build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Воздухопловство (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Воздухопловство (општо)
    Posted: 15-Nov-2011 at 12:52

Авион ја промаши пистата на “Александар Велики“

15. 11.2011 - 12:01:37
Авион%20ја%20промаши%20пистата%20на%20“Александар%20Велики“
Француски приватен авион, вчера вечер, ја промашил пистата на скопскиот аеродром “Александар Велики“ и слетал во тревникот. Тројцата патници кои биле во авионот не се повредени.

Инцидентот на авионот, кој летал на релација Мастрихт -  Скопје, најверојатно се случил поради пукната гума.

По поправање на дефектот, авионот повторно полетал од пистата на скопскиот аеродром.

http://www.netpress.com.mk/mk/vest.asp?id=94654&kategorija=1
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 11-Feb-2012 at 10:17
Авион на чешката компанија ЧСА принудно слета на Скопскиот аеродром
Печати

ГОЛЕМИНА НА БУКВИТЕ
11.02.2012
Изутрината авион на релација Прага, Скопје, а во кој се наоѓал и министерот за надворешни работи Никола Попоски, како и известувачот за Македонија во европарламентот Ричард Ховит принудно слетал на аеродромот „Александар Велики,,. Откако авионот на чешката компанија ЧСА Боинг 737-700 над скопскиот аеродром кружеше околу 40 минути, капетанот соопшти дека авионот има мал технички проблем, односно дека еден од деловите на крилата кои служат за кочење не работи, па ќе мора принудно да слета. Екипажот потоа ги обучил патниците за принудно слетување. Се наведува дека капетанот го запрел авионот скоро на крајот на пистата која неодамна беше продолжена. Околу пистата беа распоредени противпожарни и возила за брза помош.

http://www.time.mk/read/0ce7c6fcc1/5bd6f4fb63/index.html

Интересно е што авионот застанал на крајот на неодамна продолжената писта.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 11-Feb-2012 at 23:54
Originally posted by kultuzin

Интересно е што авионот застанал на крајот на неодамна продолжената писта.


Со оглед на тоа што на скопскиот аеродром поради ветрот најчесто се слетува во правец од југ кон север, а продолжетокот на пистата е на јужната страна и не е потполно функционален (објаснување за ова има во цитатот од подолу), во случајов најверојатно продолжетокот на пистата не играл никаква улога.


Originally posted by Cloverstack

Инаку тој продолжениот дел, со оглед на тоа како е обележан, претставува displaced threshold и нема комплетна функционалност.

Еве што вика Википедија на таа тема:





A displaced threshold is a runway threshold located at a point other than the physical beginning or end of the runway. The portion of the runway so displaced may be used for takeoff but not for landing. Landing aircraft may use the displaced area on the opposite end for roll out.[1][2][3]

Most often the offset threshold is in place to give arriving aircraft clearance over an obstruction while still allowing departing aircraft the maximum amount of runway available. A displaced threshold may also be introduced if a beginning section of the runway is no longer able to sustain the continuous impact from landing aircraft. In such a case, aircraft are expected to land beyond the displaced threshold. Departing aircraft are permitted to use the displaced section of the runway for takeoffs or landing rollouts because those aircraft are not impacting the runway with the force of a landing aircraft.[3]

Displaced thresholds have arrows as the center line of the runway. A thick white line with usually four arrows pointing in the direction of the runway denotes the end of the threshold and the beginning of the runway.[4]

Thresholds are counted as part of the runway, and are included in the runway size. When viewing a runway's size with displaced thresholds, one must find out how long the displaced thresholds are in order to calculate the available landing distance.




Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4687
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 12-Feb-2012 at 00:51

Точно... 

на тој дел можат да се движат авиони, и при полетување и при слетување... разликата е што на тој дел не смее да се случи првиот допир со пистата при слетување, бидејќи се ослободува голем притисок и енергија, за што овој дел од пистата не во можност да ја издржи.... а бидејќи авионот не слетал на тој дел, туку тука само застанал тоа значи дека нема никаков проблем или нешто невообичаено, спорно...

еве две видеа кои ги најдов на кое е прикажно користењето на продолжениот дел од пистата при полетување...

 

Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1491
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 13-Feb-2012 at 00:46

Уште поголем број пилоти отколку досега ќе бидат изложени на ризик да заспијат во текот на летот поради умор и истоштеност, како резултатот од новиот обврзувачки законски предлог на ЕУ, предудпреди Шведското пилотско здружение.

pilot

Законскиот предлог е поднесен и покрај предупредувањата изнесни од страна на синдикатот Шведско пилотско друштво, дека на околу 50 отсто од пилотите им се случило да заспијат во пилотската кабината на авионот и дека 70 отсто од нив реагирале несоодветно поради премореност.

Европската агенција за безбедност во воздухополвството (ЕАСА) сепак донесе одлука уште повеќе да го зголеми работното време на пилотите на 16 часови при доцнења.

Овој предлог веќе предизвика вознемиреност и кај други пилотски синдикални организации во Европа, кои тврдат дека токму при доцнењата пилотите се веќе во фаза на измореност.

- Опасна премореност настапува веќе по 14 часови работа, покажуваат независни медицински студии кои ги нарачала ЕАСА. Тоа што ЕАСА сепак сака да го зголеми работното време на 16 часови заслужува внимание, вели Гунар Мандал, претседател на Шведското пилотско друштво во интервју за весникот „Дагенс нихетер“.

Деновиве во шведските медиуми беше актуелизирано уште едно предупредување во врска со нискобуџетната авиокомпанија „Рајанеар“. Повеќемина пилоти на оваа авиокомпанија предупредија дека напорните работни услови на „Рајанеар“ можат да претставуваат опасност за безбедноста на воздушниот сообраќај.

Законскиот предлог на ЕАСА ќе биде обврзувачки за сите земји-членки на ЕУ, доколку биде усвоен во Европарламентот.

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3632
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 05-Mar-2012 at 14:37
http://www.flightradar24.com/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3632
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 23-Apr-2012 at 14:04
Македонија потенцијален член на Данубе воздухопловниот блок

Македонија ќе добие покана да стане член на Данубе ФАБ (Функционален воздушен блок) проектот со што ќе се создаде заеднички воздушен простор, што е дел од еден поголем проект на Европската Унија.
Романија и Бугарија, земји кои треба да го основаат овој авиоблок, размислуваат да упатат покани и до Молдавија, Србија, Црна Гора и Македонија, објавува романскиот интернет портал Романиа-инсајдер.

Романија и Бугарија веќе го потпишаа договорот за креирање на заеднички воздушен простор во декември лани. Ова е дел од ЕУ проектот за Единствено европско небо стартуван во 2004-та година. Проектот предвидува создавање на блокови од воздушни простори меѓу соседните држави, со што се предвидува драстично намалување на трошоците од два до три милијарди евра.

Данубе ФАБ е петти од планираните девет европски воздушни блокови.

http://tocka.com.mk/1/65077/makedonija-potencijalen-clen-na-danube-vozduhoplovniot-blok
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1491
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 23-Apr-2012 at 18:07

Во прилепската фабрика „Микросам“ за кратко време ќе започнат да се произведуваат делови за нов руски, комерцијален авион, кој што би требало да биде изработен до 2014 година...

Досегашниот менаџмент на фабриката објави дека руска фирма ќе ја купи производната технологија на „Микросам“ и со неа ќе ги произведе крилјата на новиот авион. Компанијата исто така е и во преговори да извезува ваква технологија и за други авиокомпании, меѓу кои „Боинг“ и „Ербас“.  

Наша цел е да влеземе во авионската индустрија. Засега произведуваме автоматски машини за производство на крилата на авионот. Во иднина, наш предизвик ќе биде производство на роботи за креирање на труп на авионот“, изјави Самоил Самак, потпретседател на Управниот одбор на „Микросам“.

Во новата зделка склучена од „Микросам“ се вклучени и испораки на машини за производство на резервоари за гас за индискиот пазар.

Според изјавата на директорот за продажба на„Микросам“,Димитар Богдановски, во почетокот на идниот месец, за Германија ќе бидат натоварени 24 камиони со машини за производство на плинските боци, кај нивниот тамошен партнер во овој проект и потоа тие ќе патуваат за крајниот потрошувач, Индија. 

Наскоро ќе склучиме вакви договори за Русија, Бразил, Кина и Јужна Америка“, рече Богдановски.

Менаџментот не сакаше да открие колку чини инвестицијата во новата производна линија, но наведе дека во неа вложиле неколку милиони евра. Според нив, цената на оваа технологија на пазарот чини од 6 до 20 милиони евра.

Тие најавуваат дека до крајот на годината ќе биде изградена нова хала за производство и монтажа и за таа цел дополнително ќе бидат вработени 20 нови инженери и работници. Во моментов, во „Микросам“ работат 80 работници.

alt 

Врати се на прва страна.


Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 09-Oct-2012 at 22:15


Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1491
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 21-Jan-2013 at 00:51
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 17-May-2013 at 18:30
Избегнат судир на патнички авиони на потегот помеѓу Прилеп и Кичево
Петок, 17 Мај 2013 19:10

На 7 ми мај годинава била избегната голема авионска несреќа над македонското небо, јави телевизија Алфа.

Пилотите на два патнички авиона имале наредба да не ја менуваат предвидената рута, а авионите на компаниите Изиџет и Шамрок Ерлајнс избегнале судар само благодарение на авионските уреди кои сигнализираат опасност од приближување на друг авион.

Имено, за овој инцидент по барање на двете компании Еуроконтрол започна истрага.

Како што соопшти телевизијата, авионите се наоѓале на потегот помеѓу Прилеп и Кичево на 800 метри оддалеченост, што се смета за многу критично.

Од Агенцијата за цивилно воздухопловство за Алфа потврдија дека нивни инспектори го истражуваат случајот. Оттаму само кусо одговорија дека се работи на утврдување на причините, по што ќе се преземат натамошни активности. Паралелно бил формиран тим и во Македонска навигација, каде исто така во тек била интерна истрага околу инцидентот.

Според процедурата, комплетниот записник од истрагата ќе треба да биде испратен до националниот комитет надлежен за испитување на инциденти. Статистиката покажува дека по катастрофата од 2002 кога над Швајцарија се судрија руски патнички авион и карго на комапнијата ДХЛ, во светски рамки се регистрирани уште десетина слични инциденти кои за среќа минале без човечки жртви.
http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/116124-Izbegnat-sudir-na-patnicki-avioni-na-potegot-pomegu-Prilep-i-Kicevo
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11545
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 31-May-2013 at 19:22
Наидов не некои слики од авионската несреќа со Палер Мацедониан во март 1993 г.

Air Crash Skopje 1993 by Rune Lind, on Flickr[/IMG]

повеќе слики на линкот

http://www.flickr.com/photos/runelind/sets/72157633804245653/
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11545
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 04-Oct-2013 at 15:06
најмалиот авион во светот којшто е во употреба



Edited by Џоле - 04-Oct-2013 at 15:07
За сè има вторпат
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1491
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 12-Nov-2013 at 02:34
Почетна / Конкурси / Оглас за вработување во Qatar Airways
Лексикон: За да го видите значењето на даден збор во рaмките на веста, позиционирајте го покажувачот врз истиот и кликнете два пати.
ОГЛАС ЗА ВРАБОТУВАЊЕ ВО QATAR AIRWAYS



Excel in a world of high standards with Qatar Airways.

More than an opportunity to be part of an award-winning team, this an opportunity to follow your dreams, explore the world, expand your horizons and learn about new cultures. Begin your journey towards excellence. Become the member of our Cabin Crew and fly with Qatar Airways to aver 100 destinations worldwide.

To join one of the world’s fastest growing 5 star airlines, please apply online at http://careers.qatarairways.com and meet our Recruitment Team.

SKOPJE (Male and Female Cabin Crew)

Venue: HOLIDAY IN SKOPJE Mosa Pijade 2 1000 Skopje.
Date; 23rd November 2013 Time: 0900 a.m. sharp
Attire: Female - knee length skirt (no stockings) & short sleeve blouse
Male - formal attire

Please bring your CV in English personally along with full length and passport size photographs. Shortlisted candidates will be required to attend further processes over the next day. The above position will be based in Doha, State of Qatar

. За понатамошни информации ве молиме посетете го qatarairways.com
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1524
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 13-Nov-2013 at 16:16
Grozni sliki od avionskata nesreka vo 1993. Se sekavam kolku bese tazno. Ete do sto vodi coveckoto nevnimanie. Zatoa mudriot narodec rekol "Dva pati meri Ednas seci".
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1491
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 20-Nov-2013 at 00:27
Во овој Момент print Scr. од www.Flightradar24.com над Скопје,по се изгледа Александар Велики е затворен поради магла.......
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1491
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 22-Nov-2013 at 23:04
Скопјанец ќе управува со џиновскиот ербас на Wizz Air!



Од април авионот на Виз Ер ќе го пилотира 28-годишниот Димитар Илиевски кој потекнува од аероклубот "Скопје". Бизнисменот Предраг Чемерикиќ единствен во Македонија има свој авион

Авионот "ербас А 320" на нискотарифниот авиопревозник "Виз ер" кој отвори база на скопскиот аеродром "Александар Велики", од април наредната година ќе го пилотира 28-годишниот скопјанец Димитар Ивановски. Тој ќе биде најмладиот пилот на авион во флотата на унгарскиот авиопревозник.

Со Диме не можевме да се слушнеме бидејќи тој во моментов е во Франција каде се обучува на симулатор, но затоа, пак, информацијата за овој млад македонски пилот ни ја даде Предраг Чемерикиќ кој во јавноста е познат како вљубеник во авионите, а до пред три години беше прв човек на интернет-провајдерот "Он.нет".
- Диме, исто како и јас, од мали нозе е на спортскиот аеродром "Стенковец" крај Скопје. Можам да речам дека Диме буквално е роден на аеродромот, бидејќи и татко му Ѓорѓи Ивановски, кој е познат параглајдерист, но и мајка му и брат му се позната фамилија авијатичари - ни раскажува Чемерикиќ.

Диме првите сознанија за висините ги добива во аероклубот "Скопје" од Скопје чии членови за обука го користат аеродромот Стенковец. Чемерикиќ вели дека тука од најмали нозе, од 5 години се почнува со воздухопловно моделарство, потоа на 15 години со падобранство, на 16 години со едриличарство и на крај со 18 години со моторно летање на авиончиња.
- Откако ги помина сите етапи, Диме за пилотскиот занает учеше во Бугарија и Словенија. Нам сите во клубот многу ни е мило што Диме од април ќе го вози ербасот на "Виз ер" - вели Чемерикиќ.

Инаку, Чемерикиќ и самиот е пилот, вози мал спортски авион и како што вели, буквално е секој ден на Стенковец и се дружи во височините со своето авионче, но само ако времето е убаво.
- Кога има облаци авионот ми стои во хангарите на Стенковец, каде што има уште три-четири други авиончиња на мои колеги од аероклубот кој е расадник на пилоти кои пилотираат со авиони во Индонезија, Сингапур, африканските земји - истакнува Чемерикиќ.

http://www.sitel.mk/mk/skopjanec-kje-upravuva-so-dzhinovskiot-erbas-na-wizz-air
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4687
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 22-Nov-2013 at 23:28
Ако А320 е џин, тогаш незнам што е А380...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1524
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 22-Nov-2013 at 23:50
Originally posted by FoSsiL

Ако А320 е џин, тогаш незнам што е А380...
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1574
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 23-Nov-2013 at 14:38
Баш ми е драго што ќе има македонец пилот. Но новинариве ако не ја направат со сила голема кој друг.
Кога прочитав "со џиновскиот" прво нешто на што помислив беше А380. А кога видов дека се работи за А320...веднаш ми стана јасно колку бил начитан новинарот. Но навикнати сме на работата на новинарите во земјава.
Инаку Фосил, мислиш дека знаат што е А380?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.