build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Енергетика
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Горива

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Горива
    Posted: 28-Dec-2011 at 14:52
ИНФОРМАЦИЈА ЗА МЕДИУМИТЕ
Промоција на новите УЛТРА горива на „Макпетрол“
28.12. 2012




„Макпетрол“ е присутен на пазарот на нафтени деривати веќе 65 години и затоа може да се каже дека „одамна се познаваме“. Нашата стратегија на која интензивно работиме е со сопствени напори и средства да обезбедиме
модерно опремена технолошка линија за набавка, складирање и транспорт на квалитетни горива до крајните корисници на нашите малопродажни објекти.
Само исполнувањето на сите овие услови, без исклучок, може да гарантира испорака на квалитетен производ во возилата на
потрошувачите.

Познавањата на светските трендови од областа на развојот на високоекономични и високоперформансни горива, како и нашата
соработката со водечките реномирани куќи за производство на адитиви за подобрување на експлоатационите својства на горивата ни овозможија да дизајнираме сопствена фамилија горива под називот: УЛТРА.

Горивата од оваа фамилија се адитивирани со посебни високоперформансни адитиви со што се добиваат особини приспособени за современиот
пазар на моторни возила. Направен е оптимален спој што обединува три барања од секое гориво, а тоа се приспособеност кон перформансите
на возилото, заштита на моторот на возилото и намалување на емисијата штетни издувни гасови. Притоа, донесовме одлука оперативните
трошоци за сите овие подобрувања да не бидат на товар на потрошувачите, што значи дека новите горива ќе се пласираат до потрошувачите
по иста цена како и нивните претходни еквиваленти.

Бензинот ULTRA 100S е високооктанско гориво наменето
за современите и моќни возила.
Неговата првична намена е целосно искористување на проектираните перформанси на возилата, а тоа, пред сé, значи зголемена моќност и стартност на возилото. Овој вид гориво, во комбинација со специјалниот
адитив што се користи за истото, овозможува добивање максимални перформанси на возилото, наедно, заштитувајќи ги моторот
и животната средина. Оттаму и додавката С во називот на горивото што асоцира на стартност, спортски начин на возење, супер перформанси
итн.

Горивото ULTRA 95+ е гориво адитивирано со адитиви што ја зголемуваат економичноста на возила од средна класа и, пред сé, е наменето за возачи и возила што претпочитаат умерен стил на возење. Оттаму и додавката + во
називот на горивото што асоцира на плус заштеда, плус поминати километри со исто количество гориво итн.

Горивото ULTRA DIESEL JET е ултрачисто и ултраекономично гориво добиено преку технолошка постапка на двојна филтрација низ филтри што, според своите преформанси и конструкција се идентични со филтрите што се користат за филтрација на авионското гориво. Специјалните адитиви со кои дополнително се адитивира ова гориво овозможуваат подобро согорување и со тоа намалена потрошувачка и зголемена моќност на моторот, моторот работи потивко и помирно и се продолжува неговиот век на траење.

Сите овие горива ги задоволуваат важечките европски и македонски стандарди за квалитет,како и Правилникот за квалитет на течните
горива. Квалитетот редовно, секојдневно се проверува од страна на Лабораторијата на „Макпетрол“ АД што e акредитирана од Институтот за акредитација на Р. Македонија, како и од Англиското акредитационо тело UKAS.

УЛТРА горивата се веќе достапни на сите бензински станици на „Макпетрол“, со исклучок на УЛТРА ДИЗЕЛ ЏЕТ горивото што во првата
фаза е достапно на нешто повеќе од 20-тина бензински станици каде што е видно означено. Во догледно време истото ќе биде достапно
на поголемиот дел бензински станици на „Макпетрол“.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 02-Feb-2012 at 15:08
Работилница на Макпетрол: „Течните горива во патниот сообраќај“

Констатација е дека имаме горива со врвен квалитет што се нудат на нашите бензински пумпи,кои се според европските стандарди, но има недостаток на мотори со потребните стандарди кои ќе ги искористат адекватно и ќе продонесат во борбата за економичноста и екологијата



„Пред повеќе од една деценија постојано се апелираше на квалитетот на течните горива во нашата држава, обвинувајќи ги рафинеријата и дистрибутерите, односно трговците, за континуитетот во дефектите кај возилата кои ги предизвикуваа. Но, денес не е така! Имаме многу квалитетни горива со низок степен, сведен дури на минимум, на олово, сулфур, бензен, оксиданси..., кои се со вредности на рамниште на најстрогите европски регулативи изречени од структури во Унијата. За жал денес немаме многу автомоибили кои имаат мотори кои ги задоволуваат послабите европски норми, не оние кои се на сила во Унијата (Еуро 5), па сакале или не тоа влијае на загадувањето на воздухот, посебно во метрополата, каде ова е особено изразено, истакна во своето излагање професорот Миле Димитровски од Машинскиот факултет, на еднодневната работилница што ја организираше Макпетрол: „Течните горива во патниот сообраќај во Македонија.



Дека Македонија навистина има течни горива кои ги задоволуваат најстрогите стандарди, во своето обраќање кон присутните од ресорните министерства, од повеќе институции од оваа економнска гранка, транспортни компании, импортери на возила..., потврди и Урсула Шаловска од International Quality Center од Брисел. Таа додаде дека Макпетрол е полноправен член на оваа асоцијација која одговара за квалитетот на горивата пред Унијата и според она што го нуди на пазарот, тие ги задоволуваат регулативите EN 228 за бензините и EN590 за дизелите, кои важат и во нјаразвиените земји на Стариот континент



Претставникот од Министерството за економија, Властимир Трајковски, потенцираше дека Владата дава свој придонес во ова со Законот за енергетика, донесен минатата година, каде има посебна програма за следење на квалитетот на течните горива. Горан Темовски од Министерството за транспорт и врски на РМ говореше за Националната транспортна стратегија каде свое учество зема патната структура, изградба на квалитетни патишта и дестинации, а колку емисиите од квалитетните горива влијаат на средината се осврна претставникот од Министерството за животна средина и просторно планирање.



На крајот Виктор Глигоров направи анализа на новите Ултра горива на Макпетрол потенцирајки колку тие влијаат на економичноста на агрегатите и емисијата на штетни гасови, кои се важни елементи во автомобилската индустрија во овој момент. Секако во услови на турболенции на цените на горивата стануваат многу важни компоненти и од нашето живеење. Неговото излагање го надополни Горан Ангеловски, кои потврди дека Макпетрол во континуитет се грижи за квалитетот на горивата спроведувајќи мониторинг во повеќе фази од преземањето на горивата се до нивната понуда на потрошувачите. „Чистите горива“ се многу важни за работата на моторот, па потребна е постојана контрола, за што заслуга има и стручниот тим од лабораторијата која единствена има акредитација во државава за испитувања на највисоко рамниште.

На крајот вреди да се спомене дека оваа работилница, која за прв пат се одржа кај нас, доби високи оценки како од домашните, така и од експертите од многу европски асоцијации и компании, кои беа дел од истата.



Преземено од http://avtoplus.compid=4235

Edited by gorco - 02-Feb-2012 at 15:09
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 03-Feb-2012 at 15:27
Алтернативен начин на промоција и рекламирање, ама фактот останува дека со гориво наточено во гермнија ќе поминеш и до 10% повеќе километри отколку со горивото наточено кај нас. Практично истестиран факт кој укажува на тоа дека сепак квалитетот на горивата не се на највисоко ниво.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 03-Feb-2012 at 16:51
несакам да заработам тужба ама кај мене(и мојата кола и таа од брат ми) потрошувачката на гориво се покачи рапидно после месец-два од отворањето на БП на Лук Оил во Кичево.се вратив со точење на една приватна пумпа која дејноста и е од второстепено значење(рударска фирма па од БП само си земаат горива за свио потреби) која мислам дека бензин зема од ОКТА и повторно потрошувачката ми се врати на нормала.не би сакал да верувам дека и русите подпаднаа на балканските финти:од почеток супер додека се соберат муштерии,па после земи брич и бричи со ред.

ПС.неколку механичари во Кичево отворено зборуваат против горивата на ЛО
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 03-Feb-2012 at 18:09
Во Македонија еве веќе 20 години нема независна (државна?) лабораторија за испитување на квалитетот на горивата.
ОКТА си има своја, Макпетрол си има своја, и нормално според своите лаборатории горивата им се ТОП!Suicide
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 03-Feb-2012 at 23:36
Само што се вратив од пат на кој бев тргнал со полн резервоар со овие новиве УЛТРА горива на Макпетрол. Не сум некој што премногу води евиденција на тоа колку ми троши колата но имам впечаток дека за делницата до Приштина која често ја возам и добро ја познавам, стрелката за бензин незначително се помести (кон подобро) во споредба со мои претходни патувања. 
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 04-Feb-2012 at 21:50
Не знам зошто до сега Макпетрол беше толку пасивен кон имиџот на своите горива или тоа е само мој впечаток. Досега горивата на Макпетрол барем од народски муабети не котираа баш највисоко. Не знам колку се тие муабети основани или неосновани но кај многу луѓе влијаат и ваков потег им требаше.
А сега гјоко вика дека треба да се пазиме од лукоил, стварно да не знае човек што да прави хехе. Имам во план да ги тестирам и споредам 95 октанските бензини на Макпетрол и Лукоил и ако воочам разлики ќе ви ги пренесам искуствата. Пумпа на окта немам во близина за да можам да ги вклучам и нив во тестот.
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 04-Feb-2012 at 21:51
Од каде ги набавува макпетрол своите горива,од окта или ги увезува?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 05-Feb-2012 at 02:54
сите набавуваат од кај ќе стигнат.најдобар бизнис е купување на државни резерви од околните земји кај кои треба да се обноват резервите со посвеж бензин,а стариот го продаваат испод цена.имено бензините се јаглероводороди составени од тешки,средни и лесни.лесните најбрзо испаруваат па се губи на квалитет.

друга приказна е што ставаат во веќе купениот бензин други состојки за кои не се плаќа акциза(несмеам да кажам кои се тие состојки од професионален и мој безбедносен аспект) па на еден литар наместо да се има маржа 3.5 денари тој има 20-30 денари.значи ако јас продадам една таква цистерна(мешана),друга пумпа што работи легално треба да продаде 5-8 цистерни да имаме ист ќар.

единствено решение е ДРЖАВАТАТА конечно да обезбеди државна лабораторија па да си наплати данокот како што треба.дотогаш пумпашите ќе ја дрмаат земјава
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 05-Feb-2012 at 13:41
Да се разбереме, не велам јас дека горивата на Макпетрол се добри, а на Луколи или ОКТА се лоши (или обратно). Само велам дека додека немаме независна лабораторија, нема да знаеме какви се горивата. Не може тој што ги произведува и продава, и да ги испитува и да им лепи етикети „тестирано, одличен квалитет“

Инаку, кој го интересира, Макпетрол 95% од горивата ги набавува од ОКТА, нешто ситно од старите држ. резерви на комшиитекако што кажа gjoko.
Од друга страна, ОКТА веќе одамна не преработува сирова нафта во деривати, туку само препродава руска нафта и готови деривати.
Понатаму, руската нафта е со далеку послаб квалитет од брент нафтата од Северно море, по која пак Регулаторната комисија за енергетика (т.е. Владата на РМ) ги одредува цените на нафтените деривати.

И само да го поправам gjoko, маржата (заработката) на бенз. пумпи е фиксна и е 3,2 денари по литар.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 05-Feb-2012 at 15:43
на работа имам збирка трудови за нафта и нафтени деривати каде една тема е какви деривати произведува ОКТА во зависност од процентуалната застапеност на руската уралска нафта и северноморската БРЕНТ,и многу се разликуваат резултатите спрема нивниот соодност.нормално колку е позастапена процентуално руската,квалитетот на бензинот опаѓа
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 07-Feb-2012 at 13:33

Јас пред снеговиве наполнив од новото гориво Ултра100 на Макпетрол, и искрено осетив значителна разлика. Би го споредил со 100ката која порано ја полнев во Грција, со која автомобилот знаеше и до 20% помалку да ми троши гориво, помазно да се движи и сл. Само напред за Макпетрол, јас полнам од кај нив бензин, можеби и затоа што никаде во близина немам Лукоил, а и сепак препочитбвам да купувам од македонски фирми.

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 07-Feb-2012 at 18:34
Сигурно, и јас навивам за МП како МК компанија. Кога изборот е ОКТА или Лукоил...
За жал, нафатата во Макеоднија е истата, без разлика од каде ја точите, доаѓа од Русија. ОД 60-тите наваму ние не сме ни помирисале брент нафта...


Edited by tomi_z - 07-Feb-2012 at 18:34
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 29-May-2012 at 17:57

Лани сме трошеле над 620 тони бензин и дизел дневно

29 мај 2012 17:38

Македонците лани точеле и трошеле над 620 тони бензини и дизел-горива просечно дневно на повеќе од 150 бензински пумпи низ целата земја. Од акциза на наточените дизел-горива и бензини во централниот буџет просечно на дневна основа се слевале над 160.000 евра.

Омилено гориво им е еуродизелот, а одвај го забележуваат биодизелот. Од бензините најмногу го трошат безоловниот Б-95. Регистрираните дизел возила полнеле над 3,5 литри, а бензинците помалку од еден литар просечно дневно, покажува анализата на МКД.МК правена врз основа на официјалните податоци за малопродажба на горива на „Макпетрол“, најголема компанија за трговија со деривати, која покрива повеќе од 65 отсто од македонскиот малопродажен пазар на нафтени деривати.

Македонците, во малопродажба, точат и трошат повеќе дизел-гориво иако има двојно помалку возила на дизел-погон. Лани се наточени и потрошени вкупно повеќе од 138.000 тони дизел горива што значи дека просечно дневно се точени 378 тони дизел-гориво. Тоа значи дека просечно на едно возило на дизел-погон дневно биле наточени над 3,5 литри нафта.

Наспроти возачите на дизел, сопствениците на бензинци лани танкирале и потрошиле околу 90.000 тони бензини, што значи дека на дневна основа биле точени околу 246,6 тони од овој дериват. Кога тоа ќе се подели на бројот на регистрираните моторни возила на бензински погон, кои според официјалната евиденција на МВР за 2010 година и нашата тенденција за раст од барем 5 отсто годишно, ги има барем 250.000 излегува дека во просек секој од нив дневно точел и трошел помалку од еден литар бензин.

Од аспект на централниот буџет покорисни биле сопствениците на возила на бензин. Од нив лани во буџетот влегле околу 1,95 милијарди денари односно околу 5,3 милиони денари (86.000 евра) просечно дневно. Наспроти нив дизелџиите просечно дневно ја полнеле државната каса со околу 74.000 евра односно со 4,5 милиони денари. Оваа разлика се јавува поради тоа што акцизата за дизел горивата изнесува 12 денари наспроти таа за бензините, која е 80 отсто повисока и изнесува 22 денари за литар.

Според официјалните податоци на „Макпетрол“, најголем учесник на пазарот на малопродажба со нафтени деривати еуродизелот е најпродаваното гориво на македонскиот пазар. Лани само оваа компанија , во малопродажба, продала 97.547 тони, што е речиси за половина повеќе од најпродаваниот бензин Б-95, од кој пумпашите наточиле 54.150 тони.

Дизелџиите и покрај еколошките кампањи се покажале конзервативни зашто не сакаат новини – лани потрошиле само 4.462 тони биодизел-гориво само 6 отсто од продажбата на еуродизелот. Во споредба со 2010 година продажбата на „еуродизелот“ лани бележи раст од 6 отсто, а продажбата на Б-95 е на речиси исто ниво како и во 2010 година.

МКД.МК

http://www.time.mk/read/NONE/4fd8a066cd/index.html

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 30-May-2012 at 23:51
Интересно е тоа што во 2011 во споредба со 2010 опаѓа потрошувачката на биодизелот во однос на еуродизелот, како и опаѓањето на потрошувачката на Б-98 бензинот во споредба со Б-95. Дали евентуално се работи за последица на ценовна политика?


„Макпетрол“, најголема компанија за трговија со деривати, која покрива повеќе од 65 отсто од македонскиот малопродажен пазар на нафтени деривати
Би бил интересен податокот и со колкав процент од бензинските пумпи во земјава оперира Макпетрол.

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 05-Jun-2012 at 22:39

ГЕРМАНСКИ ИНВЕСТИТОР ВО БЛИЗИНА НА ВЕЛЕС


Ќе гради фабрика за биодизел гориво


Во индустриската зона во близина на поранешна "Свилара", недалеку од селото Горно Оризари во Велес, германска фирма сака да гради фабрика за производство на биодизел гориво. Во затворен систем со преработка на согорено моторно масло ќе се произведува биодизелот и дестилирана вода. Инвеститорите уверуваат дека производствениот процес нема да емитува опасни материи во воздухот и почвата.
-Ние ќе го правиме сосема спротивното. Нема да произведуваме никакви штетни гасови и нема воопшто да ја загадуваме животната средина. Ние работиме со зелена технологија, значи еколошка - рече Мено Мулер, германски инвеститор.

Постапката за пренамена на земјоделското земјиште во градежно е во тек. Инвеститорите очекуваат за месец до два да ги добијат сите потреби документи и да почнат да ја градат постројката. Велат дека имаат поддршка од надлежните институции и доколку се биде во ред за шест месеци ќе почне изградбата. Инвеститорите од Германија се сретнаа и со претседателот на Советот на општина Велес, Славчо Чадиев.
-Очекуваме поголема поддршка од општината и од граѓаните на Велес и околината. Досега од Владата имаме голема поддршка и отстранети се голем број препреки за отпочнување на целиот процес - рече Мулер

Во почетокот се планира да се отворат триесетина работни места со тенденција за зголемување на бројот на нови вработувања. Германската инвестиција вреди 12 милиони евра.

(С.А.)
вечер
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 29-Apr-2020 at 10:40



https://vlada.mk/node/21198


Edited by ironm - 29-Apr-2020 at 10:41
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 29-Apr-2020 at 12:48
Немој аман ќе те обвинат дека шириш пропаганда

На една не толку поврзана тема - и авиогоривата имаат многу пониска цена, и тој факт, заедно со големиот број на достапни неискористени авиони и невработен екипаж (кои ќе бидат евтини за лизинг), ќе потпомогнат во враќањето на авијацијата на колку-толку одржливо ниво.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 29-Apr-2020 at 16:25
Јас само график и бројки постирав, кои сами по себе не претставуваат пропаганда туку факти. Кога некој ќе спинува некоја приказна околу нив тогаш станува пропаганда, ама јас оставив секој сам да ги интерпретира како сака Big%20smile
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 29-Apr-2020 at 23:28
Би било интересно да се види однос на цениве со просечна нето плата. Изгледа како Словенциве најдобро да проаѓаат, а Албанциве ги дерат

Edited by <Fresno> - 29-Apr-2020 at 23:29
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.102 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.