build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5152535455 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1041 Posted: 20-Jul-2013 at 16:46
@mirakulis. Друже извини ама зошто јас да плаќам 50% повеќе кога на пример се возам во автобус еднаш на 2-3 недели да речеме ? тоа не е во ред. Едноставно треба да се стави една машина за билети, а апаратите за валидација на смарт картичките да имаат и 5% од нивниот простор предвиден за валидација на нормален хартиен билет за 1 возење.

пример: автомати за продажба на билети надвор од автобус, работат на монети, банкноти и на кредитни/дебитни картици



пример 2: автомат за валидација на хартиен билет + електронска картичка



пример 3: апарат за купување на билети во автобус. првиот само со платежни картички, вториот работи само на монети и враќа кусур . сигурен сум има можности и разни модели да се изведе ова





Сите овие примери се од градскиот превоз во Варшава кој се состои од метро,трамвај и автобус
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1042 Posted: 26-Jul-2013 at 15:04
Џоле88 јас ти кажувам како во австралија се стимулира употреба на смарт картичките. Нивната логика е ако живееш во градот и ако се возиш со автобус еднаш на 2-3 недели, ќе си ја имаш картичката и одвреме на време ќе си ја надополнуваш а тој билет што е 50% поскап е за тие што заборавиле да надополнат картица или за тие што навистина само на кратко го посетуваат градот па само двапати ќе се возат. Овој начин на стимулација очигледно функционира тука.
Целата поента да се максимизира употребата на смарт картичките и да се сведе купувањето на билети на минимум......затоа и немаат автомати за билети. Во Мелбурн порано беше со такви билети кои се купуваа од автоамти и со смената на системот ги отстранија сите тие автомати.
Не викам дека ова е правилниот пристап, само информирам која била целта на смената на системот и како тоа е спроведено.
А за автомати за билети знам дека има можност да се постават  во превозни средства. Тоа е често застапено да речеме во германија, со тоа што пред се ваквите автомати се наоѓаат во трамваите, не не и автобусите, и другите локални железници. Имај на ум дека поставувањето и одржувањето на ваков автомат во сите возила е огромен трошок кој може да е избегне ако... еве да речеме се земе австралискиот пристап.
Некој претходно спомна за податоци на сопственикот внесени во смарт картицата.....тоа не е случајот. Картицата е само одреден број на кој се додаваат пари комплетно анонимно....со други зборови можеш да позајмуваш картица на други.....се додека станува збор за иста класа на смарт картици (тие со и без студентски/пензионерски попусти).
Back to Top
vepar View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 17-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote vepar Quote  Post ReplyReply #1043 Posted: 26-Jul-2013 at 16:33
Дечки дали некој од вас прашал во институциите или јавните претпријатија дали Кинезите го продаваат Скопскиот модел на двокатен автобус на други клиенти освен Скопје?! Ако да споделете!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1044 Posted: 26-Jul-2013 at 17:09
Previous
 
Има соодветна тема за двокатните градски автобуси од кинески Јутонг на форумов.
 
Инаку, станува збор за модифицирана верзија на скопските двокатни градски автобуси, па поради тие мали модификации, станува збор за поинаков автобус, а градот Скопје и владата на Република Македонија која ги нарача тие автобуси можат само да го прифатат фактот дека скопските двокатни градски автобуси се ексклузивни за Скопје само во мали ситни детали, како што е прозорецот кај клима уредот во предниот дел од автобусот и некои други ситни детали.


Edited by Dexter26 - 26-Jul-2013 at 17:10
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1045 Posted: 31-Jul-2013 at 15:52
АД „Галеб“ и „Омега експрес“ заеднички ќе jа опслужуваат линијата за „Р. Новичиќ“и Лакочереј

АД „Галеб“ Охрид и „Омега експрес“ почнувајќи од 1-ви август, линијата Охрид- населба „Радојца Новичиќ“ - Лакочереј, ќе ја возат кооперативно со заеднички месечни карти кои ќе важат и за двата превозници.

Двете компании ќе имаат заеднички возен ред , кој ќе се вози сменски.

Со овој потег, двете компании им излегуваат во пресрет на патниците, со што во голема мера ќе се подобри градскиот превоз на спомнатата линија и ќе се избегнат непотребните чекања.

OhridNews


31.07.2013 16:01 Прочитана е : 187 пати
Bookmark and Share
© 2013 Ohridnews.com. Сите права се задржани.

Edited by Тркало - 31-Jul-2013 at 15:52
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1046 Posted: 09-Aug-2013 at 23:56
Во автобусите на ЈСП забрането е внесување колички за пазар и куфери


Во автобусите на Јавното сообраќајно претпријатие - Скопје не е дозволено да се влегува со полни колички за пазар, се жалат патниците. Пензионерите раскажуваат дека им се случувало контролори да не им дозволат да го продолжат возењето кога ги виделе дека носат колички со тркалца, полни со продукти. Други скопјани раскажуваат дека биле опоменати оти во автобусите не смеат да се возат со куфери кон или од Железничката или Меѓуградската автобуска станица, пишува весникот Дневник.



http://kurir.mk/republika/skopje/126129-Vo-avtobusite-na-JSP-zabraneto-e-vnesuvanje-kolicki-za-pazar-i-kuferi
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1047 Posted: 10-Aug-2013 at 00:07
Previous
 
За количките за пазар можеби ќе разберам, но за куферите ?
 
Дали погрешно го разбирам ова, или целосното име на ЈСП Скопје не е Јавно Сообраќајно Претпријатие Скопје ?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1048 Posted: 10-Aug-2013 at 00:32
Изгледа некоја такси компанија има дебел профит од оваа `услуга` на ЈСП
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1049 Posted: 10-Aug-2013 at 01:17
Originally posted by Dexter26

Previous  За количките за пазар можеби ќе разберам, но за куферите ?  Дали погрешно го разбирам ова, или целосното име на ЈСП Скопје не е Јавно Сообраќајно Претпријатие Скопје ?



И мене ми е чудно.Би требало само да е за оние количкине што ги буткаат пензионерине.Во многу Европски метрополи се плаќа билет ако носиш куфе со тебе.Во Прага на пр. е 2/3 од регуларната цена на билетот.

Edited by jyvation - 10-Aug-2013 at 01:25
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1050 Posted: 10-Aug-2013 at 07:05
Од кодексот на ЈСП:

Дозволените димензии на личен багаж не смеат да бидат поголеми од 100 на 60 на 25 сантиметри и потешки од 30 килограми.

Значи не смееш да носиш ни телевизор, освен ако не е со дијагонала од 26 инча или помала.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1051 Posted: 24-Aug-2013 at 16:14
од вчера НЕСПОСОБНОСТ ми доби нова дефиниција. носам странец да шетаме со туристичкиот двокатен. прв шок, затворен двокатен. прашувам што е, ми викаат тој(како еден да е само) со микрофон е расипан не вози, поради тоа со овој е денес. Се во ред до моментот кога на враќање накај дома се качив на 5ка со отворен кров и со апаратчиња за слушалки
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1052 Posted: 24-Aug-2013 at 22:58
Previous
 
Доцниш едно 3 месеци со веста дека двокатните градски автобуси со отстранлив покрив сообраќаат на градски превозни линии, наместо на туристички обиколки.
 
А со веста дека се користат двокатните градски автобуси за градски превозни линии се користат за туристички обиколки, наместо двокатните градски автобуси со отстранлив покрив, доцниш најверојатно цели 8 месеци, јас помнам дека е така уште од јануари 2013.
 
И не, не е неспособност, туку е чист идиотизам од страна на еден од најголемите и најсубвенционираните загубари во Република Македонија.
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #1053 Posted: 26-Aug-2013 at 08:23
Originally posted by phenomenon

   Од кодексот на ЈСП:

Дозволените димензии на личен багаж не смеат да бидат поголеми од 100 на 60 на 25 сантиметри и потешки од 30 килограми.

Значи не смееш да носиш ни телевизор, освен ако не е со дијагонала од 26 инча или помала.


Боже, со WizzAir иили со EasyJet да не склучиле договор, па во исто време и да започнат автобусите да летаат, па да не се преоптоварени?
Traveling.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1054 Posted: 26-Aug-2013 at 15:29
Previous
нема ништо чудно тука, со голем багаж го зафаќаш просторот за други патници
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1055 Posted: 26-Aug-2013 at 18:46
Originally posted by zabegan

Previousнема ништо чудно тука, со голем багаж го зафаќаш просторот за други патници

Eh, od kade go izvadi sega toa!? Prvo, jas vakvo nesto dosega nigde ne sum videl. Vtoro, demek vo Skopje edno cudo patnici so golem bagaz po avtobusite vrvat, pa sega fali prostor za drugite patnici. Treto, postoi mesto za kufer vednas do mestoto za invalidska kolicka. I cetvrto, izgleda praksata pokazuva deka falat "harmonikite", pa sega oni ke iznisluvaat topla vofa!
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #1056 Posted: 27-Aug-2013 at 03:17
Originally posted by zabegan

Previousнема ништо чудно тука, со голем багаж го зафаќаш просторот за други патници



Знаеш што ми беше чудно?! Димензиите и килажата. Посебно килажата. Ако веќе мојот, твојот, нечиј куфер се причина за казна, зошто и оние со морбиден обезитас не ги казнат? Мислам многу пати ми се има случено да неможам да поминам заради стомакот на некој во автобус, а никогаш заради нечиј куфер.

Апсурд.

Edited by Danndy - 27-Aug-2013 at 03:19
Traveling.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #1057 Posted: 27-Aug-2013 at 23:07
Значи 20 пати помислив дека поглапав потег нема да има директорот на ЈСП и упорно ме разубедува во тоа. Најново, музеј на автобуси, бесплатен влез. Дали заборави директорот дека задачата на ЈСП е да ги превезува граѓаните на Скопје... Каква корист има ЈСП од ова? Ако веќе има идеја да прави музеј, најмогу што може да направи е да ги подари екпонатите на Министерство за култура или Град Скопје или некоја слична институција која покрај другото има задача да привлекува туристи, да се грижи за културното наследство итн.

Еве, да речеме дека тоа е добро за репутацијата на институцијата, сака да ја покаже својата историја... Да, во Лондон, Париз, Берлин, па и во Загреб или Софија би го подржил тоа. Но, ЈСП да се луксизура во ситуација кога немаат една нормална автобуска станица (свесно го кажувам знаејќи и за новите станици кои исто сметатам дека не се по никакви стандарди), немаат еден нормален автобус (двокатни глупости, немање на системи кои покажуваат следна станица, системи за наплаќање на билети...), немаат една функционална жолта лента, не ни пробале да размислуваат за мобилни апликации, а да не збориме барем за размислување и градење на концепти за современ шински превоз.

Искрено им се чудам и им „завидувам“ како гледат на работите. Значи уште неможам да разберам колку треба да си интелегентен и да имаш широко размислување ако по посетата на Париз (посетата на Коце), не те импресионира и не го забележиш метро системот, обиколницата, екпресните автобуски линии, урбаната жеезница, туку забалежуваш дека коцката му фали на Скопје која во Париз била во изобилство. Се надевам само дека не идел со коњ до Париз...

Пробувам некако да сфатам како би можеле да се уклопат двокатните автобуси во некој модерен концепт кој се надевам дека скоро ќе ја снајде нашава метропола. Но, искрено мислам дека продажба по секоја цена или старо железо ќе биде најдобрата опција. Не зборувам од инат или, незнам, некоја естетика, туку мислам дека од чисто економски аспект тоа е најисплатливата опција.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1058 Posted: 04-Sep-2013 at 08:33
ЕЛЕКТРОНСКАТА НАПЛАТА ВО ЈСП ОДЛОЖЕНА ЗА НАЕСЕН

Иако со најповолна понуда на електронската лицитација, сe` уште е неизвесно дали турската фирма „ Kенткард“ ќе потпише за инсталирање систем за електронска наплата во автобусите на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Од менаџментот во претпријатието дознаваме дека чешката фирма „Микроелектроника“, која била второрангирана, во меѓувреме, поднела жалба која е уважена од второстепената комисија.

- Откако ја уважи жалбата, комисијата ја врати постапката на повторно разгледување. И тоа на сите четири фирми што учествуваа на електронското јавно наддавање. Била направена грешка во евалуацијата. Така што нашата комисија сега треба повторно една по една да ги разгледа понудите - изјави директорот на ЈСП, Мишо Николов.

Тоа, според него, не значи поништување на тендерот, но во секој случај ќе ја одолжи постапката уште еден месец.

На електронското јавно наддавање кое се одржа на почетокот на јули, освен турската „Kенткард“ и „Микроелектроника“ од Чешка, учествуваа и „Т-мобиле“, кој беше треторангиран и норвешкиот конзорциум „Бро-ог тунел-селскапет“. Од ЈСП не обелоденија кој, колку понудил пред да се направи конечниот избор.

Ова е четврти конкурс со кој претпријатието се обидува да ја модернизира наплатата во своите автобуси, односно обид да ги замени хартиените билети со електронски картички. Претходните три обиди во последните пет години беа неуспешни од технички причини, а имаше и жалби поради кои постапките беа прекинувани.

Всушност, за воведување електронска наплата или таканаречени „умни билети“ во ЈСП се зборува со години, уште од времето на екс градоначалникот на Скопје, Трифун Kостовски.

Со ваквата наплата патниците ќе располагаат со пластифицирана картичка, која самите ќе можат да ја дополнуваат по принципот на припејд. При влегувањето во автобус, специјален читач ќе им одзема од сумата. Новиот систем ќе ги испрати во историја хартиените билети. Само по себе, тоа ќе ги намали турканиците, поточно застојот кој настанува додека луѓето купуваат билети од возачот или ги отчукуваат картичките.

Според досегашните најави, за имплементирање на системот ќе се вложат три милиони евра, а парите, како што е планирано, ќе ги обезбеди градската власт. Инвестицијата ќе се плаќа во три фискални години - 2013, 2014 и 2015 година.

http://dnevnik.mk/?ItemID=DAD820764088DB4FAB448D25703F9EAA
За сè има вторпат
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1059 Posted: 16-Sep-2013 at 21:05
Иако на овие фотографии местото им е во темата Јавна чистота, сепак намерно ги објавувам во оваа тема како пример за односот на возачите во ЈСП Скопје, или контролорите во ЈСП Скопје, или не знам кој друг кој е надлежен за чистење на уредите за поништување на билетите.
 
Додека ЈСП Скопје, градот Скопје и самата држава Република Македонија воведуваат драконски казни за сите кои ќе се осмелат да плукнат на јавно место или да фрлат било што на јавно место, додека во автобусите на ЈСП Скопје за било каков вид на вандализам следуваат драконски казни, возачите и/или контролорите и/или не знам кои други вработени во ЈСП Скопје, си тераат по свое, дали законите и драконските казни не важат за нив или нешто друго е во прашање, не знам.
 
Ова е фотографирано утринава, понеделник, 16 септември 2013, во 7:50 часот во Црниче.
 
На последната фотографија се забележува веќе непостоечката автобуска постојка, која ја отстранија уште во јули 2013 ако добро помнам, во спротивно би бил август 2013, но како и да е, одлично помнам дека автобуската постојка ја нема многу поодамна пред крајот на август 2013, ги оставија само клупите и ги оставија поставените анкери, односно држачите за идната автобуска постојка која еве, на почетокот на втората половина на септември 2013, сеуште не е изградена.
 

 

 



Edited by Dexter26 - 16-Sep-2013 at 21:13
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1060 Posted: 16-Sep-2013 at 22:04
ова се парчињата од картичките што се куцнуваат?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5152535455 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.508 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.