build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Квалитет на воздухот во Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 05-Dec-2011 at 23:16

А знаете дека обичните сијалици многу повеќе произведуваат ЦО2 за разлика од неонките и од тие вртените. И плус се понеквалитетни, и побрзо се трошат и прегоруваат, а притоа и трошат повеќе енергија, која се добива со најголем процент од термоелектрани, кои исто така загадуваат.

А сега веќе има и лед сијалици, кои уште повеќе трајат, помалку трошат и поеколошки се.

Истото важи и за останатата електроника во домовите и воопшто згради, објекти...

Верувајте дека станбените и деловните згради во светот, произведуваат огромен процент од вкупното загадување... и се носат заедно со фабриките и со сообраќајот.



Edited by FoSsiL - 05-Dec-2011 at 23:18
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 05-Dec-2011 at 23:23
сијалиците дирекно не произведуваат CO2,се мисли дека со трошењето на повеќе енергија термоелектраните повеќе согоруваат јаглен,па зависноста е дирекна и пропорционална.

мислам дека Max за ова знае нешто повеќе
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 05-Dec-2011 at 23:33

  Хм.... да, најверојатно си во право за сијалиците, но за останатите уреди сум поприлично сигурен.... или пак не? Треба да ги разјасниме овие работи подобро....

сум испомешал работите...

но како и да е, потрошувачката пропорциолнано си соодвествува со загадувањето... најверојатно, освен ако и за ова не грешам...



Edited by FoSsiL - 05-Dec-2011 at 23:37
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 05-Dec-2011 at 23:36
мене не ми е една работа јасна, статистичките податоци ќе ги разберам, бидејќи некој се помачил да мери и тоа е во ред...
ама не можам да разберам како одма сите дојдоа до научен заклучок дека видливоста во градот се должи стриктно на смогот? малце ве буцнаа медиуми и одма цел народ се запали...
постои и магла и карактеристична е за влажниот воздух во декември и јануари... плус, зарем немаше да има постојано смог, барем се додека не дува ветер?
едноставно ми е чудно како може смог така да се појави одеднаш од нигде...


Edited by zabegan - 05-Dec-2011 at 23:36
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 05-Dec-2011 at 23:38

Забеган, ама смог во Скопје има преку цела година... И во лето има. 

И тоа многу добро се гледа од Водно.

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 05-Dec-2011 at 23:43
Секое трошење енергија е индиректно загадување.

Но околу воздухот, гледам дека има проблеми само со прашината.
Додека вредностите на CO (јаглероден моноксид) и NO2 (азотдиоксид)се во зелената зона , што ќе рече дека причина за презагадениот воздух не се автомобилите туку фабриките.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 05-Dec-2011 at 23:48
Originally posted by kultuzin

Секое трошење енергија е индиректно загадување.

Но околу воздухот, гледам дека има проблеми само со прашината.
Додека вредностите на CO (јаглероден моноксид) и NO2 (азотдиоксид)се во зелената зона , што ќе рече дека причина за презагадениот воздух не се автомобилите туку фабриките.
ова е точно, барем од гледна точка на искуство, во градот има претерано многу прашина во разни форми, од каде се доаѓа таа прашина не знам, ама чувството е како да живееш во пустина
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 05-Dec-2011 at 23:53
Другарче живее до Усје, крововите на куќите се буквално бели од прашина.
На истата прашина не и е воопшто проблем во поразредена форма да долебди до центар. Да не ги заборавиме и помали работилници од каде без филтрирање се испуштат разни видови честички од фарби па се до метална прашина.

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 05-Dec-2011 at 23:57
И во посебен пост една интересна коинциденција.
Денес го гледав на кратко Јанко Јади Бурек и расправа дека водата (газирана Бонаква) иако не е ароматизирана му има вкус на овошје или нешто слично.
Интересен муабет со оглед на тоа дека пред некој ден еден дечко кој работи во фабрика за алуминиумски бандажи ми раскажуваше дека имал оштетување на плучата поради прашината од алуминиум и течности за ладење кои ги вдишува на работното место. И на крај ми кажа дека водата кога ја пие му има вкус на нешто иако е обична вода.
Е сега прашање е: дали е можно на Јанко водата да му има чуден вкус токму поради загадениот воздух?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 06-Dec-2011 at 23:47

Денес иако не проверив податоци од мерната станица, односно нејзината веб-страна... забележителна беше голема разлика во загаденсота на воздухот... Незнам што кажуваат податоци (кои сега ќе ги проверам), но денес дишев нормално, и воздухот беше прилично чист и свеж.

Но зошто? Па заврна, дуваше ветер.... и поради тоа се расчисти маглата и смогот... 

Слушајте ми го зборот дека за некое време пак, ако нема дожд и ветер, пак ќе имаме загаден воздух...

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 06-Dec-2011 at 23:52
Фосил си се запрашал ли што се случува под површината кога дождот ќе го свали смогот и прашината на земјата?
Муабетот ми е да не се надеваме на ветерот и дождот затоа што тоа можеби краткорочно помага но долгорочно е уште полошо.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 07-Dec-2011 at 00:05

Сакам уште нешто да додадам. Сега е чист, но неможеме да се ослониме на тоа дали ќе дува или ќе врне. Тоа е многу ретко... ќе се врати брзо во загадена состојба.... Викаат дека нешто снег ќе врнело... Што може да биде и добро и лошо... многу зависи дали ќе вее (припратен со ветер) или она ќе паѓа, и дали ќе имаме ведро небо... а зависи исто така дали ќе биде снегот сув или влажен... ако е сув ништо не правиме... ако е влажен, ќе исчисти воздухот повеќе... а ако овој чист воздух се задржи до снегот, и ако снегот е влажен и да вее (да дува ветер), и потоа да имаме ведро небо... е тоа, тогаш сме добиле џек-пот, добитна комбинација... барем до Божиќ да се задржи.... би бил многу среќен... ама ај ќе видиме... имам надеж

Еве податоци... 



Edited by FoSsiL - 07-Dec-2011 at 01:38
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 07-Dec-2011 at 00:12
Originally posted by kultuzin

Фосил си се запрашал ли што се случува под површината кога дождот ќе го свали смогот и прашината на земјата?

Муабетот ми е да не се надеваме на ветерот и дождот затоа што тоа можеби краткорочно помага но долгорочно е уште полошо.

под површината на земјата... па ништо... ако мислиш на кисели дождови, мислам дека не станува збор за кисели дождови...

Бидејќи, концентрациите и количините на NO(x), CO, SO2 и други отровни гасови се на ниско ниво. На нас не ни се проблем тие гасови толку многу, колку што не е проблем прашината... 

Сакам да кажам, дека кога дождот ќе ја собере прашината и ќе ја спушти на земјата, а евентуално таа да оди под... нема да има загадување на почвата... бидејќи почвата може да трпи прашина... не е некоја штетна, тешка или радиоактивна материја... 

Но бидејќи ние сме организми, и бидејќи ние ја вдишуваме во наши бели дробови и потоа оди низ крвта... за нас е штетна...

А од друга страна пак.... во Скопје, почвата не е обработлива, и се работи за парковски површини и тревни зеленила и дрва.... така да... нема што да загадува... а да влијае на нас потоа...

А исто така.... тоа што ќе падне на коловозите, тротоарите од улиците, булеварите и пешачките патеки... или се лепи на нив, и така останува, или пак ако е појак дождот се влева во атмосферската канализација на Скопје...

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 07-Dec-2011 at 01:33
Originally posted by FoSsiL во нишката: Скопје преку наши идеи, замисли, решенија, на 4 Август 2010

 

Концепт за алтернативен превоз во градска средина (Скопје, следбено и други градови)

Сите знаеме за состојба на сообраќајот во Скопје. Сите знаеме за метежот, за нефункционaлноста, застојот, губењето време и пари. Сите знаеме за смогот, магла во убав сончев ден, ќе искочам на тераса кај баба ми на 6ти и погледот на градот ми е замаглен, не е за да не видам ништо, ама доволно за да ја смали осветленоста. Или пак некој чуден мирис во пролет помешан со оној на дрвата, за лето да не збориме, почнувам да се "гушам" и сакам да избегам негде на свежо место.

Да не должам. На градот му треба свежина, чистост, опуштеност, олабавеност. Не е град во некоја голема држава, па да сноси вакви лоши последици, иако и тоа не би било изговор, има примери за големи градови кои зрачат со свежина и чистост.

Чекамо да се отпочне некој голем инфраструктурен зафат, проект кој би ја подобрил ситуацијата во собраќајот, но не би направил никаво подобрување во сферата на еколошкото, задраво, чисто, свежо живеење во овој град, напротив со зголемување на капацитетот, се зголемува и сообраќајот (ако не веднаш, тогаш постепено), па со тоа и загаденоста на градот, и не само на воздухот. Но ништо од некој голем ифраструктурен зафат. А ситуацијата се повеќе се влошува, се стегнува, една голема мешаница.

Па мислам дека најдобро е да го олабавиме градот и да не се стремиме кон нешто големо, кое ќе чини многу и ќе црпи многу финансиски средства и кое тешко би се случило, и пак ништо. Не велам дека треба да се откажеме, се зависи од ситуацијата, но мислам дека има друг начин да се среди еден не толку голем град, кој со сила сака да стане голем.

блаблабла.... ај малку слики па пак мучење.....

Бирајте идно возило Морам да кажам дека Пежо е предводник во оваа област

Originally posted by FoSsiL во нишката: Скопје преку наши идеи, замисли, решенија, на 25 Август 2010

 

Да продолжам...

Овој концепт не е така едноставен, да се изнакупуваме вакви возила и потоа ништо. Треба да претставува еден вид државна стратегија и да биде подржан од владата односно цела држава. Не го замислувам како едногодишен проект, и мислам дека ќе биде потребно време од повеќе години за да се реализира. 

Работата е тоа што ваквите возила се наменети за градска упетреба, еи е многу невозможно некој со вакво нешто да тргне накај Охрид, друг град или пак надвор од државата. Тука доаѓа делот на усовршување на јавниот градски превоз како и меѓуградскиот и интеренационален превоз на патници.

Сакам да кажам дека за да функционира нормално, треба да се подобри железничкиот превоз, автобускиот и авионскиот превоз на патници, како и други алтернативи кои можат секогаш да ни стојат на располагање. Ако со автомобил се стига до Охрид за 2,5 часа, треба да се овозможи и патување со воз за исто време ако не и побрзо. 

И зошто го зборам ова. Затоа што многу малку луѓе ќе се одлучат да се откажат од своето нормално возило, но без тоа проектот е невозможен. Е сега, може да се наметне, но мора да се овозможи алтернативен пристап до некоја локација најмалку за истото време.

За да може да се растерети градот од возила, треба да се воведе регулатива, закон со кој се ограничува користењето на автомобили во централното градско подрачје, со што би се исклучиле од употреба нормалните, вообичаени автомобили од градскиот сообраќај. И затоа претставува комплексно прашање. Прво треба да се овозможат услови за да може да се забрани користење на автомобили во град. Но на луѓето автомобилите им се најмногу им се потребни за во град, барем на повеќето. Ако неколку пати го напуштат градот во годината, но поради тоа не вреди да се поседува автомобил, затоа што трошоците се големи, а потребите мали, и најмногу мислам на регистрација, технички преглед, паркинг и гориво, како и поправки и одржување.

Треба да се овозможи трамвајски или автобуски, или каков и да е, брз и пријатен превоз, и да може да се создаде потреба и заинтересираност од граѓаните да го користат овој вид на превоз.

Добивките се гоелеми на долг рок, но треба големи вложување во тек на неколку години. Но мислам дека и за тоа има решение.

Една идеја е тоа да државата развие стратегија за подржување на алтернативата, во секој домен, енергетика, превоз, градежништво, секаде, а со тоа и да стане место каде што заинтересирани компании кои се занимаваат со алтеренативна област да доаѓаат во Македонија и тука да се стационираат. Владата да има даде поволни услови и да ги подржи во нивните концепти. Еден вид како рај за алтернатива. Но затоа пак ние да би добиле олеснувања во купвање и користење на нивните производи, значи да си созададеме алтернативно стопанство, кое потоа би се ориентирало кон извоз во светот. Од кој извоз секако дека ќе имаме добивка. Секако треба да се инвестира и во образованието, за да се добијат голем број на стручни кадри кои би работеле во овие алтернативни капацитети. А со тоа имаме и поголема вработеност, секако што е добро за цела држава и општество.

Мислам дека треба да правиме уште сега планови за во иднината, и тоа сериозни планови, и да почнеме уште од сега да се припремаме за таква промена, за да можеме да бидеме спремни за неколку години да отпоченеме со овие планови кои дотогаш ќе се подобруваат и ќе се допрецизираат.

Подготовка 7-8 години и реализација 7-8 години, за до негде 2025-30 да можеме да имаме прогрес во алтернативната иднина и да бидеме една од најеколошкитеземји во светот, како и предводник во оваа област. Ајде за нешто да бидеме први. Мали сме, можеме брзо да се искоординираме, зошто да не успееме. Ние ќе создадеме услови, а компаниите сами ќе го развиваат научниот дел од овој концепт.

Originally posted by FoSsiL во нишката: Скопје преку наши идеи, замисли, решенија, на 25 Август 2010

 

Незнам точно, затоа што и самите се концепти, само неколку дали се првично реализирани, како прототипи. Моја претпоставка е дека нови чинат помалку од 10000 евра, и мислам на увоз од друга земја. Ако можеме да придонесеме нешто вакво да се прави кај нас сигурно цената би била уште помала помала. А и зависи од моделот. Мене највеќе ми се врти во глава 4000-5000 евра, а во секој случај на почетокот ќе бидат раритети. Зависи од многу услови, заинтересираност, време. Пример кога го купив мојот прв комјутер беше 500 евра, а сега такви не ни постојат или пак се продаваат по 100 евра.

Смартот, кој е позачестена појава кај нас, има два Смарта на пaркинг пред зграда, e ~ 9.500 евра


Originally posted by FoSsiL во нишката: Скопје преку наши идеи, замисли, решенија, на 25 Август 2010

Еве уште едно дополнување. Не се сомневам дека и сегашните велосипеди вршат работа, но зошто да не пробаме и со ова, погодно за подолги релации.


Скопје преку наши идеи, замисли, решенија



Edited by FoSsiL - 07-Dec-2011 at 01:34
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 13-Dec-2011 at 03:13

Скопје лежи на 10.000 тони отров - надлежните спијат. Сите зборуваат за прашината, а линданот од ОХИС не' отру

Вредноста на линдан во воздухот во Скопје е од 1.700 до 3.000 пикограми на кубен метар, за разлика од Лазарополе каде што е помала од 100

Сања Наумовска


Скопскиот воздух не е загаден само со прашина, туку и со испарувања од несоодветно складираниот опасен отпад на линдан во фабриката ОХИС. Според професорот на Институтот за хемија, Трајче Стафилов овој загадувач е неоправдано игнориран, бидејќи последиците од него се катастрофални за здравјето на луѓето. Инсектицидот, кој веќе неколку децении е забранет во огромен број држави во светот, се' уште се наоѓа во дворот на некогашниот хемиски капацитет. Еколошката бомба која е број еден на листата на жешките точки во нашата земја, може да биде причинител на голем број болести што ги мачат скопјани.

Линданот е високо канцерогена хемикалија која има специфичен мирис. За нејзиното присуство во воздухот во околината на ОХИС сведочат и жителите на населбите кои гравитираат кон капацитетот. Особено се чувствува во лето, кога при високи температури има и поголеми испарувања, но и во зимски услови, како сегашните, кога скопската магла не дозволува струење на воздухот, па сите загадувачи се задржуваат во градот.

Во почвата, подземните води и во воздухот околу фабриката има концентрации на линдан и до 300 пати поголеми од дозволените, покажуваат испитувања направени во 2007 година. За третманот на линданот се направени неколку студии во изминатите години, но надлежните институции засега не одлучиле како ќе се справат со оваа жешка точка.

Линданот е опасен, бидејќи не е соодветно чуван, вели професорот Стафилов. Тој посочува дека отпадот од 10.000 тони фин прав во 70-тите години на минатиот век кога се забранила неговата употреба биле спакувани и затрупани со 20.000 тони земја. Така стојат и денес. Депонијата е само оградена со бетонска ограда, но атмосферските влијанија, ветерот и дождот линданот го разнесуваат во воздухот и во подземните води.

„При утврдувањето на жешките еколошки точки во нашта земја, ОХИС го зазема првото место. Според испитувањата на водата, почвата и воздухот во околината, што ги направивме во 2007 година се покажа дека линданот се' уште опасно ја загадува животната средина. Во примероците вода, земени во кругот на фабриката има концентрации до 300 пати поголеми од дозволените. Почвата е и до 100 пати позагадена од дозволеното“, вели професорот Стафилов.

Она што најмногу загрижува е загаденоста на воздухот со линдан, која оди многу подалеку од околината на ОХИС. Според мерењата на неколку точки во Скопје, вредностите на линдан се движат од 1.700 до 3.000 пикограми на кубен метар, за разлика од мерното место во Лазарополе или во Струмица, каде тие вредности се помали од 100 пикограми на кубен метар. Решението, според Стафилов, е итно расчистување на депонијата, што требало да биде направено одамна.

„Во развиените држави постојат технологии со кои овој опасен отпад може соодветно да биде третиран и не претставува закана за околината. Тоа е скап зафат, но здравјето на луѓето, секако е повредно. Има примери, како Албанија, која својот проблем со историскиот отпад од линдан го реши преку проект финансиран од европските фондови, а отпадот беше уништен во Холандија“, вели Стафилов.

За резултатите од испитувањата и за опасностите кои демнат од линданот е известено и ресорното Министерство за екологија. Вчера, министерот Абдилаќим Адеми заради големото загадување на воздухот во главниот град најави зачестени контроли на Инспекторатот за животна средина во индустриските капацитети. Сепак, Адеми не прецизира дали ќе ги посетат и капацитетите кои одамна не работат, а и понатаму кријат опасности за животната средина.

Координативно тело ќе дава препораки за поквалитетен воздух

Градските власти ќе формираат координативно тело кое ќе дава препораки и ќе презема мерки во рамки на своите надлежности за да се подобрат состојбите со аерозагадувањето. Ова вчера го најави градоначалникот Коце Трајановски по редовната координација со општинските колеги на која една од темите за дискусија била и состојбата со воздухот. На координацијата присуствувал и државниот секретар во Министерството за животна средина и просторно планирање, Соња Лепиткова, со цел, како што истакна Трајановски, Градот и надлежните институции да се координираат за ублажување на состојбата со квалитетот на воздухот.

„Градот не е надлежен за мониторинг на воздухот, туку има обврска да ги информира граѓаните за состојбите и истовремено да дава препораки на каков начин да постапуваат во одредена ситуација“, повтори Трајановски и информираше дека Градот во доменот на своите надлежности неодамна извршил увид во работата на индустриските објекти за кои тој издава Б еколошки дозволи и утврдил одредени неправилности кои во одреден степен вршат загадување на воздухот. Им дале рок во рок од 15 дена да ги отстранат.

Трајановски информираше дека минатата недела заедно со претставници од ресорните министерства одржале средба со големите индустриски капацитети и констатирале дека тие испуштаат емисии на гасови во рамки на дозволените граници. Градоначалникот повтори дека состојбата со воздухот не е ништо поразлична од изминативе години и апелираше до скопјани повеќе да користат јавен превоз и домаќинствата за загревање да користат поквалитетни горива, што значително би влијаело на квалитетот на воздухот.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=FD5007C1D418CC4CAA4EF01DD6E4275F
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 15-Dec-2011 at 03:59

Да не се лажеме, вакво артикулирано време за скок на концентрацијата на прашина неможе да биде случајно, точно неколку минути после 23 часот и тоа прилично оддржано. Нема да нагаѓам кои фабрики работат навечер, ама простор за бафтање дека било од загревање на дрва нема. Да не збориме зе преку ден кога сите загадувачи работат.
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 15-Dec-2011 at 10:47
Живеам на 10 кат, и прозорот од собата ми гледа директно канај Железара. Секој ден гледам како околу 16:30 и 23ч. се испуштаат огормни облаци праѓина, и тоа не низ фабричките оџаци, туку некако од сред Железара (?). Реагирано е многу пати на 195, мин. за животна средина, опш. Гази Баба... џабе. Виновникот е лоциран во Макстил.

Имавме дури и средба со преставници на Макстил, општината и месните заедници Железара и Автокоманда. Пази одговор: иснатлирале филтри, ама дури во 2014 ќе биле целосно инсталирани ))

До 2014 ако сакаат нова фабрика може да изградат. Потоа дознавме дека построгиот закон за загадување на воздухот (во согласност со ЕУ) стапувал на сила 2014.

Власта ги толерира, бидејќи ги креваат статистикте како инд. производство, БДП итн...
А ние што дишеме, не е важно!Bash


Edited by tomi_z - 15-Dec-2011 at 10:47
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 15-Dec-2011 at 16:43
Јас од Кисела Вода исто така навечер од тераса гледам оџак на уште фабрика што ги испушта навечер оџаците. А железара тоа го имам приметено што чури на среде од Водно.

Индустриско проиводсто и БДП се многу повеќе од само статисика.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 15-Dec-2011 at 18:11
Цементарницата од кога почна со користење стари гуми како гориво, документирани се триста последици од тоа. Ај да беше некаде зафрлена, ама е среде град и на 2 километри од центарот. Како можеле да им дадат дозвола да користат такво гориво и со еден куп отрови најдиректно да трујат стотици илјади луѓе. Каде живеат тие што им го дозволиа тоа, кој воздух го дишат тие, нивните деца, нивните блиски...  Ohno
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 15-Dec-2011 at 18:20
Прашајте во околните перални за возила каков стој се фаќа на колите во Кисела Вода, како гипс, сама се китира колата од стоење на паркинг. Навечер некогаш воздухот реже на грло, а што е најтрагично не дозволија ни институции ни фабриката да се постави мерна станица која ќе биде јавна, што е баш аргантно отворено укажување дека вистината нема да излезе јавно. Една сопствена станица во нечив двор со јавни податоци на интернет, па после да видиме на која регулатива ќе се повикаат да го приријат тоа. Од толку невладини и толку пари свртени досега требаше еден ваков "инцидент" да направат. И не е само Кисела Вода и Железара, кај е ОКТА. Сосема е јасно на сите дека Македонија не е општество што може да си дозволи високи еколошки стандарди на сметка на економија, ама не сме ни некоја рурална провинција во Кина да неможе ни еден барем најосновен филтер за прашина да се постави.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.