build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 8081828384 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1621 Posted: 12-Mar-2022 at 17:40

Аааа како да не, платен текст комуњарски. Само увезени половни дизели од Германија бе бате! Не за БРТ-то во Скопје!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #1622 Posted: 12-Mar-2022 at 18:36
Ако никој нејќи да се вози со автобус и градо и младите го имат надживеано то оти да купваш УШТЕ АВТОБУСИ и да форсираш брт ?

Кажете си отворено,МЕТРО е единствено нешто што можи да биди ефикасен јавен превоз,се друго значит уште коли и уште загаден воздух.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1623 Posted: 12-Mar-2022 at 22:44

Пари за метро нема, а нема ни исплатливост во мал град како Скопје. Прво треба да се почни од приградска железница - Куманово, Велес, Тетово од и до Скопје на секое 30-45 минути. Можеби пониските кирии тогаш ќе го растеретат градот. Второ, самото Скопје да биди поврзано со шински сообраќај. Од Ѓорче Петров или Сарај до центар зошто со кола или автобус? Нека има congestion charge за оние кои не живеат во општина Центар (која патем треба да се укине). Зошто од Драчево или Зелениково клацкање со автобус, кога може да има воз на секои 30 минути (тој што би доаѓал од Велес).

Приградска железница не е rocket science, но метро и тоа како е.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vire View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Aug-2021
Online Status: Offline
Posts: 349
  Quote Vire Quote  Post ReplyReply #1624 Posted: 13-Mar-2022 at 07:28
Ќе најдите пари,ко можевте милијарда да ја по*ерите на споменици,врби и бекатонки ќе си најдите начин за нешто корисно.

Види ги србите шо прат,вадат шини од нефункционални и нефрекфентни пруги и ќе ги користат за метро во белград,а во меѓувреме прават брзи пруги.
Ние/вие шо прајме ? Автобуси ќе купвате ? Па какви сакаш купи не електрични не еколошки не ти влегва млад чоек во ними.
Заминат е возо(no pun intended) за шинско поврзување низ цело скопје,уште некој ѕид изградете па ќе немат место ни луѓе да поминат не пак воз/трамвај.

Пак ќе кажам МЕТРО е единствен спас за најзагаденио град во европа,а не уште улици,коли,автобуси.

Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1625 Posted: 13-Mar-2022 at 11:58
Kupuvanje novi avtobusi ne e alternativa tuku obnova na vozniot park koj se slucuvaj i vo minatoto. Modelot na javniot prevoz vo Skopje e zastanat na pocetokot na 1980-tite i nikako da se pomesti od taa vremenska tocka.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1626 Posted: 13-Mar-2022 at 13:33
Originally posted by Vire

Ќе најдите пари,ко можевте милијарда да ја по*ерите на споменици,врби и бекатонки ќе си најдите начин за нешто корисно.

Види ги србите шо прат,вадат шини од нефункционални и нефрекфентни пруги и ќе ги користат за метро во белград,а во меѓувреме прават брзи пруги.
Ние/вие шо прајме ? Автобуси ќе купвате ? Па какви сакаш купи не електрични не еколошки не ти влегва млад чоек во ними.
Заминат е возо(no pun intended) за шинско поврзување низ цело скопје,уште некој ѕид изградете па ќе немат место ни луѓе да поминат не пак воз/трамвај.

Пак ќе кажам МЕТРО е единствен спас за најзагаденио град во европа,а не уште улици,коли,автобуси.



Море ориѓанец, ниту сум од Скопје ниту имам живеено таму. Млад чоек не ти влегва во автобус оти целото општество има грешни вредности. Коли не биле срамота, точаци и пешки одење било. Ама турбофолк и ВМРО нема како да донесат нешто попрогресивно. Тепање педери и Поддршка за Русија е најдалеку шо ќе стигни овај народ.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1627 Posted: 15-Mar-2022 at 15:20
Со набавка на електрични автобуси дефинитивно се подобрува квалитетот на воздухот



АНАЛИЗА НА „НОВА МАКЕДОНИЈА“

Неодамнешната информација дека Скопје ќе добие сто нови електрични автобуси громогласно одекна во јавноста, особено кај еколозите, чија најголема загриженост е загадениот воздух, кој е причина за голем број сериозни последици кај скопјани. Доколку се реализира тоа и градот навистина целосно го ориентира јавниот градски превоз кон електричен, тоа ќе биде огромен плус на контото квалитетен животот во метрополата.

ЗА СКОПЈЕ СЕ ДОБРЕДОЈДЕНИ ЕЛЕКТРИЧНИТЕ АВТОБУСИ

Скопје во наредниот период ќе добие сто електрични автобуси, со кои не само што ќе се обнови возниот парк и ќе се заменат старите автобуси туку и значително ќе се подобри квалитетот на амбиенталниот воздух.
Иако во неколку стручни анализи беше наведено дека сообраќајот не претставува тежишен дел на загадувањето, тоа не значи дека сообраќајот не загадува, особено автобускиот сообраќај, кој речиси 24 часа на ден учествува со голем број автобуси.
Сепак, за поздравување е што автобускиот сообраќај е една од првите мерки што се активираат кога градот има енормна загаденост, односно се активира бесплатен јавен превоз, кој треба да ги натера граѓаните да ги остават своите возила и да го користат јавниот транспорт. Со набавката на електрични автобуси, тоа воопшто и нема да биде дел од загадувањето, односно јавниот превоз ќе биде целосно еколошки, со што загадувањето на амбиенталниот воздух можеби нема целосно да исчезне, но значително ќе се намали.

НАПРАВЕНА МАТЕМАТИКА ЗА ТОА КОЛКУ ТОНИ ПМ-ЧЕСТИЧКИ СЕ ПРОДУЦИРААТ ВО ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ

Да потсетиме, на научната конференција за загадувањето на градовите во Македонија и можните решенија – сесија за сообраќај, одржана во 2018 година во МАНУ, проф. д-р Миле Димитровски од Машинскиот факултет и претставник на Комората на овластени архитекти и овластени инженери истакна дека сообраќајот учествува во загадувањето со 20 проценти.
Според него, доколку сите ние сме биле малку построги во однос на заштитата на воздухот, не би се соочувале со толкава загаденост.
– Стимулирано е купување употребувани возила и дозволен е увоз на возила со ниски стандарди (евростандард 1 и 2). Во 2016 година е дозволен увоз на возила со стандард на мотор еуро 4, кој во ЕУ е воведен пред повеќе од десетина години. Набавени се двокатни автобуси за јавен превоз со дизел-мотори еуро 5 (продуцираат честички ПМ10, ПМ 2,5) – нагласи тој на конференцијата.
На тогашната конференција и направените анализи, ЈСП имало 401 автобус, од кои сите биле дизел со неколку гасни минибуси. Тие дневно остваруваат 53.184,8 километри. Во сообраќајот имало 96,26 проценти автобуси на дизел-гориво, 3,74 проценти автобуси на компримиран природен гас (CNG). Број на автобуските линии бил 39, а вкупната должина на автобуските линии била 568,7 километри.
Со извршените мерења на возењето на автобусите, заклучено е дека драстично е помало загадувањето на оние автобуси со еуро 5 во споредба со оние со еуро 2.
Со поминати 53 илјади километри дневно, ЈСП ќе произведе 2,12 тони ПМ-честички. Според него, доколку автобусите би биле гасни, емисијата на ПМ-честички би била 0,511 тони, а најзначајна компонента од јавниот превоз што загадува се азотните оксиди.
Како едно од можните решенија, тој истакна дека е потребна обнова на возниот парк со возила што би возеле на природен гас или електрични.
Според горенаведеното, можеме да заклучиме дека набавката на електрични автобуси што нема да го загадуваат воздухот е добредојдено решение.

ДЕНЕС ЈСП ИМА ПОВИСОКИ СТАНДАРДИ

Според податоците на интернет-страницата на јавното сообраќајно претпријатие, несомнено ЈСП е најголем поединечен потрошувач на гориво во категоријата транспорт.
Пред десетина години, во делот за животната средина, ЈСП-Скопје наведе дека како претпријатие годишно троши просечно околу 6.000.000 литри гориво.
– Тоа се приближно 30.000 буриња, кои кога би ги наредиле едно до друго, би достигнале и би го поминале Катланово. Со тоа што ЈСП „согорува“ над 6.000.000 литри гориво годишно, истовремено претставува и најголем поединечен потенцијален загадувач на животната средина во својата категорија – наведено е на сајтот на ЈСП.
Како што пишува, сѐ до 2006 година немало никакви активности во правец на намалување на штетноста од емисијата на издувните гасови, а со тоа и да се даде значителен придонес во заштитата на животната средина.
– Европските стандарди за емисија на издувните гасови кај возилата дефинираат прифатливи граници на издувни гасови кај новите и користените возила во рамките на државите на ЕУ. Во моментот се регулирани емисиите на азотните оксиди (NОx), јаглеводородите (THC), неметанските јаглеводороди (NMHC), јаглерод моноксидот (CO) и прашкестите – партикуларните материи (PM). Барањата за намалување на штетноста на издувните гасови, односно грижата за зачувување на животната средина се врвен приоритет на земјите од ЕУ, а индиректно и на Р Северна Македонија – стои на сајтот на претпријатието.
Денес, ЈСП има повисоки стандарди. Актуелните автобуси се далеку од оние старите, кои беа можеби и најголемите загадувачи на воздухот.
Па, така, возниот парк се состои од „ман“ (нископодни) со еколошки стандард еуро 6, „јутонг“ (двокатни) со еколошки стандард еуро 5, „лаз“ (нископодни) со еколошки стандард еуро 4, „јутонг“ (минибуси) со еколошки стандард еуро 4 и „застава“ (минибуси) со еколошки стандард еуро 2.

КОИ СЕ ЕВРОПСКИТЕ СТАНДАРДИ ЗА ЕМИСИИ?

Иако регулативите за емисиите датираат од 1970 година, првиот стандард на ниво на ЕУ – познат како еуро 1 – беше воведен дури во 1992 година, кога каталитичките конвертори станаа задолжителни за новите автомобили, ефикасно стандардизирајќи го вшприцувањето гориво. Оттогаш имаше низа евростандарди за емисии, што доведе до сегашниот еуро 6, воведен во септември 2014 година за одобренија за нови типови и воведен за поголемиот дел од продажбата и регистрациите на возилата во септември 2015 година.
Регулативите, кои се дизајнирани да станат построги со текот на времето, ги дефинираат прифатливите граници за емисиите на издувните гасови на новите лесни возила што се продаваат во земјите-членки на ЕУ и ЕЕА (Европска економска зона).
Според ЕУ, емисиите на загадувачи на воздухот од транспортот се значаен придонес за севкупната состојба на квалитетот на воздухот во Европа, а индустријата и производството на електрична енергија се другите главни извори.
Целта на евростандардите за емисии е да се намалат нивоата на штетни емисии на издувни гасови, главно на азотните оксиди (NОx), јаглеводородите (THC), неметанските јаглеводороди (NMHC), јаглерод моноксидот (CO) и прашкестите – партикуларните материи (PM).
Овие стандарди имаат позитивен ефект, а според СММТ (здружение на производители и трговци на мотори), денес би биле потребни 50 нови автомобили за да се произведе истото количество на емисии на загадувачи како едно возило произведено во 1970-тите.
Бидејќи бензинските и дизел-моторите произведуваат различни видови емисии, тие подлежат на различни стандарди. Дизелот, на пример, произведува повеќе честички – или саѓи – што доведува до воведување филтри за дизел-честички.
Меѓутоа, според ЕУ, емисиите на NOx од патниот транспорт „не се намалени колку што се очекувало“, бидејќи емисиите во „реални“ услови за возење често се повисоки од оние измерени за време на тестот за одобрување (особено за дизел-возилата).
Според статистиката на Одделот за бизнис, енергија и индустриска стратегија од 2018 година, транспортот сè уште учествува со 33 проценти од сите емисии на јаглерод диоксид, а најголемиот дел од нив доаѓа од патниот транспорт.

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/skopje/so-nabavka-na-elektrichni-avtobusi-definitivno-se-podobruva-kvalitetot-na-vozduhot/
Carpe diem
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1628 Posted: 19-Mar-2022 at 14:51
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1629 Posted: 12-May-2022 at 12:50
ШУТКА ОСТАНА БЕЗ ЈАВЕН ПРЕВОЗ, АРСОВСКА 3 МЕСЕЦИ НЕ ИМ ИСПЛАТИЛА ПАРИ НА ПРИВАТНИТЕ ПРЕВОЗНИЦИ, ПА ДЕЛ ОД НИВ НЕ ВОЗАТ

Приватните автобуски превозници во Скопје за три месеци немаат добиено пари од Град Скопје за превозот кој го вршат и линиите кои ги одржуваат. Поради тоа веќе неколку дена одредени превозници не возат, па на дел од линиите нема автобуси и граѓаните се оставени без јавен превоз.

Со воведување на единствениот систем на наплата уште во времето на ексградоначлникот Коце Трајановски и во автобусите на ЈСП „Скопје“ и во приватните важат истите билети и истата цена. Градот преку ЈСП „Скопје“ за возврат им исплаќа на приватните превозници по 1 евро за секој изминат километар, Но, сега како што велат од „Макекспрес“ и „Слобода превоз“не им се исплатени пари за февруари, март и април, а веќе сме средина на мај. Исто така намален им е и авансот кој за секој месец им се исплаќа за да можат да работат.

Поради ваквата состојба одредени автобуси не возат, а во одредени делови од Скопје воопшто нема автобус по цел ден. Таков е примерот со населбата Шуто Оризари каде во 90 отсто линиите „19“ и „20“ ги опслужуваат приватните превозници. Овие линии веќе два дена не возат па жителите се отсечени од центарот и другите општини во градот. Граѓаните од Шутка што ја контактираа нашата редакција велат дека за да стасаат на работа мора да користат такси.

Милорад Димитриевски еден од сопствениците на „Макеспрес“ вели дека автобусите не возат оти немаат пари да стават нафта.

„Ние немаме пари за гориво, како да возиме? За плата пак ич да не збориме. Градот ни должи пари за дел од месец февруари, како и за цел март и април. Авансот кој ни се даваше од 2 милиони денари, е намален на 1 милион, а се договоривме да биде зголемен на 2,5 милиони денари. Од Градот Скопје ни ветуваат средба па ќе видиме што ќе се договориме во наредните денови. Но, ако нема пари, нема начин како да возиме и да има автобуси за граѓаните на улица“, вели Димитриевски.

И од вториот приватен превозник со кој Град Скопје има склучено договор и му додели линии за превоз на патници, „Слобода превоз“ велат дека и нив Град Скопје им должи пари, па дури и повеќе од „Макеспрес“.

„И нас ни должат пари за три месеци и моравме да земеме кредит за да имаме пари за гориво и да возиме. Ние не сме повлекле ниту еден автобус од линиите што ни се доделени, ако се откаже, еден компензираме со друг, треба да се менаџира некако. Но, сепак ситуацијата е тешка и не знаеме како ќе продолжиме понатаму“, вели Ленин Јовановски од „Слобода превоз“.

Од градоначалничката Данела Арсовска и овој пат не добивме одговор зошто не им се исплатени пари на приватните превозници за три месеци и што ќе преземе како градоначалничка на Скопје со оглед на тоа дека граѓани се оставен без автобуски превоз, а во изборната кампања главно ветување ѝбеше бесплатен, брз, безбеден и еколошки јавен превоз.

Приватните превозници се исплаќаат преку ЈСП „Скопје“ а таму пак веќе една недела нема директор откако досегашниот Иван Илиевски минатиот четврток си поднесе оставка неполни 6 месеци откако беше назначен на функција. Од Град Скопје не кажуваат кога ќе назначат нов и зошто до сега тоа не е сторено.

Град Скопје нема пари да ги плати приватните превозници дури и кога наплатуваат за билети.

Градоначалничката Данела Арсовска покрај тоа што вети бесплатен автобуски превоз за сите граѓани, вети и 250 еколошки автобуси за кои ќе бидат потребни 75 милиони евра. Поминаа 6 месеци откако е на функција, но уште не кажа од каде ќе најде пари за автобусите, со оглед на тоа дека Градот не може кредитно да се задолжи.

Лидерот на ВМРО-ДПМНЕ, партијата што ја поддржа кандидатурата на Арсовска на локалните избори, Христијан Мицкоски кон крајот на март изјави дека „преговараат со странски компании за набавка на 100 електрични автобуси“. На прашањето на САКАМДАКАЖАМ.МК, дали Градот или партијата ВМРО-ДПМНЕ ќе набавува автобуси, зошто се водат преговори со компании наместо да се распише тендер и што би добиле тие фирми за возврат, градоначалничката одговори: „Претседателот на ВМРО-ДПМНЕ Христијан Мицкоски проактивно делува за подобрување на состојбите во Скопје и во комуникацијата за прашања кои се од важност за Скопје и скопските општини, сигурна сум дека ќе постигнеме резултати за доброто на граѓаните“.

Од кабинетот на Арсовска постојано повторуваа дека виновници за лошата состојба во јавниот презов се минатото раководство на Градот кое го оставило ЈСП „Скопје“ во долгови. За секоја критика, или прашање што не ѝ се допаѓа одговара дека „ја напаѓаат“, а со медиумите комуницира исклучиво преку соопштенија и специјални емисии.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/shutka-ostana-bez-javen-prevoz-arsovska-3-mesetsi-ne-im-isplatila-pari-na-privatnite-prevoznitsi-pa-del-od-niv-ne-vozat/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1630 Posted: 12-May-2022 at 17:01
ГРАД СКОПЈЕ ИМ ПЛАТИ НА ПРИВАТНИТЕ ПРЕВОЗНИЦИ, ОД УТРЕ ЌЕ ВОЗАТ ЗА ШУТКА

Од утре, автобусите на линиите 19 и 20 ќе продолжат да возат, велат од Град Скопје и додаваат дека проблемот со приватниот превозник „Макекспрес“ е надминат, односно исплатени му се парите. Од понеделникот не возеа автобуси на овие две линии, па жителите на Шуто Оризари беа отсечени од градот, немаа начин како да стасаат на работа, во улилиште или на лекар.

„Во договор со компанијата, од утре линиите ќе сообраќаат според редовниот возен ред. Градот Скопје за една недела на приватниот превозник му надомести средства во износ од осум милиони денари, а во текот на следните денови на приватниот превозник ќе му бидат надоместени скоро четвртина од наследениот долг кој Градот го има кон овој приватен превозник“, велат од кабинетот на градоначалничката Данела Арсовска.

Од Градот се надеваат дека вакви неприлики со јавниот превоз и повторно исклучување на линии од приватните превозници нема да се случуваат, затоа што, како што велат, „истото е на штета на граѓаните“.

Денеска и градоначалникот на Општина Шуто Оризари Курто Дудуш побара од градоначалничката Арсовска итно решавање на проблемот и да се пуштат автобуси од ЈСП, а не само приватни, кои си возат кога сакаат и до каде сакаат.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/grad-skopje-im-plati-na-privatnite-prevoznitsi-od-utre-ke-vozat-za-shutka/
Carpe diem
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1631 Posted: 01-Aug-2022 at 20:22
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1632 Posted: 02-Aug-2022 at 09:50

Парите кои Малта ги има на располагање се астрономски думи во споредба со нашите. Ние немаме пари за тековно одржување, не па за бесплатен превоз или автопати.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1633 Posted: 23-Sep-2022 at 16:57
АРСОВСКА НЕ ОЧЕКУВАЛА ОЛКУ ГОЛЕМА ЕНЕРГЕТСКА КРИЗА, ЗАТОА ВЕТИЛА БЕСПЛАТЕН ЈАВЕН ПРЕВОЗ

Скопската градоначалничка Данела Арсовска вели дека сè додека не се надмине енергетската криза не може да каже кога ќе го реализира ветувањето за бесплатен јавен автобуски превоз во градот. Во емисијата „Клик плус“ на ТВ21, таа кажа дека никој не очекувал да се случи олку голема енергетска криза и високите цени на енергенсите многу го оптоваруваат буџетот на Град Скопје.

„Чесно е да кажеме дека олку голема енергетска криза никој не очекуваше. Цените на енергенсите, на нафтените деривати, на мазутот, се толку високи во овој момент и ова што сега го правиме е практично нешто што многу го оптоварува буџетот на Град Скопје. Работиме во таа насока, меѓутоа сè додека не ја надминеме кризата, сега во овој момент не можам да кажам во која фаза ќе се реализира. Но, сè што беше ставено во програмата ‘Модерно Скопје’ ќе се реализира, тоа е нашата цел“, изјави Арсовска.

По доаѓањето на функцијата, Арсовска во декември кажа дека проектот за бесплатен јавен превоз кој го вети во предизборната кампања ќе се реализира за две години.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/arsovska-ne-ochekuvala-volku-golema-energetska-kriza-zatoa-vetila-besplaten-javen-prevoz/
Carpe diem
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1634 Posted: 03-Oct-2022 at 19:06
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1635 Posted: 04-Oct-2022 at 17:23
Немаат пари за гориво, дали автобусите ќе застанат?

Градот, односно Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ на приватните превозници им должи околу 68 милиони денари што треба да им се исплаќаат неделно и месечно, со што се доведува во прашање јавниот градски превоз во Скопје во делот кој го покриваат тие.

Директорот на приватното претпријатие за јавен превоз „Слобода превоз“, Ленин Јовановски вели дека долгот кон нив изнесува околу 40 милиони денари.

– Константно ни должат. Во понеделникот имавме средба со претставници од ЈСП и со секретарот на град Скопје на која е договорено до петок да се исплати половината од сумата која ја должат. Освен тоа, договорено е да се утврди динамиката на тековната исплата на авансот за наредниот период, како и за расчистување на останатиот доспеан долг – информираше Јовановски.

Тој вели дека имаат разбирање за проблемот и оти Градот помага и како медијатор и со средства и е вклучен во процесот на изнаоѓање решение за овој проблем, но сепак имаат големи потешкотии во работењето кои не можат да се поднесат, доколку не се решат на време.

– Доколку не се превенира проблемот ќе не доведе во состојба да го прекинеме јавниот градски превоз во Скопје во делот кој го покриваат приватните превозници. Финансиски не може да се издржи. Не ќе можеме да ставиме гориво во возилата, а треба да ги исплатиме обврските кон нашите добавувачи – вели Јовановски.

Тој се надева дека нема да дојде до такво нешто, бидејќи како што најави на повидок е решавање на проблемот. Јовановски информира дека разговарале со градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска да се работи на предлог-измена на цената која е утврдена по изминат километар во која ќе бидат вкалкулирани новите цени на оние производи кои што тие ги користат вршејќи ја дејноста, а се дел од формулата според која се пресметува цената по изминат километар.

Милорад Димитриевски, еден од сопствениците на „Макекспрес“,,вели дека долгот кон нив е околу 29 милиони денари за 2,5 месеци, односно за половина јули, цел август и цел септември и оти иако повеќе пати се обраќале до Градот, решение никако да се најде.

– Немаме пари за гориво, за одржување на возилата и за исплата на плати и придонеси за возачите. Нарушено е целокупното работење – потенцира Димитриевски.

Тој рече дека било пуштено нешто ситно и се надева дека до петок ќе биде исплатена поголема сума од долгот за да се излезе од оваа агонија.

https://www.vecer.press/немаат-пари-за-гориво-дали-автобусите/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1636 Posted: 17-Oct-2022 at 14:59
НАРЕДНИВЕ ДЕНОВИ ЌЕ ИСПЛАТИМЕ ПЛАТА, ВЕЛАТ ОД ЈСП „СКОПЈЕ“ ОТКАКО ВОЗАЧИТЕ СЕ ЗАКАНИЈА ДЕКА НЕМА ДА ВОЗАТ

Вработените во наредниве денови ќе добијат плата и нема да дозволиме скопјани да останат без јавен превоз, велат од ЈСП „Скопје“ откако денеска возачите се заканија дека нема да возат.

Од претпријатието проблемот со доцнењето на платата го посочуваат во тоа што централната власт и дел од општините не платиле за организиран превоз за одредени категории граѓани.

„Со парите за организиран превоз за одредени категории патници се исплаќа платата за вработените во ЈСП. Очекуваме дека час поскоро ќе ги подмират минатогодишните долгови и тековните обврски како не би се довела во прашање редовната работа на претпријатието“, велат од ЈСП.

Оттаму додаваат дека и покрај економската криза и постојаниот раст на цената на горивата од претпријатието Скопје нема да остане без јавен превоз, ниту ќе се покачи цената на билетите.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/narednive-denovi-ke-isplatime-plata-velat-od-jsp-skopje-otkako-vozachite-se-zakanija-deka-nema-da-vozat/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1637 Posted: 18-Oct-2022 at 17:38
Утре од пладне ќе нема автобуси, не го чекајте бадијала ЈСП

Утре после пладне граѓаните е добро да смислат друга алтернатива за превоз низ Скопје, освен автобусите, тие ќе бидат паркирани пред Владата, пишува Алсат.

Вработените ќе штрајкуваат поради долгот од централната власт кон ЈСП. Од Град Скопје бараат Владата итно да го исплати долгот за компанијата да има пари за плати на вработените, но дури и со таа сума, ќе се покријат само платите за септември и октомври. Месечните трошоци за плати достигнуваат и до 65 милиони денари. Два милиони евра, велат од Град Скопје е долгот само од Министерството за образование за бесплатниот превоз на ученици и студенти, 40 милиони денари должат општините, а 90 милиони е наследен долг.

„Но, еден час подоцна градоначалничката на Град Скопје рече дека превоз ќе има и по 12 часот„ рече Зоран Глигоров – секретар на Град Скопје.

„Од Владата попладнево демантираа дека Министерството должи пари за ЈСП и обвинија дека всушност општините неодговорно менаџираат со средствата наменети за превоз на учениците„рече Данела Арсовска – Градоначалничка на Град Скопје.



А и покрај оваа хаотична состојба во ЈСП, градоначалничката Арсовска и понатаму ветува бесплатен јавен превоз за сите граѓани. Тој, како што тврди таа, ќе почне да се реализира во втората половина на следната година.

https://alsat.mk/mk/utre-od-pladne-ke-nema-avtobusi-ne-go-chekajte-badijala-jsp/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19482
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1638 Posted: 20-Oct-2022 at 07:43
ОД УТРОВО НЕМА АВТОБУСИ, СКОПЈЕ ЗА ПРВПАТ ВО ИСТОРИЈАТА ОСТАНА БЕЗ ЈАВЕН ПРЕВОЗ ВО МАНДАТ НА ДАНЕЛА АРСОВСКА

Од утрово, во Скопје нема јавен превоз. Автобусите на ЈСП „Скопје“ ги нема на улиците бидејќи вработените немаат земено плата за септември, а раководствата на претпријатието и на Град Скопје не најдоа решение како да им се исплати. На автобуските станици граѓани чекаат автобуси со часови, но ги има само приватните превозници кои се ретки и ги нема на сите линии.

Во двете бази на ЈСП во Автокоманда и Ѓорче Петров возачите се дојдени на работа, но седат во дворот покрај автобусите.

Вчера, на вонредната седница на Советот на Град Скопје која траеше неколку часа, советниците од сите партии и градоначалничката Данела Арсовска неместо да дискутираат за решенија како да продолжи да функционира јавниот превоз во градот, се караа кој е поголем криминалец, кој го довел претпријатието во оваа ситуација, кој украл пари од тендери, кој на кого му го исклучил микрофонот и слично. За денеска во 13 часот е закажана нова седница, на која треба да се донесе одлука од која ставка од буџетот ќе се пренаменат пари за плата во ЈСП.

Во мандат на градоначалничката Данела Арсовска, се случува за првпат во историјата главниот град Скопје да нема јавен превоз. Арсовска изборите пред една година ги доби со нејзиното главно ветување бесплатен автобуски превоз за сите граѓани и 250 еколошки автобуси, а денеска таа на граѓаните на Скопје не може да им обезбеди никаков јавен превоз.

https://sdk.mk/index.php/naslovna/od-utrovo-nema-avtobusi-skopje-za-prvpat-vo-istorijata-ostana-bez-javen-prevoz-vo-mandat-na-danela-arsovska/
Carpe diem
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1639 Posted: 20-Oct-2022 at 12:36
Билет за едно возење 35 денари и за села оддалечени и по 40 km, a месечен билет
и тоа за сите линииза скопјанки над 62 год и скопјани над 64 год изнесува 300 денари.

Па така за Дељадровци билет е 35 денари во ЈСП, а за соседното Агино Село, билет од Скопје Транспортен Центар е 110 ден.

Па откаде пари?

Во Куманово за 300 денари тие што се над 62/64 год од поодалечените села како Арбанашко, Пелинце, Татариновац, Руѓинце, Бељаковце, Габреш, К'шање одвај ќе може еднаш да отидат до Куманово и да се вратат.

Во Куманово цена на билет за градска линија прва зона 30 денари, а втора зона, само до селата што граничат со градот 35 денари. Месечен билет ти важи само за една линија.

Верувам дека е слично и за Охрид, Битола, Прилеп, Струмица.

А на скопјаниве и тоа им е скапо, па незадоволни што им го нема ветениот бесплатен превоз.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1640 Posted: 20-Oct-2022 at 19:38
не ми е јасна целата дебата и протестите околу платите на возачите на ЈСП деновиве

работата е едноставна, треба директорот и цел менаџмент општо на ЈСП да се преиспита, а не градот, а уште помалку па владата што нема никаква врска со ова, освен гафот на СК2014 кога набавија автобуси можеби, ама еве ај го преболевме тоа некако

каде оди целиот прилив на средства што го има ЈСП?ж

каде се парите од реклами на автобусите?
каде се парите што никогаш ги немаат инвестирано во нови автобуси, нови системи за наплата, автобуски постојки? ...за се ова им плаќаше градот
каде се парите од кратење на линии, поскапување на билети и никакво стратешко инвестирање на ЈСП во нови линии и распределба на типот и бројот на автобуси на сите линии?
каде се парите од несервисирање на автобуси и вадење делови од стари? во депоата можеби имаат над стотина хаварисани и расклопени автобуси
една инфо табла на автобус немаат сменето кутрите па уште лепат листови на шофершајбна

еве и да не плаќаат ученици и пензионери за превоз, тоа е третина од целото население на градов и треба да е само мал процент од профитот што треба да го остварува ЈСП реално
изговорите на дупката без дно наречена ЈСП се секоја година се посмешни и посмешни и срамота е да не ги плаќаш сопствените вработени со такви изговори... градот не само што не треба да им го покрите трошокот сега, дури и треба да ги казни, па и по цена на тоа сите да одиме пеш и градов да е угушен во сообраќај
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 8081828384 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.287 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.