Надградба на Министерството за транспорт |
Post Reply | Page <1 89101112> |
Author | ||
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #181 Posted: 16-Aug-2016 at 06:23 | |
горедолу речиси се што ти е спомнато ти е во рамките на делувањето на лудакот
експанзијата на Водно - check неконтролираната и нехумана експанзија по другите населби (карпош, тафталиџе, радиобран, буњаковец, квода, аеродром, чаир...) - check „плоштад“ скендербег - check ДУП МаџирМаало - check |
||
Bojan10
Senior Member Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
Quote Reply #182 Posted: 16-Aug-2016 at 09:54 | |
Скопје е налудничав, грд, кичест град. Од една страна поделен необразован или полуобразован народ со своја недефинирана архитектура, од друга страна племе со освојувачки походи и градби соодветни на нивното знаење и цивилизацкиска положба. Скопје е град за потсмев во учебници за архитектура и полупријатно место за живеење. Скопје денес несомнено од естетска гледна точка е поинтересен град отколку во 90тите. Има и некои работи кои не се во проектот Ск2014 а исто така го надополнуваат градот. Направени се некои молови, спотски сали, тренинг комплекси, Филип 2 итн. Скопје напредува во некои работи, во некои назадува. Напредокот и назадувањето се резултат на трендовите кои ги воспоставува власта и нејзините политики, но и на народот кој, јбг, ќе му треба уште многу време да го еволуира во своите практики, размислувања, однесување, култура за да го утврдат Скопје како град во секоја смисла на зборот. Секако да не заборавиме дека Скопје е главен град на изолирана, затворена држава које нема 2мил ж. Балансот помеѓу отвореноста на Македонија спрема цивилизираните градови и демографска сигурност е формула од милијарди долари. На некои луѓе не им е доволно Скопје си заминуваат од него, има некои препознаваат потенцијал и се обидуваат некои работи од надвор да донесат во Скопје. Скопје е единствен град во Макеоднија кој ги задоволува сите потреби , колку толку, на градски живот и како таков ја голта Македонија. ЕДИТ: Впрочем што е Сопје? Дали се градбиве на ж кои се урбанистичко злодело и естетски кич, дали се ѕидините во Чаир,Ченто, Сингелиќ, дали брутализмот кој нормален човек не би го посадил во свој двор, дали широките булевари, дали Водно, дали Градски парк, дали,... Луѓето го прават градот. И ж да не е сељак како што е, се и да е диктатор, вака не би изгледал градот. Албанците да не се зацементирани во еволуцијата Чаир и Ченто не би изгледале така итн. итн. Кој нема сила да излезе од Македонија Скопје е нужно зло за колку толку нормален живот, ако може да ги поднесат тие 2-3 месеци смог и загадување. Edited by Bojan10 - 16-Aug-2016 at 10:02 |
||
Од чаламот си патиме!
|
||
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19689 |
Quote Reply #183 Posted: 30-Aug-2016 at 12:33 | |
МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ТРАНСПОРТ ЧЕТИРИ ГОДИНИ СЕ РЕФАСАДИРА
Од Министерството велат дека обновата на зградата е во финална фаза, но не кажуваат кога вработените повторно ќе се вратат на плоштадот "Филип Втори" Градежните работи на зградата на Министерството за транспорт и врски траат веќе четири години. Обновата на објектот почна со цел да се рефасадира за да се вклопи стилски во околниот амбиент и да се надгради за два ката. Рокот за завршување на градежните работи е пробиен веќе две години. Изградбата требаше да заврши во 2014 година, но заградата на плоштадот "Филип Втори" сè уште е градилиште. Од Министерството за транспорт не кажаа кога планираат да завршат градежните работи. "Во моментот, во финална фаза на изведба се фасадерската обработка, како и работите на подовите на објектот. Северозападната фасада, која е предмет на овој проект, се изработува од камен со постојана хомогена структура, константна боја, отпорност на атмосферски влијанија со камени плочи", велат од Министерството за транспорт. На зградата летово беа поставени 10 скулптури, кои се дел од украсите на фасадата, а целосно обновена со енергетски ефикасна фасада е и задната страна на објектот. Вработените во Министерството за транспорт и врски веќе четири години, колку што траат градежните активности, се преселени во поранешната зграда на Министерството за надворешни работи, кај Собранието. До кога ќе останат таму, од Транспорт не кажуваат. Обновата на зградата на Министерството за транспорт чини 5,6 милиони евра, а изведувач е фирмата "Бетон" од Скопје. (М.И.П.) http://www.vest.mk/?ItemID=6B570BA619E0214DA708D8F570AF0B61 |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #184 Posted: 26-Dec-2016 at 19:02 | |
Инаку, утрово видов дека зградава добила огромен екран на десната страна од фасада. Ќе сликам утре ако можам.
|
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #185 Posted: 27-Dec-2016 at 19:05 | |
Ова што блеска е екранот, не знам зошто фоткава излезе вака, иако сликав со мобилен телефон што има добра камера.
|
||
За сè има вторпат
|
||
ant11
Groupie Joined: 29-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 38 |
Quote Reply #186 Posted: 28-Dec-2016 at 09:48 | |
Добро, ако веќе морало и тука да има дисплеј, нели можеше да го постават на тоа кршот десно, каде што нема прозорци? Ај на некој му текнуваат вакви работи, ама до толку осет да се немало. |
||
Bojan10
Senior Member Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
Quote Reply #187 Posted: 28-Dec-2016 at 15:08 | |
Како бе врз прозор екран...
|
||
Од чаламот си патиме!
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #188 Posted: 11-Jan-2017 at 21:13 | |
Секое утро ја гледам истава глетка:
фото: Џото (твитер) |
||
За сè има вторпат
|
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1112 |
Quote Reply #189 Posted: 12-Jan-2017 at 09:43 | |
Барем да ставеле 10-ка па да си збориме со Cortana
|
||
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #190 Posted: 12-Jan-2017 at 18:20 | |
Ова со екраните на плоштадите е класичен вид за ширење на мизерна пропаганда. Не знам колку е познато но слична идеја имал Хитлер своевремено, само што тогаш технолошки не било баш изводливо.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #191 Posted: 12-Jan-2017 at 18:55 | |
Џоле, ова е уникат . Ми фали инспирација за во моментов да го искоментирам |
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #192 Posted: 13-Jan-2017 at 00:18 | |
A portal to an alternate reality........
|
||
shyes
Senior Member Joined: 09-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #193 Posted: 13-Jan-2017 at 13:12 | |
shutter speed, tие е на многу брз сетинг на камерата.
|
||
“Without knowledge, skill cannot be focused. Without skill, strength cannot be brought to bear and without strength, knowledge may not be applied.”
|
||
Skopje 1982
Newbie Joined: 13-Nov-2016 Online Status: Offline Posts: 27 |
Quote Reply #194 Posted: 16-Jan-2017 at 21:42 | |
Генијално решение е билбордов преку прозорци.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #195 Posted: 08-Jul-2017 at 16:30 | |
Тука се останати скелиња само на приземјето:
|
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #196 Posted: 20-Jul-2017 at 08:50 | |
фото: tom s (flickr) |
||
За сè има вторпат
|
||
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #197 Posted: 16-Aug-2017 at 01:18 | |
Зошто сеуште не се тргнати скелињата долу, нели требаше уште јуни да биде се готово, не ми е јасно како може толку години да се влечкаат со објектов и пак крај му нема
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #198 Posted: 16-Aug-2017 at 06:35 | |
Искривена била трасата на скелињата и тоа ќе сакало дополнителни сериозни зафати..... |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #199 Posted: 21-Aug-2017 at 18:29 | |
Отстранети се скелињата, веројатно наското ќе гледаме пуштање во употреба на „новата“ зграда:
Edited by Џоле - 21-Aug-2017 at 18:30 |
||
За сè има вторпат
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15039 |
Quote Reply #200 Posted: 02-Jan-2018 at 17:53 | |
Фасадата нема допирни точки со барок, ама нека им е...
Барокот проблем Транспорт да се всели во реновираната зграда Реконструкцијата на зградата на Министерството за транспорт и врски кое траеше седум години е во завршна фаза. Од Министерството велат дека зградата е завршена и опремена, но за да биде вселена е потребно уште да се изврши технички преглед и да се добие одобрение за употреба. Дополнителен проблем е одлуката на општина Центар за стопирање на сите досега донесени Детални урбанистички планови (ДУП) меѓу кои и оној за Мал ринг. -Согласно законските прописи, ќе се завршат сите потребни процедури па откако ќе се даде одобрение за употреба, ќе се изврши и вселување во реновираната зграда – велат од Министерството за транспорт. Одобрение за употреба, според Законот за градење, треба да издаде посебна комисија која ја формира министерот за транспорт и врски од повеќе ресори. Кога ќе се формира комисијата, од Министерството за транспорт не откриваат. Дополнителен проблем е и одлуката на Советот на општина Центар со која се стопираат сите детални урбанистички планови во општината, меѓу кои и оној за Мал ринг, во кој се изградени и планирани сите објекти од проектот „Скопје 2014“. За оваа одлука во меѓувреме е поднесена иницијатива до Уставниот суд. Од Министерството за транспорт велат дека ќе се почека и на одлуката на Уставен за да бидат целосно задоволени законските барања. Реновирањето на зградата на Министерството за транспорт и врски започна на крајот на 2011 година и требаше да биде завршено за една година, но поради низа измени во текот на изведување на работите траеше до сега. Претходното раководство на Министерството за транспорт, неколкупати се правдаше дека реконструкцијата доцни поради проблем со статиката и поради проблеми со темелите на објектот. Во план е покрај Министерството за транспорт и врски, во старо-новата зграда да се смести и Државниот инспекторат за градежништво и урбанизам, Државниот инспекторат за транспорт, Државниот комунален инспекторат и Агенцијата за сигурност во железничкиот систем. На овој начин, како што беше првично планирано, ќе се овозможи сите сектори и органи на ресорот транспорт и врски да бидат на едно место, наместо како што е сега на повеќе локации во Скопје. Реконструкцијата на зградата ја изврши градежната компанија „Бетон“ и до сега за тоа се потрошени речиси 6 милиони евра. Зградата беше темелно реконструирана и доградена со два ката во барок стил. Доградениот објект се простира на површина од 4.580 квадратни метри. http://www.plusinfo.mk/vest/139065/barokot-problem-transport-da-se-vseli-vo-renoviranata-zgrada |
||
За сè има вторпат
|
||
Post Reply | Page <1 89101112> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |