build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Diamond of Skopje (Limak)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 20-Aug-2018 at 20:10
Originally posted by mladen_s

Во врска со парцелата позади рамстор:

Урбанистичкиот план предвидува улицата да биде долга речиси еден километар, широка 31,5 метри, да има две ленти за возење од по 3,75 метри во двата правца и две ленти по 3 метри наменети за застанување на возилата. На подземната улица е предвиден и средишен коридор со трамвајска пруга.

Тоа што ме интересира е дали инвеститорот ќе гради и трамвајска станица?

Се надевам останува првично планираниот профил. Идејата за трамвајска станица е одлична, дури и во интерес на Лимак. Веројатно предвиделе барем автобуски постојки.

Edited by <Fresno> - 20-Aug-2018 at 20:12
Back to Top
MrEdmund View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Jan-2017
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote MrEdmund Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 20-Aug-2018 at 20:41
Предвидена е и трамвајска станица, но во меѓувреме новиот ГУП ја измести трасата на трамвајот, па наместо по јужниот булевар, ќе оди по „Јордан Мијалков“ („Железничка“) поради тоа што заклучиле дека трамваите не можат да го совладаат наклонот за спуштање во тунелот кој ќе се изгради подлабоко заради пресекување со канализацијата од населбите на Водно.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 21-Aug-2018 at 15:33
Рок на изградба цели 6 години?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 21-Aug-2018 at 16:57
Со лопати изгледа ќе копаат, друго објаснување немам.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 22-Aug-2018 at 13:33
Originally posted by MrEdmund

Предвидена е и трамвајска станица, но во меѓувреме новиот ГУП ја измести трасата на трамвајот, па наместо по јужниот булевар, ќе оди по „Јордан Мијалков“ („Железничка“) поради тоа што заклучиле дека трамваите не можат да го совладаат наклонот за спуштање во тунелот кој ќе се изгради подлабоко заради пресекување со канализацијата од населбите на Водно.


Ohno

Двата колосеци ќе одат по улица Железничка, или едниот по Железничка а другиот по Мито Хаџивасилев Јасмин?

Всушност има ли некаде на нет закачено верзија на ГУП-от каде што се гледаат ваквите сообраќајни решенија?

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 22-Aug-2018 at 16:47
Првпат да се гради ваков крупен проект, а да немаме точни податоци и скици...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 22-Aug-2018 at 17:19
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 23-Aug-2018 at 17:46
Еве извадок од едно видео колку да имаме увид до каде се градежните активности на дел од парцелата.Само незнам на кој дел се предвидени 20-катниците и трговскиот

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 23-Aug-2018 at 18:18
Тие треба да бидат врз булеварот.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 29-Aug-2018 at 07:55
Улицата треба да биде готова најдоцна за 2,5 години, додека целиот комплекс, односно објектите над булеварот, најдоцна за 6 години.
А кога ќе се отпочне со реализација на кружните текови (3) и клучките за поврзување на подземната улица со останатите сообраќајници сеуште нема информација.

Значи пуштање во употреба на булеварот најрано Март 2021.

https://skopjeinfo.mk/shilegov-najavi-deka-podzemnata-ulica-kje-bide-gotova-najdocna-za-25-godini
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 29-Aug-2018 at 16:31
Од фб



Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 29-Aug-2018 at 17:07
Глупавата страна на граѓанскиот (илу во случајов фејсбук) активизмот кај нас. Пишување за работи за кои се нема ниту елементарни познавања

Јужен булевар е класичен пример како делува урбаната мафија.
Јужен булевар е класичен пример како се киднапира еден град. Им се одзема градот од граѓаните и им се дава на приватните инвеститори.
Ајде да ставиме на кантар кој што добива?
Што добиваат граѓаните? Тие во моментот имаат функционална улица која ќе биде разрушена 6 години и на крајот повторно им се дава улица и тоа подземна.
Што добива инвеститорот?
Инвеститорот на оваа атрактивна локација во центарот на градот ќе изгради повеќенаменски комплекс со површина од околу 300.000 метри квадратни. Паралелно со издигнувањето на четири блока со 2.000 станови, деловни објекти, трговски центар, културен центар и паркинг.
Колку ќе добие инвеститорот за тие 300.000 метри квадрати во центарот на градот?

Значи имаме еден магионичарски трик во кој магионичарот става една улица во својот шешир, прави магија и од истиот вади повторно улица. Сите хипнотизирано ракоплескаат. Магионичарот за тој неверојатен трик добива 300.000 метри квадратни во центарот на градот.

Граѓаните дополнително го добиваат одржувањето на скапите системи за вентилација и целокупната конструкција на таа подземна улица кое ќе биде многу скапо.
Граѓаните засекогаш ја губат можноста на таа улица, да се одвива велосипедски сообраќај, а уште помалку пешачки.
Градот дополнително ќе се гради и наместо функционален јавен простор граѓаните ќе добијат трговски центри и згради. Знаете колку луѓе ќе донесат во центарот тие 2.000 станови, трговски и деловни центри на површина од 300.000 метри квадратни? Знаете колку автомобили ќе донесат овие луѓе? Знаете колку дополнително загадување е тоа?

Ќе ракоплескаме ли на трикот?


https://www.facebook.com/InicijativaEden?hc_ref=ARQNNu3lfqlsOmz6GBpCSiWcxBv9NLpiSo70j8dWeuwhT4iATzAEUBFQuTtZj3dd6EM&fref=nf&__xts__[0]=68.ARBxPZyn-8ZVG33P1JNsmkZP00DR6CV1xt0i-eOO90Sp0_TDWSCDr3dZH4N3qp7-OfTz8yTi3s8BLdqIWTUkSUrKBrXRmz8PRRa-h0sYAlZWCPW_saB0RFS2SJOv4lA2UNiLddA&__tn__=CH-R
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 29-Aug-2018 at 17:44
"Граѓаните засекогаш ја губат можноста на таа улица, да се одвива велосипедски сообраќај, а уште помалку пешачки."



Не им текнало дека тоа ќе се одвива на земја? Над булеварот, а не по него...
Само спинови сака некој да прави, премногу слободно време, а премалку информации...каков парадокс.

Edited by alexsend - 29-Aug-2018 at 17:45
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 29-Aug-2018 at 18:33
Јас не знам како успеаја да срочат толку квази аргументи против изградбата на подземната сообраќајница. Многумина од нас ќе се смејат на ваквите објави на „Фејсбук“, но морам да кажам дека многу луѓе ги читаат ваквите глупости. Да биде ситуацијата посериозна, токму вакви „иницијативи“ можат да донесат некакви промени... на полошо. Се надевам дека и од властите се прави селекција на тоа што е „здрава критика“, а кои иницијативи се чисти глупости.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 30-Aug-2018 at 11:44
Сепак треба градот да излезе со анимација или рендери барем за тоа што е планирано. Не е ова обичен приватен проект. Да објаснат детално како ќе изгледа профилот, траса за лрт дали ќе има, пешачки, велосипедски патеки итн. Да ги претстават и кружните текови и врзувањето со подземнава. Така луѓето ќе се запознаат со целата идеја. Вака, 90% знаат само дека се прави огромна зграда со некаква подземна улица што со години ќе ја блокира постоечката улица.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 20-Sep-2018 at 09:50
Од лимак линкед ин..



Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 21-Sep-2018 at 10:47
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 21-Sep-2018 at 13:28
Секоја чест за Албекат Груп,навистина работат брзо и на голем број проекти колку што знам го изведуваат и објектот на ул.Максим Горки,Vel City-Велес а исто така и на одредени делници по патиштата.Патем има ли некој инфо што треба да се гради десно од објектов во градба? Бидејќи се споменува и хотел и трговски само незнам баш кое кај ќе биде?


Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 27-Sep-2018 at 13:35

Лимак ја почна изградбата на „Дајмонд Скопје“

Површината на вкупниот проект ќе биде околу 300.000 квадратни метри, а целат инвестиција се проценува на 250 милиони евра.

Напишано од
Рада И. Маневска
-
889


По шестгдишно стагнирање и чекање да ги добие потребните административни документи турската компанија Лимак Холдинг денеска најави дека почнува со градба на мултифункционален деловно – резиденцијален комплекс „Дајмонд Скопје“ кој ќе има за цел да го спои симболот на градот – Старата железничка станица со модерните потреби и животни навики на граѓаните на Скопје. Во рамки на преоктот е и изградбата на подземна сообраќајница.

Лимак холдинг овој проект во Скопје го најави уште во 2012 година.

– Доцнењето на реализацијата на проектот во Скопје е поради тоа што не можевме да ги добиеме потребните дозволи, но сега тоа е надминато и почнуваме со реализацијата – рече на денешната свеченост Сердар Бадексис, еден од директорите на Холдингот.

Дека Холдингот веќе ги има добиено потребните дозволи за градба потврди и градоначалникот на Град Скопје Петре Шилегов.

– Проектот го затекнав во идејна фаза и со интензивирање на работните на градската администрацијата успеавме за неколку месеци да ги подготвивме и издадеме сите документи за проектот кој треба да го ревитализира и реконструира овој дел од градот – рече Шилегов.

За премиерот Зоран Заев, кој присуствуваше на официјалниот старт на проектот, мултифункционалниот комплекс ќе го промени градот на подобро, но и ќе ја подобри трговската размена со Турција.

– Тунелот кој ќе се гради ќе биде двонасочен коловоз во 6 ленти со должина од 800 метри, ќе го дислоцира булеварот Македонија под земја и во голема мера ќе придонесе за олеснување на сообраќајниот метеж во Скопје. Станува збор за модерна подземна улица, налик на европските метрополи која од двете страни ќе биде поврзана со новите кружни текови кои се планираат во овој дел од градот – рече Заев.

Реализацијата на проектот, за вицепремиерот Кочо Анѓушев, пак, ќе значи раздвижување на градежништвото кое од минатата година е во минус.

Проектот ќе вклучува околу 1.000 станови во 20-катни згради со по 1, 2 или 3 спални соби, канцеларии, трговски центар, хотел, простор за слободни културни активности каде ќе биде сместен Музејот, ќе има места за јадење и пиење, фитнес центар, казино и паркинг со капацитет за околу 2.000 автомобили.

Постоечката зграда на Музеј на град Скопје, која се планира да биде возобновена од градските власти, ќе биде умешно вградена во склоп на комплексот.

Површината на вкупниот проект ќе биде околу 300.000 квадратни метри, а целат инвестиција се проценува на 250 милиони евра. Вкупниот број на вработени по изградбата на објектите ќе изнесува 1.500 луѓе. Градежните работи на проектот треба да завршат за 22 месеца.

Лимак Холдинг е основан во 1976 година и е специјализиран за секаков вид инфраструктурни и градежни проекти, вклучувајќи аеродроми, пристаништа, автопати, брани, хидроцентрали, фабрики, индустриски објекти, цевководи, хотелиерство и туризам. Оперира во 15 земји со вкупно 70.000 вработени.

https://plusinfo.mk/%d0%bb%d0%b8%d0%bc%d0%b0%d0%ba-%d1%98%d0%b0-%d0%bf%d0%be%d1%87%d0%bd%d0%b0-%d0%b8%d0%b7%d0%b3%d1%80%d0%b0%d0%b4%d0%b1%d0%b0%d1%82%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d0%b4%d0%b0%d1%98%d0%bc%d0%be%d0%bd%d0%b4/

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 27-Sep-2018 at 14:58
Убаво,конечно овој простор ќе се среди се надевам дека ќе ги испочитуваат роковите и рендерите.Сепак мислам дека немаше потреба од 1000 нови станови во централното градско подрачје но од друга страна пак ќе изгледаат доста модерно споредено со Cevahir Sky City кои иако се дупло повисоки ама надворешно не се дотолку доминантни со таа нивна бела боја.Само ќе видиме како Градот ќе ја изврши обновата на Старата Железничка за да се вклопи со останатото.Патем мислам дека овој проект и Скопје Ист Гејт се добредојдени за Скопје судејќи според модерниот изглед на зградите е сега како ќе излезе во реалноста ќе видиме.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.