build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6061626364 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1221 Posted: 01-Jan-2015 at 15:36
Снегот што наврна (а кој беше најавен) само потврди дека нашите јавни служби не знаат и не можат да си ја вршат работата за која се платени.
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1222 Posted: 01-Jan-2015 at 15:40
Па и незнам дали не си ја завршија службите во Скопје работата, но Охрид да го оставиш во ваква состојба а главен туристички центар во Македонија е
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1223 Posted: 01-Jan-2015 at 16:34
Вчера имаше 3-4 возила на М-4, само едно беше со спуштен плуг и вистински чистеше нешто.Можда грешам, ама другите ми делуваше како да се возикаа нагоре надолу со кренат плуг.

За општинските во Охрид џабе муабет Исто и Струга и Кичево.

Edited by Тркало - 01-Jan-2015 at 16:35
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1224 Posted: 01-Jan-2015 at 16:47
Originally posted by jyvation

Па и незнам дали не си ја завршија службите во Скопје работата, но Охрид да го оставиш во ваква состојба а главен туристички центар во Македонија е


Токму така, јас мислам дека службите во Скопје си ја исполнија задачата и улиците се потполно чисти, воедно дури и на самиот ден кога паѓаше снег, немаше никакви проблеми и автобусите нормално и редовно сообраќаа.

Исто така, посебно би го пофалил и Стевчо, бидејќи тротоарите во Карпош дури и беа рачистени од снегот, за разлика од други места.

Додека ова што се случува во Охрид, Кичево и другиве градови и жива срамота, а ич не би сакал да го коментирам и фактот дека пола Западна Македонија нема струја веќе петти ден, но нашиве драги медиуми немаат време за вакви известувања.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1225 Posted: 01-Jan-2015 at 22:42
значи улиците во Скопје не беа исчистени, туку само има се фрли огромна количина на сол поради која асфалтот сега е бел и ништо чудно да е нагризан... улиците се расчистија дури денот после врнежот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1226 Posted: 02-Jan-2015 at 10:47
Споредните улици кај мене во Скопје Север, а гледам и во Бутел и во Чаир, воопшто не се исчистени. Лизгаво е, подмрзнато и замрзнато, и демне опасноста од сообраќајки.
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1227 Posted: 02-Jan-2015 at 15:56
Originally posted by Џоле

Споредните улици кај мене во Скопје Север, а гледам и во Бутел и во Чаир, воопшто не се исчистени. Лизгаво е, подмрзнато и замрзнато, и демне опасноста од сообраќајки.
насекаде беше исто, сега веќе се потстопи... инаку посебните општини се крајно неажурни во чистење на помалите улички и пешачките површини
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1228 Posted: 07-Feb-2015 at 19:45
Вчерашниот судар меѓу приватна и државна „деветка“

За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1229 Posted: 08-Feb-2015 at 01:21
Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1230 Posted: 08-Feb-2015 at 12:50
Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
Sto da se prevzeme drugo, osven ukinivanje na liberalizacijata vo javniot gradski prevoz.
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #1231 Posted: 08-Feb-2015 at 13:18
Според мене треба да ги стават во различни термини поаѓањата на автобусите. Колку што знам во исто време треба и приватниот и државниот да тргне. Нормално дека ќе се тркаат кој прв да стигне. Да имаше разлика барем од 5 до 10 минути во поаѓање на еден автобус, немаше да има такви борби помеѓу превознициве. Многу пати имам гледано како приватниве имаат дупло повеќе патници од државните, бидејќи во најголем дел од случаите изгледа тргнуваат минута порано или ги претркнуваат. Тој што го прави распоредот на линиите треба малку да го уклучи умот, да види што е најдобро за потрошувачите.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1232 Posted: 08-Feb-2015 at 15:42
Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...
значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицата

се тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1233 Posted: 08-Feb-2015 at 15:49
Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицатасе тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile


Абе тебе може ти изгледа така, ама во реалноста не е таква работата.Работава е дојдена и до тоа да се собере и единствениот патник на станицата, макар си стигнал и пред него.
И од такви работи побргу стигнуваме од една точка до друга се случуваат "пољубувања" на автобусиве   
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1234 Posted: 10-Feb-2015 at 00:42
Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицатасе тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile
Pa ne sum bas najsiguren deka e taka. Barem jas dodeka ziveev vo Skopje (do pred 12-13 godini) golem del od patnicite se kacuvaa vo avtobusot sto prv ke dojde. Privatnite cesto zastanuvaa i nadvor od stanicata (ne znam dali e toa uste taka), grubo receno, kade ke im tekne samo da kacat patnik poveke.
Tuka veke e utnata rabotata vo start. Javniot gradski transport ne se liberalizira. Se osnova gradsko javno neprofitabilno pretprijatie, istoto mu se doveruva na sposobni luge i rabotata e resena. Vaka kako sto e, ke gledame trki uste dolgo vreme...

Edited by Denko - 10-Feb-2015 at 00:43
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1235 Posted: 10-Feb-2015 at 02:55
Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицатасе тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile
Pa ne sum bas najsiguren deka e taka. Barem jas dodeka ziveev vo Skopje (do pred 12-13 godini) golem del od patnicite se kacuvaa vo avtobusot sto prv ke dojde. Privatnite cesto zastanuvaa i nadvor od stanicata (ne znam dali e toa uste taka), grubo receno, kade ke im tekne samo da kacat patnik poveke.
Tuka veke e utnata rabotata vo start. Javniot gradski transport ne se liberalizira. Se osnova gradsko javno neprofitabilno pretprijatie, istoto mu se doveruva na sposobni luge i rabotata e resena. Vaka kako sto e, ke gledame trki uste dolgo vreme...
рандом автобус фаќаш ако ептен се брзаш, си пропуштил државен (па се надеваш на почестите приватни) и си на многу кратка релација која се поклопува
ама за се друго секој просечен човек е одлучен далеку пред да стигне до автобуска, за тоа која линија и од кој превозник ќе биде
па дури и вака веќе најголем дел од луѓето се строго одлучни околу тоа дали ќе користат приватен или градски превоз

и фала богу, точно е тоа дека јавен превоз не се либерализира и дека треба да постои едно сериозно претпријатие во соработка со градот... ама со оглед на тоа какво несериозно и загубарско претпријатие е ЈСП, приватните превозници (иако се дива лига) се единственото нешто што го тера ЈСП да не се однесува како тотален дебил и да има барем малку трошка почит за патниците од кои го собира профитот (особено со бесплатниот превоз)
прво потребна е целосна реформација на ЈСП под притисок на градот и владата, па после ќе збориме за друго
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1236 Posted: 10-Feb-2015 at 12:59
Не знам за другите, но јас кога студирав и работев во Скопје, а и сега кога идам, се возам претежно со приватни автобуси. Ем се побрзи, ем нема пензионери и за петнаесетина години, од кои десет безмалку секојдневно возење, сум присуствувал само на еден инцидент кога возач на приватна 23 исфрли од автобус двајца повозрасни пијани патници кои зборуваа како навиени и му пречеа во возењето.

А во ЈСП што имаш? Безобразни пензионери, тепачки помеѓу средношколци, џепчии...

Навистина тешко да направиш избор во кој автобус да се качиш доколку дестинацијата до која одиш ти е покриена и со приватна линија.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1237 Posted: 10-Feb-2015 at 13:40
Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицатасе тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile
Pa ne sum bas najsiguren deka e taka. Barem jas dodeka ziveev vo Skopje (do pred 12-13 godini) golem del od patnicite se kacuvaa vo avtobusot sto prv ke dojde. Privatnite cesto zastanuvaa i nadvor od stanicata (ne znam dali e toa uste taka), grubo receno, kade ke im tekne samo da kacat patnik poveke.
Tuka veke e utnata rabotata vo start. Javniot gradski transport ne se liberalizira. Se osnova gradsko javno neprofitabilno pretprijatie, istoto mu se doveruva na sposobni luge i rabotata e resena. Vaka kako sto e, ke gledame trki uste dolgo vreme...


Ако имаш картичка со повеќе возења исто ти се фаќа дали државен или приватен.
Тоа плус што приватниве отвораат врата на семафори и качуваат патници.Сеуште е тоа така и не верувам да се искорени.
Либерализираниот превоз кај нас врши работа во отсуство на алтернативи.Но треба некој правилно да го менаџира за да не крахира ЈСП секоја година.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1238 Posted: 10-Feb-2015 at 19:56
Originally posted by Тркало

Oбид број 3

Во среда стартуваат двете нови градски линии на „Галеб“ кои периферијата ќе ја поврзат со центарот на Охрид



Вести | Охрид | 05.10.2014 15:35Посети : 277

Најголемиот автопревозник АД „Галеб“ -Охрид, во среда, 8-ми октомври воведува две нови градски линии кои ќе ги поврзат периферните делови од градот со централното подрачје.

Првата линија ги опфаќа: населбата „Гоце Делчев (Бараки), Стобекс - Видобишта, улица 7- ми Ноември, булевар Туристичка (Од зграда Печијаре до кружниот тек на пресекот со улица АСНОМ), болница, Момчило Јорданоски.

На втората линија автобусите на „Галеб“ ќе сообраќаат од Меѓуградската автобуска станица, булевар Железничка, булевар Туристичка (Плаво бели згради), улица Јане Сандански (Гимназија), Питу Гули - автобуска станица, односно Железничка.

Автобусите на „Галеб“ на споменатите линии ќе возат по симболична цена од само 20 денари.

Воведувањето на двете нови градски линии ќе им овозможи на граѓаните на Охрид од поодалечените населби подобра комуникација со центарот на градот, и ќе им го олесни секојдневното движење до работа, школо, пазар или чаршија.


© 2014 Ohridnews.com


Изненадувачки е бројката на патници или барем вака ова последниве дена по ладново време.Тешко беше да фатиш место денес и вчера после 4 попладне.И изненадувачки точни се линиите за нашиот менталитет.

http://tvm.mk/vesti/ohrid/20013-treta-gradska-linija
Овде малку насловот е стандардно новинарски изместен, забелешките се за дополнување на едната линија со Факултетот за туризам/средното угостителско и мостот Б. Извори.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1239 Posted: 11-Feb-2015 at 00:21
Originally posted by zabegan


Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицатасе тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile
Pa ne sum bas najsiguren deka e taka. Barem jas dodeka ziveev vo Skopje (do pred 12-13 godini) golem del od patnicite se kacuvaa vo avtobusot sto prv ke dojde. Privatnite cesto zastanuvaa i nadvor od stanicata (ne znam dali e toa uste taka), grubo receno, kade ke im tekne samo da kacat patnik poveke.
Tuka veke e utnata rabotata vo start. Javniot gradski transport ne se liberalizira. Se osnova gradsko javno neprofitabilno pretprijatie, istoto mu se doveruva na sposobni luge i rabotata e resena. Vaka kako sto e, ke gledame trki uste dolgo vreme...
рандом автобус фаќаш ако ептен се брзаш, си пропуштил државен (па се надеваш на почестите приватни) и си на многу кратка релација која се поклопуваама за се друго секој просечен човек е одлучен далеку пред да стигне до автобуска, за тоа која линија и од кој превозник ќе бидепа дури и вака веќе најголем дел од луѓето се строго одлучни околу тоа дали ќе користат приватен или градски превози фала богу, точно е тоа дека јавен превоз не се либерализира и дека треба да постои едно сериозно претпријатие во соработка со градот... ама со оглед на тоа какво несериозно и загубарско претпријатие е ЈСП, приватните превозници (иако се дива лига) се единственото нешто што го тера ЈСП да не се однесува како тотален дебил и да има барем малку трошка почит за патниците од кои го собира профитот (особено со бесплатниот превоз)прво потребна е целосна реформација на ЈСП под притисок на градот и владата, па после ќе збориме за друго
JSP e "osuden" da bide zagubar. Ednostavno cenata na biletot e preniska. Inaku se soglasuvam deka na JSP i' e potrebna celosna reformacija, no nikako ne se soglasuvam toa da bide pod pritisok na Vladata. Zosto vladata da se mesa vo JP osnovano od "Grad Skopje"? Zosto Vladata (da) se mesa sekade i (da) dava pari za gradsko javno pretprijatie. Nema nikakva osnova cela Makedonija da plaka za gradskiot prevoz vo Skopje! Eve dokolku "Grad Skopje" ima finansiski kapacitet (bez mesanje na Vladata), gradskiot prevoz neka go napravi besplaten za Skopjani (kako sto e vo Talin). Togas privatnicite ke se samoukinat
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1240 Posted: 11-Feb-2015 at 01:22
Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan


Originally posted by Denko

Originally posted by zabegan


Originally posted by jyvation

Класична "трка" за патници.Мора нешто да се превземе по ова прашање, сум бил и самиот сведок на многу вакви случаи.
никогаш не го сватив ова... тој што сака да влезе во приватен, ќе влезе таму, а тој што сака во државен, ќе влезе таму...значи не се качуваат патниците во оној автобус кој побрзо ќе стигне на станицатасе тркаат зашто, ете така, да се види кој е по муж... мене ми одговара ова, побрзо стигнувам од точка А до точка Б така Big%20smile
Pa ne sum bas najsiguren deka e taka. Barem jas dodeka ziveev vo Skopje (do pred 12-13 godini) golem del od patnicite se kacuvaa vo avtobusot sto prv ke dojde. Privatnite cesto zastanuvaa i nadvor od stanicata (ne znam dali e toa uste taka), grubo receno, kade ke im tekne samo da kacat patnik poveke.
Tuka veke e utnata rabotata vo start. Javniot gradski transport ne se liberalizira. Se osnova gradsko javno neprofitabilno pretprijatie, istoto mu se doveruva na sposobni luge i rabotata e resena. Vaka kako sto e, ke gledame trki uste dolgo vreme...
рандом автобус фаќаш ако ептен се брзаш, си пропуштил државен (па се надеваш на почестите приватни) и си на многу кратка релација која се поклопуваама за се друго секој просечен човек е одлучен далеку пред да стигне до автобуска, за тоа која линија и од кој превозник ќе бидепа дури и вака веќе најголем дел од луѓето се строго одлучни околу тоа дали ќе користат приватен или градски превози фала богу, точно е тоа дека јавен превоз не се либерализира и дека треба да постои едно сериозно претпријатие во соработка со градот... ама со оглед на тоа какво несериозно и загубарско претпријатие е ЈСП, приватните превозници (иако се дива лига) се единственото нешто што го тера ЈСП да не се однесува како тотален дебил и да има барем малку трошка почит за патниците од кои го собира профитот (особено со бесплатниот превоз)прво потребна е целосна реформација на ЈСП под притисок на градот и владата, па после ќе збориме за друго
JSP e "osuden" da bide zagubar. Ednostavno cenata na biletot e preniska. Inaku se soglasuvam deka na JSP i' e potrebna celosna reformacija, no nikako ne se soglasuvam toa da bide pod pritisok na Vladata. Zosto vladata da se mesa vo JP osnovano od "Grad Skopje"? Zosto Vladata (da) se mesa sekade i (da) dava pari za gradsko javno pretprijatie. Nema nikakva osnova cela Makedonija da plaka za gradskiot prevoz vo Skopje! Eve dokolku "Grad Skopje" ima finansiski kapacitet (bez mesanje na Vladata), gradskiot prevoz neka go napravi besplaten za Skopjani (kako sto e vo Talin). Togas privatnicite ke se samoukinat
секако, цената на билетите треба да се зголеми за три пати, бидејќи ЈСП е одговорност на потрошувачите... Roll%20eyes
инаку, застани малку, ја спомнав владата поради досегашните нејзини иинвестиции во ЈСП... кога веќе се нафатија на инвестирање и купување на бескорисни украински и кинески канти, можеа да исфорсираат и реформација на ЈСП
...вака инаку јас ништо не добивам, нити соодветен возен парк, нити нови и заменети линии, нити нови услуги, а сеуште фрлам пари во празно, а згора на тоа, треба секој ден да ги трпам глупостите на луѓе кои не се од Скопје, за тоа како владата не купила автобуси за нив, а купила за мене, како мене владата секој ден да ме опсипува со злато

инаку нормално дека јавниот градски превоз, е одговорност на градот...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6061626364 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.418 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.