build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6768697071 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
antigona View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 16-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote antigona Quote  Post ReplyReply #1361 Posted: 01-Oct-2016 at 22:02
Трамвајот сега им стана скап, неисплатлив, а купија дваесет, еј, ДВАЕСЕТ двокатни отворени автобуси за туристички разгледувања на велелепниот ни антички град, од кои само еден повремено се користи за приватни снимања (и за триумфални пречеци на петорангираните ни спортски репрезентации), а другите 19 скапуваат на паркинг. Абе ајде не не дупчете во мозок...одамна е безсрамно се ова...
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #1362 Posted: 01-Oct-2016 at 22:55
[/QUOTE]Se gleda deka nekoi raboti ne ti se bas jasni. Vo razvienite zemji sekoj grad nad 50.000 ziteli ima tramvaj, a Skopje namesto za proekti od golemo znacenje za graganite trosi golema suma pari za gluposti. [/QUOTE]

Кои се тие градови со над 50 000 жители со трамвај и ако ги има кога е направена трамвајската мрежа?
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1363 Posted: 02-Oct-2016 at 10:19
Originally posted by Staki


Кои се тие градови со над 50 000 жители со трамвај и ако ги има кога е направена трамвајската мрежа?


Што врска имаат гратчињата со над 50 000 жители кои имаат трамвај со превозот во Скопје, град со десет пати поголема популација?

Осиек (108 000 жители) има трамвај уште од 1884 година.
Ботошани (107 000 жители) има трамвај од 1991 година.
Meстре (90 000 жители) има трамвај од 2010 година.

Tреба да те загрижува што Лозана со 150 000 жители има метро од 2008 година, а Рен со 205 000 жители има метро од 2002 година. Бреша со 200 000 жители има метро од 2013 година.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Robbi-MKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Oct-2008
Location: GER, Dortmund
Online Status: Offline
Posts: 100
  Quote Robbi-MKD Quote  Post ReplyReply #1364 Posted: 02-Oct-2016 at 12:12
Originally posted by phenomenon

Originally posted by Staki


Кои се тие градови со над 50 000 жители со трамвај и ако ги има кога е направена трамвајската мрежа?


Што врска имаат гратчињата со над 50 000 жители кои имаат трамвај со превозот во Скопје, град со десет пати поголема популација?

Осиек (108 000 жители) има трамвај уште од 1884 година.
Ботошани (107 000 жители) има трамвај од 1991 година.
Meстре (90 000 жители) има трамвај од 2010 година.

Tреба да те загрижува што Лозана со 150 000 жители има метро од 2008 година, а Рен со 205 000 жители има метро од 2002 година. Бреша со 200 000 жители има метро од 2013 година.


Како и погоре што напишав во еден мој пост...сите знаеме што е најдобро, НАЈДОБРО би било и во Скопје и во Битола да направиме МЕТРО.... НО колку чине сето тоа и дали сето тоа е исплатливо!?!?
Ако имаме неколку Милијарди Евра како Швајцарија, Лозано, кое го спомна, Скандинавските држави како Шведска, Норвешка или Германија тогаш секако дека е најдобро Метро!
Дали и еден Солун има метро??? Знам дека почнаа некои проекти за една негова реализација и имаше проекттабла на која што имаше некоја цена истакнато од над милијарда евра, ама тоа беше пред кризата, така да дали и натаму е актуелен незнам!

Ако има поевтини т.е поекономични варианти, кои се подеднакво ефикасни и ги исполнуваат потребите на градот Скопје, негледам некои проблем зошто не би можело да бидат замена за истите, незнам зошто некои  се „фиксирале„ на тој трамвај!!! Smile

пс. И не се 20х туку 16х панорамски автобуси, да не фантазираме со бројките 



Не си глуп кога нешто незнаеш, туку кога се правиш дека знаеш сe´!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1365 Posted: 02-Oct-2016 at 13:05
значи ви реков јас... поише од 450 милиони евра не ги кошта Софија за 8 км метро. А вкупната цена ако не грешам е 650 за 16 км. Разкита во останатите 8 е тоа што сега ги градат подземните станици во центарот, а другите главно ќе бидат над земја.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1366 Posted: 02-Oct-2016 at 13:32
Па може и вака да се направи.

Линии на БРТ (вистински одвоени ленти по средина на булеварите, а не некакви импровозации со гумени одбојници):

1. Ѓорче Петров - Ново Лисиче, при што линијата ќе оди под земја од Градежен Факултет до Транспортен Центар
2. Скопје Север-Момин Поток-Настел- С.Д. Гоце Делчев-Сити Мол

Приградска Железница

1. Волково-Транспортен Центар-Драчево.
2. Ѓорче Петров-Автокоманда-Аеродром Александар Велики
3. Аеродром Алекссандар Велики-Транспортен Центар-Драчево

Гондола-лифт

1. Милениумски Крст-Средно Водно-Турска Амбасада
2. Сончев Град-Кисела Вода
3. Етно село Нерези-Жданец-С.Д. Гоце Делчев

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1367 Posted: 02-Oct-2016 at 14:01
Ама ако иде под земја, зашто бусеви? Најголемите пари се трошат на одвоеноста/тунели, надвозници и сл. не на шини и жици.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1368 Posted: 03-Oct-2016 at 01:47
значи аман бре луѓе, нишкава има 69 страни... пролистајте малце
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1369 Posted: 03-Oct-2016 at 10:14
Суштината на сето ова што го говориме овде за овие автобуси што ќе личат на трамвај е ИДЕНТИЧЕН проблем со „Скопје 2014“. Наместо од стручни документи и од долгорочен разговор, овој проект потекнува од ПАРТИСКА ПРОГРАМА. Како таков, тој ќе има реализација слична на зградетините од центарот на градот. Тука не треба да има дилеми, бидејќи работата е веќе видена од ИСТИОТ ЧОВЕК.

Во 2013 година кога бев во Љубљана ми беше чудно зошто има отворена изложба на Словенска цеста (централната улица во Љубљана) за идната реконструкција на оваа улица. Што к*р е оваа улица си помислив, 1 километар во должина нема, нашиот Коце би ја поплочил за еден месец. А тие глупави словенци се одлучиле да го изложат проектот за реконструкција пред граѓаните на Љубљана во период од неколку месеци. Имаше поставено и пункт ако сакаш да изреагираш во однос на она што го гледаш.

Во 2016 година во Љубљана е направен само половина од овој проект. Половина од Словенска цеста служи како пешачки коридор, за останатата половина општинските власти ја чекаат реакцијата од стручните лица, обичните граѓани, струковите организации, медиумските реакции...

Во основата, ние тука треба да говориме дали сакаме ДИКТАТУРА или ДЕМОКРАТИЈА, а не дали сакаме ТРАМВАЈ или АВТОБУС ШТО ЛИЧИ НА ТРАМВАЈ.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1370 Posted: 03-Oct-2016 at 11:05
Bojan predlogot da zborime za diktatura ili demokratija bi go definiral ovoj forum kako politichki. Ne li e toa neshto shto so ovoj forum se obiduvame da izbegneme?
Jas go razbiram forumov kako mesto za kritika (pozitivna ili negativna) na proekti od urbanistichki, arhitektonski i gradezhni bez razlika od tipot na politichkiot sistem.

Inaku pogore beshe staveno vo prashanje izveduvanjeto podzemni koridori za avtobusi.
Fizichkoto oddeluvanje javniot transport od gradskiot soobrakjaj go pravi javniot transport mnogu poefikasen bez razlika dali e avtubski, tramvajski ili LRT. Imeno ova go imam spomnato i prethodno, ama aj eve pak zoshto ne veruvam deka nekoj kje lista nanazad. Vo Brizben nema tramvaj i nema LRT ama ima kluchni fizichki oddeleni koridiri za avtobusi (Busways) koi soobrakjanjeto na avtobusite vo centralnoto gradsko podrachje go pravi mnogu poefikasno. Dodeka avotmobilite se zakocheni po ulicite, avtobusite se dvizhat. Prenamenata na tie koridori za shinski transport e poednostavna i mozhe da se implementira vokolku obemot na javniot soobrakjaj go diktira toa.

Dopolnitelno nekoj prasha dali investicijata na tolkavi sredstva za poefikasen javen sistem se isplati. Normalno, kako i kaj sekoe javno prevozno preprijatie, ne se isplati i zatoa e de fakto subvencionirano od gradot ili drzhavata. No makroekonomski sekako deka se isplati vakvata investicija bidejki ekonomijata na eden grad zavisi od efikasnosta na toj grad. Kolku poefikasno se transportira naselenieto tolku poproduktivno kje bide toa naselenie. Taa zgolemena produktivnost pridonesuva do pojaka ekonomija koja kje sozdava mnogu pogolemi sredstva vo budzetot na gradot i drzhavata so shto se pokriva nerentabilnosta na javnoto trasportno preprijatie.
Sekogash e vazhno da se pogledne i pogolemata slika za vakvi osnovni gradski uslugi.




Edited by mirakuliks - 03-Oct-2016 at 11:20
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1371 Posted: 03-Oct-2016 at 12:00
Originally posted by mirakuliks

Bojan predlogot da zborime ya diktatura ili demokratija bi go definiral ovoj forum kako politichki, ne li e toa neshto shto so ovoj forum se obiduvame da izbegneme.
Tochno e deka tuka e mesto za kritika na proekti od urbanistichki, arhitektonski i gradezhni bez razlika od tipot na politichki sistem.



Thumbs%20Up всушност и Ск2014  е прилично демократски. Во голема мерка, затоа е таков.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1372 Posted: 03-Oct-2016 at 13:45
Не се сложувам со двајцата. Суштинско за донесувањето на секој проект е процесот на негово имплементирање во реалноста. Тука зборот го има политиката. Не знам зошто толку плашење од терминот диктатура. Таа е многу јасно видлива во едно недемократско општество. Таа секојдневно се гледа пред камерите, но никој не сака да си ја признае. Диктатор е онаа индивидуа со цела една камарила на моќ зад себе која им определува на другите што да прават.

Во случајот со овие автобуси во форма на трамвај тоа е повторно присутно. Од нигде-никаде неспомената тема во било кој документ што се однесува на скопскиот транспорт, излегува една будала и им диктира на жителите на Скопје каков превоз ќе има во Скопје. Направиле они некои споредби, јавен увив во нив нема јавноста и експертите, ама важно е донесена одлуката - ќе биде како ќе кажам ЈАС.

Проектот „Скопје 2014“ никогаш не бил демократски. Доколку беше, немаше да го кријат со години наназад пред 2010 година и да го срочат во една видео презентација во февруари 2010 година.Сите анкетни истражувања правени од меѓународно релевантни анкетни институции (Брима Галуп, ИРИ, итн.) во серијата истражувања до 2013 година покажаа дека мнозинството граѓани се ПРОТИВ реализацијата на самиот проект.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1373 Posted: 03-Oct-2016 at 14:18
Никој не го спори диктаторскиот начин на управување.

Но, од перспектива на нашиот форум, дискусијата треба да ни биде врз некаква стручна основа пред се. Доколку одлуките се носат врз стручна основа, нивната „демократичност“ ќе игра многу помала улога.

СК2014 е де факто популарен проект, можеби немаме метрика да го поткрепиме тоа, но многу лесно е да се оцени дека поголемиот дел од луѓето го подржуваат. И доколку ја имаме таа метрика за подршка, тоа нема да го прави проектот ништо помалку катастрофален од она што е.

Во однос на демократичноста, и БРЕКСИТ е демократски, денеска демократски се гласаше и против мирот со ФАРК во Колумбија. Јас лично сакам стручни и издржани решенија секаде каде што може, демократијата може да даде некој правец на нештата но неможе „народот“ да дава мислење и директно да одлучува за се и сешто.


Edited by pbanks - 03-Oct-2016 at 14:21
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1374 Posted: 03-Oct-2016 at 15:07
Се сложувам со тебе, само што поинаку го разбирам терминот „демократија“. Демосот може да го изедначиме со терминот „народ“, но за мене демократски начин на одлучување подразбира нешто друго - вградување стручност при decision-making и етапно донесување на одлуките во кое сите заинтересирани сегменти ќе можат да одлучуваат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1375 Posted: 03-Oct-2016 at 16:01

Luge jasno e kako bel den sto znaci demokratsko opstestvo. Koga se trosi golema suma na narodni pari za nekoj golem proekt, toa se pravi transparentno so javna rasprava i vklucuvanje na graganskiot sektor vo donesuvanjeto na odlukite. Vo golem broj zemji se pravat i referendumi kako npr. skopskiot od 1990.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #1376 Posted: 03-Oct-2016 at 19:22
Не знам зошто се надрмудрувате за јавниот превоз кога ниту знаеме колку жители има градов (400.000? 600.000? 800.000?), ниту има јасен и вистинит план за неговиот иден развој и распределба на активност, ниту имаме способни претпријатија. Ако евентуалните трамвај/метро/приградска железница бидат раководени од ЈСП или не дај Боже МЖ, тогаш и 100 линии би биле џабе.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1377 Posted: 03-Oct-2016 at 20:52
Originally posted by Staro Skopje

Не знам зошто се надрмудрувате за јавниот превоз кога ниту знаеме колку жители има градов (400.000? 600.000? 800.000?), ниту има јасен и вистинит план за неговиот иден развој и распределба на активност, ниту имаме способни претпријатија. Ако евентуалните трамвај/метро/приградска железница бидат раководени од ЈСП или не дај Боже МЖ, тогаш и 100 линии би биле џабе.
потпис
проблематиката е многу широка за да се донесе решение... како прво, Скопје во 2016 постои без неколку и тоа како потребни булеварски поврзувања во неколку предели
еве и да не се гради било каква мрежа на јавен превоз во моментов, може барем да се даде основа за нејзе за некои подобри времиња... проблемот е во планирањето, односно непланирањето на градов на генерално ниво... со оглед на тоа колку многу станови масовно се градат со алармантно брзо ниво насекаде низ градов (па и во центарот, што е неприфатливо за 21-ви век), може да очекуваме само полошо


но, отсекогаш кога се дискутирало за ЛРТ мрежа во нишкиве, многу ме иритирало тоа што се игнорира идејата железницата да се искористи во јавниот превоз... во Скопје, пругите покриваат повеќе од половина од периферните населби... кога би се намалил автобускиот превоз за тие населби и би се распределил посоодветно, би било многу подобро
за ова не треба многу пари, само возен парк да се набави и постојки да се монтираат... ако можело да се потроши на многу други глупости, можело и на ова, сепак не е некоја масивна мегаломанска инвестиција како градење на нова ЛРТ мрежа во урбаните рамки на градот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15045
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1378 Posted: 14-Oct-2016 at 17:42
Малку подолг текст на тема јавниот превоз во Скопје...

Транспортен центар, Ѓорче Петров, Лепенец, Волково

Александар Петров

Доволен е само еден пороен дожд за да се увиди хаосот во кој колабира скопскиот сообраќај. Тоа e видливо особено последните години, кога му се уништи целокупната планска структура, густината му се прелеа, а сообраќајната инфраструктура остана непроменета.

Таа е иста од 80-тите години, со исклучок на некој кружен тек подобен за одржување на политичката надмоќ (затоа и не издржа ни пар години). ГУП-от датира од 1964 година и во него сè уште стојат обележани пробиената сообраќајница под Калето и булеварот Крушевска република - два капитални крвотока кои до денешен ден недостасуваат во реалноста.

Во недостиг на каква било идеја за содржина на потенцијалниот простор, сообраќајниот грч го нагриза ткивото со несразмерен волумен на транспорт. Во центарот, делумно се проширија само коловозите, колку да се исечат дрвјата и присилно да се издејствува изградбата на сомнителни катни гаражи за дополнително да се оптовари сообраќајниот доток. Во недостиг на каква било идеја за содржина на потенцијалниот простор, сообраќајниот грч го нагриза ткивото со несразмерен волумен на транспорт.

За град како Скопје, кој е современо поставен, битно е главната носивост да ја имаат главните и широки соораќајни артерии со непречен доток, а целокупниот останат размер постепено да се дегрутира кон централното јадро. Ширум Европа, каде има подобро развиена административна култура, јавниот превоз се одделува од сопствениот превоз и со тоа се класифицира и заштитува централниот теснец кој најмногу трпи во текот на денот, и затоа тие зони се затворени за сообраќај. Се инвестира само во велосипедски и пешачки патеки, непрекинато поврзан јавен превоз, па дури и најразлични видови поволности за корисниците, со цел тие да ги искористат и да ги оттргнат од автомобилите. Двосмерните и едносмерните улици едноставно исчезнуваат, се користат само како рекреативни зони.

Скопје бараше во неколку градоначалнички мандати да го реши и својот недооформен јавен превоз, дури и преку трамвајски и шинобуски превоз, за да на крај ја избере најнесреќната и неефикасна опција - преку катните кинески автобуси. Тоа беше само лифтинг, бидејќи во суштина тие само ги брендираа превозните средства, без притоа да воведат новитет или дополнителна опција за да се подобри возниот ред и размената помеѓу деловите од градот. Двокатниот автобус не ја подобрува градската инфраструктура, без разлика дали тој ќе помине покрај некоја нова барокна биртија или покрај некоја од надградбите во Лепенец.

Денес повторно ни нудат субвенции за електронски возила како божемен новитет и нужно добро. Тие, како во горниот случај, не само што ќе ја докомплицираат сообраќајната пракса, туку и дополнително би го поддржале веќе натрупаниот обем на хистерија.

Спротивно од тоа што насилно ни го сервираат, централното подрачје на Скопје ќе мора да се откаже од автомобилскиот сообраќај, во корист на поголема искористеност на градскиот партер и со тоа поголема јавна еластичност, а решението со јавниот превоз би можело да се решава етапно, преку растоварување, подземно или на спрат.

На Скопје му е потребна дополнителна транспортна траса, со што постоечката би се растоварила, а тоа решение би можело да се понуди со дополнителен превоз преку монореил или подземно метроНа Скопје му е потребна дополнителна транспортна траса, со што постоечката би се растоварила, а тоа решение би можело да се понуди со дополнителен превоз преку монореил или подземно метро, на пример.

На таа тема веќе има работено и една наша реномирана мултимедијална артистка, Кристина Пулејкова. Таа преку графичка игра има изработено мапа на сите метро-станици кои би го поврзувале Скопје од Ѓорче Петров до Аеродром и накрсно од Водно до Чаир.

За град со големина на Скопје, доволно би била една скромна мрежа на подземен сообраќај во два правци, со пресечен чвор кај Транспортниот центар (железничката станица), со надеж дека во иднина ќе се вклопи и со предвидениот булевар на Крушевската република, каде би се расчленувале и пренасочувале градските густини и брзини. Со тоа градот ќе добие посебен урбан перформанс кој ќе ја олесни пешачката комуникација, концентрирајќи го ударниот метеж преку подземни канали.

За овој тип интервенција градот е многу погоден, иако се работи за прескапа инвестиција. Можат да се искористат подземните скривници од зградите кои се градени за време на социјализмот, а денес се неупотребливи и нивното одржување е опасно. Преку нивната пренамена градот би добил полесно изводлива градежна операција, поврзувајќи ги овие точки кои по потреба би прераснале во метро-станици.

На овој начин, метрото ќе ја намали временската поврзаност и нервоза помеѓу различните делови од градот, а со тоа и ќе го подобри и квалитетот на јавниот сообраќај. Градот ќе добие на ефикасност и рационалност.

Идејата за монореил секако е интересна, иако како таква изумира по светските метрополи,(како неисплатлива). Можеби би имала атрактивно значење доколку би се поврзала со жичарата и би отворила воздушен простор за уште еден паралелен тек, каде во случајов би се добиле интересни и примамливи визури за движење по градот. Не верувам дека тоа би добило на значење, бидејќи Скопје со фаталниот проект Скопје 2014 е трајно осакатено од грди и неподобни видици.

Во склоп на оваа тема за транспортот, кој деновиве актеулно се банализира преку програмата за електронските возила (кои секако се битни, но не во плански контекст), се занемарува и темата за Варадската долина. Таа беше атрактивна за електростопанството, а можеше да биде и оригинална за пловниот сообраќај со што Скопје дополнително ќе добиеше уште една развојна координата на подолг период.

Вака, соочени со опасноста од труењето на реката, тотално расцепеното корито и узурпацијата на нејзиниот природен тек од тркала, бродови и што уште не, ќе мора да се бориме со основните проблеми за негова заштита, филтрирање и прочистување од фекалната зараза.

Меѓународниот аеродром е исто така битен дел за севкупно заедничко поврзување и испреплетување на сиве овие сообраќајни опцииМеѓународниот аеродром е исто така битен дел за севкупно заедничко поврзување и испреплетување на сиве овие сообраќајни опции кои би биле во интерес на подобрувањето и модернизирањето, согласно со времето во кое живееме. Tоа е од посебно значење, бидејќи современиот глобализам бележи најголем раст токму на ваквите инфраструктури, бројчани матрици, лесно пресметливи блоб амеби кои постојано се прошируваат и доградуваат.

Аеродромот во Петровец од осамостојувањето на Македонија до сега, за пет пати го има зголемено капацитетот на патници (од 312.000 во 1990 до 1,450,000 во 2015 година), а таков тренд прикажува и за во блиска иднина. Овој сателит сигурно би можел да биде вклопен во развојот на следното Скопје кое динамично ќе бара да дише и да се развива во слобода.

Секако, тука има и многу други правци потребни за обмислување на прогресот и ширењето на градот, кои би пркоселе на неговата моментална клиничка смрт.

http://okno.mk/node/59239
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1379 Posted: 02-Jan-2017 at 13:25
Првиот ден го преспав, но се одлучив да го пробам јавниот градски превоз на 2 јануари. Општа катастрофа! Билетарите на ЈСП-Скопје (Карпош и Центар говорам) не работат, во автобусите ти туткаат картички „Скопска“ за 150 денари (две веќе имам!), а ако отидеш во некоја маалска трафика, иако има знак за надополнување, ти велат да одиш до билетара на ЈСП. Пред билетара на ЈСП денеска ред како во Романија од 80-ти за леб и млеко. Ако сакаш да фатиш грип, си чекаш 1-2 саати за да ја надополниш картичката. Епилог: влагаш во автобус, си купуваш трета картичка „Скопска“ и си среќен што Македонски Телеком и ЈСП заработуваат од тебе.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1380 Posted: 02-Jan-2017 at 19:42
Оваа Скопска е минимум за неколку возења, така?

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6768697071 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.422 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.