build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Пешачки зони и паркови
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Пешачки зони и помали плоштади (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 58>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1021 Posted: 04-Apr-2021 at 14:09
Ќе светне новото корзо



Педесет столбови минатата недела се исправија долж пешачката патека на новото корзо во Ѓорче Петров.

Како што информираат од Општина Ѓорче Петров, неделава треба да се домонтираат уште пет метални столбови на амфитеатарот, при што остануваат да се монтираат централниот столб и подните светилки на плочникот.

-Од понеделник планираме да ја монтираме главната табла и да се почне со поврзување на столбовите и да се пуштат метални сајли од 4 милиметри, кои ќе бидат наменети за монтирање на централното осветлување на пешачката патека и амфитеатарот.

За тоа кога конечно и свечено ќе биде отворено новото корзо во Ѓорче Петров од Општината велат дека датумот ќе го знаат штом целосно ќе се заврши со осветлувањето.

-Се работи интензивно. Работиме во услови на пандемија со корона вирусот. Се ќе зависи од тоа каква ќе биде состојбата. Неблагодарно е во ваква ситуација да се кажува – велат општинските власти   

Како што најавуваа од Општината уште на почетокот на реализацијата на овој проект, корзото треба да биде осветлено со ново висечко осветлување и нема да има канделабри. Со тоа, тогаш истакнаа од Општината дека сакаат да го обележат влезот на Скопје.

Првата фаза од проектот, се состоеше во расчистување на теренот, при што се отстрануваа калдрмата и бетонските елементи од тротоарите, а истовремено се поставуваше и подземна инсталација, но се нивелираше и земјиштето.

За правата фаза од општинскиот буџет беа издвоени околу 6 милиони денари.

За втората фаза, Општината обезбеди средства, поточно грант од Светската банка за обнова и развој во износ од 450.000 евра, а се состоеше во поплочување на сè што се прави како ископ и изработка на урбана опрема во хоризонтала. Третата фаза е изведба на две бутки и реконструкција на постојното детско игралиште, но со нови реквизити приспособени и за деца со посебни потреби.

Инаку, градежната локација е со површина од 6.500 квадратни метри и во себе опфаќа повеќе целини кои треба да создадат атрактивна јавна површина.

Изградбата на корзото започна во првата половина на јули 2019 година.

https://www.vecer.press/ќе-светне-новото-корзо/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #1022 Posted: 04-Apr-2021 at 15:39
Па уште и фази имало
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1023 Posted: 13-Apr-2021 at 14:28
Се реконструира Римски пат до локалитетот Хераклеја Линкестис



Градоначалничката на Битола Наташа Петровска изврши увид на градежните работи и реконструкцијата на Римски пат кој води до античкиот локалитет Хераклеја Линкестис.

На пристапниот пат, согласно новиот проект, отстранет е асфалтот од коловозот и тој е заменет со коцка од гранитен камен заради автентичност и, исто така, на пристапот до локалитетот од поситен гранитен камен ќе има пешачката патека, осветлена со фотоволтаични светилки по целата должина до влезот на локалитетот Хераклеја Линкестис.

Градежните зафати на оваа локација се во рамки на проектот Смарт-кул-тур, кој се реализира во рамки на Програмата на Европската комисија за Прекуграничната соработка помеѓу Република Северна Македонија и Република Албанија, со инструментот ИПА 2 за периодот 2014- 2020.

Општина Битола како водечки партнер во проектот врши реконструкција на пристапниот т.н. „Римски пат“ до локалитетот. Цел на проектот е да го зголеми квалитетот на туристичката понуда на поширокиот регион, почнувајќи од Битола преку Преспа до Корча.

https://frontline.mk/2021/04/13/se-rekonstruira-rimski-pat-do-lokalitetot-herakle-a-linkestis/
За сè има вторпат
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1024 Posted: 13-Apr-2021 at 16:25
Само јас ли не гледам тука "автентична реконструкција на римски пат", или е ова стварно advanced-level of бекатон. Еве немора во сите слоеви да биде автентично римски. Барем завршниот слој на оргиниланите римски патишта можеле да го изимитираат.












Edited by user8642 - 13-Apr-2021 at 16:26
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1025 Posted: 17-Apr-2021 at 14:23

https://off.net.mk/lokalno/makedonshtina/stativa


Glitches in the matrix
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1026 Posted: 20-Apr-2021 at 14:58
СЕ ГРАДАТ ПЕШАЧКИ ПАТЕКИ НА 4-ТИ ЈУЛИ ВО ЃОРЧЕ ПЕТРОВ

Град Скопје и ЈП „Улици и патишта“ започнаа со изградба на пешачки патеки на дел од улицата 4-ти Јули во Ѓорче Петров каде претходно немаше пешачка патека





https://www.facebook.com/CityofSkopje
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1027 Posted: 31-May-2021 at 06:55
Улицата кај „Рекорд“ до 2023 ќе стане најголема пешачка зона, најавува Шилегов

Улицата кај „Рекорд“ која е една од најфрекфентните улици во Скопје, ќе биде достапна само за пешаци и за брзиот автобуски превоз, а според најавите, автомобилите нема да пречат ниту од Стара Железничка па се до Бит пазар.

Според планот на скопскиот градоначалник Петре Шилегов, со имплементирање на првата фаза од најавениот брз автобуски превоз ќе се затворат булеварите „11-ти Октомври“ и „Димитрија Чуповски“ од Собрание до Стар Ловец.

Шилегов најави дека овој потег би требало да стане пешачка зона некаде кон крајот на 2023 година. Тој вели дека низ малиот ринг ќе биде дозволено исклучиво движење на возилата од брзиот автобуски превоз, противпожарните и амбулантските возила.

„Со почеток на имплементација на бас-рапид транзитот, таму ќе биде дозволено движењето само на овие и на противпожарните и амбулантските возила. Останатиот вид на сообраќај ќе мора да се дисперзира по средниот ринг. Мораме да одиме паралелно со тие димензии, затоа што мораме да дадеме и алтернативен начин на граѓаните за движење низ центарот, па да го затвориме авто-сообраќај и тоа како стратешка цел на нашиот град ќе се имплементира заедно со првата фаза на бас-рапид транзитот“,
вели Шилегов.
Со ова, Шилегов уверува дека Скопје ќе стане град со најголема пешачка зона во Европа.

https://360stepeni.mk/ulitsata-kaj-rekord-do-2023-godina-ke-stane-najgolema-peshachka-zona-najavuva-shilegov/
Back to Top
Urbanista View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 28-Dec-2020
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 36
  Quote Urbanista Quote  Post ReplyReply #1028 Posted: 31-May-2021 at 08:38

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1029 Posted: 31-May-2021 at 17:31
Улицата кај „Рекорд“ ќе биде претворена во пешачка зона



Пред крајот од својот мандат скопскиот градоначалник Петре Шилегов повторно ја актуелизираше идејата, главната улица во центарот на градот, покрај Рекорд, да биде пешачка зона. Овој план Шилегов го најавува за 2023 година кога е предвидено на скопските улици да возат и брзите автобуси. Градоначалникот тврди дека затворањето за сообраќај од Триумфалната порта до Ловец, нема да направи дополнителен метеж во сообраќајот во централното градско подрачје.

„Дефинитивно нема да има дополнителен хаос. Значи., апсолутно таму може да се направи целосен проод на тој коридор и воопшто нема да има потреба од грижа“, рече Шилегов.

Граѓаните велат дека идејата е добра, но стравуваат дека гужвите ќе бидат неизбежни, а учесниците во сообраќајот ќе бидат нервозни и напнати додека возат низ центарот на Скопје.

„Негативно, јас мислам дека нема да биде изводливо тоа.“
„Јас мислам дека нема да биде изводливо. Многу коли се и ќе нема каде да се паркираат, нема паркинг места“, рекоа жителите.

Целта на овој проект според локалните власти е на граѓаните да им бидат овозможени алтернативни начини на движење, а автомобилите да се стават во втор план. Но, многу често кога улица во центарот на Скопје е затворена за сообраќај, се случува тотален колапс во сообраќајот.

А, скопјани веќе навикнаа да возат во тотален хаос кога во центарот на главниот град се одржува некој протест, демонстрација или пак, главната сообраќајна артерија е затворена поради друга причина. Локалните власти засега не откриваат која ќе биде алтернативата на улицата кај Рекорд. Дали постоечките булевари ќе станат еднонасочни улици.

Централното градско јадро да биде пешачка зона, Шилегов најави уште пред три години. Но, освен ова, како еден од поголемите проекти се најавуваше и тунел под скопското Кале, кој требаше да ги поврзува булеварот Климент Охридски кој поминува близу владината зграда со познатата пластичарска улица. Но, засега ова е далеку од почеток на реализација.

https://alsat.mk/mk/ulitsata-kaj-rekord-ke-bide-pretvorena-vo-peshachka-zona/
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #1030 Posted: 31-May-2021 at 22:14
Ова може да стане пешачка зона само кога ќе се направи тунел од раскрсницата кај Веро/Народна банка до Партизанска/Илинденска.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Online
Posts: 533
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #1031 Posted: 31-May-2021 at 23:56
Originally posted by skopskodete

Ова може да стане пешачка зона само кога ќе се направи тунел од раскрсницата кај Веро/Народна банка до Партизанска/Илинденска.

Не знаеш ти, тоа што ќе се затвори Рекорд ќе ги демотивира луѓето да возат автомобили и нема да има потреба ни од тунели, ни од булевари. Roll%20eyes
Back to Top
JovanOdGjorche View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 512
  Quote JovanOdGjorche Quote  Post ReplyReply #1032 Posted: 01-Jun-2021 at 12:03
Факт е дека треба да се затвори Рекорд за автомобили но тешко дека ќе ни се намалат возилата во градот. Единствено ако се направат добри велосипедски патеки поврзани од секаде, е тогаш може да им текне на луѓево дека не им треба кола за на кафе да одат пред зграда
And something, somewhere was lost in 1938...
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 992
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #1033 Posted: 01-Jun-2021 at 13:04
Не ви е као навреда што се нафаќате на евтини предизборни ветувања?
Братот ќе трча за втор мандат со садење грмушки и поставување колчиња...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1034 Posted: 02-Jun-2021 at 07:14
Шилегов: Подземниот тунел кај „Лимак“ ќе овозможи пешачка зона во Скопје

Во моментов се прави студија за движење на возилата во малиот и средниот ринг, која што ќе покаже кога најфрекфентната улица во Скопје ќе може да се претвори во пешачка зона, рече денеска градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов и најави дека Градот до средината на наредната година ќе започне инфраструктурно да ја поврзува подземната сообраќајница која ја гради Лимак Скопје и која е дел од мултифункционалниот проект „Diamond of Skopje“.

– Со овој проект, како и со отворањето на коридорот преку мостот на АСНОМ до „Мавровка“ за граѓаните на Лисиче и Аеродором, верува дека до крајот на 2023 во центарот на градот ќе има пешачка зона. Она што вие не го гледате во моментов, а тоа се одвива, е изработката на тунелот под Старата железничка станица, а ние како Град Скопје некаде на средината на следната година ќе започнеме да работиме на конектирањето на тој тунел со останатата инфраструктура. Тоа е тунел кој ја поврзува Иво Лола Рибар, односно Васил Гологанов со Кисела Вода, рече Шилегов.

Според него овие проекти ќе овозможат низ актуелниот Мал Ринг граѓаните да се движат без сообраќај.

– Правиме стратешки развој на инфраструктурата. Исто така поврзувањето на Аеродром со Кисела Вода преку пробивањето на новата улица Есенинова која ќе почнува од Кисела Вода кај „Рампа“ покрај пругата кон амбулантата “Пролет“ и ќе излегува на булеварот Трета македонска бригада во општина Аеродром, ќе го олесни движењето на возилата во градот. Затоа сметам дека не смееме да избрзуваме со новата рута, туку решението за пешачка зона во центарот на градот да биде резултат на стратешки развој за инфраструктура, рече Шилегов.

Најфреквентната улица „Рекорд“ ќе биде само делумно затворена за сообраќај и ќе биде дозволено движење само на возила од јавниот превоз.

– По примерот на современите европски метрополи, каде што трамвајот и автобускиот превоз поминуваат во градското јадро, и во Скопје басрапид транзитот ќе биде единствениот вид на превоз кој ќе сообраќа во центарот на градот. Тоа што треба да го знаеме е дека нема да има никакви избрзани сообраќајни решенија. Ослободувањето на „Рекорд“ од автомобили ќе оди паралелно со имплементацијата на басрапид транзитот, односно во тој момент кога ќе се изведе, и ќе се преструктуира таа улица од сообраќајница во пешачка зона, објасни Шилегов.

https://www.slobodenpecat.mk/shilegov-podzemniot-tunel-kaj-limak-ke-ovozmozhi-peshachka-zona-vo-skopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1035 Posted: 19-Jun-2021 at 10:50
Екипите на Град Скопје почнаа да го реконструираат познатото шеталиште пред Градски парк, од потегот кај скопската гостилница „Кај Жабарот“ па се до почетокот на влезот во градскиот парк, кај Министерството за земјоделие, веднаш спроти паркот на Франкофонијата.
Во должина од 140 метри и со ширина од 10 метри, шеталиштето помеѓу тројниот дрворед на скопските липи ќе добие целосно нова и реконструирана патека од лиен бетон, а ќе бидат поставени и нови клупи и канти за џебен отпад. Овој потег иако е еден од најфреквентните делови од кејот на Вардар, веќе подолго време беше руиниран и преставуваше критично место при шетање или движење со велосипед.









https://www.facebook.com/photo?fbid=353896436104755&set=pcb.353898582771207
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #1036 Posted: 19-Jun-2021 at 11:33
Ова секое проаѓање помислувам зашто е досега оставено нереконструирано. Едно од поискрешните делови од кејот, а е најфреквентното парче.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1037 Posted: 19-Jun-2021 at 12:30
ДЕМОЛИРАНОТО ШЕТАЛИШТЕ НА КЕЈОТ КАЈ „ЖАБАР” КОНЕЧНО ЌЕ ДОБИЕ НОВ ПЛОЧНИК

Град Скопје почна да го реновира искршениот плочник на кејот на Вардар кај кафеаната “Жабар”. Овој дел од кејот со години е целосно уништен и демолиран, плочникот е искршен, сите клупи се уништени, а чешмите за вода не работат.

Од Градот велат дека ќе се уреди потего во должина од 140 метри и со ширина од 10 метри, односно шеталиштето помеѓу тројниот дрворед на скопските липи ќе добие целосно нова и реконструирана патека од лиен бетон. Ќе бидат поставени и нови клупи и канти за џебен отпад.
Овој потег иако е еден од најфреквентните делови од кејот на Вардар, веќе подолго време беше руиниран и претставуваше критично место при шетање или движење со велосипед”, велат од Градот.

Град Скопје пред 15 дена почна и со реновирање на патеките во вториот дел од Градскиот парк.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/demoliranoto-shetalishte-na-kejot-kaj-zhabar-konechno-ke-dobie-nov-plochnik/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1038 Posted: 20-Jun-2021 at 15:30

Конечно. Овде барем 20 години наназад е крш.


Originally posted by user8642

Ова секое проаѓање помислувам зашто е досега оставено нереконструирано. Едно од поискрешните делови од кејот, а е најфреквентното парче.

И јас секое проаѓање исто помислував. И аргумент плус е што е покрај Влада па редно е да биде барем минимум пристојно.

Edited by Cloverstack - 20-Jun-2021 at 15:31
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #1039 Posted: 20-Jun-2021 at 16:02
И сега што ќе биде, тука еден вид плочки, кај ГТЦ друг, кај зградите од Скопје 2014 трет, кај Камени четврт?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1040 Posted: 20-Jun-2021 at 17:30

Зарем би било добро да бидат исти секаде?

Не навлегувам во конкретниот избор на плочки за одредени локации, ниту како тие целини се меѓусебно вклопени, тоа сигурно може многу подобро. Ама да биде ист тип секаде би било невидена монотонија, а и не се вклопува естетски секоја плочка во секакво опкружување.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 58>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.352 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.