build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Комерцијални
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Веро Центар

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 31>
Poll Question: Оценка
Poll Choice Votes Poll Statistics
1 [1.45%]
0 [0.00%]
6 [8.70%]
6 [8.70%]
11 [15.94%]
12 [17.39%]
10 [14.49%]
15 [21.74%]
4 [5.80%]
4 [5.80%]
You can not vote in this poll
Total votes: 69   Average: 4.68

Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 02-Sep-2010 at 00:12
Originally posted by alexgizh

EДИТ: Да додадам дека особено ме разочара двојниот ескалатор, тој главниот. Не верувам дека неможеле да направат еден единствен. Овој простор можат да го спасат со „тезга“ од типот на Lush.
Па зашто би го "спасувале" од тезга. Најверојатно е и така направен намерно за тезга, што ми изглед амногу логично и не гледам никаков проблем во тоа.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 02-Sep-2010 at 00:19
  Кога сме веќе кај ескалаторите, некако чудни ми беа на симнување. Благо почнува, а потоа наеднаш се заострува аголот. Незнам дали некој приметил, ама ја као крупен човек изгубив рамнотежа троа.   

Edited by fichot - 02-Sep-2010 at 00:20
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 02-Sep-2010 at 01:11
Сега ќе се зголеми сообраќајот во тој дел и во околните улички. Оваа уличка (41°59'30.87"N 21°26'31.77"E - 41°59'26.25"N 21°26'39.03"E) мора да се пробие. Трговскиот е достапен сообраќајно од сите приоди, но со малку повеќе кружење. Но од Аердром тие што доаѓаат и од кај бит-пазар имаат малку проблем да стигнат токму до трговскиот. Мораат пред железничка да свртат на Никола Карев (Беласица која и да е), па после тоа по една од уличките понапред (Стале Попов, Цицо Поповиќ, Мирче Ацев или 3-та Макдонска Бригада), па потоа на Крушевска Република. Така да ова уличе ако се пробие ќе биде најдобар пристап до трговскиот. На пример денеска јас кога бев се паркирав тука во уличето бидејќи немаше слободни паркинг места и сакав да излезам. Не само што не е пробиена, туку и оној мал земјен дел што е зафрлен и ма и столбчиња.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 02-Sep-2010 at 01:39
ПРВА ПРОДАВНИЦА

New Yorker во Скопје

Лидерот во модата за млади, компанијата New Yorker, ја отвори вчера својата прва продавница во земјава која е во ТЦ Веро" во Скопје, со што Македонија стана 29. земја која се впиша на светската карта на овој познат бренд. Во модерно уреден продажен простор од над 730 квадрати, на посетителите им ги нуди најновите модели од марките fishbone, fishbone sister, smog, amisu и censored.
-Среќни сме што што имаме можност да го одржиме патот на нашата стратегија и да го продолжиме развојот. Сега сме присутни во 29 земји и сме поблиску до остварување на целта - да станеме лидер на пазарот на мода за млади - изјави Волкер Пуцман, маркетинг-директор на New Yorker group services.
По повод отворањето New Yorker подготви неколку одлични понуди за посетителите и целодневна забава со ди-џејот Мартин Делимитов.
Со над 785 претставништа во 28 држави New Yorker претставува една од најголемите модни компании во Европа. Во фискалната 2009 година New Yorker оствари промет од околу 1,6 милијарди евра. Според прогнозите успехот на компанијата ќе продолжи и оваа година кога се очекува од над 850-те претставништва во светот да остварат промет од речиси 1,7 милијарди евра.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=4214751931DA6549995A7416C295219C
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 02-Sep-2010 at 02:53
Originally posted by lslcrew

Неколку забелешки имам за трговскиов... А можно и за некои десетина години да се гледа на него како атрактивно градежно земјиште што и нема да биде нешто многу скапо.
Хм, ете, претежно неисполнети SuperVero очекувања, особено за софистицираните конзументи, кои имаат светска мол емпирија. За нив, ова воопшто и не е мол, односно недостасуваат прилично компоненти за тоа.

Од друга страна, пак, од аспект на инвеститорот, тоа очигледно не е така. Нивниот PR, се фали дека ова е најголемиот мол на Veropulos group воопшто и најголем во МКД, супермодерен, кориснички ориентиран и.т.н, и.т.н...

Кој е во право!? Се разбира, и двете страни! А, еве, и според која логика...

Молот, тој генијален изум на софистицираните креатори на потрошувачкиот менталитет во САД, претставува бизнис концепт што има за цел на потрошувачот, во текот на еден месец да „му краде” 3 до 5 дена од неговиот живот и 20 до 25% од неговите лични примања. Алхемијата кај мол филозофијата е во тоа што потрошувачот, по целата таа алиенација, на крајот е готово убеден дека и убаво си поминал, и паметно ги инвестирал своето време и пари.

Сé убаво, но, проста екстраполација на ваков „worlwide мол бизнис концепт”, во македонскиот пазарен амбиент, едноставно е неспроведлива. Инвеститорот, Veropulos group, кој има прилично пазарно искуство во МКД, очигледно тоа добро го изрезонирал и скопскиот проект апсолутно го има прилагодено кон менталитетот на МКД таргетот.

Еве малку примери: во рибниот ресторан во белградскиот мол „Ушќе” може да се јаде свеж бранцин, или октопод, за релативно пристојна цена. Тоа кај нас не се нуди, оти во Скопје сé уште синоним за успешен бизнис е, да речеме, Дестан. Десетка со кромид и мало „скопско”. Значи, нема големо Скопско, Хајнекен, Старопрамен... Само „скопско”, и тоа мало. Бифтек, плескавица..., ништо од тоа, само десетка со кромид. Избор нема, но, тоа не му пречи на Дестан со децении да си биде brand, благодарение на локалните навики.

На последниот кат од парискиот „мол над моловите”, Galleries Lafayette, може да се пие cafe au lait и да се ужива во прекрасен поглед врз Булеварот Хаусман и покривите на 9-тиот арондисман. Се разбира, тоа задоволство е скапо за наш поим. Очигледно, толку многу, што, Скопје и ден денес нема репрезентативен restaurant and terrace on the top floor.

Во прекрасните xdcinema на солунскиот Cosmos, тродимензионалниот Avatar цел месец ги „блокира” салите. Во џебните, дводимензионални Ramstore кина, четвртиот ден по премиерата го снема притисокот за влезници...

Сакам да речам, впечаток ми е дека ова што SuperVero го понуди на просечниот, МКД потрошувачки менталитет, е апсолутно добро „усогласено” со сите наши навики, стереотипи, платежна (не)моќ, како и нееманципираноста на конзументите, предизвикана од долгогодишниот Гулаг со визните бариери.

Едноставно, нема критична маса на конзументи, за „повеќеодваков” мол во Македонија. Се разбира, не засекогаш, туку во моментов. Од тој аспект, и ваквиот Super Vero ќе си ја одигра својата еволуциона роља, како и премиерниот Ramstore пред 5 години.

И да, апсолутно се согласувам со lslcrew - за помалку од десетина години, SuperVero visavi National Bank of Macedonia, ќе биде многу атрактивен терен, со приличен и константен пазарен притисок врз сопствениците да го отуѓат. А, ним пак, мислам нема да им недостасува финансиска логика, тоа и да го сторат. Да го шитнат. Откако му ја „извадиле маста”!



Edited by OKA - 02-Sep-2010 at 03:37
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 02-Sep-2010 at 03:42
Горе-доле и можам и неможам да се сложам со тебе по некои работи. За почеток морам да ти признаам дека имаш размислен пост пред да пишеш било што. Пред се не се слагам дека Македонија и нема некоја така критична маса конзументи потрошачки-обликувани и со џеб и со навики (не менталитет). Рабоптата не е во тоа дали Веропоулос совршено се вклопил во македонскиот пазар и понудил тоа што веќе го има само во друго паковање, туку повеќе е во тоа што сака да изиграва балански Керфур или балкански Валлмарт. Не е негова работа ниту кино да отвара, ниту спа центар ниту незнам што, тоа се кооперанти. Негова работа е да ги стави на куп, па едни со други да си бидат пазар и понуда, мојот муштерија да пројде пред туѓиот излог и тоа е. Е сега во економијата има едни теории незнам точно како се викаат, едната група економисти се залага радикално за тоа дека пазарот се регулира од побарувачката, а другата радикално дека пазарот се регулира со понудата. Јас мислам дека крајно-источна навика е да се размислува со побарувачка, а крајно западна со понуда. Барем по оној клише стереотип кој незнам колку време може и да не "на сила". Ние сме некаде измеѓу, повеќе би рекол кон понудата. Така да што во Македонија и да се понуди, ако малку се изрекламира ќе успее на пазар. Инаку ако беше обратно немаше ни да ја има таа гужва денес тамθ, ако Македонците не беа агилни кон новитети што им се пред нос. Εден џамбо, обичен кинески шоп, па цел го изнесоа, а не некое кино или слично да дојде. Сепак тоа е работа на имакс, ако побара место ќе дојде. Се надевам во ова прилично ќе се увериш, ако здравје добиеме г-малл или допрва сличните. Една работа проста, ништо повеќе. Што толку се Бугарите или Грците различни од нас. Од друга страна ни локалните навики не се лоши (или неубави) како што ти изгледаат. Дестан е супер и треба да го има по вакви малл-ови. Исто е толку традиционален колку што гиро-то за некого е традиционално и колку што секое ќоше на светов е потрупано со кинески ресторани, индиски, мексикански, италијански и секакви. Дестан е скопска автентична вредност и треба да се уважува, а не да се третира како одраз на малограѓанштина и да се гледа како на "ресторан" за втора класа раја. Друга работа е што Скопје и не е некој град милионски па да треба да возиш за нормални потреби по десетици километри, па да сега се наметнала потребата од малл-овите. Малл-овите во Македонија се форсиран модел на набавување на намирници и шопинг како копија од странство. Тука дури и тие ретките што го практикуваат овој начин се странци од навика, "фаци" ради чалам, а не потреба, ретки исклучоци што стварно сакаат така и имаат навика и потреба, а другите што се по моловите се дојдени ради една до две работи пред се.

Всушност незнам ни зашто навлегуваме во психолошка анализа на просечниот Македонец, ниту па во економска анализа на Македонскиот пазар и џебот на Македонецот. Веро-во какво такво во брзо време нема да биде некој примат после два три поголеми малл-ови од европски брендови.

Не знам до каде заглави ГТЦ, ама малку добро менаџирање, реновирањето (со покривање и доградбата) и средување со имото-сопственичката замка, може да ги засени и веро-во и рамстор. Може маана да му биде што овие ланци си имаат групациски договори со други брендови како њу-јоркер и сличните, ама тоа и не е така голем проблем.

И друга работа за која имам неколку пати зборувано и пак морам да ја кажам во контекс на дискусијата. Јас знам конкретно за еден случај на еден бренд ланец, најпосетуваниот во странство, Македонците организираат шопинг тури во Солун за тој бутик, да не го именувам може би има некои планови, не е коректно. Вака, за да купиш франшиза за тие европски брендови (без разлика дали бутици) една од ставките во договорт се и цените, нормално преведени во домашна валута. Е сега цените се секогаш треба да бидат дупло повисоки од оние во еу. Така да брендовите дали сами ја тераат оваа прљава политика или па во замена за комодитети во еу владите ја тераат оваа политика, јас незнам. Но знам дека тие брендови тераат повеќе политика одколку бизнис. Така да во Македонија поверојатно е да дојде Валлмарт кој и нема некои амбиции надвор од Америка, одколку Керфур.

И уште една работа. Скопје не е голем град во регионов. Скопје е второкласен град под рака со Загреб, Љубљана и слични. Белград, Солун, Софија и Атина се регионалните големи градови. Скопје е втора класа без разлика што е главен град. Денеска светот не го водат држави, туку градови. Е сега Скопје може да си ја зголеми атрактивноста исклучиво преку доградба комплетна на двата коридори, ништо повеќе ништо помалку. Така и малловиве ќе ги преселиме покрај автопат.

И последно. Дали ние моловите тука ги чекаме за да го купуваме она и уживаме оние сервиси што стварно сакаме да ги уживаме или само колку да ги имаме како бројка и како фраза.


Edited by lslcrew - 02-Sep-2010 at 03:54
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 02-Sep-2010 at 09:15
Originally posted by lslcrew

Што толку се Бугарите или Грците различни од нас.
Па конкретно, Бугарите се различни од нас, најмалку трииполовина пати. Ги има 7 563 710 на број, и се сериозна ставка во бизнис калкулациите. И второ, од потрошувачки аспект, суштински е што во Бугарија има релативно малку население со „гетоизирани” навики, за разлика од МКД.
Грчкиот megaпотрошувачки менталитет, чинам, нема потреба да го коментираме посебно. Оти последиците од него, денес, се една од главните економски теми во Светот. Од аспект на број на конзументи, пак, доволно е да се спомене милионската армија туристи која годишно го окупира јужниот ни сосед.
Во бизнисот нема сенти-менти, сé се базира на математика! Дури и кога еден бизнис „политички” пенетрира, пак е математика, само латентна!

Originally posted by lslcrew

Дестан е скопска автентична вредност и треба да се уважува, а не да се третира како одраз на малограѓанштина и да се гледа како на "ресторан" за втора класа раја.
Дестан, веќе напишав, е brand, и ние дефинитивно немаме никакво право, неговите клиенти да ги прогласуваме за малограѓани од втор ред! Поентата со Дестан, ДМ, Злате и останатите ќебапчилници е сосема друга! Имено, нивната успешност е погубна по идејата за влез на еден KFC или, Chiken burgers во МКД. Особено што и еден МacDonalds тука си работи на граница на рентабилност. Благодарение на тоа што месечните примања на персоналот во главно се состојат од 200 евра, бесплатна (брза) исхрана и парче сон дека преку најголемата светска сендвичарница, побргу ќе напредуваат во кариерата. Секако, ова е сегментот исхрана-угостителство, слични стории има и во другите сектори, што се однесува до причините за бледата понуда на првиот (посериозен) МКД мол.

Originally posted by lslcrew

Всушност незнам ни зашто навлегуваме во психолошка анализа на просечниот Македонец...?
Па затоа што е многу битна категорија за бизнис одлуките. Не е сеедно што на жолтиот шеќер му требаа 12, а на интегралниот леб цели 15 години да се пробијат до македонскиот потрошувач, на ниво на навика. Руколата, медицинската паста за заби, БИОдизелот, белетристиката и неделните изданија на македонски јазик и редица други производи и услуги, сé уште ја бијат таа битка. Ова се битни показатели, за еден мол да успее во МКД да искомпилира понуда, слична на онаа во Cosmos, на пример. Сé во свое време! Ќе „се свртат” две-три генерации, ќе се сменат навиките. Во глобализационото цунами и ќебапот ќе се маргинализира. Исто како и home made ајварот.

Originally posted by lslcrew

Јас знам конкретно за еден случај на еден бренд ланец, најпосетуваниот во странство, Македонците организираат шопинг тури во Солун за тој бутик...
Колку македонци се тоа!? „Доволно”, за Zara сé уште да ја нема во Скопје. Но, затоа rest of the best од Zara има и сега по Скопјево, во разноразни торбаoutleti. Оти тоа, по тие цени, проаѓа дури и кај клиентите на пазарот во Шуто.
Јас пак знам дека македонци со задоволство практикуваат туризам преку IKEA шопинг тура. Ама тоа не е знак дека наскоро ќе ја видиме во Македонија, освен ако господинот Ingvar Kamprad, не донесе одлука за пенетрација на групацијата во секое поголемо балканско маало. Шега на страна, него на мукает му е Софија, Загреб (плацот си е одамна купен), па Србија. Си има во Солун, во Mödling кај Виена, покриени сме!!! Истото, повеќе или помалку важи и за Carrefour, WallMart etc. Барем на среден план, гледано. Додека руколата не стане еднаква со патлиџанот, хахахах...


Edited by OKA - 02-Sep-2010 at 15:14
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 02-Sep-2010 at 10:36
Околу цела работа незнам што да кажам... освен дека големиот простор е оставен најверојатно за кога ќе се подобри економската состојба да внесат уште по некоја редица продукти. Да сме реални куповната моќ во Македонија не е толку голема.


Некои ситни забелешки:
Enter - Влези
Entrance - Влез

Колички за Потрошувачи - а не - Колички за Портошувачи (некој брзо куцел на тастатура).

п.с.
Навистина во Македонија нема никаква култура на паркирање. Ако државата сака да прави пари од сообраќај, може комотно паркирањето да го цели. Навистина кој на косо, кој на криво, кој на страна... никој како што треба. Всушност во подземјето како добро да се паркирани колите, ама таа сликата од горе... 3 коли ни една како што треба.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 02-Sep-2010 at 10:39
Многу интересни анализи ОКА и мислам дека си потполно во право. И јас верувам дека ВЕРО кој е навистина искусен на македонскиот пазар направил сериозна проценка пред да го осмисли трговскиот како што го осмислил. Очигледно проценката им е дека имаме пари (и критична маса) за здрав супермаркет и затоа околу него гравитира целиот трговски центар. Имаме менталитет (и време за губење) по цел ден да пиеме кафе и затоа делот за шлаење е замашен (иако едниот од кафулињата е комплетно претопен во McDonalds и не му предвидувам добра иднина). Има потенцијал и за ресторанчињата кои можат да живеат само од НБРМ.
Сето ова го засилува присуството на две клучни продавници (со колку толку здрави брендови кои ги нема на друго место на МК пазарот) и неколку суплементарни продавничиња.

Времето ќе покаже дали грците направиле полн погодок од бизнис аспект.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 02-Sep-2010 at 10:45
Бев вчера средно-просечно за македонскиот стандард. Ама мислам дека најреалната оценка ќе биде по 6-10 месеци.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 02-Sep-2010 at 11:16

Го посетив сабајлево трговскиот, и импресиите ми се за малку подобри отколку они кои ги добив вчера од репортажите на ТВ и сликите на Билд.

Прво, мислам дека моделот (барем споредено со регионот) е пресликан од Меркатор. Главен акцент е ставен на навистина прекрасниот супермаркет, на Џамбо, Њу Јорекер и фуд кортот. НЕдостигаат уште многу содржини како би се споредувал со голем трговски, а дефинитивно, платија скапи пари за локацијата и имаа дозвола да одат и во височина, па мислам дека од аспект на искористеност, можеа далеку подобро да го искористат просторот.
 
Од аспект на ентериер, мене ми се допадна пространството, дневната светлина, па и концептот (иако потсеќа на многу подобрена варијанта на струмички Глобал) на супермаркет во атриум. Сепак чувството на пазарење во  5000 м2 супермаркет, со отворена висока и светла површина над тебе е прекрасно и мислам дека од тој аспект и достагполеми малопродажни светски ланци можат да му позавидат.
 
Мислам дека посериозна забелешка од тој аспект би била единствено големината на дуќаните од источната страна (спроти Џамбо а над супермаркетот). Можеа да го скратат за 4-5 метра атриумот над маркетот а со тоа да се добие на широчина на овие продавници. Така не би биле смешно диспропорционални во споредба со Џамби или Њу Јорекер.
 
Паркингот , односно гаражата како и партерното уредување, иако не целосно завршено, кај мене му носи барем 1 оцена плус на објектот. Пластифицираната подлога делува чисто, модерно и свежо (за разлика од гнасно прљавиот паркинг во Рамстор) а клупите поставенио на аголот и паркечето кое полека никнува навистина го разубавуваат просторот, за разлика од Рамстор каде што се е само асфалт.
 
По мое целиот комплекс заслужува оценка 5 во скала 1-10. Има доста недостатоци, но кога ќе се спореди со полјаните кои му даваа ужасен изглед на тој дел од градот, новото шопинг искуство и пространата внатрешност сепак е на средина.
Back to Top
SpaceAge View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 11-Dec-2009
Location: SWEDEN
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SpaceAge Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 02-Sep-2010 at 11:20
Ne bi go krstel mol tuku kako sto e ,centar, moze da se sporedi so Mercator kade sto glavniot zbor go ima hipermarketot.Malku razocaruvacki ocenki no zavisi sto covek ocekuval,ni sleduva drugi molovi  Balfin ,Gazit ,mozebi Cevahir kade sto bi gi imale site sodrzini ,kina,bowling,lizgaliste itn.No jas go gledam ova kako pozitivno vo smisla prostorot se potpolnuva mejgu transporten centar do gtc .Ima edna golema praznina bez nikakvi sodrzini ,se custvuvas kako vo pustinja dodeka stignes do plostad, ne e dovolno so toa na ta relacija no ipak nesto.Golemata mana na Skopje, prazni prosori nepovrzani urbani prostori.Kompaktnosta vo centar kade vnimanieto na covekot treba da mu se zeme vo vid na sekakvi razliciti ponudi fali, posebno vo toj del,eden kontinuitet .




Back to Top
SpaceAge View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 11-Dec-2009
Location: SWEDEN
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SpaceAge Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 02-Sep-2010 at 11:21
God dam it pobrz bese U.Freak barem mislivme slicno
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 02-Sep-2010 at 11:22
Originally posted by SpaceAge

God dam it pobrz bese U.Freak barem mislivme slicno
Yes
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 02-Sep-2010 at 11:27
Originally posted by theMac3donian


Навистина во Македонија нема никаква култура на паркирање. Ако државата сака да прави пари од сообраќај, може комотно паркирањето да го цели. Навистина кој на косо, кој на криво, кој на страна... никој како што треба. Всушност во подземјето како добро да се паркирани колите, ама таа сликата од горе... 3 коли ни една како што треба.
 
Originally posted by pbanks


5. Делот карши НБРМ за кој говори ЛСЛ каде има фатено и кола како прерипува преку пешачкиот дел


 
Претпоставувам мислеше на оваа фотка.. двете коли погоре, се репрезентативни, не се редовно/класично паркирани коли, и во 3 саат ноќе стојат таму, веројатно некаква наградна игра или сично е во прашање. А оваа третава, пбанкс ја објасни веќе, во движење е, не е паркирана, само залутала. Не дека државата не треба да посвети внимание на проблемот со паркирање, ама во дотичнава ситуација, забелешката не може да се потпира на конкетниот пример/фотка.
 
Патем OKA, LSL многу добра дискусија развивте во последниве неколку поста, тоа и се битни сегменти за размислување кога се прашуваме дали и кога ќе влезе познат бренд кај нас. Не е поентата само да посакуваме, туку и да согледаме реални можности за такво нешто. На крајот на краиштата, треба на тој инвеститор да му се исплати инвестицијата. Претпоставувам поентата при одредена инвестиција е да се пополни празнина на пазарот, ако се оди на менување навики, особено долготрајно стекнувани со висок степен на доверба и лојалност, малце потешко.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 02-Sep-2010 at 11:57
Originally posted by Swimmer

Патем OKA, LSL многу добра дискусија развивте во последниве неколку поста, тоа и се битни сегменти за размислување кога се прашуваме дали и кога ќе влезе познат бренд кај нас. Не е поентата само да посакуваме, туку и да согледаме реални можности за такво нешто. На крајот на краиштата, треба на тој инвеститор да му се исплати инвестицијата. Претпоставувам поентата при одредена инвестиција е да се пополни празнина на пазарот, ако се оди на менување навики, особено долготрајно стекнувани со висок степен на доверба и лојалност, малце потешко.


Навистина прекрасна, конструктивна дискусија каква подолго време ни недостасуваше на форумов. Се надевам дека ќе ја пресликаме и во другите нишки.

Мислам дека еволутивната вредност на објектов е несомнена. Доколку се изгради и турскиот театар неколку десетици метри кон железнички целиот сегмент ќе добие друго значење и верувам дека многу бргу ќе се пројави интерес за урбанизација и на маџир маало каде, бран кој НБРМ сама по себе очигледно не успеа да го повлече.

Трасата на булеварот на страна, мислам дека ќошот на булеварот кон железничка станица (карши поштата) е зрел за урбанизација. Едно такво "згуснување" на просторот ќе направи многу повеќе логика и за паркиралиштето кое се гради под железничка станица, и за ревитализација на делот околу поштата (кој е крш) и би се добил малтене непрекинат спој до Неоком (каде BTW се планира уште една деловна зграда).

Потоа ќе остане уште да се уреди делот кај дрводекор. Во најмала рака треба да се среди кејот а потоа да се пристапи и на урбанизација на паркингот.

Би се надоврзал и на коментарот за дупките во центарот. Кога се наоѓам во непознат град и кога најчесто тргам од некој од главните плоштади кон периферијата, најчесто природно губам интерес кога ќе налетам на некакви дупки и руини каде природно претпоставувам дека центарот (дури и градот) завршува. Овој впечаток за Скопје особено се има ако се оди од плоштадот кон железничката станица. Или гледано обратно, замислете го првиот впечаток за СК кога се симнувате од воз.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 02-Sep-2010 at 12:20
@Swimmer: Мислам дека theMac3donian мислеше на колите на зелените полиња доле лево на сликата. 
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 02-Sep-2010 at 12:28
Originally posted by fichot

@Swimmer: Мислам дека theMac3donian мислеше на колите на зелените полиња доле лево на сликата. 
 
ех па тие не се толку лошо паркирани, џипов малце забегал али сите се у рамки на определниот простор, океј не се под конец исправени али не е дека некој зазел 2 места или слично...
 
могуче да мислел на тие, затоа некој збор повише или слика, не е на одмет..
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 02-Sep-2010 at 12:42
Сакав само да дополнам со уште нешто што често не засега нас кои фотографираме објекти. За разлика од голем број објекти во МК кои се градат (или отвараат), обезбедувањето на ВЕРО беше навистина кооперативно вчера. Иако имаше еден тон обезбедување (што е нормално на толкава гужва), само еден човек ми пријде и културно ме праша за кого сликам, и ми рече дека му е само информативно и немаше никаков проблем.

За споредба. Кога се отвараше РАМСТОР беше забрането да се слика комплетно. Ако не се лажам и ден денеска ако ве види чувар како сликате ќе ви пријде и опомене (или повеќе).
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 02-Sep-2010 at 12:51
и ти што му кажа кога те праша, или што вообичаено кажуваш и како реагираш на "или повеќе" Big%20smile 
 
ја не би да ме приметат оти ќе ме фати паника, некако имам чувство дека ќе ми земат апарат или слични драми, па не ни стигнувам до прашањето, или сликам скришум или не сликам... и у главно не сликам за да не се расправам Big%20smile
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2324252627 31>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.254 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.