build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6566676869 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1321 Posted: 23-Jan-2016 at 19:09
Originally posted by ehrlich

Функционира и во двојка, а веројатно и во други автобуси, ама за жал се уште не во сите автобуси и не секогаш.

Инаку, тоа е најголемата глупост од страна на ЈСП, многу помали градови имаат едноставни табели на секоја автобуска кога пристигнува автобусот на таа дадена автобуска, мислам дека не е некоја научна фантастика да се одреди кога е автобусот на секоја автобуска.
епа ова демек ќе го воведеа со електронските табли што ги поставија на неколку станици, ама аир не видовме...

еднаш така си се изначекав пола саат автобус затоа што на таблата пишуваше 5 минути
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #1322 Posted: 24-Jan-2016 at 19:30
И јас сум чекал претходно по 20-30 мин кога пишувало 5 минути ,ама сега гледам дека редовно си доаѓаат, најверојатно се пресметува некако со равенка преку GPS.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1323 Posted: 25-Jan-2016 at 02:29
Originally posted by daci92

И јас сум чекал претходно по 20-30 мин кога пишувало 5 минути ,ама сега гледам дека редовно си доаѓаат, најверојатно се пресметува некако со равенка преку GPS.

да ти кажам, се немам загледано одамна во таблите, ако ги ресетирале да функционираат како што треба со ГПС-от, супер... само уште да имаше табли на секоја постојка... ама на некои постојки сеуште немаме ни обележана табла или стреа
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1324 Posted: 21-Feb-2016 at 14:00
Промоција на Македонија:

http://9gag.com/gag/a57QeQG?ref=fb.s
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1325 Posted: 08-Mar-2016 at 23:34
Подолго време нема информации за имплементацијата на електронските картички.
Може некој да сподели искуство, некои тековни проблеми кли се јавуваат со електронската карта?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15035
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1326 Posted: 19-Mar-2016 at 09:14
ПРИВАТНИТЕ ПРЕВОЗНИЦИ СЕ ПОДГОТВУВААТ ЗА ЕЛЕКТРОНСКА НАПЛАТА

Приватните претпријатија „Слобода превоз“ и Макекспрес“ се подготвуваат за влегувањето во системот на електронска наплата на Јавното сообраќајно претпријатие. Во нивните автобуси за јавен превоз веќе се поставуваат таканаречените валидатори, апарати со кои се врши адаптацијата за примена на новиот систем за наплата со електронски картички. Се монтираат и фискални апарати, истите кои веќе ги има во автобусите на ЈСП. Таканаречениот АВЛ-систем ќе биде инсталиран во 500 автобуси, од кои во 384 на ЈСП и во 116 на приватните превозници. Со вклучувањето на приватниците во електронскиот систем за наплата кој е најавен да започне од 1 мај, граѓаните со електронските картички ќе можат да се качуваат во првиот автобус што ќе им наиде на постојка, било да е приватен или на ЈСП, а хартиените билети ќе бидат укинати.

Приватниците требаше од 1 јануари да бидат вклучени во електронскиот систем за наплата, а бидејќи навреме не се подготвија и не ги инсталираа валидаторите, Градот им даде рок тоа да го направат до 1 мај и овој пат градските власти се убедени дека рокот ќе биде испочитуван. Електронските билети можат да се купат во билетарниците на ЈСП и во 36 маалски продавнички, специјално обележани дека продаваат билети за јавен превоз. Новиот систем за наплата веќе е поставен во 377 автобуси на ЈСП.

„Интензивно работиме на поставувањето на валидаторите во нашите автобуси и досега се' тече според договореното и навистина нема никаков застој ниту, пак, проблеми. Со Градот имаме одлична соработка и нема зошто да се сомневаме дека ќе има каков било проблем за старт на електронскиот систем на наплата и во нашите автобуси“, објасни Ленин Јовановски, директор на приватното претпријатие „Слобода превоз“.

http://www.utrinski.mk/default.asp?ItemID=68D564FC5C20D64FB9FE921EFCBA8608
За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1327 Posted: 19-Mar-2016 at 09:24
36 маалски продавнички???
абе нема леб да купувам туку ќе се возам во автобус... не знам што е толку тешко во 21-ви век, ако не автомати, балем некои билетари во форма на привремени бутки да има на секоја постојка
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1328 Posted: 03-Apr-2016 at 13:51
Скопје со овие електронски картички не може да го достигне нивото на еден Улан Батор. Замислете, кај нив електронската картичка чини околу 1.5 €, може да се пополнува од 0.2 € па сè до околу 40 €, и нема рок на истекување. Со една картичка може да се плати и за повеќе патници. Сè што треба да направите е да ја провлечете картичката онолку пати за колку што патници плаќате. Електронската картичка може да ја купите на 190 места во Улан Батор, со тоа што се планира бројот на местата каде што може да се купи картичката да се искачи на 500.

http://mongolia.gogo.mn/r/147423
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1329 Posted: 03-Apr-2016 at 14:37
Originally posted by phenomenon

Скопје со овие електронски картички не може да го достигне нивото на еден Улан Батор. Замислете, кај нив електронската картичка чини околу 1.5 €, може да се пополнува од 0.2 € па сè до околу 40 €, и нема рок на истекување. Со една картичка може да се плати и за повеќе патници. Сè што треба да направите е да ја провлечете картичката онолку пати за колку што патници плаќате. Електронската картичка може да ја купите на 190 места во Улан Батор, со тоа што се планира бројот на местата каде што може да се купи картичката да се искачи на 500.

http://mongolia.gogo.mn/r/147423


Kako go najde Ulanbataar alal da ti e.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1330 Posted: 26-Sep-2016 at 13:50
Ќе се набавуваат 20 електрични двозглобни автобуси со дизајн на трамвај. Тоа што јас го предлагав уште пред неколку години.

Eve primer za vakvo vozilo.



Edited by kultuzin - 26-Sep-2016 at 13:52
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1331 Posted: 26-Sep-2016 at 14:10
И ќе речат после трамвај напраивме... Импровизација до импровизација... катастрофа...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ToniB View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 26-Mar-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote ToniB Quote  Post ReplyReply #1332 Posted: 26-Sep-2016 at 14:37
Originally posted by phenomenon

Со една картичка може да се плати и за повеќе патници. Сè што треба да направите е да ја провлечете картичката онолку пати за колку што патници плаќате.


Пред шест години се возев во метро во Њу Јорк, со двајца пријатели. Кога бев да купам карта, госпоѓата на билетарата ми кажа да купам една картичка со кредит за тројца и да ја поминеме три пати на влезот. Дека нема од купување на индивидуални картички за сите тројца.

Тоа е малку поинаку зошто чим влезеш во метро системот, готово, нема контроли. Ама сигурно тие читачите кои ги користат контролорите на ЈСП може да прочитаат колку пати била помината картичка во тој автобус. Многу глупо ако не може. Билет е билет.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1333 Posted: 26-Sep-2016 at 14:49
Originally posted by FoSsiL

И ќе речат после трамвај напраивме... Импровизација до импровизација... катастрофа...


Не е ова импровизација туку според мене најдобро решение. Трамвајската мрежа е непотребно голема инвестиција. Раскопување на улици, огромни трошкови за одржување, тотална нефлексибилност, нерамни коловози и уште многу недостатоци. Трамвајот во денешно време можам да го оправдам само во случај ако се работи за Метро. А вака имаме автобуси со сличен капацитет, се надевам дека за истите ќе се обезбедат посебни ленти за движење. Цената на набавка и на одржување е неспоредливо помала и поедноставна. Затоа и пред неколку години го предлагав оваа решение.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1334 Posted: 26-Sep-2016 at 14:52
Оф море... кога ќе сфатите дека трамвај/метро не е само ради капацитет...

Иначе да... подобро е од двокатни автобуси со две врати... Исто како и претходните хармоники што ги имавме... не нешто мн поразлично... само што ќе изгледаат на трамваи и ќе се лажеме дека се...

Edited by FoSsiL - 26-Sep-2016 at 14:54
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1335 Posted: 26-Sep-2016 at 15:09
Originally posted by kultuzin

Ќе се набавуваат 20 електрични двозглобни автобуси со дизајн на трамвај. Тоа што јас го предлагав уште пред неколку години.

Eve primer za vakvo vozilo.



Дали се работи за хибридни трам-буси како во Малме:

https://www.vanhool.be/ENG/actua/vanhooldeliversf.html
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1336 Posted: 26-Sep-2016 at 15:19
Originally posted by phenomenon

Originally posted by kultuzin

Ќе се набавуваат 20 електрични двозглобни автобуси со дизајн на трамвај. Тоа што јас го предлагав уште пред неколку години.

Eve primer za vakvo vozilo.



Дали се работи за хибридни трам-буси како во Малме:

https://www.vanhool.be/ENG/actua/vanhooldeliversf.html


Јас се надевам. Кога зборев за ова пред некоја година токму на Van Hool и мислев. Особено затоа што сега веројатно е многу практично со нив да се оствари соработка.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1337 Posted: 26-Sep-2016 at 17:02
Овие налудничави идеи на поранешниот премиер може да се реализираат во неговиот стан. Нека си купи вакви играчки и нека ги постави. На Скопје му треба вистинска алтернатива за автобускиот превоз. Тоа значи одвојување на транспортот од постоечката патна мрежа на:
1. посебна трамвајска мрежа;
2. постоечката железничка инфраструктура

Сите овие глупости, како што е: автобуси со дизајн на трамвај, тризглобни автобуси, двокатни автобуси, се производ на личните преференции на Груевски. Се работи за хиерархиска грешка. Позади трамвајот во Скопје стои цела една документација од бројни странски консултантски куќи и експерти, позади градската железница стои цела низа на експерти кои го работеа Мастер планот за Град Скопје по земјотресот, додека позади автобускиот трамвај стои само сулудата идеја на поранешниот премиер.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 874
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #1338 Posted: 26-Sep-2016 at 17:55
Добро бе луѓе аман со тој трамвајот, кај општеството, архтикетурата, идеологијата, светогледот ни се на ниво на средина на 19-ти век, па уште и транспортот таму да го вратиме. Не сте виделе никогаш како изгледа една просечна шахта во Македонија? На ниво на цела држава има 17 (седумнаесет) нормални, правилни шахти. Останатите неколку десетици илјади се или 10 цм под нивото или над нивото на асфалтот, ако не се и реални вулкански кратери. Епа, кога веќе си ги замисливте шахтите, замислете „линеарна шахта“ од на пр. 6 км по Партизанска. Има партали да ги напрајме гумите на сите коли, точаци, патики, колички. Непребродливи канали по должината на најбинтите булевари, да не прајме муабет за сообраќајки.

Најостварлива работа во СК спорд мене е една од лентите на Партизанска, за почеток од Влае, па до Бит Пазар физички да се оддели и да возат двозглобни автобуси (штелдиви, еко итн.), со афреквенција во раш аур на секоја 1-2 мин. А во Аеродром можи да се изведи истото, само веќе со електричен погон, има повеќе простор по булеварите.

Edited by hcitrS - 26-Sep-2016 at 17:57
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1339 Posted: 26-Sep-2016 at 18:17
Originally posted by BOJAN

Овие налудничави идеи на поранешниот премиер може да се реализираат во неговиот стан. Нека си купи вакви играчки и нека ги постави. На Скопје му треба вистинска алтернатива за автобускиот превоз. Тоа значи одвојување на транспортот од постоечката патна мрежа на:
1. посебна трамвајска мрежа;
2. постоечката железничка инфраструктура

Сите овие глупости, како што е: автобуси со дизајн на трамвај, тризглобни автобуси, двокатни автобуси, се производ на личните преференции на Груевски. Се работи за хиерархиска грешка. Позади трамвајот во Скопје стои цела една документација од бројни странски консултантски куќи и експерти, позади градската железница стои цела низа на експерти кои го работеа Мастер планот за Град Скопје по земјотресот, додека позади автобускиот трамвај стои само сулудата идеја на поранешниот премиер.


Двозглобни автобуси без посебно наменети ленти за нив во Скопје многу лесно може да предизвикуваат и застои, посебно во сообраќајниот шпиц, особено кога не ќе можат да завртат на рскрсници.

Но, ако се инкорпорират во БРТ системот, тоа би бил полн погодок за Скопје.

Во линкот имаш по две слики од сообраќајната гужва на улиците во Гуангжу пред да се воведе БРТ и две слики од улиците на Гуангжу по воведувањето на БРТ.

http://regionalities.hhh.umn.edu/2010_03_01_archive.html
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Robbi-MKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Oct-2008
Location: GER, Dortmund
Online Status: Offline
Posts: 100
  Quote Robbi-MKD Quote  Post ReplyReply #1340 Posted: 27-Sep-2016 at 15:44
Originally posted by BOJAN

Овие налудничави идеи на поранешниот премиер може да се реализираат во неговиот стан. Нека си купи вакви играчки и нека ги постави. На Скопје му треба вистинска алтернатива за автобускиот превоз. Тоа значи одвојување на транспортот од постоечката патна мрежа на:
1. посебна трамвајска мрежа;
2. постоечката железничка инфраструктура

Сите овие глупости, како што е: автобуси со дизајн на трамвај, тризглобни автобуси, двокатни автобуси, се производ на личните преференции на Груевски. Се работи за хиерархиска грешка. Позади трамвајот во Скопје стои цела една документација од бројни странски консултантски куќи и експерти, позади градската железница стои цела низа на експерти кои го работеа Мастер планот за Град Скопје по земјотресот, додека позади автобускиот трамвај стои само сулудата идеја на поранешниот премиер.


Јас баш би ја поздравил новата идеа т.е план на наредниот премиер Никола Груевски за воведување на оваа нова инновативна технологија и кај нас во Македонија и незнам зошто затебе се‘ се тоа „само глупости„?????.....од 1963 до сега има над 50 години и незначи дека ако тогаш нешто се планирало дека и во денешно време мора да се експлоатира и да се држиш  стриктно за некои скапи и неисплатливи решениа само затоа што некој некогаш нешто планирал, а кога било по изводливо ради помаалиот обен на сообраќај и градби, не го направил !!!
Поготово знаејќи го менталитетот на возачите кај нас, трамвајот е опасна работа (барем такво мислење имаа повеќето форумџии на оваа тема),  а и хаосот кој би се створил за време на неговата изградба а и после тоа.
Од финансиски аспект е мноогу поевтино и плус еколошко без СО2 емисии, впрочем за овие три точки (1.модерно, 2.економичност, 3.екологија т.е животна средина) и се бориме цело време нели!?!?!? Cheers Thumbs%20Up

Не си глуп кога нешто незнаеш, туку кога се правиш дека знаеш сe´!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6566676869 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.270 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.