build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Diamond of Skopje (Limak)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1493
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 15-Dec-2018 at 19:37
Не ми текнува дека најавија обезличување на стара железничка...

13.12.2018 by Ani.build, on Flickr

13.12.2018 by Ani.build, on Flickr

Инаку многу подобро ќе беше наместо уште еден генерички влез на трговски центар, до стара железничка да направеа плоштад на солидарноста со светлосна рекреација на железничката:

marh.mk
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2292
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 17-Dec-2018 at 14:27


https://nezavisen.mk/mk/vesti/2018/12/112390/?fbclid=IwAR19Gl0WK-S22rifOR0M-8zD7IW9iPbt8kUghR5L17S0RiSRwli0auLNyso
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4460
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 17-Dec-2018 at 15:35
http://diamondofskopje.com/

Не знам дали некој го има постирано ова веќе, но браво за сајтот. Не се сеќавам некој проект во Македонија да имал сајт досега.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12153
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 17-Dec-2018 at 17:48
Знаеме одамна за страницата, баш вадевме рендери оттаму пред некое време.
За сè има вторпат
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2422
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 17-Dec-2018 at 18:28
А што ќе биде оној празен простор помеѓу катната и делот од молот што е од лева страна на МГС?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2292
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 25-Dec-2018 at 08:54
Еве рендери од кулите што треба да се градат во комплексов





Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2292
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 19-Jan-2019 at 14:43
Трговски центар наместо Музеј на жртвите од скопскиот земјотрес

Политичките и бизнис интересите во Македонија се многу поважни отколку заштитата на културното наследство и сеќавањата на трагедиите како скопскиот земјотрес од 1963 година. Најдобар показател за тоа е што наместо Музеј на 26 јули до Старата железничка станица се гради мултифункционален деловно-станбен комплекс кој ќе го фрли во сенка овој споменик на културата.

Оркестрираното обезвреднување на Старата железничка станица што почна за време на претходната власт доби амин и од актуелната владејачка гарнитура. Имено, договорот за реализација на мултимилионски проект „Дајмонд“ на турската компанија „Лимак“ беше потпишан додека градоначалник на Скопје беше Коце Трајановски, а продолжува и сега кога во градоначалничката фотеља седи Петре Шилегов.

Повеќе инфо на линкот долу и фотките се од истиот












http://samoprasaj.mk/naacik/1257-2019-01-17-14-36-39?fbclid=IwAR0JSAUXeL85iuPgNAjgoYCsyJA9vVwdswpgwVqDkOl-P2bxVeT9VPpwiZo
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4460
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 19-Jan-2019 at 17:15
Не сфаќам како ова е „обезвреднување“. Баш напротив ќе го популаризира местото.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 525
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 20-Jan-2019 at 08:04
Не ми е јасно зашто е ограден делот кај железничка, на рендерите е паркче. И што е планот со срушената страна? Застаклување?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2292
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 23-Jan-2019 at 13:50
Место прво да се изгради подземната сообраќајница, кај Стара железничка се гради хотел

Место прво да ја изгради подземната сообраќајница па потоа да ги гради содржините над земја, турската компанија „Лимак“ кај Стара железничка прво гради хотел.
Зад „Рамстор“ веќе се гледа објект од приземје и четири ката, а во исто време на трасата на подземната сообраќајница видливи се само подготовки за градење. Овој проект е уште еден во низата проекти што имаат поддршка и од ВМРО-ДПМНЕ и од СДСМ. Во време на ВМРО-ДПМНЕ во 2012 година беше продадено државното земјиште, но се молчеше иако со години не се градеше, а властите од СДСМ, пак, лани наплатија комуналии за сите предвидени објекти и издадоа одобренија за градење и покрај мораториумот за градење во Центар.

Сега властите молчат за редоследот на градење. Обврската прво да ја изградат подземната сообраќајница на Турците им ја наметна поранешниот градоначалник на Скопје Коце Трајановски, веднаш по продажбата на земјиштето во 2012 година. Трајановски ги уверуваше скопјани дека Град Скопје склучил договор со Турците кој нема да дозволи тие да си ги изградат комерцијалните содржини над земја и да ја баталат подземната сообраќајница бидејќи се обврзале прво да ја изградат сообраќајницата, а дури потоа да почнат да ги градат останатите содржини. Изградбата се одолговлекуваше со години, а кога веќе почнаа да градат минатата година, Турците покажаа дека приоритетен им е хотелот, спротивно на уверувањата на поранешниот градоначалник.

Иако објектот зад „Рамстор“ секојдневно расте, и од Град Скопје и од „Лимак“ велат дека не е прекршен договорот за изградба на подземната сообраќајница.

Од Градот тврдат дека е на сила договорот што го потпишал поранешниот градоначалник, но го сокрија кога „Макфакс“ со барање за пристап до информации од јавен карактер побара копија. Не одговорија на барањето и по истекот на законскиот рок од еден месец.

„Градот Скопје го нема променето договорот склучен помеѓу Град Скопје и ‘Лимак’ од 12.03.2012 година“, кусо одговорија од Градот на прашањето кога го смениле договорот што го обврзува „Лимак“ прво да ја изгради подземната сообраќајница, а потоа да ги гради останатите содржини со оглед на сегашната состојба на градилиштето зад „Рамстор“.

Од „Лимак“ избегнаа да одговорат директно на прашањето зошто не ја изградија подземната сообраќајница пред да почнат да ги градат другите содржини. Велат дека и покрај одолговлекувањето, ќе ги исполнат обврските од договорот потпишан во 2012 година.

„Според распоредот за изградба на ‘Лимак’, подземната сообраќајница ќе биде прва точка од проектот на ‘Лимак’, кој ќе се гради на парцелата 1.1. ‘Лимак’ прво ќе ја гради подземната сообраќајница на секвенци на парцелата 1.1 и ќе работи нагоре за да ги комплетира паркинзите, а дури потоа ќе почне со активности за изградба на станбените објекти и трговскиот центар кои е предвидено да се наоѓаат на ова место. Според инженерите, ова е сосема изводлив проект. Планирано и буџетирано е дека ‘Лимак’ ќе инвестира до 250 милиони евра за да го заврши овој проект“, изјавија од „Лимак“ за „Макфакс“.

Од компанијата се правдаат дека почнале да го градат хотелот зад „Рамстор“ оти заедно со локацијата го преземале и одобрението за градење што претходниот инвеститор го добил во 2008 година. Морале да почнат да градат оти биле обврзани во рок од десет години од издавањето на одобрението градбата да заврши. Поради истечениот рок за завршување на градбата „Лимак“ плаќа казна од два милиона денари месечно.

Официјално изградбата на комплексот кај Јужен булевар Турците ја почнаа лани во септември и најавија дека подземната сообраќајница ќе биде готова за 20 месеци, односно до средната на 2020 година. Ќе се гради прво потпорен ѕид од 17.000 квадратни метри околу сите парцели опфатени со проектот.

„Лимак“ на просторот кај Стара железничка станица покрај подземната сообраќајница најави изградба на мултифункционален комплекс со четири дваесеткатници, трговски центар, простор за рекреација, угостителски објекти и паркинг. Земјиштето со вкупна површина од 41.824 квадратни метри во 2012 година го купи за 3,7 милиони евра. Лани за комуналии на Град Скопје се обврза да му исплати 6,5 милиони евра на рати, а за 20 отсто помала сума треба да исплати на име комуналии и во Општина Центар.

https://skopjeinfo.mk/mesto-prvo-da-se-izgradi-podzemnata-soobrakjajnica-kaj-stara-zheleznichka-se-gradi-hotel-video
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1885
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 23-Jan-2019 at 20:00
Глупост, хотелот е сосема друга парцела и неповрзана со договорот за купување на местото каде што е сообраќајницата.  Новинарството во Македонија падна и под нултата точка.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12153
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 17-Feb-2019 at 18:19
Хотелот и деловна зграда истовремено



За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1885
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 17-Feb-2019 at 18:48
На хотелот и на делот после него турбо се работи, до стара железничка изгледа исто така, додека идниот булевар не го имаат пипнато и улицата си ја користат како пристапна кон останатите објекти.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1766
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 18-Feb-2019 at 08:55
Има две тест опции за фасадни бои, може да ги забелеѓите на фотографијата на прв кат во средина.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12153
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 29-Mar-2019 at 16:41
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2292
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 29-Mar-2019 at 16:46

Знае ли некој за што служи машината од што се гледа на последната фотка?
Инаку браво за изведбата на потпорните ѕидови,сметам дека единствено на кое треба повеќе да се посвети внимание е камионите со кои се изнесува земјата при ископ да се перат тркалата бидејќи се разнесуваат големи количини земја и прашина по околните улици.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2292
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 07-Apr-2019 at 13:31
Од SSC форумот

Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1493
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 13-Apr-2019 at 17:34
Од нивната веб страница diamondofskopje.com

The citizens of Skopje are very vulnerable when it comes to green surfaces around the city. Many green areas were damaged because of the new urban plan. Will you offer functional green areas?
Green ecology concept is important part of Limak Diamond project. We have planned green landscape on the terraces of our project. The green terraces of the residential towers, which comprise children play grounds, jogging/running paths, recreational areas, with an area of 11,000 m2 will be open to the residents only due to privacy and security.

Will Limak stick to the agreement first to build the underground thoroughfare and then start building above ground?
Limak has signed a contract with the City of Skopje with regards to the underground thoroughfare following the award of the tender to Limak. The terms of this contract have not changed and a new contract has not been signed. Limak will meet the obligations set forth in this original contract. As the nature of construction, it is physically not possible to build the offices, mall, car parks and residences without or before building the underground thoroughfare
According to Limak’s construction schedule, the underground thoroughfare will be the first element of the Limak project to be built on Plot 1.1.

The future of the Old Railway Station, now Museum of City Skopje, is still not clear. Is it going to be reconstructed as it or is it going to become a part of your project in modern style?
The building of the Museum of City of Skopje is outside of our project area. Limak does not have any obligations to reconstruct this building. We expect that this building will be renovated by the Ministry of Culture and the city authorities. Also, we believe that it will be esthetically synergized with the look of our project.








Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12153
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 19-Apr-2019 at 10:43
Доста детална визуелизација во видеово



Edited by Џоле - 19-Apr-2019 at 10:43
За сè има вторпат
Back to Top
Dzeksi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 380
  Quote Dzeksi Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 23-Apr-2019 at 22:27
lepish do muzej trgovski jako
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.