build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 30>
Poll Question: Врска: бул. АВНОЈ - бул. Гоце Делчев?
Poll Choice Votes Poll Statistics
32 [96.97%]
0 [0.00%]
0 [0.00%]
1 [3.03%]
You can not vote in this poll

Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 22-May-2020 at 20:09
Тенкс за правилникот.

Комунизмот заврши, сега сме либерална демократија и мора да се почитува правото на лична сопственост. Не може да дојде градоначалникот, да каже дека од утре ќе праат булевар таму, да остави вреќа со 80.000 евра, џапне имотниот лист и утредента да прати багери да рушат (хиперболизирам, не велам дека ова е твојот предлог). Но, треба да се изнајде решние со газдите кои се алчат или политички саботираат проекти - најочигледен пример е Беласица.

И за дивоградбите и урбаната мафија имаш креативни идеи. Имајќи предвид дека е веќе прераспространета појава, требаше да се легализираат, но со плаќање комуналии и исполнување некои услови.

Edited by Staro Skopje - 22-May-2020 at 20:11
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2018
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 22-May-2020 at 20:47

Можда неможе градоначалникот да го направи тоа, ама параполитички структури наместо да се користат за деконструктивна дејност (лажење граѓани дека они кога ќе дојдат на власт ќе им дадат повеќе), може од другата партија "добронамерни бизнисмени" да го прават тоа. Кога веќе институционалниот пат не дава резултати, или па дава многу споро. Мора да се биде креативен. Јас стварно го поздравувам таквиот начин на решавање на тревникот кај Шпански Скали. Да не збориме дека една форма на вакво делување дава одлични резултати во Кавадарци, каде градоначлникот на сосема позитивен начин изнудува резултати за некои ситуации, дали тоа било лични донации за инфраструктурни проекти кога веќе буџетски преку општина неможе да ги реализира или па и за случаеви кои воопшто и не ги знаеме јавно, а знам како пизитивно се завршени. Што да праи, да плаче по телевизија за ингереции до кај му биле и да објаснуе на просто население за физибилити студии и ебрд грејс период?! Не, напротив конкретна акција на терен. Да не збориме и за многуте позитивни примери во руралните средини низ Македонија, претежно Албански каде има локална организација за оние улици од бекатон што ги гледаме насекаде, тоа сигурно не е општински проект, ама резултати дава. Експропријацијата е типичен пример кајшто многу лесно може да навлезе вакво делување, ако не во Скопје ќе се појави на друго место. Ако институциите не ги убрзаат постапките, едноставно немаме ние 100 животи за да чекаме некој "стар скопјанец" да обезбеди 7 стана за цело поколение до 3то колено, и све тоа на сметка на гулабарник у маџар маало, како оние што јавно прокламираа дека "нејќеле булевар, сакале станови за децата". Ова мора да се прекрати у корен! Во Ќерамидница колку што знам, им се нуди 800евра по станбен простор плус дворно земјиште за она што е приватно. Епа сега незнам што повеќе, јебига има Ѓорче, има Маџари има Бутел има Илинден каде е поефтин квадрат. Сосема разбирам дека некаде не е доволно една станбена единица да биде заемената за една и тоа треба да биде на разбирање на градските власт, ама само 1/3 спогодби е премал одзив.

Edited by user8642 - 22-May-2020 at 20:54
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 23-May-2020 at 01:34
Што точно прави Јанчев во Кавадарци?

Сепак подобро е да има правна сигурност и институционално да се решаваат работите. Не може „бизнисмени од Серава блиски до СДСМ“ да викаат дека ќе им дадат многу пари на луѓето за згради ако дозволат експропријација како одговор на „активисти од Маџари блиски до ВМРО“ кои дрндаат дека они поише пари ќе им дале ако дошле на власт (хипотетичко сценарио кое е возможно да е вистинито).

Отприлика еве го статусот: со зелено се парцели во сопственост на Република Северна Македонија и парцели во сопственост на Република Македонија кои совршено го следат ГУП-от или се очигледен јавен имот, со жолто парцели на Република Македонија за кои не сум сигурен дали се дефинитивно државни или се неприватизирани, со црвено приватни парцели. Фалат уште 3-4, воглавно улици. Има и некои каде што плацот е на РСМ, а куќите на физички лица, па можеби ќе се договорат брзо.

(отвори го url-то и избриши ја буквата h пред .png за целосна резолуција)
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2018
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 23-May-2020 at 01:50
Јанчев преку сопствените компании на своја сметка работеше на почетокот на мандатот некои инфрастурктурни проекти, патот за Конопиште и мостот нов уште пред манадатот. Ок ова е малку настрана од темата

Во однос намапава што е "неприватизирани парцели"? Зарем се дозволува сеуште да приватизира некој во среде експропријација повикувајќи се на некое стекнато право со куќа што лежи на булевар?? Државата ќе му дозволи да го откупи и веднаш потоа да го продава назад по поголема цена, кое е тоа пукање во нога од институциите??

Мислам дека мапава не е нешто ажурна, има парцели кои се државни а се бележани со црвено.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 23-May-2020 at 01:54
Неприватизираните парцели си имаат вистински газди, не може да им ги украде Град Скопје, ниту пак да им го ускрати правото на приватизација.

Мапата е ажурна онолку колку што е Катастарот, освен ако не сум утнал некоја парцела. Кажи кои не се точни.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2018
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 23-May-2020 at 02:06
За приватизацијата многу пати досега истекоа роковите и колку што знам не се дозволуваше ниту приватизација ниту денационализација особено за она што лежеше на траса на булевари туку во случаевите на денационализација на пример парично обештетуваа. Не ми е јасно од каде сега ова прави "сосптсвеници", кога никогаш немале тие парцели. Тоа што успеале своевремено да узурпираат кој до каде стигнал како на диви запад, не ги менува фактите дека и после децении земјиштето е сеуште државно. По кој основ трае приватизација на траса за булевар по ГУП, не ми е јасно, и ако се дозволувало минатите години приватизација на некое од дворовите. Тоа едноставно требало, и така и беше, да си висат ни вамо ни тамо во некоја нејасна лимбо зона случаевите додека дојде моментот за реализација на булеварите. Освен ако па некој има решение некакво старо за некоја парцела па да не е прокнижено низ катастар.

Стварно не сакам да мешам како сакам да биде и како е, ако имаш информации за такви комлицирани случаеви те молам сподели.

Еве на пример најголемата парцела одма ми одзема внимание, веднаш испод 1741 на мапата, тоа е цело државно според катастар. Одма првата кај тебе е жолта и следната црвена, а двете се сега државни, само на едната има објект, на друга нема.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2018
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 23-May-2020 at 03:27
Катастар вика инаку. Зелено државна, жолто приватна сопственост или мешовита државно-приватна. Објектите друг ден, на друга мапа.

Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 23-May-2020 at 19:24
Ако објектите не се откупени, цела парцела ја сметам за „црвена“ оти очигледно таму не е завршена постапката за експропријација.

Да не трошам пост во Скопски сообраќај, колку што гледам многу мал дел од трасата, ако не и ич, за Љубљанска е откупен, иако некаде се гледаат парцели формирани според ГУП-от.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2018
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 24-May-2020 at 00:40
Мапата со објектите, многу мал дел само се државни. Претпоставувам после изборите кога ќе може да се вршат исплати за експорпријација ќе се формализираат многу од договорените спогодби и со правосилни решенија ќе се внесат во катастар.

Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 24-May-2020 at 00:43
Шо стискаш за ова? Или сам боеше?
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2018
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 24-May-2020 at 01:01
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19665
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 25-May-2020 at 10:46












https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19665
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 25-May-2020 at 13:38
ОД УТРЕ СКОПЈАНИ ЌЕ ВОЗАТ ПО НОВИОТ БУЛЕВАР АСНОМ

Со бележењето на хоризонтана сообраќајна сигнализација на булевар АСНОМ во општина Аеродром, од утре граѓаните ќе возат по новиот проширен булевар. Град Скопје викендов ја заврши првата фаза од реконструкцијата на овој булевар на потегот од крстосницата со улица Васко Карангелевски до крстосницата со булевар Србија кај мостот Близнак.

Проширениот булевар добива по 3 коловозни ленти во двете насоки, пешачки и велосипедски патеки од двете страни на булеварот и средишно зеленило.

По завршувањето на оваа фаза, булеварот преку новиот мост, којшто е веќе во изградба, треба да се поврзе со населбата Ќерамидница во општина Гази Баба, а оттука и Аеродром ќе добие нова сообраќајна релација кон Центар кај поранешен Скопски саем.

Само пред неполн месец, по отварањето на новиот булевар Христијан Тодоровски Карпош во Бутел и булеварот Никола Карев (познат како Пластичарска), за кратко време ова е веќе трета нова сообраќајница за развој на Скопје. Важно е да се напомене дека во моментот се работи и на четврт булевар, односно на втората фаза од изградбата на новиот булевар Босна и Хецеговина.







https://www.facebook.com/p.shilegov
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19665
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 25-May-2020 at 13:59
ГОТОВА ПРВАТА ДЕЛНИЦА ОД БУЛЕВАРОТ АСНОМ ВО АЕРОДРОМ, ПРЕКУ НОВИОТ МОСТ КОЈ СЕ ГРАДИ ЌЕ ИЗЛЕГУВА КАЈ СКОПСКИ САЕМ

Град Скопје заврши со проширувањето на улицата АСНОМ во булевар, како дел од проектот за поврзување на општините Аеродром и Гази Баба со нов мост преку Вардар. Реконструиран е потегот од крстосницата со улица Васко Карангелевски до крстосницата со булевар Србија кај мостот Близнак. Булеварот има по 3 коловозни ленти во двете насоки, пешачки и велосипедски патеки од двете страни и средишно зеленило.

„По завршувањето на оваа фаза, булеварот преку новиот мост, којшто е веќе во изградба, треба да се поврзе со населбата Керамидница во Oпштина Гази Баба, а оттука и Аеродром ќе добие нова сообраќајна релација кон Центар кај поранешен Скопски саем“, велат од Град Скопје.

Во коритото на реката Вардар во моментов се работи на поставување на темелите за мостот кон Керамидница. Со градежна механизација се копаат ископи со поставување на темели за мостот кој ќе биде долг 150 метри и ќе има 6 коловозни ленти, по три во двата правци.

Изградбата на мостот чини 6 милиони евра, а вкупно вредноста на проектот е 16 милиони евра, бидејќи околу 8 милиони евра се потребни за експропријација на куќите кои се наоѓаат на трасата во населбата Керамидница.

По изградбата на овој мост и пробивањето на новиот коридор, од Ново Лисиче до Судската палата со автомобил ќе се стигнува за 5 минути, со автобус за 10 минути, со велосипед за 18 минути, а со пешачење за 35 минути. Од Градот врлат дека граѓаните на овие три општини можат да заштедат и до 20 минути од времето поминато во сообраќај доколку ја изберат оваа рута.

А. АНТЕВСКА

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/gotova-prvata-delnitsa-od-bulevarot-asnom-vo-aerodrom-preku-noviot-most-koj-se-gradi-ke-izleguva-kaj-skopski-saem/
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 25-May-2020 at 16:36
Каде се велосипедските патеки на булеварот? Или пак ќе има некоја импровизација? Цццц...
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 25-May-2020 at 19:28
„Останува да се довршат вело патеките и да се постават семафори на раскрсницата. Средишното и странично зеленило, мислам дека се подразбираат.“

Чисто од идеолошко-стремешки причини (кои би можеле да потпаднат и под популизам) - поставување на инфраструктурата по принципот пешак > велосипед > јавен превоз > автомобил, мислам дека најдобро би било булеварите официјално да се пуштаат во употреба кога и пешачките и велосипедските патеки ќе бидат сосема готови, а градоначалникот, соработниците, работниците итн. да го пропешачат или повозат велосипед наместо да возат кола. Новите улици (по кои и онака веќе се вози и пред да бидат пуштени во употреба) да се „сефтосаат“ пешки и на точак, а дури потоа со кола.

Градоначалникот вика при крај е делот во Ново Лисиче; многу се развлечка колекторот таму. Готово ли е на терен?

Бидејќи не може да се оправат излезите од паркинзите, треба да биде обележан некојси ред на чекање и да се тргнат средишно паркираните возила веднаш до влезовите/излезите.



facebook.com/petreshilegov
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 26-May-2020 at 13:11
7 ленти за возила, (дали) пола лента за сите пешаци, велосипеди, колички и др. кои ќе се затекнат во средина на булеварот.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 26-May-2020 at 16:03
Овде требаше да се изведат велосипедски ленти, значи да има посебен дел на коловозот за велосипедите, а не патеки, кои се и те како полоши, ако се сака да се развива велосипедскиот сообраќај во градот.

И го гледам ова и после некој паметен од удобноста на неговиот автомобил ќе ми мафта зашто јас возам по коловоз, а на многу булевари или не постои патеки, или е во исклучително лоша состојба, или има милион препреки (што и со луѓе), или последен пат била чиста кога се ставал асфалтот.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 26-May-2020 at 19:08
Пак подигнати се рабниците...
А и нормално дека ќе бидат, и веќе со години на секоја нова улица, кога тие што одлучуваат се возат во автомобили, а не со велосипеди, па да знаат дека е голем проблем на секоја нова раскрсница да има подигнат рабник на велосипедската патека (а од друга страна, толку е просто да бидат на исто ниво како и улицата/булеварот само да се физички раздалечени со некоја преграда, како во Холандија, на пример).
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 26-May-2020 at 20:35
Откако конечно си најдов паркинг во фирмата кај што работам (т.е. во самата канцеларија) и веќе една година се движам со роуд бајк низ Скопјево до работа и назад. Сум одел и зимоска кога беше мраз ладно, кога врнело, кога било изгор жешко. Генерално се движам по Партизанска и Илинденска, улици/булевари што демек имаат најдобри патеки.

Дискриминации и подреденост на велосипедистот во сообраќајот се видливи за ние што возиме точаци, за другите сме: „абе ова контејнеров ти смета“, „де билборд имало, голема работа“, „ќе скокнеш на тоа рабникот, за што ти е точакот, што го штедиш“, итн. Сигурно и во Град Скопје вака размислуваат.

Не е тема овде, ама еве ќе споделам оценка на овие две „најдобри патеки“:

1. Партизанска (насока кружен тек Порта Влае-Центар), си почнува со контејнери и автобуска на сред патека, па следува уште една автобуска за загревање. Следува мостот Обединети нации, на кој реално нема патека, имаш тумби-румби на простор од 1 метар на кој се движи секој. Потоа мостот имаш борба со коли кои си ја користат патеката, бидејќи на Стефчо му текна зграда да си направи на средина. Од Карпош 4 до Сити Мол, патеката беше добра, арно ама на Град Скопје им текна да стават знак за пешачки премин и нормално столбот го ставија на сред велосипедска патека. По автобуската кај Сити Мол, искрено мислам дека некој ќе ме собере некоја кола што врти во десно, бидејќи нормално патеката врти исто така малку надесно, а колите не те ни гледаат и ова е можеби најопасното нешто со велосипедските патеки. Делот до факултетот за туризам е можеби најбезбедниот дел од целата патека. Делот кај ГУЦ е добар. Делот после ГУЦ е хаос, бидејќи автобуската е една од најфреквентните, а нормално нема како да ја заобиколиш и буквално е на милост-немилост помеѓу тој што вози и тие што стојат и чекаат автобуси, па се бориш дали автобусот ќе отвори врата, дали ќе се симне некој, дали ќе претрча некој и слично. Воедно, асфалтот до Симпо е во очајна состојба и е целосно набабрен. Делот после Симпо беше одличен, се до моментот на поставувањето на контејнерите, па сега тоа е најнебезбедниот дел на патеката.

2. Илинденска (насока Центар-Карпош 4), реално јас најпрвин фаќам Орце Николов кај што си се движам по улица до Општина Центар, каде се приклучувам на патеката. Реално оваа патека (бидејќи е внатрешно поставена) е сосем добра и навистина немам поплаки, освен редовните пешаци и слично на сред патека, ама тоа со ѕвонче се решава Како што спомнав и во претходните, опасни се деловите кога патеката сече улица или се приклучува на улица, па така оваа патека со семафорот кај Машински, тоа до негде е решено и те гледаат колите, додека на улиците пред и после Сити Мол ми се имаат случувано моменти на раб на сообраќајка, бидејќи ниту тој те гледа, ниту мисли дека ќе дојде некој од десно, бидејќи сите возачи гледаат од лево кога се приклучуваат Илинденска (поради тоа патеките се лоши од лентите).

Да не зборувам за моменти како вртење во лево на раскрсници. Ако не велосипедисти не им овозможиш да свртат лево со еден потег, наместо чекање на два семафори за да ја преминат, тогаш не можеш да зборуваш за Велоград и точка. Две канти боја на патеките кои одвај и ги има не се Велоград.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.