build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Нова карта на јавниот превоз во Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 03-Feb-2012 at 21:27
Originally posted by zabegan

чисто лаичко прашање? зошто воопшто е потребно сите линии на една карта да ги има? и онака ако има на секоја постојка по една карта, може ли картата да се однесува само на линиите кои ги опслужува таа постојка?
Затоа што во тој случај нема да бидат достапни информациите за тоа каде може да се изврши трансфер на други линии и да се стигне до други делови од градот, односно таквите мапи би биле крајно ограничени во поглед на корисноста. Таквите мапи би биле осакатени дури и на Рекорд и други битни станици, а тек што останува за оние станици каде што поминува само една или две линии - речиси комплетно бескорисни.


Edited by Cloverstack - 03-Feb-2012 at 21:28
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 03-Feb-2012 at 21:41
 А дигитални мапи на електронски дисплеи со контрола на допир. И голем избор на опции и алатки... 

Edited by FoSsiL - 03-Feb-2012 at 21:41
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 03-Feb-2012 at 21:55
Originally posted by FoSsiL

 А дигитални мапи на електронски дисплеи со контрола на допир. И голем избор на опции и алатки... 


...и камен кој лета во правец на дисплејот, најкасно 3 дена по пуштањето во употреба.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 03-Feb-2012 at 22:04
Gorilla Vandalproof Glass и проблемот ќе биде решен!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 04-Feb-2012 at 00:29
Originally posted by phenomenon

Gorilla Vandalproof Glass и проблемот ќе биде решен!


Ни Corning неможе да произведе плексиглас или стакло кое ќе биде отпорно на оштетување од страна македнската несовесна популација која покажува неверојатни знаци на интелегенција и имагинативност кога станува збор како да се оштети или искрши нешто.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 04-Feb-2012 at 01:18
На крај имате „тагери“ и од нив ништо не спасува..

@ mirakuliks

Сум бил во Берлин и се сеќавам на барањето на бројките вдолж линиите, само не можев да најдам карта на цела мрежа за да видам како е решена графички. Фактот што нема ми го потврдува мислењето - доста прецизен систем во однос на пронаоѓање на станици, но проблематичен ако треба да се прикаже цел град, со многу линии. Па така во Берлин, доколку сакаш да добиеш приказ на целиот град, го гледаш U-S Bahn дијаграмот, а бус бараш по реони.

Но, во случајот на Скопје, мора да се импровизира и да се добие препознатлива карта со која општо би се прикажал јавниот превоз (и самиот град), а сепак се работи само за автобуси (доколку некогаш има метротрам или градска железница се добиваат едноставни дијаграми, каков што веќе и нацртав во друга нишка) . Затоа и го барав критериумот за најважни линии, а картата на Глазгов (од постот на phenomenon) нуди добро решение за помалку фрекфентните..

А можеби со оглед на развојот на технологијата и нејзината општа достапност може да се оди само со дијаграм, а самите станици би се пронаоѓале преку смартфон апликации и други физички сигнализации. Што мислите?

Edited by mladen_s - 04-Feb-2012 at 01:19
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 06-Feb-2012 at 01:41
Сега ми текна да ти укажам на некои дополнителни детали во однос на карата на берлин. Ако приметиш дела од автобуските и трамвајските линии почнуваат со буквата М. Тие се таканаречени метробус односно мтротрам линии, кои се пофрефентни и на крата улиците по кои се двуќат се портокалови, иако врз нив има виолетова линија за автобус односон црвена за трамвај.
Дополнително исто така ќе приметиш и броаеви на линии кои почнуваат со Х. Овие се експресни линии, кои се исто така многу чести и обично целта на нив е транспорт од еден транспортен јазол кон друг помеѓу кои не постои железничка врска. Станиците, полукруговите и круговите на на кои застануваат овие линии, се обележани со бел икс врз виолетовата позадина.
Ова се дополнителни модалитети како можеш да направиш разлика помеѓу пофрекфентните линии и тие кои се повеќе ко собирни.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 06-Feb-2012 at 01:45
Мислам дека би било добро и да се означат посебно на картата постојките/станиците за прекачување, јазли, како и да се викаат. Една таква „постојка“/станица е и транспортниот центар од каде што се почнуваат многу други линии. Претпоставувам има такво нешто и во Ѓорче Петров за селата на запад?
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 10-Feb-2012 at 17:14
Мал „update“ на темава.. Моментално работам на дијаграм на целиот град. Сепак од досегашната работа извлеков заклучок дека за сегашниов систем тоа би било наједнсотавно решение. Останува дека е потребна и голема карта со имиња на улици, од типот на таа во Берлин, но сепак не би можел да ја направам „во слободно време“.. Веројатно таму би се примениле насоките што ги дава mirakuliks во постот погоре. Воедно, мислам дека начинот на кој е организиран јавниот превоз во Скопје е таков што сите предлози од други градови понудени на форумов се навистина тешки да се применат, што неминовно води до заклучокот дека е потребна негова реорганизација или барем нова методологија во именувањето на линиите. Надвор од нишкава, но град со толку силен линеарен развој апсолутно може и мора да има издвоен (и/или шински) јавен превоз. Секако, и начинот на наплата мора да се промени, но тоа е веќе погширока тема.

Фактот што имаме еден терминал за приградските линии зборува многу - сите линии од запад одат преку центарот до Транспортниот центар. Од тука и прашањата кое ми се наметнаа при изработката на дијаграмот (мислам дека одговорите се негативни на сите прашања):

1. Дали некоја приградска линија поминува на Рекорд?
2. Дали сеуште се користи терминалот кај Св.Богородица?
3. Дали има правило како одредени линии излегуваат од Транспортниот центар (од која страна) и дали истите (треба да) ја опслужуваат постојката кај Колосеум?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 10-Feb-2012 at 19:24
Можеш да го постираш дијаграмот да видиме како оди работата и како си го замислил? Инаку те поздравувам за вложениот труд и ентузијазам! Thumbs%20Up

Инаку мислам дека на сите 3 прашања одговорот е НЕ!


Edited by Andrej_LJ - 10-Feb-2012 at 19:25
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 11-Feb-2012 at 01:15
.

Edited by mladen_s - 13-Jan-2013 at 11:09
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 12-Feb-2012 at 23:49
Младен, мислам дека одговорот на првото прашање е НЕ, а на второто со сигурност е НЕ.

Што означува црната линија на твојов дијаграм?

Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 13-Feb-2012 at 00:45

Коридор на приградски линии. Врз неа ќе бидат означени линиите со броеви, со можност за следење..

Инаку, ја ставив картата без објаснувања, за да видам дали е лесна за распознавање.

Во меѓувреме, заклучив дека линијата 7 има голем интензитет во делот помеѓу Рекорд и Лисиче, како комбинација 7+7а+7б. Па веројатно ќе биде венесена како комбинирана линија со променлива дебелина. Потенки линии ќе има за 4, 9, 15, 16 и 50, а сите други ќе бидат означени врз белата линија. Сепак, можно е некои од подебелите линии да станат потенки, заради рамнотежа и број на бои. Кандидати?

Исто така, се обидувам да го решам проблемот со постојките кои се еднонасочни за едни, а двонасочни за други линии (нпр. во Карпош 3 и 4). Мислам дека имам графичко решение, па ќе го видите наскоро..

Ми треба некој што знае како точно застануваат автобусите околу Бит-Пазар - бидејќи има две постојки плус една пред Мавровка...


Edited by mladen_s - 13-Feb-2012 at 00:48
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 13-Feb-2012 at 00:51


Да, помислислив дека можеби се работи за приградските линии, но фали коридор долж бул. Александар Македонски, тоа ме збуни... не сум голем познавач на темава, но би се кладел дека таму поминуваат приградски линии  Dunno
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 13-Feb-2012 at 01:09

Младен истото би важело и за останатите линии кои делат број а имаат различна буква...

3, 3А, 3Б

4, 4А

15, 15А

22, 22А

и останатите на кои моментално неможам да се сетам...


Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 13-Feb-2012 at 01:38


Точно, поминуваат многу и од таму, само што тој крак многу малку го имам анализирано.. Но не е проблем..

Инаку, FoSsiL, 3, 4 и 15 ќе бидат тенки по цела должина, а нивните подлинии се со многу мал интензитет, но би било чудно да се префрлат во бело, па ќе останат со иста дебелина, а веројатно тоа ќе важи и за 22А.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 13-Feb-2012 at 01:46
Иако мислам дека официјално 24ка (според мене важна линија) нема буквени обележја, постојат 3 различни линии (во зависност од местото на поаѓање):

24 - Кисела вода
24А - Припор
24Б - Сопиште
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 13-Feb-2012 at 01:54
Мислам дека такво нешто има и 12-ка. Пишувајте за сите други, со имиња на крајните станици..

Инаку, 65В на http://www.jsp.com.mk/VozenRed.aspx се води како градска линија, но не и 65, 65А, 65Б.. Не сум сигурен како да се означи? Предлози, мислења?

Edited by mladen_s - 13-Feb-2012 at 01:54
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1112
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 13-Feb-2012 at 20:58
Мапава ќе биде одлична. 65В нека си биде посебна линија, а останатите нека одат на приградски коридор.
Back to Top
Cresevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Cresevo Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 17-Feb-2012 at 19:17
Originally posted by mladen_s


Ми треба некој што знае како точно застануваат автобусите околу Бит-Пазар - бидејќи има две постојки плус една пред Мавровка...


Во насока кон Чаир/Автокоманда има 3 станици
1. кај влезот за паркингот на универзитетот наменета за автобусите што одат во правец кон Чаир (градски и приградски)
2. пред пешачкиот семафор наменета за градските автобуси што одат во правец кон автокоманда
3. после пешачкиот семафор наменета за приградските автобуси што одат во правец на Автокоманда
*65В класифицирана како градска линија стои и на станица 2 и на станица 3

А во другата насока има 2 станици плус станица кај Мавровка
1. помеѓу пешачкиот мост и пешачкиот семафорот
2. после пешачкиот семафор стојат: 2,2а,8,16,19,59
3. Кај Мавровка 2,2а,12,8,19

Слично нешто има и кај Народна банка поделени се стојалиштата во однос на насоката во која одат односно дали автобусите одат во правец на Бит-пазар или во правец накај Црвен крст
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.