build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 85>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 18-Nov-2008 at 22:37
Џабе технологија кога се нема свест!
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 19-Nov-2008 at 00:28

Во автобусите на ЈСП месечно се казнуваат по 500 шверцери

Казната за возење без билет на градски линии изнесува 200 денари

Внатрешната контрола на Јавното сообраќајно претпријатие месечно поднесува 400 до 500 пријави до патници кои влегле во автобус без да платат билет. Исто толку биле казнети на самото место. Ако патникот бил фатен без билет во автобус што сообраќал на градска линија, тогаш мандатната казна, според тарифникот на претпријатието, е 200 денари, а ако станува збор за меѓуградска линија тогаш тој се казнува со 300 денари. Од ЈСП тврдат дека најголем проблем со неплаќачи, односно со патници што сакаат да се шверцуваат имаат на линиите „11“, „55“, „56“, „67“ и „65“, особено во правец на селото Стајковци.

„Многу помобилни сме отколку минатата година и работиме во две смени со повеќе контролори. Се организираме сами, а се' со цел да ги заштитиме возачите и патниците. Освен оние кои се шверцуваат без билети, имаме проблем и со учениците-средношколци во прва и втора година. Министерството не ни ги реши проблемите што се создадоа со гарантираниот бесплатен превоз до училиштата“, вели Ештреф Исеини, раководител на внатрешната контрола на ЈСП.

Од претпријатието додаваат дека годинава, за разлика од лани, имаат помал број патници кои се возат шверц. Но, минатата година имало чести обиди и за физички пресметки со контролорите, па и со возачите, а во таквите физички напади страдале и патници. Сега контролата е засилена и со тоа е зголемена заштитата и на патниците и на возачите. Во ЈСП потенцираат дека поради засилената контрола во нивните автобуси веќе ги нема и џепчиите, за што претпријатието добило и пофалба од Министерството за внатрешни работи. (Сн.К.)

utrinski
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 19-Nov-2008 at 00:30
Казната е премала, па ако некој се шверца секој ден и дури еднаш неделно да го "фатат" пак му се исплати....
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 19-Nov-2008 at 21:16
Апропо на тоа што горе го пишав! Разбирам дека социјалната состојба на населението е лоша, ама тоа не значи дека треба да се нема свест за да се плати карта. Апсолутно се согласувам дека казните се мали, а само за споредба ако ве фатат без карта во метро или во автобус во Виена казната е 400 евра на лице место!
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 20-Nov-2008 at 17:40
Originally posted by BOJAN

Џабе технологија кога се нема свест!


И не е само тоа, во субстандардни автобуси од пред 40 години тешко дека технологијата е добредојдена.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 20-Nov-2008 at 19:18
СО СРЕДСТВА ОД ЕВРОПСКИТЕ ФОНДОВИ
ЈСП"Скопје" ќе гасифицира уште 12 автобуси
Гасификацијата од ЈСП велат дека ја прават за да ги намалат трошоците додека ги чекаат двокатните автобуси

ЈСП"Скопје" до крајот на годината ќе гасифицира уште 12 автобуси, откако пред две години беа пуштени во сообраќај првите 30 возила, кои место нафта користат природен гас. Директорот на ЈСП"Скопје" Александар Бошковиќ вели дека новите 12 екоавтобуси низ скопските улици ќе ги пуштат во јануари, и дека за нивна преадаптација ќе добијат грант од ЕУ фондовите. Тој објасни дека нашата земја заедно со Италија, Англија, Полска, Чешка и Бугарија учествува во проектот на ЕУ "Ренесанс" со кој овие шест држави до 2011 треба да добијат 14 милиони евра за реализација на проекти.
"Македонија преку овој проект ќе добие 700.000 евра, од кои градот Скопје ќе добие 330.000 евра. Нашето претпријатие од овие средства ќе добие 230.000 евра, од кои пак 87.000 ќе ни бидат исплатени до крајот на годината за преадаптација на 12 автобуси на гас, кои сега возат на нафта", вели Бошковиќ.
Тој објаснува дека со гасификацијата на автобусите не само што ќе го намалат загадувањето на животната средина, туку ќе ги намалат и трошоците за работа, додека Владата им ги купи ветените 300 двокатни автобуси.
Остатокот од средствата што ЈСП ќе ги добие преку проектот "Ренесанс", ќе се искористи за уредување на автобуските постојки и за воведување на системот за автоматска локација на возила. (Е.А.)

 
 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 20-Nov-2008 at 20:43
pa valjda gi gasificiraat tie najnovite avtobusi (od '45 hahah) a ne onie najstarite nego navistina vidov vo edna prilika na forumot pisese kupile avtobusi '97 ili '98, verojatno niv gi gasificiraat a ne kantite sho kje gi frlat za staro zhelezo
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 29-Nov-2008 at 02:16
Едно прашање малку надвор од актуелноста. Дали некој знае во кои градови низ Македонија има градски автобуски превоз? Баш ме интересира дали секаде е вака ужасен (не се сомневам), меѓутоа дали освен Скопје и Битола (и мислам Охрид) и другите градови имаат? Имав слушнато за Струмица и Куманово дека сакаат да воведат, но еве, не пишува ништо на гугл. Тетово, Гостивар, Штип, имаат тие?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
se_manda View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote se_manda Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 29-Nov-2008 at 14:16
pa ohrid so ima za nakaj plazite i so struga so e povrzan...struga isto ima za nakaj selata(ako go racunas toa za gradski prevoz) i taa linijata so ohrid so e so ide niz cel grad
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 29-Nov-2008 at 16:11
Охрид има само селски автобуски линии исто и Струга, но не и градски, да речеме од Даљан до населба Карпош и слично. Сигурен сум дека Битола има градски автобуски превоз и мислам дека има Велес. Другите градови имаат превоз до блиските села.  
Back to Top
BlacK View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote BlacK Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 29-Nov-2008 at 16:50
Ne znam za Stip i za Gostivar,znam za Kumanovo deka ima gradski avtobuski prevoz i mislam deka 10 denara e vozenje, a Tetovo ima edna ili dve linii koi mislam deka se vo forma na polukrug od istocnata strana koi vozat sekojdnevno do univerzitetite i do srednite skoli.Porano imase i avtobuska linija do fabrikata Teteks ama ne sum siguren dali uste postoi i mislam deka taa bese od samata fabrika organizirana.Ne e rozova situacijata so avtobusite i vo Tetovo a prevoznikot se vika Polet-Tetovo i mislam deka e privatna firma ne e javno pretprijatie.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 29-Nov-2008 at 16:56
vo kicevo nema gradski avtobusi samo privatni i tie se skapani kako vo afrika
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 30-Nov-2008 at 01:42
Полет-Тетово е јавно претпријатие во сопственост на градот, бар така јас знам. Во Битола мислам дека има 5-6 линии во градот плус десетина кон околните села. Можно е и Куманово и други градови да имаат градски линии.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 08-Dec-2008 at 00:00

сакав ова да го постирам во Tуризам во МК, но бидејќи наидов на едит од кловер за сличен пост го пуштам тука, па ако не му е место фрлете го каде што треба!     

дали некој знае што бидна со лејландот (го вратија во неповрат). ме интересира дали може да се изнајми за забава, реклама или туристичка обиколка, или замина во музеј и единствено за предвремени избори ќе го пуштат во обиколка?!
патем барајќи инфо за недоумицава на нет, налетав на интересни бројки за лејландот...

„Лејланд“ се врати во Скопје
На скопските улици се врати англискиот автобус „Лејланд" стар 39 години.


Автобусот е стар точно 39 години

Автобусот кој има вредност на музејски експонат не вози на редовна градска линија, туку e наменет за туристичко разгледување на главниот град на Македонија.

Возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие - Скопје има над 400 возила со просечна старост од 17 години. Во гаражите на претпријатието се чуваат и стари автобуси кои веќе одамна не се произведуваат.

Но еден од двата англиски автобуси „Лејланд" повторно се врати во сообраќај. Илија Чакаров е технички директор на Јавното сообраќајно претпријатие:

-„Решивме еден од двата автобуси кои ни останаа, да го сочуваме како музејски експонат и да го користиме повремено за туристичко разгледување на Скопје. Мислам дека Скопје е единствен град кој има експонат, што може да биде пуштен во сообраќај."

Карактеристики

Автобусот е произведен во 1969 година. Има поминато 2 милиони и 400 илјади километри и има превезено над шест и пол милиони патници.

„Лејланд" има една специфика по која се разликува од другите автобуси вели Орце Ѓорѓиевски, генерален директор на ЈСП:

-„Од другите возила се разликува по начинот на кој што е дефиниран преносот. Менувачот на овие возила е полуавтоматски и самото менување на брзините повлекува одредено 'тресење', кое ги потсетува скопјани на она возење од пред 40 години."

Часлав Величковиќ е возач со 25 годишно работно искуство:

-„Од другите се разликува по тоа што е многу издржлив. Временските услови не му претставуваат никаков проблем и ние возачите многу сакаме да возиме вакви автобуси."

Спомени

Враќањето на автобусот „Лејланд" кај многумина скопјани побуди спомени:

-„Во автобус од овој тип сум се возел со моите родители пред многу години. Обновувањето на 'Лејланд' побуди спомени кај мене на едно време кога јавниот превоз го користевме многу масовно, и кога имавме помалку грижи и помалку обврски."

Данило Коцевски, хроничар на Скопје се присети и на еден друг тип англиски автобуси:

-„Јас многу добро се сеќавам на возењата во 'Лејланд' автобусите. Имаше два типа еднокатни и двокатни. Ние како деца и како момчиња посебно собиравме пари за да се возиме и тоа за нас беше посебно доживување."
...
BBC - 29.01.2008

Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 08-Dec-2008 at 02:20
ako porano bilo dozivuvanje da se vozish vo avtobus denes e makaBig%20smile a za ovoj lejland prvat slusam deka ke se upotrebuval za turisticko razgleduvanje na gradot...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 08-Dec-2008 at 14:14
Originally posted by Б.Ѓ.Т

... za ovoj lejland prvat slusam deka ke se upotrebuval za turisticko razgleduvanje na gradot...

Имаш инфо на http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=14&PN=5
Но никако да го видам а камоли да го усликам
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 08-Dec-2008 at 18:19
значи двокатните биле лејланди, а не рутмастери како што мислев Smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 08-Dec-2008 at 18:30


Од тие стари слики на Скопје што јас ги имам видено, двокатните ми личеа на рутмастери. Е сега дали јас сум грешка, или сеќавањето на Данило избледело, или пак имало и такви и такви стварно не знам Smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 08-Dec-2008 at 19:23
Previous
Лејланди,  Big%20smile не му избледело сеќавањето на Данило
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 09-Dec-2008 at 19:36

интересен текст на новинарот Љупчо Димитровски кој  ги доловува на едноставен начин превирањата околу јсп.          

Треба ли да се спасува ЈСП-Скопје?

(23.03.2007, Паноптикум) Се разбира, со насловот не сакаме да сугерираме пропаѓање односно уништување на "Јавното сообраќајно претпријатие-Скопје", туку да се престане со барање на негови "спасувачи". Најмалку тоа да биде Владата на Македонија бидејќи, меѓу, другото, таа не е негов основач, туку Градот. Може, евентуално, само во пазарни услови, со "инструменти" кои се однесуваат, се применливи на секого, значи се "стандардни", да му се помогне да се "спаси" само. Ако не успее, нека пропадне. Како и многу други досега.

Апсолутно е неприфатлива најавата дека се здружиле Владата и градските власти да го спасуваат ЈСП од големата финансиска криза. Притоа, збунува информацијата дека тие формирале мешовит тим кој треба да изготви стратегија со која Скопје ќе се тргне од листата на градови со најлош јавен превоз во Европа. Збунува затоа што, ако е тимот формиран за таква цел, тогаш негова основна задача не е, и не може да биде "спасување" на ЈСП. Затоа што одамна "носител" на јавниот превоз не е само ЈСП, па целта мора да ги опфати и сите други учесници во него.

Од искази на членови на Советот на град Скопје може да се заклучи токму претходното: дека е целта комплексно решавање на проблемот кој, според многумина, го создадоа политичарите (како и многу друго, да не речеме се). Она што денес го имаат Белград, Софија, во Скопје е подготвувано уште во 1999-та година, но остана само на подготовка или на "карикатурална" примена (слободното односно нелегално, најмалку регулирано, неконтролирано " возење" во приватни автобуси-"крнтии").

Сепак, проблемот со градскиот превоз како да се сведува на лошите состојби во ЈСП, на неговото работење со загуби. Лани тие изнесувале над 3 милиони евра.

А градоначалникот Трифун Костовски "запнал" да воведува трамвај. Притоа нема одговор на прашањето каде безболно да се инсталира (ќе каже елаборатот на ангажираните експерти-консултанти?). Во меѓувреме, од непознати, а претпоставени причини, игнорира понуда на приватна компанија ("Санос") брзо да го санира (со нови автобуси) јавниот превоз, со не мала инвестиција.

Во меѓувреме, несфатлив "циркус" ("дал' да плачам ил' да пеам-да се смеам?") во режија на ЈСП, а за кој "немаат објаснение" ниту градските, ниту државните власти кои искажаа подготвеност да му помогнат со "здружени сили": деновиве за своите службеници тоа купи 4 нови возила од типот "Шевролет Спарк". За нив се платени околу 30.000 евра, значи од сметката на ЈСП, се разбира "регуларно": со одлука на Управниот одбор донесена уште пред неколку месеци. Тие, според раководството, ќе служат за транспорт на парите и билетите од подружниците до базата на ЈСП. Според некои медиуми, годинава се вработени и 30-мина нови возачи.

Одговорност? Што беше тоа? "Мислена" именка? "Градот" проверил: возилата се купени "според процедурите", па нема потреба да се ангажира на тој "план". Уште и "логичното" објаснение: потрошените пари за колите се толку мали што не можат да го решат хаосот во автобускиот сообраќај во Скопје. (Веројатно се мисли дека ќе го реши "покривањето" на загубата од над 3 милиони евра.)

Изјава на градоначалникот Трифун Костовски: "Вчера, кога мојот поранешен Генерален секретар ја видел информацијата, веднаш побрзал да пушти инспекција и на крајот се засрамил од тоа што го видел, дека тоа се мали обични теренски возила".

Според Костовски, возилата биле неопходни, a проблемот (и решението) на јавниот градски превоз го гледа во друго:" Недоволно се полни буџетот, тој е преполовен во однос на оној што го предвидувавме. Ако вака се продолжи, можам да кажам дека до крајот на годината градот може да банкротира".

И конечно, денешниот (23.03.) "шлаг": инспекторите на Управата за јавни приходи ги запленија новите шевролети на ЈСП!

Имено, УЈП влегла во ЈСП и ги запленила автомобилите поради неплатенданок за ДДВ. Неофицијално, станува збор за вкупна сума на заостанат данок за повеќе од 4 милиони евра. 4-те возила ќе бидат продадени на јавна лицитација, за да може УЈП да си наплати дел од заостанатиот даночен долг.

Смеј се, народе!
На "Градот" и ЈСП им е многу полесно да те "вози" насмеан.

Хронометар-Хроничар - Љупчо Димитровски - 23.03.2007

Инспектори на УЈП влегоа во ЈСП Скопје - А1 - 30.03.2007

УЈП повторно го „окупира“ ЈСП - Д - 31.03.2007

УЈП нема да му запленува автобуси на ЈСП - В - 04.04.2007

Билетот на ЈСП да поскапи за 10 денари - У  - 10.04.2008

изгледа овој пристап на владата со ликвидирање на јавните загубари како мтв и јсп не поминува лесно, прв браник се вработените(блокади, штрајкови) а втор и сигурен браник е европската комисија која едвај чека да најде влакно за скубење, кое би ги оправдало нивни бирократски одлуки за неотпочнување на преговорите, т.е. сакајќи да се извлечат од срамот кој го навлекуваат заради двојните аршини  со МКД (заради угодување на БТРГ).

понекогаш е подобро да се оправа работата со лезет, но кога некому му гори под петици и кога најдобро чаре е стечај и формирање ново ЈП, негледам зошто по секоја цена мора да се одбиваме од вториот браник(ЕК), небаре пациентот е настинат! ќе ги прашам како тие лечат транзициона гангрена  ако евентуално убаво ги закачи рецесијата.



Edited by beTon - 09-Dec-2008 at 19:37
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 85>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.344 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.