build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6263646566 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1261 Posted: 24-Jun-2015 at 16:29
Andrea Lekic za nejziniot leten kamp iznajmila eden od otvorenite "kinezi" sto se vo Ohrid.
http://ekipa.mk/kampot-na-andrea-lekik-donese-rakomet-i-na-ohridskiot-ploshtad-fotogalerija/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1262 Posted: 25-Jun-2015 at 08:37
МУЗЕЈСКИ АВТОБУС НА „САНОС“ ГИ ЗБУНИ СКОПЈАНИ



Скопјани вчера имаа ретка можност да се возат во музејски примерок на градски автобус. Граѓаните кои вчера нешто пред 9 часот чекале автобус со број „57“ од Козле кон центарот на градот биле изненадени кога пред нив се појавил стар автобус на ЈСП од пред повеќе од шест децении. Збунетите патници почнале во шега да се прашуваат дали се работи за снимање некаков филм во кој тие се статисти.

Зошто се појави вакво старо возило на линија на која сообраќаат новите двокатни кинески автобуси, побаравме одговор од ЈСП. Од таму кратко образложија дека двокатната „57“ што требало да сообраќа од Козле кон Радишани во 9 часот се расипала. За да не се почувствува недостигот на возило во утринскиот термин, кога е најголема турканица во автобусите, тие морале брзо да реагираат и од најблиската база да вклучат друго возило на местото на расипаниот автобус. Од базата во Ѓорче Петров итно бил испратен стариот автобус, затоа што бил во возна состојба.

„Имаме неколку од старите возила кои и покрај тоа што биле возени со години, сепак се' уште се во возна состојба. Повеќето од старите автобуси, како што е познато, ги дониравме на другите општини во земјава, но неколку зачувавме. И вчераутро автобусот со сериски број 849 бил вклучен на линијата ’57‘ и тоа само во еден правец од Козле кон населбата Радишани, за да не стојат патниците по постојките. Овој автобус на ’Санос‘ возел само во еден правец, а потоа од Радишани кон Козле се вклучило друго возило“, објасни Билјана Јанкуловска, одговорна за информирање во ЈСП „Скопје“. (Сн.К.)

http://www.utrinski.mk/?ItemID=E95DEDD29E83E641B71B269BC23A3E45
За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1263 Posted: 05-Aug-2015 at 20:21
Дива лига во Општина Охрид

Од АД „Галеб“ бараат поништување на одлуката за општински линиски превоз



Охрид, 5. август 2015 (ОХРИДПРЕС) – Во Охрид сите општински линии во моментов се возат без дозволи, а по шест децении АД „Галеб“ е претворена во див автобуски превозник, вели директорот на претпријатието Димитар Василевски, изнесувајќи сериозни забелешки за работата на охридската локална самоуправа.

Од претријатието укажуваат на целосниот хаос во автобускиот општински линиски превоз кој владее во Охрид.д 24-ти јуни ниту еден превозник во Охрид нема решение за возење на линиски превоз, а во моментов сите општински линиски превозници возат без дозволи, истакна на денешната прес конференција Василевски, јави локалната ТвМ.

– Нови дозволи немаме. Јавно кажувам дека АД „Галеб“ на сите линии на територија на Општина Охрид возиме на диво, исто како и сите други превозници. Јавно го повикуваме општинскиот инспектор за сообраќај да излезе и да не казни, затоа што возиме на диво. Да не казни нас и другите превозници. Да ни ги одземе линиите затоа што возиме нелегално и до правосилноста на решението на овој јавен повик селата во Општина Охрид да останат без јавен превоз,повика Василевски.

ој побара градоначалникот Никола Бакрачески да ја поништи постапката за доделување на линии за вршење општински јавен превоз, и покрај фактот што најголем број линии ги доби токму АД „Галеб“. Во врска со последниото јавно надавање кое го спроведе локалната за распределба на дозволи за вршење линиски превоз, Василевски со став дека новата одлука за линиски превоз на патници е неиздржана, а укажува и на низа пропусти.

– Еден од најголемите пропусти е што се дозволува во општинскиот превоз да се вклучат комби возила 8+1 кои се со закон забранети и не можат да се употребуваат за вршење на редовен општински и меѓуопштински превоз. Минимален капацитет на превозното средство пропишан со закон за овој вид превоз е 16+1,подвлекува Василевски.

На денешната прес конференција, тој укажа дека се доделени линии на несериозни превозници кои, според него, се фаворизирани. Василески обвини дека со постапката за доделување линии за општински превоз се протежираат субјекти кои не ги исполнуваат законските услови за учество во јавното наддавање, за сметка на сериозните компании.

– Имам информации дека добар дел од фирмите кои учествуваа на јавниот повик немаат повеќе од двајца возачи, а конкурираа на барем два пакети, иако услов за тоа е да поседуваат четири возила и исто толку возачи. Во случај да не сум во право, јавно ја повикувам комисијата да ме демантира со тоа што ќе ги покаже документите со кои превозниците учествуваа на јавниот оглас, истакна Василевски.
Првиот човек на АД „Галеб“ додаде и дека системот за јавни набавки, креиран од општината, имал многу технички проблеми, поради што „Галеб“, но и неколку други превозници, веќе поднеле жалби.

Како пример тој посочи дека дел од превозниците започнале да вршат јавен превоз на одредени дестинации во сезона иако постапката не била завршена, како и дека некои од нив не ги исполнувале критериумите за учество во истата.

-За првите 11 пакети од јавниот повик се уште немаме решенија, а за 12-от пакет кој се однесува на сезонски превоз ги добивме пред една недела. Месец дена превозниците возат без никаква дозвола и добиен пакет. Веројатно некој беше сигурен дека ќе добие линија. Дополнително за првите 11 пакети немаше никакви ограничувања и лимит, освен за дванаесетиот, што го сметаме за фаворизирање на превозниците рекреативци без вработени и возен парк-додаде Васелески.

Според Василески во сатниците одредени со одлуката за вршење општински јавен превоз има сериозни недостатоци, кои се косат се секаква логика и финансиски ќе ги истоштат превозниците.
-За Лескоец се предвидени дури 38 поаѓања. Прашање дали има за третина од овие линии патници. Никој не бараше вакво зголемување на линиите. Исто така не е предвидено заштитно време, така што во кус интервал има голем број поаѓања од иста дестинација, што е надвор од секаква логика и нема економска оправданост. За Свињишта и Куратица последно поаѓање од Охрид е предвидено во 23.30, а за назад во 00.40 и тоа преку целата година. За плажата Славија пак предвидени се дури 154 поаѓања. Прашувам кој има направено анализа и која е потребата секој ден да има толку поаѓања. Тоа е се со цел да се отворат колку е можно повеќе линии и да се вметнат повеќе превозници, а не за да им се излезе во пресрет на патниците-смета Василески.

Чисто информативно, вкупната популација на селата Куратица и Свиништа заедно е под 500 жители.

Доколку општината не ги земе предвид искажаните забелешки и не ја поништи и преиспита, А.Д. „Галеб“ најави дека институционално ќе ја обжали одлуката за вршење општински јавен превоз.

ОhridNews се обрати до службата за информирање при општина Охрид со цел да добиеме став од надлежната институција за сериозните обвинувања искажани на денешната прес конференција. Оттаму ни беше кажано дека одговорните служби во локалната сампоуправа дополнително ќе го соопшти својот став.

© ohridnews.com/ohridpress.com.mk
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1264 Posted: 13-Aug-2015 at 20:58
Патриотизмот на клептократите на дело:

http://ekipa.mk/na-makite-spartanski-im-nema-kraj-se-rasipa-avtobusot-na-odbojkarite-ushte-se-vo-nish/
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #1265 Posted: 13-Aug-2015 at 22:28
Ма ваков третман треба да добијат фудбалерите а не одбојкарите
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1266 Posted: 22-Sep-2015 at 09:06
Граѓаните се свртија кон градскиот превоз, таксистите со помалку работа

Градскиот превоз низ македонските градови повторно станува атрактивен за граѓаните. Пуштањето во употреба на новите автобуси во скопскиот јавен превоз, како и воведувањето на градски превоз во Прилеп, Куманово, Охрид и во неколку други градови доведе до значително зголемување на бројот на патници што го користат овој вид на транспорт. Од друга страна, во изминативе три години континуирано се намалува користењето на такси превозот, што делумно е резултат на порастот на цената на услугите од такси компаниите во главниот град и во останатите градови од внатрешноста.

Државниот завод за статистика денес ја објави публикацијата „Транспорт и други услуги, 2014“, во која се наведени најновите придвижувања во транспортниот сектор. Градскиот и приградскиот патен превоз лани се одвивал со 1.394 автобуси, што претставува рекордна бројка во изминативе пет години. Автобускиот превоз на градските и приградските линии бележи подем паралелно со увозот на половни возила во периодот по 2010 година, со што голем број на компании ја добија можноста да го осовременат својот возен парк. Колку за споредба, градскиот транспорт во 2010 година го вршеле вкупно 650 автобуси.

Зголемениот број на автобуси што ги опслужуваат линиите позитивно влијаел и на вкупно превезените патници. Во 2014 година во градско-приградскиот превоз се превезени 84.476.000 патници. Континуираниот пораст се бележи секоја година, почнувајќи од 2010 година до денес. Ако во 2010 година со автобус во градовите патувале 64.120.000 патници, оваа бројка веќе во 2013 година пораснала на 69.063.000 корисници на услугите на градскиот превоз.

Паралелно со порастот на градскиот превоз, статистичките податоци покажуваат намалување на интересот за употреба на такси транспортот од граѓаните. Бројот на патнички автомобили со кои се одвива превозот лани изнесувал 2.372, односно за 150 возила помалку споредено со 2013 година. Забележителен пад е регистриран кај бројот на превезени патници во изминативе три години. Ако во 2012 година со такси возила биле превезени 40.413.000 патници, во текот на 2014 година оваа бројка се намалила за една третина, или поточно, нивните услуги ги користеле 27.755.000 патници. Притоа, позначајно намалување на прометот е забележано во градскиот и приградскиот превоз, кој всушност им носи и најголема добивка на таксистите.

Најновите статистички податоци за македонскиот транспорт покажуваат позитивни придвижувања во користењето на градскиот превоз во Македонија. Оптимизмот кон натамошно враќање на граѓаните на градскиот превоз лежи и во најавите за воведување на градски превоз во други македонски градови, како што е Штип, но и во плановите за проширување на јавниот автобуски превоз, по примерот на Прилеп.

Бојан Блажевски
bojan.blazevski@build.mk


http://www.build.mk/?p=46283
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1267 Posted: 22-Sep-2015 at 14:39

уште една манипулација со статистика... граѓаните никој не ги праша зошто се возат со автобуси... едноставно си заклучија дека тоа е поради новите автобуси...
...а забораваат дека додека се возеа старите канти на ЈСП, исто така се возевме и со такси за скоро половина од денешната цена

се разбира дека за линија од Ѓорче до Аеродром, што кошта над 300 денари со такси, ќе фатам автобус што кошта 35 или 25 ако ги рачунаме приватниците... инаку последно нешто што сакам е да се расправам со пензионери по автобуси, бидејќи нив нели превозот им е бесплатен, а и тие спаѓаат во оваа статистика, колку што можам да разберам
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1268 Posted: 07-Oct-2015 at 14:25
После ретро автобусите, следуваат и ретро билетарниците.
 
Само штета што не ги користат старите моторизирани канти за вакви цели.
 

 

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1269 Posted: 07-Oct-2015 at 15:17
Најдобар момент е климата
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1270 Posted: 07-Oct-2015 at 20:57

ваква билетара има и на железничка (затоа коментарот на декстер устари)... инаку, огромни гужви има таму и воопшто не е проактична...

кога го видов, мислев некој ќе отвара локал/ресторан/клуб во автобусот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1271 Posted: 13-Nov-2015 at 09:45
БИЛЕТОТ КУПЕН ВО АВТОБУС ЌЕ ЧИНИ 60 ДЕНАРИ?

Стручните служби на ЈСП наголемо пресметуваат и прават калкулации колку ќе чини казнениот билет што ќе се купува кај возачот во автобус од 1 јануари 2016 година кога ќе биде воведена електронската наплата. Неофицијално се вели дека математиките покажувале оти билетот треба да има цена од 60 денари и дека предлогот ќе биде доставен до градските советници кои треба да го кажат последниот збор за тоа. Ако предложеното поскапување од сегашните 35 на 60 денари за билет купен во автобус помине кај Советот, тогаш цената за овој билет практично ќе се доближи до европските кои се движат околу едно евро. А, поради вклучувањето и на приватните превозници во електронската наплата, сигурно е дека ќе ги заборавиме сегашните 25 денари за едно возење со автобус.

Тоа значи дека Новата година на граѓаните кои го користат градскиот превоз ќе им донесе и ново оптоварување на домашниот буџет. Истовремено, на скопјани ќе им се наметне друга дилема, дали да користат јавен превоз за да се намали загадувањето на воздухот или возењето со автомобил ќе им биде поевтина варијанта. Ваквите математики наведуваат на размислување колку ќе чинат и сите други билети на ЈСП, ученичко-студентски, за невработени, за вработени, како и електронските неперсонализирани или персонализирани билети.

Од ЈСП не потврдуваат никакво поскапување, но признаваат дека службите прават пресметки и анализи, па затоа и се' уште не се во можност да кажат ништо попрецизно. И покрај тоа што има само нешто повеќе од еден месец до стартот на електронската наплата, се' уште ништо не се знае. Ниту точната вредност на билетот, ниту колку ќе чини казнениот билет, а не е прецизирано ни кога ќе биде во продажба неперсонализираната „скопска“ електронска картичка. Од ЈСП велат дека тоа не е некаков проблем и оти кога ќе дојде време едноставно ќе ја пуштат во продажба и граѓаните ќе можат да ја купат.

„Во однос на цената на постојните билети и можноста за воведување нови типови на билети, надлежност има Советот на Град Скопје. Во моментов стручните служби на ЈСП работат на анализи и ги разгледуваат можностите за воведување нови типови на билети и тоа ќе го предложиме на Град Скопје. Неперсонализираните картички се' уште не се пуштени во употреба, а ќе се продаваат на продажната мрежа на ЈСП“, велат од претпријатието.

Од таму додаваат дека засега се задоволни од тоа како се одвива целиот проект за електронската наплата со оглед на фактот дека станува збор за пробен период кога во функција се двата система паралелно, па имаат можност да ги согледуваат евентуалните проблеми. До сега електронски картички имаат извадено околу 35.000 граѓани. Од ЈСП и овој пат ги повикуваат граѓаните да извадат електронска картичка за да го избегнат метежот и непријатностите од 1 јануари. Објаснуваат дека повикот се однесува на оние кои немаат извадено персонализирани картички, додека за сите други кои треба да си купат електронски неперсонализирани, постапката ќе биде едноставна, како што ќе биде едноставно и надополнувањето со минимум 100 денари. Но, засега е неизвесно колку ќе чини едно возење со е-билет, поточно дали за тие 100 денари ќе може да се вози во автобус само два пати или повеќе. За тоа последниот збор ќе го имаат градските советници.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=151DA15F7410E74CAFE5A1AB904EA2B8
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1272 Posted: 13-Nov-2015 at 13:36
а билетари?..во цел град има само пет-шест ...одма си видоа кај им лежи бизнисот и од кај може да се лапа
да имаше билетари на секоја станица никој немаше да купува карта во автобус
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1273 Posted: 17-Nov-2015 at 16:52
Знае ли некој на што се должи волку големата заинтересираност за линијата Гевгелија-Куманово и обратно, па се одобрени волку многу поаѓања?

И тоа од Куманово во 05:00, 06:00, 07:00, 09:00, 10:00, 11:00, 13:00, 14:00, 15:50, 17:00, 18:00, 19:00, a oд Гевгелија во 07:00, 08:00, 09:00, 11:00, 12:00, 13:00, 15:00, 16:00, 17:00, 19:00, 20:00, 21:00

Додека делумно одобрени има уште 4 поаѓања и тоа: oд Куманово во 08:00, 12:00, 16:00 и 20:00, a oд Гевгелија во 10:00, 14:00, 18:00 и 22:00.

Времето на патување е само 2 саати и 41 минута, што би значело дека оваа линија ќе биде дирекна, без попатни застанувања.

http://www.mtc.gov.mk/images/soopstenija/MeguopstinskiFinalni_Part1.compressed.pdf

http://www.mtc.gov.mk/images/soopstenija/MeguopstinskiFinalni_Part2.compressed.pdf



Edited by phenomenon - 17-Nov-2015 at 17:00
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1274 Posted: 17-Nov-2015 at 16:55
Originally posted by phenomenon

Знае ли некој на што се должи волку големата заинтересираност за линијата Гевгелија-Куманово и обратно, па се одобрени дури осум поаѓања?

И тоа од Куманово во 05:00, 06:00, 07:00, 10:00, 11:00, 14:00, 15:50, 18:00, a oд Гевгелија во 07:00, 08:00, 09:00, 12:00, 13:00, 16:00, 17:00, 20:00

Додека делумно одобрени има уште 4 поаѓања и тоа: oд Куманово во 08:00, 12:00, 16:00 и 20:00, a oд Гевгелија во 10:00, 14:00, 18:00 и 22:00.

Времето на патување е само 2 саати и 41 минута, што би значело дека оваа линија ќе биде дирекна, без попатни застанувања.

http://www.mtc.gov.mk/images/soopstenija/MeguopstinskiFinalni_Part1.compressed.pdf

http://www.mtc.gov.mk/images/soopstenija/MeguopstinskiFinalni_Part2.compressed.pdf



Si slusnal li za Begalska kriza?
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1275 Posted: 17-Nov-2015 at 17:05
Originally posted by kultuzin


Si slusnal li za Begalska kriza?


Па види, размислував и за тоа. Но кого ќе возат од Куманово до Гевгелија!? И зарем бегалците не се превезуваат со вонреден превоз, а не со меѓуопштински линиски превоз?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1276 Posted: 17-Nov-2015 at 17:09
Originally posted by phenomenon

Originally posted by kultuzin


Si slusnal li za Begalska kriza?


Па види, размислував и за тоа. Но кого ќе возат од Куманово до Гевгелија!? И зарем бегалците не се превезуваат со вонреден превоз, а не со меѓуопштински линиски превоз?


Jas drugo objasnuvanje nemam. Da bese na linija STrumica Kumanovo pa aj da mu ja mislime no vaka poveke od ocigledno e deka e poradi begalcite. Dobro se omrsija prevoznicite od niv. Denes nekade vidov deka ke strajkuvat zatoa sto verojatno sakat malku da gi stavat vo red.
http://telma.com.mk/vesti/tri-dena-bez-rabota-prevoznicite-koi-prenesuvaat-begalci

Edited by kultuzin - 17-Nov-2015 at 17:13
Back to Top
Sharko View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Sharko Quote  Post ReplyReply #1277 Posted: 17-Nov-2015 at 21:23
Originally posted by Џоле

БИЛЕТОТ КУПЕН ВО АВТОБУС ЌЕ ЧИНИ 60 ДЕНАРИ?

Стручните служби на ЈСП наголемо пресметуваат и прават калкулации колку ќе чини казнениот билет што ќе се купува кај возачот во автобус од 1 јануари 2016 година кога ќе биде воведена електронската наплата. Неофицијално се вели дека математиките покажувале оти билетот треба да има цена од 60 денари и дека предлогот ќе биде доставен до градските советници кои треба да го кажат последниот збор за тоа. Ако предложеното поскапување од сегашните 35 на 60 денари за билет купен во автобус помине кај Советот, тогаш цената за овој билет практично ќе се доближи до европските кои се движат околу едно евро. А, поради вклучувањето и на приватните превозници во електронската наплата, сигурно е дека ќе ги заборавиме сегашните 25 денари за едно возење со автобус.

Тоа значи дека Новата година на граѓаните кои го користат градскиот превоз ќе им донесе и ново оптоварување на домашниот буџет. Истовремено, на скопјани ќе им се наметне друга дилема, дали да користат јавен превоз за да се намали загадувањето на воздухот или возењето со автомобил ќе им биде поевтина варијанта. Ваквите математики наведуваат на размислување колку ќе чинат и сите други билети на ЈСП, ученичко-студентски, за невработени, за вработени, како и електронските неперсонализирани или персонализирани билети.

Од ЈСП не потврдуваат никакво поскапување, но признаваат дека службите прават пресметки и анализи, па затоа и се' уште не се во можност да кажат ништо попрецизно. И покрај тоа што има само нешто повеќе од еден месец до стартот на електронската наплата, се' уште ништо не се знае. Ниту точната вредност на билетот, ниту колку ќе чини казнениот билет, а не е прецизирано ни кога ќе биде во продажба неперсонализираната „скопска“ електронска картичка. Од ЈСП велат дека тоа не е некаков проблем и оти кога ќе дојде време едноставно ќе ја пуштат во продажба и граѓаните ќе можат да ја купат.

„Во однос на цената на постојните билети и можноста за воведување нови типови на билети, надлежност има Советот на Град Скопје. Во моментов стручните служби на ЈСП работат на анализи и ги разгледуваат можностите за воведување нови типови на билети и тоа ќе го предложиме на Град Скопје. Неперсонализираните картички се' уште не се пуштени во употреба, а ќе се продаваат на продажната мрежа на ЈСП“, велат од претпријатието.

Од таму додаваат дека засега се задоволни од тоа како се одвива целиот проект за електронската наплата со оглед на фактот дека станува збор за пробен период кога во функција се двата система паралелно, па имаат можност да ги согледуваат евентуалните проблеми. До сега електронски картички имаат извадено околу 35.000 граѓани. Од ЈСП и овој пат ги повикуваат граѓаните да извадат електронска картичка за да го избегнат метежот и непријатностите од 1 јануари. Објаснуваат дека повикот се однесува на оние кои немаат извадено персонализирани картички, додека за сите други кои треба да си купат електронски неперсонализирани, постапката ќе биде едноставна, како што ќе биде едноставно и надополнувањето со минимум 100 денари. Но, засега е неизвесно колку ќе чини едно возење со е-билет, поточно дали за тие 100 денари ќе може да се вози во автобус само два пати или повеќе. За тоа последниот збор ќе го имаат градските советници.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=151DA15F7410E74CAFE5A1AB904EA2B8
Чекајте малку другари, оваа цена сега треба да биде врвот за јавен превоз со нашиов стандард и овие цени на горива од неполни 50 ден литар пошто последен пат ценава ја дигнаа кога беше нафтата над 70 денара па им беше изговор, се над 35 денари е лудост и ќе направи котра-ефект со намалување на бројот на патници па најверојатно тогаш сиромашните ќе си даваат 20% од платата само за превоз од Н.Лисиче до Карпош, пензионерите ќе се возат како мали бебиња во луна парк пошто не виделе и богатите ќе си одат со кола на работа...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1278 Posted: 17-Nov-2015 at 22:31
Originally posted by Sharko

Originally posted by Џоле

БИЛЕТОТ КУПЕН ВО АВТОБУС ЌЕ ЧИНИ 60 ДЕНАРИ?

Стручните служби на ЈСП наголемо пресметуваат и прават калкулации колку ќе чини казнениот билет што ќе се купува кај возачот во автобус од 1 јануари 2016 година кога ќе биде воведена електронската наплата. Неофицијално се вели дека математиките покажувале оти билетот треба да има цена од 60 денари и дека предлогот ќе биде доставен до градските советници кои треба да го кажат последниот збор за тоа. Ако предложеното поскапување од сегашните 35 на 60 денари за билет купен во автобус помине кај Советот, тогаш цената за овој билет практично ќе се доближи до европските кои се движат околу едно евро. А, поради вклучувањето и на приватните превозници во електронската наплата, сигурно е дека ќе ги заборавиме сегашните 25 денари за едно возење со автобус.

Тоа значи дека Новата година на граѓаните кои го користат градскиот превоз ќе им донесе и ново оптоварување на домашниот буџет. Истовремено, на скопјани ќе им се наметне друга дилема, дали да користат јавен превоз за да се намали загадувањето на воздухот или возењето со автомобил ќе им биде поевтина варијанта. Ваквите математики наведуваат на размислување колку ќе чинат и сите други билети на ЈСП, ученичко-студентски, за невработени, за вработени, како и електронските неперсонализирани или персонализирани билети.

Од ЈСП не потврдуваат никакво поскапување, но признаваат дека службите прават пресметки и анализи, па затоа и се' уште не се во можност да кажат ништо попрецизно. И покрај тоа што има само нешто повеќе од еден месец до стартот на електронската наплата, се' уште ништо не се знае. Ниту точната вредност на билетот, ниту колку ќе чини казнениот билет, а не е прецизирано ни кога ќе биде во продажба неперсонализираната „скопска“ електронска картичка. Од ЈСП велат дека тоа не е некаков проблем и оти кога ќе дојде време едноставно ќе ја пуштат во продажба и граѓаните ќе можат да ја купат.

„Во однос на цената на постојните билети и можноста за воведување нови типови на билети, надлежност има Советот на Град Скопје. Во моментов стручните служби на ЈСП работат на анализи и ги разгледуваат можностите за воведување нови типови на билети и тоа ќе го предложиме на Град Скопје. Неперсонализираните картички се' уште не се пуштени во употреба, а ќе се продаваат на продажната мрежа на ЈСП“, велат од претпријатието.

Од таму додаваат дека засега се задоволни од тоа како се одвива целиот проект за електронската наплата со оглед на фактот дека станува збор за пробен период кога во функција се двата система паралелно, па имаат можност да ги согледуваат евентуалните проблеми. До сега електронски картички имаат извадено околу 35.000 граѓани. Од ЈСП и овој пат ги повикуваат граѓаните да извадат електронска картичка за да го избегнат метежот и непријатностите од 1 јануари. Објаснуваат дека повикот се однесува на оние кои немаат извадено персонализирани картички, додека за сите други кои треба да си купат електронски неперсонализирани, постапката ќе биде едноставна, како што ќе биде едноставно и надополнувањето со минимум 100 денари. Но, засега е неизвесно колку ќе чини едно возење со е-билет, поточно дали за тие 100 денари ќе може да се вози во автобус само два пати или повеќе. За тоа последниот збор ќе го имаат градските советници.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=151DA15F7410E74CAFE5A1AB904EA2B8
Чекајте малку другари, оваа цена сега треба да биде врвот за јавен превоз со нашиов стандард и овие цени на горива од неполни 50 ден литар пошто последен пат ценава ја дигнаа кога беше нафтата над 70 денара па им беше изговор, се над 35 денари е лудост и ќе направи котра-ефект со намалување на бројот на патници па најверојатно тогаш сиромашните ќе си даваат 20% од платата само за превоз од Н.Лисиче до Карпош, пензионерите ќе се возат како мали бебиња во луна парк пошто не виделе и богатите ќе си одат со кола на работа...


Chill Out. Цената е мизерна и затоа(делумно од тоа) претпријатието е таму кај што е на поле на инвестиционен развој.... Го плаќаме најефтиниот Јавен превоз во Европа.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1279 Posted: 18-Nov-2015 at 04:21

мислам дека дете што уште не научило да чита и говори знае зошто ЈСП е загубарско претпријатие, а тоа не се цените

и проблемот не е во самите цени, туку во несериозноста на понудата на видови билети... мислам обичен повратен билет 100 денари... алооо, толку ме кошта такси до центар...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1280 Posted: 10-Dec-2015 at 16:49
СЕЛО ПОРОЈ ИМА А̶В̶Т̶О̶Б̶У̶С̶ КАФИЌ









http://off.net.mk/lokalno/razno/selo-poroj-ima-avtobus-kafikj
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6263646566 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.346 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.