build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Квалитет на воздухот во Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
David View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Feb-2020
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote David Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 30-Oct-2020 at 10:12
Што бе да не е забрането да се протестира ? Ако протестираа на нозе ќе цвикавте дека се групирале ширеле болест...
Дај кажи ја фразата,колите се криви,протестите се криви за загадувањето...а да и "Скопје е котлина" затоа е загадено. Сите се криви само овие што ги браниш тука не се.

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 30-Oct-2020 at 13:35
Значи и ти си глуп. Да протестираш за чист воздух со дизел коли е како да протестираш со јадење месо против убивањето на животни.

Скопје е котлина, ама протестот се случи во Битола. Битола има термоцентрала и многу заболени од рак.

Овие дебилите имаа власт 11 години, воздухот ниту тие ниту сегашните ќе го исчистат. За што точно протестираат никој не може да разбере.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Semir View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 16-Mar-2020
Online Status: Offline
Posts: 21
  Quote Semir Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 31-Oct-2020 at 16:08
Здраво дечки, не знам дали е соодветно ова тука да го постирам, ако не е слободно избришете го

Продавам Тефал прочистувач за воздух, купен во Нептун користен една сезона. Го продавам бидејќи купив нов поради тоа што се преселив во поголем стан и ми требаше прочистувач со поголема квадратура.
Прочистувачот на тефал всушност има повеќе филтри од новиот бидејќи има четврт филтер кој што го собира формалдехидот од воздухот. Исто така има и опција за јонизација на воздухот (го прави како воздухот на планина со негативни јони просто кажано). Ако некој е заинтересиран можеда ми пише во дм или да ме побара на 076282238
Купен е за 13.000 го продавам за 8.000
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 31-Oct-2020 at 17:39
Не спорам дека се ефикасни за прочистување, но јонизаторите не се баш тоа што ги рекламираат. Едно многу интересно видео од еден многу паметен дечко:



Честитки за новиот стан!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 31-Oct-2020 at 21:51
Originally posted by David

Што бе да не е забрането да се протестира ? Ако протестираа на нозе ќе цвикавте дека се групирале ширеле болест...
Дај кажи ја фразата,колите се криви,протестите се криви за загадувањето...а да и "Скопје е котлина" затоа е загадено. Сите се криви само овие што ги браниш тука не се.


Како можеш да протестираш против загадениот воздух со автомобили кои го загадуваат воздухот? Ќе имаше смисла само ако беа електрични наполнети на струја од сонце, ветар или ураниум. Алтернативата би била обичен протест среде пандемија, без маски или со маски под нос, ширејќи корона.

А може и физички дистанциран протест со велосипеди, каков што имаше во Љубљана, ама тоа е изгледа премногу за жмро.



Edited by Staro Skopje - 31-Oct-2020 at 21:53
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 01-Nov-2020 at 12:50
Деновиве екипите на JP Ulici i patista - Skopje работат на рушење на диво пробиените рампи на кејот на Вардар кај депонијата Вардариште. Овие пристапи ги користат дивите одлагачи на отпад, но и намерните палачи на депонијата и се причина за честите пожари на оваа локација, кои што пак се еден од најголемите фактори во загадувањето на воздухот на околните населби Маџари, Аеродром и Ново Лисиче.
Во наредниот период ќе се затвораат и северните пристапи кон депонијата со што дополнително ќе се засили контролата на инспекторатот, пожарникарите и полицијата во сузбивањето на огновите на отворено.
Во претстојната сезона на загаден воздух, ги потсетуваме граѓаните да ги пријавуваат огновите на отворено на 193 за тие што побрзо да бидат угаснати и превенирани од мешаните тимови на Пожарна Скопје, Полицијата, Инспекторат на град Скопје и Црвен Крст.









https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 02-Nov-2020 at 13:16
Originally posted by ehrlich

А со налепниците на возилата до кај сме? Значи освен еден дрон што купија, ништо немаат направено 3 години.


Сезоната на аерозагадување пристигна, еколошките налепници на возилата не профункционираа

И по две години поминати од првичните најави, еколошките налепници на возилата во земјава не профункционираа. Од Министерството за економија за „Мета.мк“ потврдија дека црвените, жолти и зелени налепници кои требаше да ги класифицираат возилата според степенот на испуштање на издувни гасови во моментов не се функционални. Од ова министерство побаравме информација што се случува со донесувањето на подзаконските акти и дали еколошките налепници ќе се користат претстојнава зимска сезона, но на овие прашања не добивме конкретен одговор.

Инаку, за воведување на еколошките налепници на возилата, најпрво требаше да се изработи правилник, по што Бирото за метрологија при Министерството за економија требаше да ги изработи овие налепници, кои ќе се истакнат на возилата, по што општинските совети низ земјава беше планирано да носат одлуки кои возила во какви услови на аерозагадување ќе можат да сообраќаат по улиците.

Програмата на Обединетите Нации за животна средина (УНЕП) минатата недела го објави првиот Глобален извештај на тема „Половни возила и животната средина“, во која предупредуваат дека развиените земји во светот мора да престанат да извезуваат возила кои не ги задоволуваат стандардите за животна средина и безбедност, додека земјите во развој и неразвиените земји да воведат посилни стандарди за квалитет при увозот на половните возила.

Северна Македонија во овој извештај на УНЕП е вметната во рангот на земји со „слаби“ политики за регулирање на увозот на половни возила, во која е дозволен увоз на возила со ЕУРО 3 стандарди на емисија. Во оваа група со „слаби“ политики од земјите во Источна Европа и поранешен СССР сме заедно со Босна и Херцеговина, Србија и Узбекистан.

Законот и правилниците предвидуваат во Македонија да можат да се увезуваат само возила со најмалку ЕУРО 4 стандарди за испуштање на гасови, информираат од Министерството за економија за „Мета.мк“. Сепак, и покрај тоа што ваква одлука започна да важи на 1 јули 2016 година, на пазарот за автомобили до денес може да се препродаваат возила во земјава со пониски стандарди. Токму од оваа причина, еколошките налепници требаше да бидат важна мерка за да се ограничи користењето на возилата со пониски ЕУРО стандарди.

Инаку, со последните измени на Законот за оданочување на возила при увоз кој го спроведува Царинската управа, се намали данокот согласно Еуро стандардот на возилото, односно колку е повисок стандардот на возилото, толку се плаќа помал данок.

Во однос на спроведување на измени во подзаконските акти со кој би се ограничил увозот на возила под ЕУРО 5 стандард, од Министерството за економија велат дека ќе ги спроведат доколку Владата заземе став да се засилат критериумите за увоз на половни возила.

Од Царинската управа на РСМ минатата недела информираа дека во првите девет месеци од годинава е забележано намалување на увозот на половни возила од странство за 42 отсто, што во најголем дел е резултат на воведувањето на механизмите во новиот Данок на моторни возила чија цел беше спречување и демотивирање на граѓаните за купување на половни возила со високи емисии на СО2.

https://meta.mk/sezonata-na-aerozagaduvanje-pristigna-ekoloshkite-nalepniczi-na-vozilata-ne-profunkczioniraa/
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 02-Nov-2020 at 18:38
Изминатите 5-6 дена од Охис, поточно карши: Андро Мебел, Канапе Мебел, Металмонтинг, вртењето накај Корни, се создава голема црвена прашина, облаци...
Иако повеќе луѓе, повеќе пати вртевме на инспекторат за заштитна на животна средина на град скопје и кисела вода на телефоните кои им се оставени на веб никој не одговара!
Срамота!

Истото се случуваше и кога истече онаа материја од Охис кога едвај се дишеше, а објавија после 3 дена! И тогаш никој не се јавуваше...

Срамота е во отровен град да не функционираат овие телефони!


И каде треба граѓаните да се пожалат? На Фејсбук и по форуми очигледно...

Edited by alexsend - 02-Nov-2020 at 18:39
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 02-Nov-2020 at 18:57
Ама во Скопје само домаќинствата загадувале според надлежните, другото не допринесува и се е регулирано и според најстроги критериуми.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 02-Nov-2020 at 21:07
Не чека поблага зима со зачестени магли што оди во прилог на вирусот


Научници од Германија и Кипар во својата неодамна објавена студија упатија на фактот дека околу 15 проценти од смртните случаи од Ковид-19 може да се препишат на долгорочната изложеност на аерозагадувањето и лошиот квалитет на амбиенталниот воздух.

Според исказите на професорот Томас Минзел од Универзитетскиот медицински центар во Јоханес Гутенберг, кога луѓето вдишуваат загаден воздух, многу малите загадувачки честички поточно PM2.5, одат од белите дробови кон крвта и крвните садови, предизвикувајќи воспаление и сериозен оксидативен стрес, што е нерамнотежа помеѓу слободните радикали и оксидантите во организмот кои нормално го поправаат оштетувањето на клетките.

(...)

libertas.mk


Студија: Загадувањето на воздухот може да ја зголеми смртноста од Ковид-19 за 15 отсто


Долготрајната изложеност на загадување на воздухот може да доведе до зголемување на ризикот од смрт од Ковид-19 во светот во просек за околу 15 проценти, покажува денеска објавено меѓународно истражување.

Студија објавена во списанието „Кардиоваскјулар рисерч“ (Cardiovascular Research) се обидува да процени до кој степен загадувањето на воздухот, кое веќе предизвикува предвремена смрт, може да влијае на смртноста од Ковид-19.

(...)

Се чини дека загадувачките честички ја зголемуваат активноста на еден рецептор наречен ACE-2, кој се наоѓа на површината на клетката и учествува во начинот на кој Ковид-19 ги ​​инфицира пациентите, велат истражувачите.

– Така, имаме двоен удар – загадувањето на воздухот ги оштетува белите дробови и ја зголемува активноста на ACE-2, што доведува до подобра апсорпција на вирусот, рече д-р Томас Минцел од Универзитетот Јоханес Гутенберг во Мајнц, коавтор на студијата.

(...)

libertas.mk

Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 14-Nov-2020 at 15:29
Топењето бакарни кабли за откуп го зголемува загадувањето на воздухот



https://telma.com.mk/2020/11/13/топењето-бакарни-кабли-за-откуп-го-зго/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 28-Nov-2020 at 16:44
Тротоари и улици во локви моторно масло

НЕИСПРАВНИ АВТОМОБИЛИ ЈА ЗАГАДУВААТ ОКОЛИНАТА, НО СОЗДАВААТ И СООБРАЌАЈНИ РИЗИЦИ ЗА ГРАЃАНИТЕ
Ризикот по животот на луѓето, безбедното движење на пешаците, велосипедистите, но и по безбедноста во сообраќајот на возилата сѐ почесто е присутен поради несовесното постапување на возачите кон нивните автомобили, особено за истекувањето на моторното масло. Оваа појава станува сѐ позачестена, како што расте бројот на паркиралишта, улици и тротоари, пропорционално расте и појавата на истечено моторно масло од превозните средства. Негрижата за возилата негативно влијае на безбедноста на сите учесници во сообраќајот, бидејќи прегореното масло кога поради некоја причина ќе истече од возилото е лизгаво и особено опасно за постарите лица, децата, велосипедистите и за автомобилите. Наедно, тоа силно девастирачки влијае на животната средина, особено на водите каде што неконтролирано истекува. Додека загревањето на простории (работилници) со прегорено моторно масло е посебен проблем.

ТЕШКО СЕ ЧИСТАТ ДАМКИТЕ ОД МОТОРНО МАСЛО НА УЛИЦИТЕ

Еден драстичен пример е околината во близината на објектот на Општина Чаир, односно целиот тој потег што се користи како паркиралиште не само за возила туку и за таксистите. За жителите на оваа населба, ваквата состојба претставува сѐ поголем проблем: непријатна миризба, теренот е лизгав, опасно е да се минува на тој потег, па велат дека иако реагираат до сопствениците на возилата, досега решение за овој нивни проблем нема.
– Имам мали деца со кои морам да поминам токму на тој тротоар за да заминам дома или да одам до продавница. Огромните дамки од маслото се лизгави, а деца знаете и сами дека не се многу внимателни кога се движат. Синот со велосипед неколкупати досега падна како последица на маслото на тротоарот. Некои од сопствениците на возилата дури и тука си ги поправаат возилата, па кога ќе им укажам веднаш со висок тон и со закани ми велат да не се мешам и дека тоа не е моја работа – вели Ирена Јовановска, жителка на оваа населба.
Од Јавното комунално претпријатие велат дека во вакви случаи не можат многу да направат, освен да се обидат да го исчистат истеченото масло од возилата.
– При појава на истечено масло на јавни и сообраќајни површини што се во надлежност на ЈП Комунална хигиена – Скопје, екипите на претпријатието најпрво го посипуваат местото со песок (земја) за да се впие маслото, а потоа со помош на електрична метларка се врши суво метење на локацијата. Тоа е единствениот начин да се санираат евентуалните штетни последици за возилата и минувачите – информираат од претпријатието.
Од Градот информираат дека ќе ја испитаат оваа појава.
– Ќе пријавиме за да се испита оваа појава од страна на нашите комунални инспектори и редари за нејзино санкционирање – одговорија градските власти.

ОГРОМНА ШТЕТА ЗА ЖИВОТНАТА СРЕДИНА

За жал, штетата од истеченото моторно масло е уште поголема за животната средина.
Испарувањето на моторните масла од земјата, нивното мешање со вода, доаѓањето во контакт со животните, се само мал дел од ризиците што се појавуваат како последица не неисправните возила.
Истекувањето на маслото од возилата претставува показател за неисправност на возилото, но уште поголеми се последиците по животната средина.
Според научните истражувања, моторните масла се создадени за да го подмачкаат и ладат моторот на автомобилот. И таа нивна намена завршува тука. Тие се штетни за животната средина, убиствени се за животните и растенијата, а смртоносно се опасни и за животот на луѓето.
Нивното истекување завршува во водата што ја пиеме, бидејќи при само еден дожд, се мешаат со водата што потоа завршува во земјата, во растенијата, а при испарување, истите тие повторно ни се враќаат како бумеранг во форма на дожд што ни ги наводнува растенијата и садниците. Така загадената вода доаѓа во контакт со овошјето и зеленчукот со кои секојдневно се храниме, доаѓа во контакт со реките и езерата каде што во летниот период се разладуваме…
Кога истеченото моторно масло доаѓа во контакт со сончевите зраци, како последица на топлината, се случува испарување при кое се испуштаат штетни хемикалии во воздухот, со што директно се зголемува загадувањето на воздухот. Кај луѓето што ги вдишуваат овие штетни хемикалии се забележуваат негативни здравствени последици како болести на белите дробови, отежнато дишење и слично.

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/skopje/тротоари-и-улици-во-локви-моторно-масл/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 29-Nov-2020 at 16:34
Северна Македонија е на врвот на листата на најзагадени земји во светот, со 3000 жртви годишно, како последица на загадениот воздух.

https://www.facebook.com/dw.macedonian/videos/3570774296351451
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 01-Feb-2021 at 15:36
ДРЖАВНИОТ ИНСПЕКТОРАТ ЗА ЖИВОТНА СРЕДИНА ГИ ПОВИКУВА ГРАЃАНИТЕ ДА ПРИЈАВУВААТ ЗАГАДУВАЊЕ, НАЈАВУВААТ ПОГОЛЕМА ЕФИКАСНОСТ

Граѓаните ќе можат да пријавуваат загадувачи до Државниот инспекторат за животна средина. За таа цел е изработена платформата „Пријави загадување во два чекори”, преку која поплаките од граѓаните ќе стигнуваат на едно место. Со тоа ќе бидат поефикасно распределени до надлежните инспектори, полесно ќе се следат случаите на загадување и подобро ќе се координираат инспекторите при извршување на задачите.

„За да бидат инспекторите поефикасни при решавањето на случаите, граѓаните мора да даваат инструкции. Токму со оваа платформа ќе се подобри соработката на Државниот инспекторат за животна средина со граѓаните и ќе се овозможи подобра координација при инспекцискиот надзор на државно и локално ниво, а со тоа и поголем увид во работата на терен”, рече директорката на Државниот инспекторат за животна средина Ана Петровска.

Пријави граѓаните можат да поднесат преку праќање на порака на Фејсбук страната, на електронската адреса prijavi@sei.gov.mk или пак на веб страницата на Инспекторатот www.sei.gov.mk и преку полето Пријави на е-Мапата на загадувачи www.mapanazagaduvaci.mk.. Во пријавата потребно е накратко да се опише проблемот, да се наведе локацијата на загадувањето со прикачена слика или видео и да се остави контакт од лицето коешто ја поднесува претставката за да може Инспекторатот да го исконтактира.

Платформата за пријавување загадување е изработена заедно со Институтот за комуникациски студии како дел од кампањата „Разбистри се” и истата е финансирана од Британската амбасада во земјава.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/drzhavniot-inspektorat-za-zhivotna-sredina-gi-povikuva-graganite-da-prijavuvaat-zagaduvane-najavuvaat-pogolema-efikasnost/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 04-Feb-2021 at 15:19
Инспекторат за животна средина: Институтот за физикална терапија гори мазут во дотраен котел



Според инспекторите на Државниот инспекторат за животна, Институтот за физикална терапија и рехабилитација лоциран во скопската населба Капиштец, гори мазут во дотраен котел и работи без елаборат за животна средина, кој е задолжен да го поседува. Вонредната контрола која ја извршиле инспектори од Државниот инспекторат, заедно со инспектори за животна средина од Градот Скопје и од Дирекцијата за заштита и спасувањ, е направена по бројни претставки од граѓани, кои се пожалиле дека од оџаците на Институтот излегува црн чад.

„Беше констатирано дека болницата работи без Елаборат за животна средина, која е обврзана законски да го поседува, по што веднаш беше задолжена да го изработи во најкус можен рок, а оџаците од котлите на мазут да се чистат редовно, согласно со Правилник во надлежност на Дирекцијата за заштита и спасување. Чистењето оџаци го подобрува согорувањето и го намалува загадувањето. За постапувањето со медицински отпад немаше забелешки“, информираат од Инспекторатот.

Институтот за физикална терапија и рехабилитација добил и обврска да го подобри одржувањето на котелот, кој е во видливо лоша состојба, како и да обезбеди финансиски средства во најитен можен рок за да ја напушти употребата на мазут и да премине на природен гас, да вгради сончеви колектори и да ја подобри енергетската ефикасност. Во меѓувреме ќе се направат и мерења на емисиите во воздухот од страна на акредитирана лабораторија.

Контролата во болницата, информираат од Државниот инспекторат, била иницирана преку новата алатка за пријавување загадување во два чекори со која претставките на граѓаните директно доаѓаат до инспекторите. Пријавите од граѓаните се корисни и добредојдени, велат од Инспекторатот, бидејќи само со заедничка акција ќе обезбедиме почиста животна средина.

https://meta.mk/inspektorat-za-zhivotna-sredina-institutot-za-fizikalna-terapija-gori-mazut-vo-dotraen-kotel/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 08-Feb-2021 at 17:53
БОРБАТА ЗА ЧИСТ ВОЗДУХ НА СУДСКА ВАГА



https://vidivaka.mk/istrazuvanja/cist-vozduh
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 14-Feb-2021 at 12:37




https://www.facebook.com/meta.mk.mk
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 24-Feb-2021 at 14:02


https://meta.mk
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 24-Feb-2021 at 21:55
Лично мислам дека проблемот со возилата моментално не е толку тоа дали се електрични (или хибридни) или не, туку нивната старост.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 24-Feb-2021 at 22:23
Па просечната старост е околу 19 години така да го собравме целиот отпад од Европа и неможе сега да се бараат некакви норми и стандарди,а и допрва ќе се возат стари возила дури гледам овластените импортери(Мак Ауто и Порше) увезуваат и продаваат половни возила бидејќи доста слабо им оди со новите. Ако се прави строга контрола и технички преглед тогаш ќе треба да се исклучат од сообраќајот многу од возилата(вклучително и такси превозници,автобуски превоз,добар дел од градежните компании би останале без пола од киперите и багерите итн итн). Но сепак возилата не допринесуваат во толку голема мера колку што е греењето(гуми,пластика,диви депонии кои неконтролирано се спалуваат) и прашината од градилишта и диви паркинзи која е расеана по сите булевари и еве деновиве престана да врне па се створи фина ситна прашина.Додека не се стави ред во овие работи аерозагадувањето ќе го имаме и лете и зиме со извесни варијации. Последниве години спасот е тоа што зимите се ветровити и не се созадва магла подолго од 5 до 10 дена.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.