градски превоз не. мое мислење
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 19-May-2008 at 19:12
Originally posted by mitatos

Postovanje za Ilija Vuckov, tipot stvarno dal mnogu precizna i jaka ideja, ne se cudete deka moze da se napravat takvi liftovi sto bi mozelo da odat i pobrzo od drugite liftovi , mene bas mi e cool proektov ) taka skopje ke bide naj pretpoznatliv posto vakva ideja ne e realizirana nigde  


Па точно тоа објаснував. Дали е кул или не, не е критериум по кој се носи таква одлука. Основни критериуми се функционалност и ефикасност во секој поглед.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 19-May-2008 at 19:23
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by mitatos

Postovanje za Ilija Vuckov, tipot stvarno dal mnogu precizna i jaka ideja, ne se cudete deka moze da se napravat takvi liftovi sto bi mozelo da odat i pobrzo od drugite liftovi , mene bas mi e cool proektov ) taka skopje ke bide naj pretpoznatliv posto vakva ideja ne e realizirana nigde  


Па точно тоа објаснував. Дали е кул или не, не е критериум по кој се носи таква одлука. Основни критериуми се функционалност и ефикасност во секој поглед.


Pa ja mislam deka idejata e fenomenalna, i ne e skapa , ne mora da bide javen prevoz, ete moze samo centar so karpos niz partiznaska da go sredat ,ili na nekoe po atraktivno mesto, stvarno ke bide Skopje pretpoznatliv ,inace gledav edna emisija za nekakvi novi liftovi sto se mnogu brzi i ne bi bilo losa ideja da se stavaat i kako javen soobrakaj, no ne velam deka toa e klucno resenie )

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
dhany View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Apr-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dhany Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 19-May-2008 at 20:41
Невозможно е ваков систем да се искористи како трајно решение на проблемите со јавниот градски превоз во Скопје, но и кога би се имплементирал овој систем, секако мора да се имплементира во склоп на постоечкиот систем на ЈГПП со автобуси или со идните трамваи (ЛРТ), бидејки невозможно е овој систем да ја покрие целата територија на Град Скопје. А кога би се имплементирал во склоп на  постоечкиот, тогаш факт е дека повторно би имале метеж по улиците, можеби не  толку по булеварските улици, но ќе има метеж по собирните. Понатаму, за да функционира системот, постојките мора да  бидат поставени на еднакво растојание, а тоа незнам дали е возможно. Исто така на секоја постојка треба да се изградат платформи со скали за влез и излез на патниците од вагоните. Друго, треба  бројот на вагони да биде = или < од бројот на постојки, а времето на потребно за влез и излез ќе
треба да го диктира најоптоварената постојка, што значи ќе се јават временски загуби кај одредени патници.
И не ми е јасно како ќе се врши контрола на лицата без билет (Шверцерите), како ќе се врши наплатата на билетите, дали ќе  биде безбеден за патниците? На оваа тема ќе треба 5 год да се дискутира, 5 години да се тестира и 5 години да се имплементира, па тоа се 15 години. Мислам дека Скопје нема толку време за чекање.
Се согласувам pbanks дека ова може да се искористи како туристичка атракција на одредена делница, а не како решение на проблемите со ЈГПП, но и со clower дека во
Скопје треба да се воведи лесен шински систем т.е брз трамвај (ЛРТ)
Dhany
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 19-May-2008 at 20:58


Одлична анализа, јас лично немам што да додадам Smile
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 19-May-2008 at 22:19
dhany стварно одличен пост не си оставил простор човек ништо да додаде  Cheers

Хипотетички. На која делница мислите дека би била добра да се дигне онаква жичара во функција на туристичка атракција?


Edited by pbanks - 19-May-2008 at 22:21
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 19-May-2008 at 23:59
Па се знае жичара до водно Big%20smile И така е научна фантастика зошто да не одиме на висечка варијанта од проектов....
Back to Top
dhany View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 07-Apr-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote dhany Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 20-May-2008 at 00:19
Па според мене ваква жичара би требало да се постави на оние делници каде туристите, па и граѓаните на Скопје би имале убав поглед на градот. Би се користела за разгледување на (не)убавините на Скопје и би требало да поврзува зони со забавна содржина. Исто така не би требало да има попатни постојки туку само почетна и крајна станица кои би се наоѓале во зони со забавни содржини. Е сега на кои делници би се поставила..... за тоа треба да се направи физибилити студија (студија на изводливост) како и добра анализа. Ми се допаѓа и идејата за поставување на жичара до Водно.Applause
Dhany
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 20-May-2008 at 21:47
Originally posted by dhany

Па според мене ваква жичара би требало да се постави на оние делници каде туристите, па и граѓаните на Скопје би имале убав поглед на градот. Би се користела за разгледување на (не)убавините на Скопје и би требало да поврзува зони со забавна содржина. Исто така не би требало да има попатни постојки туку само почетна и крајна станица кои би се наоѓале во зони со забавни содржини. Е сега на кои делници би се поставила..... за тоа треба да се направи физибилити студија (студија на изводливост) како и добра анализа. Ми се допаѓа и идејата за поставување на жичара до Водно.Applause


Хммм... искрено не ми текнува на такви улици... Сепак ако би бирал веројатно би ја ставил на релација железничка станица-центар (некаде до кај Холидеј Ин). Мислам според она што јас го сфаќам кабините фактички лебдат над коловозот така да повеќе ќе биде атракција (колку истрошен збор кај нас) за возење отколку што погледот би било нешто посебно спектакуларен.

Друга делница стварно не ми текнува.

А за жичарата на Водно идејата е закон... Незнам на што се чека. Веднаш по изградбата на такво нешто треба да се затвори Водно за сообраќај комплетно.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 15-Jun-2008 at 19:43
Конечно е распишан тендерот. Запазете ја точка два CrazyCrazy. Според објавата во утрешен Вест ќе се користат за централни линии каде имало многу гужва бидејќи не зафаќале многу простор а собирале многу патници. Добро што се само 4 автобуси во прашање иако е сосема непотребна екскурзија.

Точка еден звучи супер Crazy. И точка три ми е ОК за таа намена (ќе се користел за туристички тури низ градов).

Дел број за целиот предмет на набавка Опис на делот за набавка



1 Автобуси за јавен градски превоз - Набавка на 45 (четирисетипет) нископодни новопроизведени соло автобуси за јавен градски превоз на патници, класа мотори минимум ЕУРО 4 - по техничка спецификација Б1



2 Автобуси за јавен градски превоз -Набавка на 4 (четири) двоспратни употребувани соло автобуси за јавен градски превоз на патници, со класа на мотор минимум ЕУРО 3,со погон на дизел гориво- по техничка спецификација Б2



3 Автобуси за јавен градски превоз -Набавка на 1 (еден) употребуван соло автобус за превоз на патници - двоспратен - панорамски (без кров на горниот спрат)со класа на мотор минимум ЕУРО 3, со погон на дизел гориво - по техничка спецификација Б3


http://www.jsp.com.mk/sodrzina.php?id=270&idJazik=1


Edited by pbanks - 15-Jun-2008 at 19:43
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 15-Jun-2008 at 22:02
Хах, двоспратните се враќаат во Скопје Crazy
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 16-Jun-2008 at 12:59
СО ПАРИТЕ ОД ВЛАДА
ЈСП купува двокатни автобуси
Двокатните автобуси ќе се возат на линиите низ центарот на Скопје бидејќи собираат многу патници, а не фаќаат многу простор на улиците

ЈСП "Скопје" ќе купи пет половни двокатни автобуси со дел од 4,4 милиони евра кои Владата лани во декември му ги даде на претпријатието за да го обнови возниот парк. Двокатните автобуси се дел од набавката со меѓународен тендер кој ЈСП го распиша во четвртокот. На тендерот ЈСП, освен петте двокатни автобуси кои ги задоволуваат ЕУРО 3 стандардите, бара и 45 нископодни и единечни автобуси кои, пак, треба да ги задоволат ЕУРО 4 стандардите. И едните и другите треба на скопските улици да стигнат најдоцна до март следната година. Перо Спасовски, претседател на УО на ЈСП "Скопје", вели дека заедно со претставници од Владата и од Градот одлучиле петте двокатни автобуси да бидат половни, односно веќе користени, а 45-те ниски автобуси да бидат нови.
"Линиите кои минуваат низ центарот на градот се најфреквентни има многу патници и затоа решивме да набавиме двокатни автобуси за да може да собере повеќе патници, а да не зафаќа многу простор на улиците. Ваквите двокатни автобуси, ако се купат на ново, се многу скапи, и сметавме дека нема ништо да пречи ако набавиме автобуси кои се користени само неколку години", вели Спасовски.
Четири од двокатните автобуси, како што вели Спасовски, најверојатно, ќе се движат на линиите 5-ка и 2-ка каде што има и најмногу патници. Петтиот автобус , кој ќе биде двокатен-панорамски, односно на горниот кат нема покрив, ќе се користи за туристичко разгледување на градот, бидејќи на горниот кат нема да има покрив.
Управниот одбор на ЈСП минатата недела на вонредна седница донесе одлука итно да се распише тендерот за набавка на автобуси, откако од Владата доби ветување дека ќе им доделат дополнителни средства бидејќи со веќе префрлените 4,4 милиони евра може да се купат само 20 нови автобуси. (Е.А.)



http://www.vest.com.mk/default.asp?id=152843&idg=8&idb=2399&rubrika=Skopje
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 16-Jun-2008 at 23:00
Иронија, некогаш гледаа како да се отарасат од тие аутобуси (биле непрактични) и им ги „подметнаа“ на босанците и дел ги касираа, а сега поново ќе купуваме.
(како и секогаш, прво ќе срушиме се, па после некогаш ќе градиме)

П.С. Во тоа време чак и студентската организација имаше еден двоспратен аутобус кој остана како последен мохиканец
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.359 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.