build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Квалитет на воздухот во Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 21-Nov-2015 at 14:10
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 14-Dec-2015 at 21:16
Што е ова, љубители на барокот?




Edited by phenomenon - 14-Dec-2015 at 21:23
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
King View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 654
  Quote King Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 14-Dec-2015 at 22:10
Ха ха ха, каква врска има барокот со загадувањето, или можеби барокните објекти испуштаат смог, страв ми е да не започне атомска војна, веројатно ќе биде крив барокот.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 14-Dec-2015 at 22:56
Originally posted by King

Ха ха ха, каква врска има барокот со загадувањето, или можеби барокните објекти испуштаат смог, страв ми е да не започне атомска војна, веројатно ќе биде крив барокот.


Па да речеме наместо да се фрлеа пари во барокот за споменици неколкупати преценети можеа тие пари или барем дел да се искористат за изградба на системи за прочистување на воздухот, кои во Скопје се повеќе од потребни. Навистина без врска, нели?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 14-Dec-2015 at 23:37
Нормално дека барокот има врска. За барокот се сечат дрва, за барокот центарот на градот стана едно огромно правливо градилиште на кое не му се гледа крајот.


И се тоа е гола вода во споредба со парите кои се фрлаат за барокот, а со кои би можеле да исчекориме нанапред во обезбедувањето на услови за почиста средина, од изградба на енергетски капацитети и инфраструктура преку еколошки јавен транспорт до субвенции за еко-горива.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 15-Dec-2015 at 03:04
Originally posted by King

Ха ха ха, каква врска има барокот со загадувањето, или можеби барокните објекти испуштаат смог, страв ми е да не започне атомска војна, веројатно ќе биде крив барокот.
...па да започнеме од тоа дека истите тие на кои главен проблем им е како изгледаат фасадите низ градов, се одговорни за решавање и на овој проблем
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15037
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 15-Dec-2015 at 13:21
Декемвриски квалитет на воздухот во Скопје...



фото: cuckove (flickr.com)
За сè има вторпат
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 15-Dec-2015 at 13:51
Originally posted by King

Ха ха ха, каква врска има барокот со загадувањето, или можеби барокните објекти испуштаат смог, страв ми е да не започне атомска војна, веројатно ќе биде крив барокот.

Парите за барок (1/4 од парите за барокот и спомениците) можеа да го направат Скопје еколошки град, да се направеше зелен појас околу самиот град, да се инсталираа филтри на сите погони и фабрики, да се поставеа повеќе полначи за електрични возила, да се воведеа строги регулативи за автомобилите и да се форсираше велосипедизмот и велосипедските патеки. (Скопје велоград е задоцнет проект, требаше да се случи пред 5 години)
ಠ_ಠ
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 15-Dec-2015 at 14:41
Или трамвајска мрежа со барем 2 линии...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 15-Dec-2015 at 14:45
Овој аргумент со автомобилите во ваква бедна држава ми е најбедно тропање глупости. Кога беше забранет увоз на коли, као рандом аргумент за зимање бугарски пасош беше дека тука не можеш да си купиш голф 3ка. Сега па не чинело, се собрало ѓубрето од Европа за да се загадува Паризот ни наш недофасадиран.

Ах, Скопје, свет за себе. Место натрупано со сељаци кои се тука затоа што мислат дека можат да го издриблаат животот во државава и да бидат Парижани. Во држава во која народот го здроби рбетот по ниви да извади зимница, да има што да изгребе од подрумот да не умре од глад, они си живеат во електромобили филм...

Колку сте натрупани во Скопјето, доста е сите по еднаш да прднете во тоа маглата и нема да може да се дише.
А сите се возите сами во кола, пола го исклучивте парното и се греете со дрва, со каси од стари врати и прозорци, со прагови од пруга, со пелети, брикети, ќумур,...

Јас едвај чекам да дојде зима да ве гледам како се давите во смогот.

Од чаламот си патиме!
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 15-Dec-2015 at 19:47
Ја не сметам дека е лошо тоа што се купуваат стари коли. Мислам лошо е, ама која би била алтернативата доколку тоа не се случеше? Уште постари и поскапани коли. Еуро3 е сепак доста подобро од Еуро0.
Ако ЕУ има просек од ~10 години на возилата, колку реално би можеле ние со нашиот стандард да си дозволиме?


Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 723
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 15-Dec-2015 at 20:05
Originally posted by Bojan10

Овој аргумент со автомобилите во ваква бедна држава ми е најбедно тропање глупости. Кога беше забранет увоз на коли, као рандом аргумент за зимање бугарски пасош беше дека тука не можеш да си купиш голф 3ка. Сега па не чинело, се собрало ѓубрето од Европа за да се загадува Паризот ни наш недофасадиран.

Ах, Скопје, свет за себе. Место натрупано со сељаци кои се тука затоа што мислат дека можат да го издриблаат животот во државава и да бидат Парижани. Во држава во која народот го здроби рбетот по ниви да извади зимница, да има што да изгребе од подрумот да не умре од глад, они си живеат во електромобили филм...

Колку сте натрупани во Скопјето, доста е сите по еднаш да прднете во тоа маглата и нема да може да се дише.
А сите се возите сами во кола, пола го исклучивте парното и се греете со дрва, со каси од стари врати и прозорци, со прагови од пруга, со пелети, брикети, ќумур,...

Јас едвај чекам да дојде зима да ве гледам како се давите во смогот.


со кого ти ли се караш? Не можат сите да живеат на село, во светот има и поголеми градови па не се толку загадени. Ама тие се добро организирани и испланирани, а СК не е (во светски и европски рамки) ни толку големо. 700К наспроти милионски градови,
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 16-Dec-2015 at 05:28
И тука сеуште не се спомнува Гасификацијата како една од најефективните мерки за намалување на загадувањето кое го создава загревањето на тврди горива.
Исто така се нема генерален план да се намали бројот на активни возила со мотор на внатрешно согорување по глава на жител.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 16-Dec-2015 at 07:04
Ако расте стандардот ќе расте и бројот на возила. МК има 155/1000, а ЕУ 500/1000 возила/жители.
Значи треба да се работи на намалување на нивното учество во сообраќајот. И тоа не се постигнува со барокни фасади. И не се постигнува со проширување на улици и правење катни гаражи.
Back to Top
King View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 654
  Quote King Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 16-Dec-2015 at 08:22
Originally posted by fichot

Ако расте стандардот ќе расте и бројот на возила. МК има 155/1000, а ЕУ 500/1000 возила/жители.
Значи треба да се работи на намалување на нивното учество во сообраќајот. И тоа не се постигнува со барокни фасади. И не се постигнува со проширување на улици и правење катни гаражи.

Ова ти што го зборуваш е антипод само на себе, ако во Европа има тројно повеке возила по жител, како очекуваш оваа бројка да се намалува кај нас, ако знаеме дека стандардот расте. Логично е дека со зголемувањето на бројот на возила, ќе се зголеми и нивното учество во сообраќајот. Воведувањето на транвај или метро само ке ги заменат типовите на возила кои учествуват во јавниот транспорт, но нема да го намалат бројот на индивидуални возила во сообраќајот. Решение е да се користат што поголем број на возила со повисоки еколошки стандарди, и примарно е гасификација на Скопје, бидејки затоплувањето на домаќинствата со дрва е еден од главните генератори на загадувањето.
Back to Top
King View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 654
  Quote King Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 16-Dec-2015 at 08:50
Originally posted by Macedonicus

Originally posted by King

Ха ха ха, каква врска има барокот со загадувањето, или можеби барокните објекти испуштаат смог, страв ми е да не започне атомска војна, веројатно ќе биде крив барокот.

Парите за барок (1/4 од парите за барокот и спомениците) можеа да го направат Скопје еколошки град, да се направеше зелен појас околу самиот град, да се инсталираа филтри на сите погони и фабрики, да се поставеа повеќе полначи за електрични возила, да се воведеа строги регулативи за автомобилите и да се форсираше велосипедизмот и велосипедските патеки. (Скопје велоград е задоцнет проект, требаше да се случи пред 5 години)

Сите мерки кои ги предлагаш минимално ке ги надминат проблемите, еве зошто:
-Зелениот појас не функционира во Зима
-Велосипедизмот е минорен во Зима
-Државата неможе и нетреба да инсталира филтри на приватни фабрики, плус главниот загадувач од индустријата Макстил, веке инсталираше филтер, останатите фабрики се минорни загадувачи
Со други зборови, мерките кои ги предлагаш не се лоши, ама нема да помогнат во проблемот, бидејки најголеми згадувачи се:
-Приватните домаќинства (убедливо најголеми)
-Приватните возила, кои се со ниски еколошки стандарди
Колку и да се трудам Барокот никако неможам да го поврзам со екологијата, освен нормално ако тргнам со кретенски теории од типот наместо пари за Барок да се дадеа за одгледување на свилена буба, или за фестивал на ескимски песни, кои реално идиректно би имале влијание за загадувањето.
Дегутантно, смешно, прозирно и имбецилно е поврзувањето на ск2014 со се и сешто:
-Првин проблемот беше историски, тоа не била нашата историја
-Потоа стана архитектонски, никој никаде веке не градел барок, се било во стакло
-Продолжи да биде правен, не биле испочитувани процедури
-Следната фаза беше етничка, не ги отсликувал сите етнички заедници во Македонија
-Па стана националистички и иритантен кон соседите
-Следната фаза беше криминална, еден куп истражувања и статии да се докаже тоа, засега неуспешно
-Цело време е политички
-Најнова фаза беше дека е расипнички
-А понова од најновата е дека е антистудентски
-Но ова не е се, последна фаза е антиеколошката фаза на СК2014
-Конечно започна и фазата на заменски идеи од типот: со парите за Барокот можеа да се направат три улици, два парка, пет коња и три магариња


Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 16-Dec-2015 at 19:07
Originally posted by King


Колку и да се трудам Барокот никако неможам да го поврзам со екологијата, освен нормално ако тргнам со кретенски теории од типот наместо пари за Барок да се дадеа за одгледување на свилена буба, или за фестивал на ескимски песни, кои реално идиректно би имале влијание за загадувањето.


Дали за тебе кретенска теорија е ако на човек кој е животнозагрозен, наместо да му се дадат пари за лечење ВЕДНАШ (лекови, операции, трансплантации и сл.), му се купи маркирано одело и златен накит?

Aко е кретенска, зошто истото не важи и за Скопје 2014 во споредба со решавање на енормното и опасно загадување во Скопје?

Ситуацијата со загадувањето во Скопје (и на уште некои места) е критична и истата треба да има највисок приоритет за решавање, пред сè друго.


Спо­ред не­кои ста­ти­сти­ки, ду­ри 870 ил­ја­ди гра­ѓа­ни бо­ле­ду­ва­ат од рес­пи­ра­тор­ни бо­ле­сти. Од нив 22 от­сто или ре­чи­си 200 ил­ја­ди има­ат бо­ле­сти на дол­ни­те диш­ни па­ти­шта? Ка­ко ја ко­мен­ти­ра­те оваа број­ка?

Д-р Мицевска: Број­ка­та е ре­ал­на, ду­ри мо­же да е и по­го­ле­ма.



http://prespainfo.com/intervju-so-dr-darinka-micevska-direktor-na-zavodot-za-rehabilitacija-vo-otesevo/

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 16-Dec-2015 at 19:29
Барокот позитивно влијае на загадувањето.
Back to Top
King View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 654
  Quote King Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 16-Dec-2015 at 19:48
Ако е човек болен се лекува, но не му ги фрлаш оделата и саатите и не му забрануваш да купува нови гаќи (брендирани). Едноставно ако има проблем го решаваш, некогаш проблемите се решаваат краткорочно, негогаш среднорочно и некогаш долгорочно, зависно од дијагнозата и можностите. Дегутантно е да споредуваш загадување со ск2014, загадување со градење автопатишта, загадување со инвестиции во образование, загадување со охридско лето или со пивофест.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 16-Dec-2015 at 19:51
Originally posted by King

Originally posted by fichot

Ако расте стандардот ќе расте и бројот на возила. МК има 155/1000, а ЕУ 500/1000 возила/жители.
Значи треба да се работи на намалување на нивното учество во сообраќајот. И тоа не се постигнува со барокни фасади. И не се постигнува со проширување на улици и правење катни гаражи.

Ова ти што го зборуваш е антипод само на себе, ако во Европа има тројно повеке возила по жител, како очекуваш оваа бројка да се намалува кај нас, ако знаеме дека стандардот расте. Логично е дека со зголемувањето на бројот на возила, ќе се зголеми и нивното учество во сообраќајот. Воведувањето на транвај или метро само ке ги заменат типовите на возила кои учествуват во јавниот транспорт, но нема да го намалат бројот на индивидуални возила во сообраќајот. Решение е да се користат што поголем број на возила со повисоки еколошки стандарди, и примарно е гасификација на Скопје, бидејки затоплувањето на домаќинствата со дрва е еден од главните генератори на загадувањето.


Данска има 480/1000 возила/човек па 45% од градскиот сообраќај им е со точаци.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.