Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост) |
Post Reply | Page <1 89101112 30> |
Author | |
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19689 |
Quote Reply #181 Posted: 18-Apr-2020 at 11:09 |
ФИНАЛНО АСФАЛТИРАЊЕ НА БУЛЕВАР АСНОМ
Градежните работи за проширување на булеварот АСНОМ во општина Аеродром се во завршна фаза. Екипите на Град Скопје деновиве вршат финално асфалтирање на проширениот булевар на потегот од крстосницата со булевар Србија до крстосницата со улицата Васко Карангелевски.Новиот булевар добива по 3 коловозни ленти во двете насоки, средишно зеленило, пешачки и велосипедски патеки. https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19689 |
Quote Reply #182 Posted: 19-Apr-2020 at 11:34 |
Сметам дека паралелно со одвивањето на проектов треба да се размислува за решавање на раскрсницата кај Мавровка бидејќи со изведбата на овој мост ќе се намалат гужвите на раскрсницата кај Нова железничка поточно ќе се растерети бул.К.Ј.Питу ама за сметка на тоа додатно ќе се оптовари бул.Гоце Делчев бидејќи најголем дел од жителите на Аеродром се движат во правец кон Центар и Карпош.Доколку не излезат со решение за 1-2 години кај Мавровка ќе настане вистински колапс.
Edited by stef4o - 19-Apr-2020 at 11:35 |
|
skopskodete
Senior Member Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
Quote Reply #183 Posted: 19-Apr-2020 at 12:17 |
Имаат мислам испланирано, нели, да направат раксрсница на две нивоа. |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19689 |
Quote Reply #184 Posted: 29-Apr-2020 at 15:23 |
Поставување на темелите на мостот на реката Вардар на бул. АСНОМ во Аеродром кон Ќерамидница
https://www.facebook.com/petreshilegov |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19689 |
Quote Reply #185 Posted: 03-May-2020 at 10:16 |
ВО ВАРДАР СЕ ПОСТАВУВААТ ТЕМЕЛИТЕ ЗА МОСТОТ ОД АЕРОДРОМ КОН КЕРАМИДНИЦА
Во коритото на реката Вардар во населбата Аеродром деновиве се работи на поставување на темелите за мостот кон Керамидница. Со градежна механизација се копаат ископи со поставување на темели за мостот кој ќе биде долг 150 метри и ќе има 6 коловозни ленти, по три во двата правци. „Првата фаза односно проширување на булеварот АСНОМ на потегот од крстосницата со булеварот Србија до крстосницата со улицата Васко Карангелевски е завршена. Градежните работи на мостот се одвиваат според предвидената динамика и тој ќе биде готов за година и половина. Паралелно со изградбата на мостот ќе се работи и на пробивање на булеварот во населбата Керамидница“, велат од Град Скопје. Изградбата на мостот со кој треба да се поврзат општините Аеродром и Гази Баба чини 6 милиони евра. Вкупно проектот ќе чини 16 милиони евра бидејќи околу 8 милиони евра се потребни за експропријација на куќите кои се наоѓаат на трасата во населбата Керамидница. По изградбата на овој мост и пробивањето на новиот коридор, од Ново Лисиче до Судската палата со автомобил ќе се стигнува за 5 минути, со автобус за 10 минути, со велосипед за 18 минути, а со пешачење за 35 минути. Со тоа, граѓаните на овие три општини можат да заштедат и до 20 минути од времето поминато во сообраќај доколку ја изберат оваа рута. Изградбата на овој мост во планската документација на Скопје постои уште од 1965 година. А. АНТЕВСКА https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/vo-vardar-se-postavuvaat-temelite-za-mostot-od-aerodrom-kon-keramidnitsa/ |
|
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 992 |
Quote Reply #186 Posted: 03-May-2020 at 13:58 |
Такви затки имаш мал милион,целиот град е една тајмирана затка...и нештата не се регулираат со проширување на булеварите на зелени површини и поголем проток на сообраќајот и форсирање употреба на коли на изразито фрекфентни булевари низ станбени населби. |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #187 Posted: 03-May-2020 at 17:07 |
Автомобилите се тука и се реалност и не може да ги игнорираш или поништиш.
Мавровка треба да се реши со денивелирање и притоа нема да се оштети било какво зеленило. Една работа е форсирање на автомобили, а друга е немање основна сообраќајна инфраструктура и неизградени главни коридори за движење... *Истиот тој зафат ќе допринесе и за непречен и многу побрз јавен транспорт кој е стимул за да се остави автомобилот дома. Edited by alexsend - 03-May-2020 at 20:10 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #188 Posted: 08-May-2020 at 18:00 |
Спас за сообраќајната врска на истокот и западот на Скопје
Извор со повеќе информации и нацрти: https://www.porta3.mk/spas-za-soobrakjajnata-vrska-na-istokot-i-zapadot-na-skopje/
Edited by Staro Skopje - 08-May-2020 at 18:01 |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19689 |
Quote Reply #189 Posted: 09-May-2020 at 10:11 |
https://www.porta3.mk/spas-za-soobrakjajnata-vrska-na-istokot-i-zapadot-na-skopje/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19689 |
Quote Reply #190 Posted: 10-May-2020 at 10:14 |
https://www.facebook.com/petreshilegov |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19689 |
Quote Reply #191 Posted: 11-May-2020 at 12:27 |
По една година нервози, заврши прекопот за колекторот – ќе се пушти во сообраќај и булеварот АСНОМ
Прекопот за поставување на цевките од колекторот на брегот на реката Вардар за Пречистителната станица во Трубарево, предизвика крстосницата на булевар АСНОМ со булевар „Србија“ да стане тесно грло и цела една година да страда цела населба, да им создава огромна нервоза на возачите и остава негативен впечаток дека аљкаво се работи. На терен градежните работи се завршени. Багерите стојат паркирани во тревникот, а прекопот е асфалтиран. Градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов бара уште малку трпение и најавува дека состојбата ќе се нормализира за десетина дена кога прооден ќе биде и целиот булевар АСНОМ кој сега е проширен со по 3 ленти во двата правца Прекопот на булеварот АСНОМ во Ново Лисиче за поставување на цевките од колекторот на брегот на реката Вардар за Пречистителната станица во Трубарево, е завршен. Тоа предизвика крстосницата на булевар АСНОМ со булевар „Србија“ да стане тесно грло и цела една година да страда цела населба, да им создава огромна нервоза на возачите и остава негативен впечаток дека аљкаво се работи. Барем семафорот од страната каде што се копа да беше исклучен. Осум месеци си работи и три страни чекаат на црвено (гужва, загадување) додека на четвртата, затворената, да помине зеленото светло. Зашто нема сообраќаен проект за таа крстосница од почеток, ако се знаело дека е сложен проект – реагираат граѓани. На терен градежните работи се завршени. Багерите стојат паркирани во тревникот, а прекопот е асфалтиран. Градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов бара уште малку трпение и најавува дека состојбата ќе се нормализира за десетина дена. Таму се гради колекторот за пречистителната станица. Многу сериозен и комплексен објект. За кратко ќе се доврши. Свесни сме, но борбата за чиста животна средина, бара трпение и откажувања од сите нас. Набргу (10-ина дена) ќе се нормализира состојбата – вели Шилегов. Тој најави дека затворениот дел од булеварот АСНОМ од страната на Ново Лисиче по кој половина година не можеше да се сообраќа, ќе биде пуштен заедно со целосно новоизградениот булевар од крстосницата со булевар „Србија“ кај хотел „Хилтон“ до крстосницата со улицата „Васко Карангелевски“ кај хотел „Русија“. Работите на проширување на овој булевар почнаа кон крајот на април минатата година. Се интервенираше на траса во должина од 845 метри, при што новиот булевар сега има по 3 коловозни ленти од двете страни, средишно булеварско зеленило, пешачки и велосипедски патеки од двете страни и патеки за лицата со оштетен вид по целата должина на пешачките патеки. Новиот булевар ќе биде осветлен со енергетски ефикасно ЛЕД-осветлување, а се поставени и нови сливници, кои се поврзани со постојната атмосферска канализација. Деновиве ќе следува и хоризонтално обележување на булеварот. Ова е првата фаза од изградбата на булеварот АСНОМ за што Град Скопје издвои над 50 милиони денари. Наредните две фази се изградба на мостот на реката Вардар и негово спојувањето со булеварот „Гоце Делчев“ кај поранешен ФАС „11 Октомври“. https://www.vecer.press/по-една-година-нервози-заврши-прекопо/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19689 |
Quote Reply #192 Posted: 14-May-2020 at 12:11 |
https://nezavisen.mk/shilegov-zabrzano-gi-povrzuva-sever-i-jug-na-skopje/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19689 |
Quote Reply #193 Posted: 15-May-2020 at 07:10 |
https://www.facebook.com/petreshilegov |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 19689 |
Quote Reply #194 Posted: 16-May-2020 at 16:52 |
Денес се завршува со изградба првата фаза на новиот булевар АСНОМ во општина Аеродром. Со велосипедски патеки и тротоари. Со централно и странично булеварско зеленило.
https://www.facebook.com/petreshilegov |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #195 Posted: 18-May-2020 at 19:36 |
Се експропреира по ГУП, полн профил, се гледа некаде поклопување на ново создадени катастарски парцели направени со расцепкување на старите со намера експропријација и тоа баш по ГУП, по линиите на опфат на проектираната траса на булеварот. Ама иде многу споро.
Предизборно граѓаните се лажени дека би добиле повеќе обештетување во иднина и стои работата, а исто така преизборно по нови политички "правила" не смее да се исплаќаат вакви спогодби за да нема злоуптореби со намера купување гласови и ...јпг се влече, до кога експропријација на склонопадни куќи ќе биде политичка тема у мк, тоа никој незнае |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #196 Posted: 19-May-2020 at 02:05 |
Одличен hack, драгоцен |
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #197 Posted: 21-May-2020 at 20:42 |
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #198 Posted: 22-May-2020 at 10:54 |
Еднаш му искоментирав на сликите ама не добив одговор. Нели дронот беше за ловење на загадувачи, не за сликање? Океј е во слободно време да го користат за вакви активности, ама нешто слабо со загадувачите во последно?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #199 Posted: 22-May-2020 at 19:07 |
Нека ангажираат административци како редари на дивите депонии. Со дронот се испофалија на почетокот, ама не им стави крај на депониите.
Го разгледав катастарот, плацовите воглавно се на Република Македонија, ваљда газдите не ги откупиле што додатно ја комплицира работата. Од куќите и остатокот од плацовите, помал дел се на Република Северна Македонија (која ретко ја има на катастар и што значи дека државата се стекнала со право на сопственост по промената на името во февруари лани), другите на физички лица. Споро оди експропријацијата, многу се ценкаат. Треба промена на низа закони, па ако јавниот орган (централно или локално ниво) и сопствениците на имот којшто треба да се откупи не се договорат во рок од шест месеци, тогаш со одлука на Советот на Општината за локално, или Собранието на Републиката за централно ниво, а по претходно добиени мислења од повеќе органи и разговори со сопствениците имотот да се откупи по највисоката проценета цена согласно платениот данок на имот во последните 5 години. За подобра заштита, може да се бара и републичкото Собрание, а на барање на заинтересираниот јавен орган, да прогласува проекти од големо значење за Републиката и одлучува по нив, и само за тие да важи наведеното решавање проблеми со експропријација. Така нема со години да се влечкаат автопати и булевари кои веќе се подготвени за изградба и нема да имаме перални сред нив, ниту пак државата ќе троши еден куп пари за нереално висока цена на експропријација. |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
user8642
Senior Member Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2019 |
Quote Reply #200 Posted: 22-May-2020 at 19:25 |
Многу го имаш политички опишано, а не е ова до толку политичко прашање, иако го прават такво партиите. Мене од секогаш ме, како да кажам, вознемирувало тоа што ова е така тешко прашање за Македонија и што тие постапки се водат вечно, а некаде за жал на многу примери во Скопје и неславно властите дигаат раце или се прилагодуваат на поединци кои треба во нормални услови да влезат во институционална немилост, у некоја база каде што кај да мрдне на проблеми ќе наиде, ќе биде малтретиран за лични документи, за прости работи маткан по институции, ќе биде општествено шиканиран, ќе бидат бојкотирани бизниси на такви адреси во нормално општество, пожарна да не интервенира на дивоградби, нелегални објекти и вакви објекти. На памет ми оди оној со куќата кај мостот кај транспортен центар. Кај ја злоупотреби позицијата, па уште заработува пари од билборд на куќата диектно со реклама врз мостот. Тоа бре не треба да може државна работа да најде, да неможе лична карта да извади, а не па уште пари да заработува од таквата злоупотребена позиција, ама тоа е, останатиот колективитет општествен наместо да биде свесен за ова, јавноста уште па обратно, сочуствува со ваквите случаеви. Да не зборувам за куќата на Водњанска, авто-сервисите на Првомајска, дуќаните на Пластичарска и ЦветанДимов, деловниот објект на ДамеГруев кај Бристол. Мора да има некоја форма на crowd-sourced бојкот и јавен блам на таквите бизниси, јавноста да биде свесна дека тој и тој поединец на некој начин го оштетува колективниот интерес и да сноси јавен срам за тоа. Треба јавен бојкот на целокупно стопанство у такви објекти.
Во прилог правилник за утврдување на цена на вакви имоти, можда е постара верзија, огласен на стариот портал на Град Скопје: http://starportal.skopje.gov.mk/uploads/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B8/Metodologija%20za%20procena%20na%20%20pazarnata%20vrednost%20na%20nedvizen%20imot.pdf Edited by user8642 - 22-May-2020 at 19:47 |
|
Post Reply | Page <1 89101112 30> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |