Квалитет на воздухот во Скопје |
Post Reply | Page <1 1415161718 41> |
Author | |
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #301 Posted: 13-Dec-2013 at 11:01 |
мислам дека браните на Треска допринесоа за запирање на провевот на скопската котлина,а не градскиот ѕид
|
|
+Protagorist
Senior Member Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
Quote Reply #302 Posted: 13-Dec-2013 at 11:37 |
a kakov efekt po mrezata i ekonomijata ke ima eventualno spustanje na matka 1 ako i samata ne se spusti :o |
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
+Protagorist
Senior Member Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
Quote Reply #303 Posted: 13-Dec-2013 at 12:01 |
da nema zabuni koga go prasuvam Gjoko voedno mislam na site, iako ko Kichevchanec najmalku go boli uvo za ova patem dali e vozmozno odnosno nadleznite mozat preku simuliracija da presmetaat kolku vakvoto struenje bi bilo korisno ko skopski erkondisn, osobeno bidejki struenjata koi doagjaat od masivot Jakupica vo dobar del se stopirani i so branata matka 2 iako glavnata stopna za istite e matka 1 so ogled deka e pootvoren prostorot kaj branata na kozjak isto nemora ni sega da se spusta, no dokolku toa e neophodno od bezbednosni pricini i ja spustat privremeno dodeka krenat nova - toa neka go napravat tokmu zime kako bi se videla razlikata okolu smogot, moze ekonomski vo momentov e poizvodlivo ova nego dislociranje na zelezara Edited by +Protagorist - 13-Dec-2013 at 12:04 |
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #304 Posted: 13-Dec-2013 at 13:49 |
Знае ли некој како се викаат направите што се ставаат низ развиените рамничарски градови чија намена е да предизвикуваат вештачко струење на воздухот?
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #305 Posted: 13-Dec-2013 at 13:57 |
Efektot so brani i tuneli ke se vidi za brzo vreme koga ke se probivaat tunelite pod Preseka. Od koga znam od dvete strani na prevojot imalo razlčna klima. Ok kičevska strana sekogaš bilo kako Sibir, a od drugata strana prava prolet
|
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #306 Posted: 13-Dec-2013 at 14:33 |
Мапа на смртни случаи од загаден воздух во урбаните средини на еден милион жители во текот на една година.
Најдобро стојат Западна Сахара и Таџикистан кајшто нема ниту еден ваков случај, а најлошо Бугарија, Романија, Украина, Ерменија и Ирак со преку 400 случаи годишно. Edited by phenomenon - 13-Dec-2013 at 14:35 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #307 Posted: 14-Dec-2013 at 12:37 |
Зошто е Скопје загадено?
*Кој дозволи увоз на крш возила од Западна Европа? Зарем немаа визија за иднината и за последиците на долг рок? Ако сакаа да им излезат во пресред на граѓаните кои стојат послабо финансиски можеа и на друг начин, зошто не субвенционираа купување на ново возило? Такви примери во Западна Европа има. *Кој е одговорен за урбанистичкиот хаос во Скопје? Кој дозволи да се гради во населби кои беа веќе оформени? Зарем и тие немаа визија на долг рок? Се останува кај нас неказнето затоа секој прави што сака. Наместо градот да се шири и растерети кај нас се е на куп. *Зошто упорно се уништува Водно и никој не реагира на тоа? *Секојдневно се сечат огромни дрва, а се засадуваат мали на кои ќе им треба 10 години за да ја заменат функцијата на веќе исечените. Цела населба ми ја скастрија, цел град. Секој парк се претвори во градежна парцела. *Сите се бунеа за топилницата во Велес, никој за железара, цементара, деконтаминација на охис. Уште се трудат охис да го продадат и реактивираат. Наместо да ги обесштетат достоинствено вработените со пари кои би се собрале од продажба на земјиштето за други намени. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #308 Posted: 14-Dec-2013 at 16:23 |
Еве го увозот на половни автомобили за претходните години:
E сега тој што увезол крнтија ќе користи јавен превоз. Како да не! Edited by phenomenon - 14-Dec-2013 at 16:25 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #309 Posted: 14-Dec-2013 at 17:49 |
Овие увезените се крнити со еуро 2 или еуро 3, а претходниот 30 годишен возен парк не беше. Едноставно просечниот Македонец (Балканец) нема толкав стандарт за нов автомобил, немал а и нема да има во блиска иднина. Не случајно во Русија (и други големи помалку развиени држави) си произведува самата автомобили кои се поевтини но се со полош квалитет од половни западно-европски возила. Причината за загаденоста главно е во големите загадувачи во Скопје (Железара, Цементара, Рафинерија...) истите се толерираат поради големиот удел во економијата. Последните години како дополнителен удел на загаденоста е пренаселеноста, прашината која се создава при градење. За намалувањето на зелени површини не би зборувал бидејќи немаме реални податоци колку дрва се исекле, а колку се засадиле, според мене Скопје сеуште важи за зелен град.
Што реално може да се направи за работите да се подобрат. Построги регулативи за големите загадувачи (ако треба и субвенционирање од државата на скапи филтри и опрема), подобар и целосно чист јавен превоз (трамвај, ЛРТ, метро, тролејбус...), задолжително греење исклучиво на гас (никако дрва, мазут, нафта, масло), квалитетно метење на главните булевари со посебни машини а не прскање на вода на вечер колку да се "крени прашина" и се разбира "поразумни" урбанистички планови. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #310 Posted: 14-Dec-2013 at 17:58 |
Јас лично позитивно допринесов со купувањњто на половна кола(во2004).Фиат 1300 кој троши како тенк,го заменив со Цитроен со еуро2 кој троши 5 литри.Во секој случај е напредување од еколошки аспект.
Е сега би били добро овој ауто да го заменав со нов,ама тоа е веќе друга приказна. |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #311 Posted: 15-Dec-2013 at 00:32 |
Skopje so decenii e zagadeno. Od kade sega se fativte za polovnite avtomobili. Primerot na gjoko kazuva se. Lugeto starite krntii gi zamenija so 10 godisni avtomobili so euro2 i 3...
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #312 Posted: 15-Dec-2013 at 02:07 |
Како да не знаевме што придонесува за зголемувањето на загадувањето.
Еве статија наменета за тие кои и понатаму се прашуваат што придонесува за зголемувањето на загадувањето. На Интернет страницата кон која води наредниот линк е објавен и видео клип поврзан со конкретната статија. http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=6&item=33163 ЗАГАДУВАЊЕТО ГО ЗГОЛЕМУВА ГРАДЕЖНАТА ЕКСПАНЗИЈА
|
|
HugoGoulding
Senior Member Joined: 05-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1304 |
Quote Reply #313 Posted: 15-Dec-2013 at 14:13 |
Еве една разгледница од Скопје што треба да ја испечатат и да почнат масовно да ја продаваат во овие новиве продавнички за сувенири низ Центар.
|
|
Oxygen
Newbiе Joined: 24-Jun-2012 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #314 Posted: 15-Dec-2013 at 14:45 |
доста од загадувањето во Скопје доаѓа од Тетово. Јавна тајна е дека тамо се пали све живо и диво на отворено. Макстил и греење на старо уље кое се се фрла од возилата да не отиде зијан се чува за гратис греење.
Edited by Oxygen - 15-Dec-2013 at 14:46 |
|
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #315 Posted: 16-Dec-2013 at 19:01 |
Ајде и ова чудо да го видиме, иако сум скептик дека ќе се превземе нешто конкретно. само ограничување на сообраќајот и малку расшетување на инспекциите по населбите со куќи/бараки. 10тина семејства да се почастат со честитка поради греење на масло/гуми/пластики и слични срања, може да има добар ефект врз останатите. ама така посолени честитки да бидат, со 3-4 цифрени суми. кај мене во населба(Козле) барем 10тина куќи навечер исфрлаат такви срања во воздух
Попладнево од Владата информираа дека се изготвуваат конкретни интервентни мерки - како ќе се постапува со загадениот воздух во Скопје. За утре е закажана седница на која ќе присуствуваат експерти од министерството за животна средина и заеднички ќе бараат решение како да се прочисти воздухот во главниот град Владата, заедно со експерти и надлежните од министерството за животна средина, ќе донесат мерките кои ќе помогнат за намалување на загаденоста и да се врати амбиенталниот воздух во главниот град. Портпаролот на Владата, Александар Георгиев на денешниот брифинг посочи дека има волја да се справат со овој предизвик. Тој ги посочи грешките кои се превземале во минатото, но и конкретните проекти и мерки кои оваа влада ги превзема. Според него, еден од најголемите предизвикувачи за зголемувањето на загаденоста на воздухот е урбанизацијата. Истражувањата покажале дека изградбата на Капиштец, Порта Влае, Ново Лициче како и Аеродром се едни од бариерите кои не дозволуваат доток на воздух од повисоките места. Една од мерките кои досега оваа Влада ги превзела во оваа насока е пренасочувањето на начинот на греење од мазут на гас во повеќе поликлиники, училиштата, Топланата Исток и Запад и други. Нови дваесет илјади садници на територијата на Скопје, увоз на возила по ЕУРО 2 стандарди, проект за енергетска ефикасност на 42 училишта во 12 општини. А во наредниот период од Владата најавија дека ќе набават и нови 300 автобуси, кои испуштаат значително помалку издувни гасови. Инаку статистиката покажува дека дури 115 градови во Европа во одреден дел од годината се соочуваат со висок степен на загаденост. http://www.alfa.mk/News.aspx?ID=68035#.Uq83FdJDuE4 |
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #316 Posted: 16-Dec-2013 at 19:46 |
Делумно си во право. Да, греењето на гуми, пластики и сличен отпад, е штетно за околината. Маслото за домаќинство оправдано се нарекува масло за домаќинство бидејќи е за домашна употреба, од таа гледна точка единствена интервенција од властите би било субвенционирање на нови грејни тела кои трошат помалку масло за домаќинство, слично како субвенциите за сончеви колектори. Но треба да бидеме будали за да гледаме главни виновници во домаќинствата и во малите и средните претпријатија, како што тврдат властите. Општо е познат фактот дека главните загадувачи во Скопје и околината се викаат Макстил, ОКТА и Охис, кој иако не работи со полн капацитет, сепак и без да работи доволно придонесува за загадувањето, слично како што и велешката топилница не работи веќе една деценија, но нејзината депонија располага со доволно отпад за да го загадува градот со децении, без топилницата воопшто да работи. Властите треба да удрат со казни по овие главни загадувачи, а не по домаќинствата, кои не се главните виновници за високата стапка на загадување на воздухот во Скопје. |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #317 Posted: 16-Dec-2013 at 20:58 |
пола Македонија од внатрешноста се пресели во Скопје за кратко време заедно со се постарите коли во споредба со скопјани,и тоа е сосема доволно за ваква состојба.
Се другото е гратис(железара,цементарница....) |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #318 Posted: 17-Dec-2013 at 17:05 |
Она што јас успеав да го прочитам е следното. 50% од загадувањето се должи на автомобилите. После Законот кој овозможи увоз на постари возила се увезени преку 100.000 возила кои пред тоа не можеле да влезат во земјава.
Сега гледам некој вели дека тоа било добро затоа што тие стари возила биле по нови од одредени до тогаш користени. Јас ќе прашам: дали мислите дека тие постарите кои веќе биле во градот се уништени? Не, добар дел уште се на улиците заедно со стоте илјади за нијанса понови. Решение има, да се воведе Еуро4 стандард и да се мери секое возило на технички дали задоволува критериуми. За оние кои нема да го исполнат условот за регистрација да добија соодветна надокнада од државата како би купиле возило во рамки на прописите. Додека ситуацијата со големите индустриски објекти е друга приказна која се надевам од април ќе тргне на подобро. Дали некој спомна нешто за оние луѓе кои се уште горат пластика? Палат контејнери! Еве пред 30 мин гореше еден кај рамстор. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #319 Posted: 17-Dec-2013 at 18:02 |
тристаќите,стоедените во поголем дел,фиќовци,стари шкоди,кадети,старите буби...се заминати во отпад.Од југовците еден дел се возт,ама поголемиот дел се исти така во отпад.
Сепак повторно мислам дека посебно во Скопје е енормно зголемен бројот на автомобили.Сетете се само колку коли имаше во средината на 90-тите а колку сега на пример на Партизанска.Ако споредиме слики од тогашно време и денес,мислам дека сликата ќе биди фрапантна |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #320 Posted: 17-Dec-2013 at 18:11 |
Малку е офтопик,ама самото спомнување на 300 км во текстот го засега и Скопје и сите во РМ
http://republika.mk/?p=172353 |
|
Post Reply | Page <1 1415161718 41> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |