Јавен автобуски превоз (општо) |
Post Reply | Page <1 678910 85> |
Author | |||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #141 Posted: 01-Nov-2008 at 19:41 | ||||||||
Прилеп нема земјотрес, а со тоа нема ни "Стар Прилип" кој хипотетички би му се враќал духот!
Шала на страна, стварно си во право околу ова, но пак се враќаме на проблемот со финансиската децентрализација, каде што секој град ќе си купи она што смета дека е најдобро за него и нема никој од владата да му попува што да купи. |
|||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #142 Posted: 01-Nov-2008 at 19:47 | ||||||||
Тотално те поддржувам. Во Македонија се мисли само за Скопје НО повеќе од 1/3 од населението живее во престолнината, така што помошта на владата е добредојдена во секој случај. Само што парите можат поефикасно да се потрошат. И уште едно нешто- намената на двокатните автобуси (а и на сите други градски автобуси) не е да се заштеди на простор. Секаде во светот се дава предност на јавниот транспорт независно од нивниот габарит затоа што еден автобус заменува повеќе од 50 коли (или собира 180 луѓе). Аргументот дека со двокатни автобуси се заштедува на простор а со дуплите (хармоники) не, е едноставно безсмислен.
|
|||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #143 Posted: 01-Nov-2008 at 19:50 | ||||||||
Погоди многу битен момент. Дури и кога би раздавала владата автобуси на сите градови, тоа би било многу лошо. У суштина владата се заебава со финансии што треба да ги децентрализира, а ваму уште ќе се најдат којзнае колку луѓе што ќе бидат пресреќни за „подарокот“. А на подарен коњ нормално забите не му се гледаат, ниту на подарен автобус катноста. |
|||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #144 Posted: 06-Nov-2008 at 14:29 | ||||||||
Ама и овој Трифун заебава сега. Сега е иницијатор на идеја на која највеќе се противеше он, а и ние тука се противиме. Зашто бара централната власт да се вклучи во финансирање на локалната. Како мисли да покаже дека на владата не и е место во град Скопје. Вака само и дава аргументи на владата да ги набави тие 300 автобуси. |
|||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #145 Posted: 10-Nov-2008 at 20:25 | ||||||||
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=CC3B80418DDB994C8A486C03D94F7843 |
|||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #146 Posted: 10-Nov-2008 at 21:00 | ||||||||
a за jсп шо праjме или не се во игра тие, не ги рачунаме Edited by Cloverstack - 17-May-2010 at 00:33 |
|||||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #147 Posted: 11-Nov-2008 at 22:31 | ||||||||
Директорот на ЈСП имаше телевизиско гостување. Човекот образложи и повеќе од потребното во врска со ситуацијата во ЈСП. Посебно обврна внимание на двокатните автобуси и проектот за трамвај.
Изнесе зачудувачки податоци и испитувања кои се правени од ЈСП и кои покажуваат дека двокатните автобуси се катастрофално решение за Скопје. Од тоа дека двокатните автобуси се поскапи за одржување пред се во однос на тоа дека се потребни и нови сервисни центри (перални, сервис, гаражи) бидејќи постоечките се пристапни за еднокатни или нископодни автобуси до 3.20 цм. Исто така фактот дека дури и самиот застој е поголем односно времето на чекање пред автобусот за влез и се создава дополнителна гужва внатре и надвор. Контролата на вториот кат и многу важно пристапот за инвалидизирани лица кој кај нископодните автобуси кои се тестираа се покажа одличен. Тој напомена дека има информации кои говорат дека дел од автобусите биле над 4.50цм што значи дека на повеќе од 6 важни локации низ градот тие би биле непристапни. Исто така неквалитетните патишта кои безмалку наликуваат на "шини" би значеле и несигурен транспорт. Возилата се сосема различни и се потребни усовршувања на возачите. Не сакам да зборувам за културата на граѓаните. Дрворедите, канделабрите посебен проблем... Дури и фактот што доколку се набават нископодни автобуси на природен гас би трошеле литар за 25ден, додека двокатните би останале на цените од 70ден литар Значи дури сега ми е јасно каква катастрофална грешка се прави со тендерот за 302 двокатни автобуси. Човекот истакна навистина коректни и наместо работи во врска со двокатните автобуси. Исто така се задржа на фактот што проблемот со финансирањето лежи дел и до Владата бидејќи пред се немаат никаква помош и сите приходи ги обезбедуваат од билетите. Приватниците узурпираат бидејќи не плаќаат ддв и не издаваат билети, што само му наштетуваат на ЈСП..... Edited by Junkie - 11-Nov-2008 at 22:34 |
|||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #148 Posted: 13-Nov-2008 at 13:51 | ||||||||
|
|||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #149 Posted: 17-Nov-2008 at 02:07 | ||||||||
еве конечно европско нешто... во африкански автобуси, секако ама ете не сме биле само ние, дојдоја некој деца од молдавија вчера во автобус со куфери тука, и одат со 10 евра на возачот дај карта тој ги гледа да се крсти ете... и то го има |
|||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #150 Posted: 17-Nov-2008 at 20:49 | ||||||||
имам едно прашање сега поврзано со тие картите-наша карта и сл. имено, како ќе знае контролорот дека сте 'чукнале' карта? ви дава тој автоматот некое ливче дека сте удриле во колку сатот која линија и слично, или така чукни ти, па никаква потврда немаш? кој се возел ако може да ми каже баш ме интересира
|
|||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #151 Posted: 17-Nov-2008 at 20:55 | ||||||||
Па не знам како е ама логично би било кога ќе поминеш со картичката низ апаратот тој да „запише“ точно време во нејзината меморија. Контролорите ваљда ќе идат со читачи и ќе може да направат проверка... Само претпоставка, ама зборот ми е дека начини секако постојат и без ливчиња и сл. |
|||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #152 Posted: 17-Nov-2008 at 20:56 | ||||||||
и јас така мислев, ама дури да ги провери сите во гужва... вака со ливче само гледа датум и време и број на автобус (да не си чукнал на друг автобус па со истата се возиш)... а ако е брзо, е друго. зато реков, некој шо се возел да ни кажи
|
|||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #153 Posted: 17-Nov-2008 at 21:03 | ||||||||
Па не гледам зошто не би било брзо со читач
|
|||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #154 Posted: 17-Nov-2008 at 21:06 | ||||||||
па неможе да биде побрзо од само едно фрлање поглед... барем за во гужвите големи... ама сепак во гужвата мислам дека не проверват карти, или? кога се сите како сардини напикани не вервам дека ќе се осмели контролорот да влези да го опцујат сите во гужвата да вадат картите да ги покажат ама не знам како е во скопје сепак
|
|||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #155 Posted: 17-Nov-2008 at 22:39 | ||||||||
Да, во Љубљана има такви Смарт Картици, но само во делот линии кои возат до предградијата (medkrajevni potniški promet), во тек на воведуваље е и во градските линии. Многу просто функционира- само ја доближува картата до читачот, тој ја одобрува, издава сигнал со зелено светленце и тоа е тоа. Нема никакви потврди ниту пак контролори. За контролата е задолжен исклучиво возачот.
Една забелешка- со кој памет напишале на екранот СРЕЌЕН ПАТ?!?! Низ град не се патува, туку се вози. Тотална неписменост. Зарем нема да е правилно Пријатно и удобно возење. |
|||||||||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #156 Posted: 17-Nov-2008 at 22:51 | ||||||||
|
|||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #157 Posted: 17-Nov-2008 at 23:14 | ||||||||
е тие што имаат месечна или слично? треба да куцаат насекое месечна карта? нема логика, и ако не куцнеш што, возачот ќе застане да те казни? малку не ми е логично. а контролор има на секој автобус во секое време? додуша за животни како нас така и треба, ама малку претерано е да прати сега тој 100 души влегле дали 100 пати се слушнал звукот. мислам дека некој се имаше возено со картичката, ќе чекаме да ни каже какво беше искуството. а среќен пат... па со таков автобус треба среќно да пише како во рудник да влегуваш, исти ти се шансите да излезеш здрав
|
|||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #158 Posted: 18-Nov-2008 at 00:16 | ||||||||
Не бе луѓе, НЕМА НИКАКВИ КОНТРОЛОРИ. ЕДИНСТВЕНО ШОФЕРОТ Е НАДЛЕЖЕН. Ех ако не го куцнеш, нема да те пушти во автобусот-многу едноставно. И ке кажете, е да ама кој е шоферот да ме спречи, или дали ќе може секого да го спречи, ама тоа го отвара прашањето "две горили во секој автобус". Ако сме си примитивни, тогаш што ќе ни се модерни технологии. Иначе апаратчето за читање е мало, и само се доближува картата до него, исто како кога покажуваме слободна карта на возачот, не бара повеќе време или напор. Истото важи и за месечните карти-при секое влегување се куца картата.
Иначе има и друг систем. По првата (влезна) врата има две рампи, кои при секое куцање се ослободуваат. Но тоа не е примерно за градски транспорт, затоа што се ствара гужва, но пак шоферот е надлежен за контрола. И камерите де. |
|||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #159 Posted: 18-Nov-2008 at 03:59 | ||||||||
Еве јас малку технички да ви образложам како функционираат картиците кои Андреј ги спомна, оние кои е доволно само да ги приближиш кон читачот.
На тие картици однадвор нема никаква видлива магнетна трака него се комплетно затворени во пластика. Внатре има индукционен калем и мал чип. Што се случува. Во читачот има обичен магнет и кога ќе се приближи картицата кон калемот, се индуцира многу мала струја во калемот. Таа струја е многумала од редот на mA, но поради неколку десетици метри бакарна жица во форма на калем се индуцира напон отприлика колку обичен конвенционален адаптер од пазарче. Струјата го побудува чипот кој препраќа Hash-Code (20-30 цифрен број) кон читачот. Овој број е универзален и е неповторлив во пракса за два корисника. Овој код е единстев број кој што е запишан во картицата. После тоа читачот пристапува кон централна база на податоци каде што се одзема од кредитот или па се констатира дека се работи за месечен билет) Пристапот кон базата се врши преку пос-терминал (сличен апарат на оние за куцање кредитна картичка или за дополнување припејд мобилни броеви, сте ги виделе какви се како поголем дигитрон. Пристапот може да биде преку wireless internet или преку мрежата за мобилни телефони. Исто така контролорите можат со себе да носат такви читачи кои функционираат и на батерии и да ги проеруваат патниците дали куцнале карта. Процесот воопшто не одзема никаво време пошто комуникацијата на пос-терминалот со базата е од големина во ms (милисекунди). Ваквите картици се користат за евиденција на работното време на вработени во фирми, за account-и во интернет кафиња и слично. Уникатниот број кој што е на картицата се генерира random и е можно да се пофтори 1/трилијарди и повеќе. Хипотетички некој вработен во некоја фирма од другата страна на светот оже да се вози на ваша сметка во градски автобус во Скопје. Да немате никаква забуна со картиците кои се користат како СИМ или како картици за говорница. Тие картици во себе содржат по неколку броеви и тие картици се независни од база на податоци, односно ако имам соодветен читач* (кој е нелегален и за кој треба лиценца) можам да си убацам кредит. Во случајот со градски автобус е неможно фалсификување на картицата. *со таков исти читач се пробива iPhone за да функционира на мрежите во Македонија. Edited by lslcrew - 18-Nov-2008 at 04:02 |
|||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #160 Posted: 18-Nov-2008 at 13:38 | ||||||||
па цела работа е што во македонија сам горили се гаранција дека ќе ја куцниш картата, а вака сумљам дека некој ќе ја куца... на пример тука има добра финта, влегуваш и има апарати како во скопје на јсп, ја куцаш картата пише број на автобус линија време и сл. (има по 4 во автобус, плус машина за билети за тие кои не купиле претходно од трафика или сл.) е сега контролор нема во автобусот, туку да речиме се возиш се возиш и си се качува човек на една постојка, културно како сите ја удира картата и тој, и по одредено време (доволно да си чукнат карти тие кои влегле на последната постојка) поминува и ви вади легитимација, карти ве молам. се знае, кој нема карта или ја куцнал два пати истата а притоа истекле повеќе од 70 мин од претходното куцање на картата, или на лице место плаќа (добиваш и сметкопотврда) или казна да се плати во рок од 30 дена (покажуваш и ID) или ако немаш документи И пари те слегуваат и полиција. една позитивна работа во кеш ако платиш е дека смееш да го завршиш патувањето до крајната дестинација во тој автобус, ко да си извадил карта иначе 30 евра е казната, 15 за студенти (глупо е ова за студентите ама ете мислеле и на таков попуст) |
|||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||||
Post Reply | Page <1 678910 85> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |