build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Diamond of Skopje (Limak)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #461 Posted: 06-Nov-2020 at 08:39
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #462 Posted: 06-Nov-2020 at 08:42
Уште неколку извадоци од горното видео









Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #463 Posted: 13-Nov-2020 at 14:11
Неколку денешни

на парцелава се вадат подземни води а на парцелата од другата страна на Стара железничка во иста линија веќе нешто се работи,се бетонираше долу во подземни нивоа нешто не направив фотка



и неколку од молот





Back to Top
Phiko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 206
  Quote Phiko Quote  Post ReplyReply #464 Posted: 27-Nov-2020 at 15:55

Денешни, 24/11/2020.

Изгледа дека има донесено и цигли и почнато е да се работи на делот накај Зебра Катната гаража.



Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #465 Posted: 29-Nov-2020 at 12:37
Eксклузивен поглед во најновиот хотел со 5-ѕвезди на Лимак групацијата во центарот на Скопје!







Позади тарабите на моментално најголемото градилиште во центарот на Скопје се крие комплекс чија изгрaдба се одвива со забрзано темпо, и по чие завршување централното градско подрачје нема повеќе да биде исто!

Станува збор за проектот „Diamond of Skopje”, кој го гради турската Лимак групација во вкупна вредност од 250 милиони евра и вклучува ексклузивен хотел со пет ѕвезди, четири резиденцијални кули, деловни простории и шопинг центар. Проектот, чија прва фаза целосно треба да биде готова во 2022 година, сега е во момент на целосно завршување на хотелот, а првиот блок од резиденцијалниот дел веќе е во градба.

„Според плановите и динамиката на работа, летото 2022 година овде ќе имаме еден многу убав комплекс за живеење, работа и содржини за слободното време со што веруваме ќе придонесеме за разубавување на централното подрачје на градот.

Ние веруваме во успехот на овој проект и тоа веќе го гледаме и преку големиот интерес за купување на станови и деловен простор од различни делови на светот, и од македонската дијаспора. Кога ќе се постави карабината на првите две кули, во пролет следната година очекуваме интересот уште повеќе да се зголеми“, вели Бора Озерман, директор за продажба и маркетинг на „Лимак Скопје“ при нашата посета на комплексот.

„Иновативност“ мината недела имаше уникатна можност да го прошета ексклузивниот хотел „Limak Skopje Luxury Hotel“, кој според сегашните планови би требало да ги дочека првите гости на почетокот на следната година.

Уникатноста и спецификите на хотелот ни ги претстави проект-менаџерот Чагри Серен.

Преку широкото и светло фоаје, се искачивме до шестиот кат на објектот каде се наоѓа огромна банкет сала (за 750 лица) со sky bar, од каде од сите страни преку стаклените ѕидови се протега преубава панорама на Скопје.

Од пространиот ресторан на петтиот кат, кој исто така е во знакот на зеленилото и растенијата, што му дава особен шарм, се излегува на тераса со преубав поглед на Водно која ќе биде отворена во текот на целата година.

Директорката за маркетинг и продажба на хотелот, Јелена Костадиновиќ Танев, потенцира дека ботаничките мотиви и цветовите се одлика на хотелот и тие се наоѓаат насекаде, давајќи смирувачка нота на целиот амбиент. Вкупно 20-те апартмани во хотелот носат име на некој цвет, а претседателскиот се вика „Лотус“.

Уникатноста на овој хотел му ја дава и еден од најголемите спа-центри во градот со оригинална и пространа турска бања, која е новитет во земјава.

Хотелот содржи и повеќе сали за конференции и состаноци кои исто така се уникатни по изобилството на светлина и многу зеленило, кои се генерална карактеристика на целиот објект.

Проект-менаџерот Серен вели дека уникатна карактеристика за објектот е што целата фасада е од природен материјал, и не содржи никакви композити или пластика. Тоа, според него, заедно со камената волна како природен материјал за изолација, ја прават зградата енергетски ефикасна на што се надоврзува и фактот дека поради малкуте стаклени елементи објектот нема да троши многу енергија за загревање и ладење. По целосното завршување се очекува објектот да има А+ ниво на енергетска ефикасност.

Градежните работи во хотелот привршуваат, се доработуваат фините елементи, а веќе е пристигнат и целиот мебел за хотелот. Тимот неуморно и деноноќно работи сите детали од овој хотел со пет ѕвездички да бидат на свое место пред да се отворат вратите. За нив во овој момент главен приоритет е се да биде на свое место и по високите стандарди на групацијата која има четиридецениско искуство во градежната индустрија.

Вградениот мермер е од ексклузивни турски и италијански брендови

Обиколката на градежниот комплекс на Лимак во Скопје го завршивме со увид на подземната сообраќајница која во моментов се пробива. Сообраќајницата во должина од 800 и широчина од 37 метри, со по две сообраќајни и една безбедносна лента во двете насоки, ќе почнува наспроти паркот кај зградата на „Нова Македонија“ и ќе оди под целиот комплекс, со што значително ќе се олесни сообраќајот и гужвата во центарот на градот. На почетокот и на крајот на сообраќајницата ќе има кружни текови, кои се во надлежност на Град Скопје.

Овој тунел има потпорни ѕидови кои се меѓу најголемите во Македонија, а темелната плоча е со дебелина од 2 метра



Факти за комплексот „Diamond of Skopje“:

Хотел со вкупно 142 соби, трговски центар, резиденцијални објекти и деловен простор
Вредност на инвестицијата – 250 милиони евра
Втор по големина зелен појас во градот (по Градскиот парк) од 11.000 квадратни метри
Затворен паркинг со 3.200 паркинг места
Резиденцијалните објекти се 4 згради со 772 стана и 24 деловни простори
Становите се од 42 до 105 квадратни метри со модуларен модерен дизајн
Зелен простор за резидентите со патеки за трчање, детски катчиња и простори за рекреација и одмор

https://inovativnost.mk/2020/11/13/eксклузивен-поглед-во-најновиот-хотел/
Back to Top
David View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Feb-2020
Online Status: Offline
Posts: 211
  Quote David Quote  Post ReplyReply #466 Posted: 29-Nov-2020 at 13:01
Турбо џихад амам...
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #467 Posted: 29-Nov-2020 at 17:27
Ете фото доказ и потврда дека се изведува булеварот

Значи Градот треба да почне да ги оформува кружните текови нареднава година!
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
MJ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-Nov-2020
Online Status: Offline
Posts: 11
  Quote MJ Quote  Post ReplyReply #468 Posted: 30-Nov-2020 at 15:55
А се знае ли точно од каде ќе се влегува во подземната улица? На неколку слики се гледа дека има цел потпорен ѕид на западната страна па малку ме збунува тоа
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 533
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #469 Posted: 30-Nov-2020 at 21:20
Originally posted by MJ

А се знае ли точно од каде ќе се влегува во подземната улица? На неколку слики се гледа дека има цел потпорен ѕид на западната страна па малку ме збунува тоа

Види ги последните страници од темата за Урбани автопати, тоа е сѐ што се знае.
Back to Top
MJ View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-Nov-2020
Online Status: Offline
Posts: 11
  Quote MJ Quote  Post ReplyReply #470 Posted: 01-Dec-2020 at 09:58
Фала на инфо, разгледав и за нешто волку битно за градот последните информации што ги знаеме да се година дена стари и тоа од списание...немам зборови.Вака наизглед изгледа бајаги комплицирано и којзнае колку време ќе го прават, нели ако овој е тој проект што ќе го прават. Инаку обично кај нас секогаш се наоѓа некое поефтино половично решение, така што не ме чуди ако и ова претрпи измени. Сите патишта што требаше да бидат под земја, пристапната улица на Телеком на кеј, подземната сообраќајница од Партизанска до Народна Банка, а еве и тунелот под Кале, ништо од ова не се оствари така што и ова може да ја има истата судбина.
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 992
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #471 Posted: 01-Dec-2020 at 10:38
Паркот ќе се претвара во кружен тек ?
Back to Top
Phiko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 206
  Quote Phiko Quote  Post ReplyReply #472 Posted: 10-Dec-2020 at 18:34
Имаат ставено 3Д тура од станот што го имаат направено во продажниот салон во хотелот:

https://diamondofskopje.com/mk/explore-sample

Edited by Phiko - 10-Dec-2020 at 18:38
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #473 Posted: 11-Dec-2020 at 17:57
Извадоци од видео првото е молот,а второто незнам што беше се гради меѓу Стара железничка и Кам





https://www.facebook.com/albekatgrup2019
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 567
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #474 Posted: 11-Dec-2020 at 18:41
И второто е молот.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #475 Posted: 12-Dec-2020 at 14:09


https://www.facebook.com/diamondofskopje
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 992
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #476 Posted: 12-Dec-2020 at 20:00
Каква затка ќе биде со трговскиов и станбениов дел...а гледам се планира и паркот на новинари да го снема....која е логиката иначе да се гради трговски до трговски (Рамстор)?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #477 Posted: 12-Dec-2020 at 20:22

Hopefully чирот рамстор ќе исчезне, и ќе се изгради нешто многу попаметно на тоа место. Лименка во центарот на градот беше кул за транзициска 2000-та, но 20 години подоцна изгуби драж. Уште е нивно земјиштето, веројатно ќе чукнат неколку високи згради за 5-10 години отсега.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #478 Posted: 13-Dec-2020 at 20:30
Мене проектов ептен ми се допаѓа!
Баш личи модерно.
Подобро еден голем комплекс него Бразилски предградија како што ќе стане Расадник и за жал фабрика Треска...ново дебар маало...

Последна шанса е Алумина, ако и тоа биде 20 згради...е тоа е затка.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #479 Posted: 13-Dec-2020 at 21:03
Originally posted by alexsend

Мене проектов ептен ми се допаѓа!
Баш личи модерно.
Подобро еден голем комплекс него Бразилски предградија како што ќе стане Расадник и за жал фабрика Треска...ново дебар маало...

Последна шанса е Алумина, ако и тоа биде 20 згради...е тоа е затка.
реално не е ништо посебно, на рендери е шминакано, ама во реалност блоковиве ќе личат на било кој блок изграден во осумдесети, во основа, Капиштец 2, само во друга боја

за мене најголема неправда е тоа што му се прави на еден од најголемите културно-историски споменици на Скопје, кој ќе се изгуби некаде во ќошот на некој трговски центар, кој за 5-6 години ќе го снајде судбината на Рамстор

и не го делам ентузијазмот со гитар дека Рамстор ќе се сруши, многу поверојатно е да го превземе друг сопственик и да го нагрди уште толку, или да го напуштат и да остане ругло сред центар
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #480 Posted: 14-Dec-2020 at 01:19
Originally posted by kiriOK

која е логиката иначе да се гради трговски до трговски (Рамстор)?
Со договор на газдите, двата трговски центри можат фино да се поврзат и од корисничка перспектива да претставуваат една целина. Не би бил ни прв ни последен, има многу такви „композитни“ молови. Добар пример е Donau Zentrum во Виена, се состои од 4 дела, и тоа разместени во 3 градски блока, со вкупно 225.000 m² GBA. Сето тоа функционира како убава целина.




Би било добро да е или оваа опција (со надеж дека во тој случај ќе има измени и на надворешниот изглед на Рамстор), или тоа што вика гитар.




Originally posted by zabegan

или да го напуштат и да остане ругло сред центар
Кој би бил луд да напушти сигурна заработка?



Originally posted by zabegan

за мене најголема неправда е тоа што му се прави на еден од најголемите културно-историски споменици на Скопје, кој ќе се изгуби некаде во ќошот на некој трговски центар
Во право си за Старата Железничка, тоа е еден голем минус за проектов.

Но има уште еден потенцијален голем минус, доколку не се овозможат неколку напречни пешачки и велосипедски врски помеѓу Мито Хаџивасилев Јасмин и ул. Железничка. Во тој случај комплексов ќе биде убедливо најголемиот „Кинески Ѕид“ во градов.

За пешачки врски сум донекаде оптимист, бидејќи привлекување на повеќе луѓе во молот е исто така во интерес на сопственикот и закупците, па веројатно во најмала рака ќе има можност да се „транзитира“ низ молот. Но за велосипедски врски прашање е како стојат работите.

А и за пешачките врски прашање е дали ситуацијата ќе биде баш сјајна, затоа што сегментот е долг речиси 1km, па ако се работи за само 2-3 напречни коридори, тоа може да биде од корист за молот, но да биде многу лошо за пешаците. Исто така, сопственикот не е обврзан да овозможи најкраток пат, туку може коридорите да си ги изведе за да стимулира подолго задржување на потенцијални клиенти и за поголем промет во продавниците.

Но ако ова досега не е регулирано, не знам колку може во оваа фаза да се издејствува нешто, а да бидеме искрени не можеме ниту вината премногу да ја префрламе на Лимак, без разлика како ќе ги изведат овие работи. Овие „ситници“ требало да бидат предвидени со урбанистичкиот план, а со тоа и осигурана нивната реализација. Но некои шупаци што стално се повторуваат со име и презиме како автори на катастрофални ДУП-ови фигурираат како автори и овде, други шупаци тоа експресно го изгласале, проектот одамна ги има добиено сите дозволи, а ние ќе се чудиме како ќе бидат решени овие работи се до моментот на свечено отворање.



Edited by Cloverstack - 14-Dec-2020 at 01:27
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2223242526 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.234 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.