![]() |
![]() |
![]() |
Голем комплекс над Јужен Булевар (Лимак) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 16> |
Author | |
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1858 |
![]() ![]() |
Булеварот не е на оваа парцела ,туку на соседната. А кога ќе почнат да го прават е добро прашање до нив . |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: R. e Maqedonisë Online Status: Offline Posts: 3801 |
![]() ![]() |
Преземенонод фб
![]() |
|
![]() |
|
Blagh ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 10-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
Добро е, ако вака продолжи личи дека мочуриштето "Радисон Блу" ќе може да го тргнат од Google Maps во скоро време. Еден комарник помалку во Скопје.
![]() Инаку се ми се чини дека Лимак ќе се откажат од градење на парцелите што требаа да бидат на Јужен Булевар бидејќи ги земаа овие од Радисон Блу. Истата локација само многу поефтино, без обврски за градење подземни булевари. Edited by Blagh - 15-May-2018 at 14:19 |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: R. e Maqedonisë Online Status: Offline Posts: 3801 |
![]() ![]() |
Ne veruvam deka kje se otkazat a kaj fotkata se gleda eden vid armatura sto izleguva nadvor od objektot, toa moze da e za spojuvanjeto so drugi objekti?
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1858 |
![]() ![]() |
Не верувам дека ќе се откажат и јас ,бидејќи би загубиле огромна парцела, ако се откажат ќе им биде одземена, вака ќе имаат комплетна енклава која можат да ја направат буквално како сакаат.
Инаку незнам каде гледаш арматура која излегува од објектот ,има само вертикална арматура на делот кој е понизок за еден кат ,но таа е за бетонско платно. |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: R. e Maqedonisë Online Status: Offline Posts: 3801 |
![]() ![]() |
Да, во право си, не е арматура.
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: R. e Maqedonisë Online Status: Offline Posts: 3801 |
![]() ![]() |
Od LinkedIN (Limak Skopje)
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1561 |
![]() ![]() |
Макетите од проектот ги има во зградата на НЛБ банка - одма доле на приземје кај што е Катарската амбасада и секојдневно гледам има народ кој ги гледат макетите....
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 1691 |
![]() ![]() |
И на макетите го нема булеварот, значи под земја е
![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 11849 |
![]() ![]() |
Некој рендер што се врти по интернет
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
MACK ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 23-Nov-2017 Online Status: Offline Posts: 18 |
![]() ![]() |
ova uste eden zid da nemoze da cirkulita vozduhot kon vodno --- bravo
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 11849 |
![]() ![]() |
Денешни...
![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Blagh ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 10-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
![]() Од
она што можам да го забележам на сликава, а според ДУП-от на реонот
Стара Железничка, кадарот од каде што е сликана макетата е од неговата
западна страна. Големиот кружен тек што може да се види најнапред е оној
што треба да биде кај зградата на Нова Македонија. Edited by Blagh - 31-May-2018 at 10:27 |
|
![]() |
|
skopskodete ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 105 |
![]() ![]() |
Хахахахаха. |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Online Status: Offline Posts: 19 |
![]() ![]() |
Булеварот треба да понира пред, т.е. западно од големиот кружен тек. На макетата и на сите рендери досега објавени погоре се гледа дека просторот пред западната страна на објектот е на исто ниво со коловозот на кружниот тек. Лимак треба да го изгради булеварот до крајот на парцелата. Дали тој ќе завршува во ѕид или паралелно ќе почнат работите за продолжување кон Паркот на новинарите - не може да знаеме во овој миг.
|
|
![]() |
|
Blagh ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 10-Feb-2013 Online Status: Offline Posts: 29 |
![]() ![]() |
Да, да во право си. Сега ги загледав и другите слики. ![]() Сепак, ги погледнав и ДУП-овите и на соседните квартови, но некако не е јасно како би го решиле ова. Не само што не е јасно туку има разлика од еден до друг ДУП. најјужниот дел од ДУП-от на Буњаковец 1 најсеверниот дел од Градска Четврт Ј07 |
|
![]() |
|
Théoden ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Online Status: Offline Posts: 19 |
![]() ![]() |
![]() Одговорот најверојатно е дека не им е решено. На ДУП-овите се битни само растојанијата и оставениот простор. Нема профил на планираниот бул. Македонија. Лимак само го зеле за основа нацртаното во ДУП за четврт Ц 06 во нивните рендери и макети. А мене ми е крајно нелогично тоа решение за надоврзување на постоечката раскрсница на кружниот тек. Можеби два поврзани кружни тека како на источниот излез се подобро решение? |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12011 |
![]() ![]() |
Се надевам дека си во право и дека овие чкрабаници што се во ДУП-от воопшто не го прејудицираат сообраќајното решение што ќе биде дел од проектот за Јужен Булевар. Колку што се сеќавам, ова „решение“ потекнува од фикс-идејата на една личност од „ИНПУМА“ и потоа е реплицирано во сите ДУП-ови кои ги имаат изготвено тие, а и во ДУП-овите на „Тајфа План“, фирма произлезена од претходната. Овие две фирми во тоа време ги добија скоро сите тендери за изработка на ДУП-ови за центарот на Скопје. Конкретно поврзувањето на Јужен булевар на оваа локација е толку очигледно лошо и нефункционално зацртано, што јас навистина не можам да разберам што си мислел авторот. Иако не е целосно јасно како ова би функционирало, а поради контрадикторности не е јасно ни дали решението зема во предвид еднонасочни или двонасочни колекторски улици, во било кој случај има големи проблеми. Еве на пример овој конфликт во сообраќајните текови, кој извесно ќе продуцира голем хаос, застој и безбедносни проблеми: ![]() Од другата страна кај малите кружни текови ситуацијата не е толкава катастрофа, но е далеку од добра. На пример оваа патетична рампа за влез во тунелот на Јужен Булевар: ![]() Проблем е и оскудноста на влезно-излезни рмпи. Во претходниот ГУП и во ДУП-овите произлезени од него имаше зацртано вкупно 8, а овде фигурираат само 4, односно не се веќе парови на влезови и излези кои овозможуваат движење во сите правци, туку се „половинки“. Последица од ова е зачудувачки слаба поврзаност на булеварот со останатата сообраќајна мрежа. Ако некој на пример од Кисела Вода оди во Ѓорче Петров, не може да се приклучи на Јужен булевар се до Капиштец ![]() Наместо сообраќајот да се насочува да користи брза денивелирана сообраќајница, вака ќе е приморан да се движи по бавните површински улици во центарот, гужвата ќе си остане, а Јужен булевар за тоа време ќе зјае со неискористен капацитет. Edited by Cloverstack - 31-May-2018 at 22:09 |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 488 |
![]() ![]() |
Кога веќе другите новинари не се интересираат на оваа тема, би било добро Билд да постави прашања до градот и да се изврши притисок. Да не излезе на крај сменет проект, па Лимак да не мора да гради подземен булевар. Веќе едно такво искуство имаме со Телеком.
|
|
![]() |
|
Théoden ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Online Status: Offline Posts: 19 |
![]() ![]() |
Таа рампа воопшто не води во тунелот, туку се приклучува на булеварот после излезот од тунелот. Тоа е резултатот од преполовувањето на рампите, тунелот не го користат возилата што доаѓаат од рингот - тие на булеварот можат да се приклучат надвор од тунелот, во насока која води спротивно од него. Јасно е дека тунелот сам по себе е нефукционален. Како привремено и релативно евтино решение за поголема искористеност, барем од источната страна, може да се преуреди триаголникот кај рампа. Сигурно оваа идеја е дискутирана и порано тука, двата крака на бул. Македонија да се направат еднонасочни како надоврзување на излезот од тунелот и да се вкрстат со 11 Октомври како кружни текови. Ова ќе го собира сообраќајот од Борис Трајковски и Македонска бригада низ подземниот булевар. За западниот излез сепак не би знаел ни за привремено решение. ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1011121314 16> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |