Diamond of Skopje (Limak) |
Post Reply | Page <1 434445 |
Author | |
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #881 Posted: 15-Jan-2012 at 16:05 |
па под земја ако го прават, има простор и за два булевари
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #882 Posted: 15-Jan-2012 at 15:52 |
Па ок, ама Јужен ако не се лажам, за толку е и планиран, незнам дали има простор за повеќе од тоа. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #883 Posted: 15-Jan-2012 at 15:46 |
ќе треба пак да се справуваме со крпеници и импровизации и денес |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2599 |
Quote Reply #884 Posted: 15-Jan-2012 at 15:33 |
А колку треба да има? 6? Па не сме Лос Анџелес мајку му. 2+1 за застанување, толку се и автопатите кај нас. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #885 Posted: 15-Jan-2012 at 15:26 |
ако планот се склопи во еден таков голем објект, ќе биде голема грешка... се затвара целиот тој простор, и за разни движења и за видик... треба да се направи малку подетален план, па да видиме што ќе испадне
покрај тоа, грешка е што толкаво огромно и битно центарско земјиште се дава во приватни раце, без некоја посебна контрола од властите и се надевам дека не се сериозни за тоа булеварот да биде 2X2 профил... не е маалска уличка тоа, туку урбан автопат... |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #886 Posted: 14-Jan-2012 at 20:58 |
Како ќе изгледа просторот врз јужниот булеварсабота, 14 јануари 2012, 17:52Прво, на местото на јужниот булевар, ќе има зградa долга околу 800 метри. Со дозволената максимална висина и до 70 метрi, на две места, зградата ќе биде значително повисока од било кој објект во околината. Во неа ќе може да има трговски центри, хотели, деловен простор, по избор на инвеститорот. Бидејќи ќе се гради врз , за Скопје важниот Јужен булевар, евентуалниот купувач ќе мора да ја изгради и сообраќајницата под земја и да ја предаде на Градот. - „ За гаранција дека идниот сопственик на парцелата ќе го изгради булеварот, и од Градот и од Транспорт, посочуваат две точки од објавата. Првата е банкарската гаранција од половина милион евра. Втората е обврската на победникот на наддавањето прво да постигне договор со Градот за булеварот, како услов и офицајно да му се додели земјиштето. “ Втората парцела пак која се однесува на просторот околу старата железничка станица, дозволува висина колку и на постоечкиот објект. Купувачот таму ќе треба да изгради објект од културата на 51 процент од земјиштето,а за останатато ќе може да избира меѓу другото и за трговски центар или деловни простории. Неофицијално, новите објекти ќе треба да бидат интегрирани во постоечкиот објект на Старата железничка станица. Ако на овие две парцели се додадат и параметрите за објектите кои треба или веќе се градат во околината, овој дел од Центарот на Скопје ќе добие комплетно нов лик. Хотели, катна гаража, затворен пазар, се само дел од новите содржини. Александар Димитриевски http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=44902 |
|
mladen_s
Senior Member Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
Quote Reply #887 Posted: 14-Jan-2012 at 20:33 |
Во врска со парцелата позади рамстор:
Урбанистичкиот план предвидува улицата да биде долга речиси еден километар, широка 31,5 метри, да има две ленти за возење од по 3,75 метри во двата правца и две ленти по 3 метри наменети за застанување на возилата. На подземната улица е предвиден и средишен коридор со трамвајска пруга. Тоа што ме интересира е дали инвеститорот ќе гради и трамвајска станица? Личано сметам дека целава работа со огромната парцела е голема грешка - толку голем објект ќе прекине многу пешачки движења, а делот позади Старата Железничка е локација која треба да остане во владение на градот, токму заради траспортната инфраструктура. Сеапка, знам дека ова се решени да го протуркаат по секоја цена, без оглед на тоа како за истото ќе платиме во иднина.. |
|
Post Reply | Page <1 434445 |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |