build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Голем комплекс над Јужен Булевар (Лимак)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 13>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11911
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Голем комплекс над Јужен Булевар (Лимак)
    Posted: 01-Jun-2018 at 14:25



Во право си, рампата можеби воопшто не понира и веројатно се приклучува на булеварот кога е веќе на кота нула. Но не менува ништо суштински во случајов, многу лошо е решено.


Originally posted by Théoden



Јасно е дека тунелот сам по себе е нефукционален. Како привремено и релативно евтино решение за поголема искористеност, барем од источната страна, може да се преуреди триаголникот кај рампа. Сигурно оваа идеја е дискутирана и порано тука, двата крака на бул. Македонија да се направат еднонасочни како надоврзување на излезот од тунелот и да се вкрстат со 11 Октомври како кружни текови. Ова ќе го собира сообраќајот од Борис Трајковски и Македонска бригада низ подземниот булевар. За западниот излез сепак не би знаел ни за привремено решение.



Одлично е како евтино привремено решение за источната страна, кое воедно обезбедува добар пристап кон тунелот и поголема искористеност на Јужен булевар.

Thumbs%20Up


Трагично е тоа што твоево ефтино привремено решение обезбедува подобар пристап и искористеност отколку трајното решение зацртано во ДУП-овите...



Edited by Cloverstack - 01-Jun-2018 at 14:27
Back to Top
Théoden View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 31-May-2018
Online Status: Offline
Posts: 4
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 01-Jun-2018 at 11:46
Originally posted by Cloverstack

[QUOTE=Théoden]
Од другата страна кај малите кружни текови ситуацијата не е толкава катастрофа, но е далеку од добра. На пример оваа патетична рампа за влез во тунелот на Јужен Булевар:



Проблем е и оскудноста на влезно-излезни рмпи. Во претходниот ГУП и во ДУП-овите произлезени од него имаше зацртано вкупно 8, а овде фигурираат само 4, односно не се веќе парови на влезови и излези кои овозможуваат движење во сите правци, туку се „половинки“. Последица од ова е зачудувачки слаба поврзаност на булеварот со останатата сообраќајна мрежа. Ако некој на пример од Кисела Вода оди во Ѓорче Петров, не може да се приклучи на Јужен булевар се до Капиштец  Nuts

Наместо сообраќајот да се насочува да користи брза денивелирана сообраќајница, вака ќе е приморан да се движи по бавните површински улици во центарот, гужвата ќе си остане, а Јужен булевар за тоа време ќе зјае со неискористен капацитет.


Таа рампа воопшто не води во тунелот, туку се приклучува на булеварот после излезот од тунелот. Тоа е резултатот од преполовувањето на рампите, тунелот не го користат возилата што доаѓаат од рингот - тие на булеварот можат да се приклучат надвор од тунелот, во насока која води спротивно од него.

Јасно е дека тунелот сам по себе е нефукционален. Како привремено и релативно евтино решение за поголема искористеност, барем од источната страна, може да се преуреди триаголникот кај рампа. Сигурно оваа идеја е дискутирана и порано тука, двата крака на бул. Македонија да се направат еднонасочни како надоврзување на излезот од тунелот и да се вкрстат со 11 Октомври како кружни текови. Ова ќе го собира сообраќајот од Борис Трајковски и Македонска бригада низ подземниот булевар. За западниот излез сепак не би знаел ни за привремено решение.

Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 458
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 01-Jun-2018 at 09:16
Кога веќе другите новинари не се интересираат на оваа тема, би било добро Билд да постави прашања до градот и да се изврши притисок. Да не излезе на крај сменет проект, па Лимак да не мора да гради подземен булевар. Веќе едно такво искуство имаме со Телеком.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11911
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 31-May-2018 at 22:04
Originally posted by Théoden

Previous

Одговорот најверојатно е дека не им е решено. На ДУП-овите се битни само растојанијата и оставениот простор. Нема профил на планираниот бул. Македонија. Лимак само го зеле за основа нацртаното во ДУП за четврт Ц 06 во нивните рендери и макети. А мене ми е крајно нелогично тоа решение за надоврзување на постоечката раскрсница на кружниот тек. Можеби два поврзани кружни тека како на источниот излез се подобро решение?



Се надевам дека си во право и дека овие чкрабаници што се во ДУП-от воопшто не го прејудицираат сообраќајното решение што ќе биде дел од проектот за Јужен Булевар.

Колку што се сеќавам, ова „решение“ потекнува од фикс-идејата на една личност од „ИНПУМА“ и потоа е реплицирано во сите ДУП-ови кои ги имаат изготвено тие, а и во ДУП-овите на „Тајфа План“, фирма произлезена од претходната. Овие две фирми во тоа време ги добија скоро сите тендери за изработка на ДУП-ови за центарот на Скопје.

Конкретно поврзувањето на Јужен булевар на оваа локација е толку очигледно лошо и нефункционално зацртано, што јас навистина не можам да разберам што си мислел авторот. Иако не е целосно јасно како ова би функционирало, а поради контрадикторности не е јасно ни дали решението зема во предвид еднонасочни или двонасочни колекторски улици, во било кој случај има големи проблеми.

Еве на пример овој конфликт во сообраќајните текови, кој извесно ќе продуцира голем хаос, застој и безбедносни проблеми:




Од другата страна кај малите кружни текови ситуацијата не е толкава катастрофа, но е далеку од добра. На пример оваа патетична рампа за влез во тунелот на Јужен Булевар:







Проблем е и оскудноста на влезно-излезни рмпи. Во претходниот ГУП и во ДУП-овите произлезени од него имаше зацртано вкупно 8, а овде фигурираат само 4, односно не се веќе парови на влезови и излези кои овозможуваат движење во сите правци, туку се „половинки“. Последица од ова е зачудувачки слаба поврзаност на булеварот со останатата сообраќајна мрежа. Ако некој на пример од Кисела Вода оди во Ѓорче Петров, не може да се приклучи на Јужен булевар се до Капиштец  Nuts

Наместо сообраќајот да се насочува да користи брза денивелирана сообраќајница, вака ќе е приморан да се движи по бавните површински улици во центарот, гужвата ќе си остане, а Јужен булевар за тоа време ќе зјае со неискористен капацитет.




Edited by Cloverstack - 31-May-2018 at 22:09
Back to Top
Théoden View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 31-May-2018
Online Status: Offline
Posts: 4
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 31-May-2018 at 15:32
Previous

Одговорот најверојатно е дека не им е решено. На ДУП-овите се битни само растојанијата и оставениот простор. Нема профил на планираниот бул. Македонија. Лимак само го зеле за основа нацртаното во ДУП за четврт Ц 06 во нивните рендери и макети. А мене ми е крајно нелогично тоа решение за надоврзување на постоечката раскрсница на кружниот тек. Можеби два поврзани кружни тека како на источниот излез се подобро решение?

Back to Top
Blagh View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 31-May-2018 at 14:50
Да, да во право си. Сега ги загледав и другите слики. Yes

Сепак, ги погледнав и ДУП-овите и на соседните квартови, но некако не е јасно како би го решиле ова. Не само што не е јасно туку има разлика од еден до друг ДУП.

најјужниот дел од ДУП-от на Буњаковец 1

најсеверниот дел од Градска Четврт Ј07

Back to Top
Théoden View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 31-May-2018
Online Status: Offline
Posts: 4
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 31-May-2018 at 13:32
Originally posted by Blagh

Дури мислам на самата макета малце може да се забележи дека има отвор во зградата каде што треба да понира булеварот.


Булеварот треба да понира пред, т.е. западно од големиот кружен тек. На макетата и на сите рендери досега објавени погоре се гледа дека просторот пред западната страна на објектот е на исто ниво со коловозот на кружниот тек.

Лимак треба да го изгради булеварот до крајот на парцелата. Дали тој ќе завршува во ѕид или паралелно ќе почнат работите за продолжување кон Паркот на новинарите - не може да знаеме во овој миг.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 71
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 31-May-2018 at 12:20
Originally posted by MACK

ova uste eden zid da nemoze da cirkulita vozduhot kon vodno --- bravo

Хахахахаха.
Back to Top
Blagh View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 31-May-2018 at 10:25
Originally posted by alexsend

И на макетите го нема булеварот, значи под земја е



Од она што можам да го забележам на сликава, а според ДУП-от на реонот Стара Железничка, кадарот од каде што е сликана макетата е од неговата западна страна. Големиот кружен тек што може да се види најнапред е оној што треба да биде кај зградата на Нова Македонија.



Дури мислам на самата макета малце може да се забележи дека има отвор во зградата каде што треба да понира булеварот.


Edited by Blagh - 31-May-2018 at 10:27
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11442
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 30-May-2018 at 20:10
Денешни...





За сè има вторпат
Back to Top
MACK View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 23-Nov-2017
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote MACK Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 20-May-2018 at 01:10
ova uste eden zid da nemoze da cirkulita vozduhot kon vodno --- bravo
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11442
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 19-May-2018 at 11:29
Некој рендер што се врти по интернет

The Turkish company Limak reported that it was going to build a complex worth EUR 250 million in Skopje.

According to announcements, the complex provides four 20-storey buildings with 1,000 apartments, a shopping mall, a casino, a trading facility, a centre for cultural activities and a parking lot. The company’s management stated that during the construction, 700 people a month will be hired and after the construction is finished, the company will employ 2,000 to 2,500 people permanently. The full implementation of the project, the launch of which is expected in early 2017, should be completed in two and a half to three years.


За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1554
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 18-May-2018 at 16:58
И на макетите го нема булеварот, значи под земја е
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1445
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 18-May-2018 at 06:12
Макетите од проектот ги има во зградата на НЛБ банка - одма доле на приземје кај што е Катарската амбасада и секојдневно гледам има народ кој ги гледат макетите....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3768
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 18-May-2018 at 00:14
Od LinkedIN (Limak Skopje)

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3768
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 15-May-2018 at 23:19
Да, во право си, не е арматура.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 1820
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 15-May-2018 at 23:17
Не верувам дека ќе се откажат и јас ,бидејќи би загубиле огромна парцела, ако се откажат ќе им биде одземена, вака ќе имаат комплетна енклава која можат да ја направат буквално како сакаат.

Инаку незнам каде гледаш арматура која излегува од објектот ,има само вертикална арматура на делот кој е понизок за еден кат ,но таа е за бетонско платно.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3768
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 15-May-2018 at 15:34
Ne veruvam deka kje se otkazat a kaj fotkata se gleda eden vid armatura sto izleguva nadvor od objektot, toa moze da e za spojuvanjeto so drugi objekti?
Back to Top
Blagh View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 10-Feb-2013
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Blagh Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 15-May-2018 at 14:19
Добро е, ако вака продолжи личи дека мочуриштето "Радисон Блу" ќе може да го тргнат од Google Maps во скоро време. Еден комарник помалку во Скопје.



Инаку се ми се чини дека Лимак ќе се откажат од градење на парцелите што требаа да бидат на Јужен Булевар бидејќи ги земаа овие од Радисон Блу. Истата локација само многу поефтино, без обврски за градење подземни булевари.


Edited by Blagh - 15-May-2018 at 14:19
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3768
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 15-May-2018 at 11:07
Преземенонод фб
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.