build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Diamond of Skopje (Limak)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 434445
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #881 Posted: 15-Jan-2012 at 16:05
па под земја ако го прават, има простор и за два булевари
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #882 Posted: 15-Jan-2012 at 15:52

Па ок, ама Јужен ако не се лажам, за толку е и планиран, незнам дали има простор за повеќе од тоа. 

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #883 Posted: 15-Jan-2012 at 15:46
Originally posted by fichot

А колку треба да има? 6? Па не сме Лос Анџелес мајку му. Big%20smile

2+1 за застанување, толку се и автопатите кај нас. 

две ленти во една насока се малку дури и за денешни стандарди, а што ќе правиме во иднина?
ќе треба пак да се справуваме со крпеници и импровизации и денес
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #884 Posted: 15-Jan-2012 at 15:33

А колку треба да има? 6? Па не сме Лос Анџелес мајку му. Big%20smile

2+1 за застанување, толку се и автопатите кај нас. 

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #885 Posted: 15-Jan-2012 at 15:26
ако планот се склопи во еден таков голем објект, ќе биде голема грешка... се затвара целиот тој простор, и за разни движења и за видик... треба да се направи малку подетален план, па да видиме што ќе испадне
покрај тоа, грешка е што толкаво огромно и битно центарско земјиште се дава во приватни раце, без некоја посебна контрола од властите
и се надевам дека не се сериозни за тоа булеварот да биде 2X2 профил... не е маалска уличка тоа, туку урбан автопат...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #886 Posted: 14-Jan-2012 at 20:58

Како ќе изгледа просторот врз јужниот булевар

сабота, 14 јануари 2012, 17:52

Центарот на Скопје ќе добие добие нов доминантен објект, доколку министерството за транспорт најде купувач за јужниот булевар и земјиштето околу Старата Железничка Станица. Ова, грубо, ќе биде новата слика на строгиот центар на главниот град, ако се пресликаат параметрите и максималните висини за објектите кои треба да се изградат на двете парцели кои се на продажба.

Прво, на местото на јужниот булевар, ќе има зградa долга околу 800 метри. Со дозволената максимална висина и до 70 метрi, на две места, зградата ќе биде значително повисока од било кој објект во околината. Во неа ќе може да има трговски центри, хотели, деловен простор, по избор на инвеститорот. Бидејќи ќе се гради врз , за Скопје важниот Јужен булевар, евентуалниот купувач ќе мора да ја изгради и сообраќајницата под земја и да ја предаде на Градот.

- „ За гаранција дека идниот сопственик на парцелата ќе го изгради булеварот, и од Градот и од Транспорт, посочуваат две точки од објавата. Првата е банкарската гаранција од половина милион евра. Втората е обврската на победникот на наддавањето прво да постигне договор со Градот за булеварот, како услов и офицајно да му се додели земјиштето. “

Втората парцела пак која се однесува на просторот околу старата железничка станица, дозволува висина колку и на постоечкиот објект. Купувачот таму ќе треба да изгради објект од културата на 51 процент од земјиштето,а за останатато ќе може да избира меѓу другото и за трговски центар или деловни простории. Неофицијално, новите објекти ќе треба да бидат интегрирани во постоечкиот објект на Старата железничка станица.

Ако на овие две парцели се додадат и параметрите за објектите кои треба или веќе се градат во околината, овој дел од Центарот на Скопје ќе добие комплетно нов лик. Хотели, катна гаража, затворен пазар, се само дел од новите содржини.

Александар Димитриевски

http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=44902
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #887 Posted: 14-Jan-2012 at 20:33
Во врска со парцелата позади рамстор:

Урбанистичкиот план предвидува улицата да биде долга речиси еден километар, широка 31,5 метри, да има две ленти за возење од по 3,75 метри во двата правца и две ленти по 3 метри наменети за застанување на возилата. На подземната улица е предвиден и средишен коридор со трамвајска пруга.

Тоа што ме интересира е дали инвеститорот ќе гради и трамвајска станица? Личано сметам дека целава работа со огромната парцела е голема грешка - толку голем објект ќе прекине многу пешачки движења, а делот позади Старата Железничка е локација која треба да остане во владение на градот, токму заради траспортната инфраструктура.

Сеапка, знам дека ова се решени да го протуркаат по секоја цена, без оглед на тоа како за истото ќе платиме во иднина..
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 434445

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.320 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.