build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 30>
Poll Question: Врска: бул. АВНОЈ - бул. Гоце Делчев?
Poll Choice Votes Poll Statistics
32 [96.97%]
0 [0.00%]
0 [0.00%]
1 [3.03%]
You can not vote in this poll

Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 18-Apr-2020 at 11:09
ФИНАЛНО АСФАЛТИРАЊЕ НА БУЛЕВАР АСНОМ

Градежните работи за проширување на булеварот АСНОМ во општина Аеродром се во завршна фаза.

Екипите на Град Скопје деновиве вршат финално асфалтирање на проширениот булевар на потегот од крстосницата со булевар Србија до крстосницата со улицата Васко Карангелевски.Новиот булевар добива по 3 коловозни ленти во двете насоки, средишно зеленило, пешачки и велосипедски патеки.











https://www.facebook.com/CityofSkopje/

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 19-Apr-2020 at 11:34
Сметам дека паралелно со одвивањето на проектов треба да се размислува за решавање на раскрсницата кај Мавровка бидејќи со изведбата на овој мост ќе се намалат гужвите на раскрсницата кај Нова железничка поточно ќе се растерети бул.К.Ј.Питу ама за сметка на тоа додатно ќе се оптовари бул.Гоце Делчев бидејќи најголем дел од жителите на Аеродром се движат во правец кон Центар и Карпош.Доколку не излезат со решение за 1-2 години кај Мавровка ќе настане вистински колапс.



Edited by stef4o - 19-Apr-2020 at 11:35
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 19-Apr-2020 at 12:17
Originally posted by stef4o

Сметам дека паралелно со одвивањето на проектов треба да се размислува за решавање на раскрсницата кај Мавровка бидејќи со изведбата на овој мост ќе се намалат гужвите на раскрсницата кај Нова железничка поточно ќе се растерети бул.К.Ј.Питу ама за сметка на тоа додатно ќе се оптовари бул.Гоце Делчев бидејќи најголем дел од жителите на Аеродром се движат во правец кон Центар и Карпош.Доколку не излезат со решение за 1-2 години кај Мавровка ќе настане вистински колапс.


Имаат мислам испланирано, нели, да направат раксрсница на две нивоа.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 29-Apr-2020 at 15:23
Поставување на темелите на мостот на реката Вардар на бул. АСНОМ во Аеродром кон Ќерамидница





https://www.facebook.com/petreshilegov

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 03-May-2020 at 10:16
ВО ВАРДАР СЕ ПОСТАВУВААТ ТЕМЕЛИТЕ ЗА МОСТОТ ОД АЕРОДРОМ КОН КЕРАМИДНИЦА

Во коритото на реката Вардар во населбата Аеродром деновиве се работи на поставување на темелите за мостот кон Керамидница. Со градежна механизација се копаат ископи со поставување на темели за мостот кој ќе биде долг 150 метри и ќе има 6 коловозни ленти, по три во двата правци.

„Првата фаза односно проширување на булеварот АСНОМ на потегот од крстосницата со булеварот Србија до крстосницата со улицата Васко Карангелевски е завршена. Градежните работи на мостот се одвиваат според предвидената динамика и тој ќе биде готов за година и половина. Паралелно со изградбата на мостот ќе се работи и на пробивање на булеварот во населбата Керамидница“, велат од Град Скопје.

Изградбата на мостот со кој треба да се поврзат општините Аеродром и Гази Баба чини 6 милиони евра. Вкупно проектот ќе чини 16 милиони евра бидејќи околу 8 милиони евра се потребни за експропријација на куќите кои се наоѓаат на трасата во населбата Керамидница.

По изградбата на овој мост и пробивањето на новиот коридор, од Ново Лисиче до Судската палата со автомобил ќе се стигнува за 5 минути, со автобус за 10 минути, со велосипед за 18 минути, а со пешачење за 35 минути. Со тоа, граѓаните на овие три општини можат да заштедат и до 20 минути од времето поминато во сообраќај доколку ја изберат оваа рута.

Изградбата на овој мост во планската документација на Скопје постои уште од 1965 година.

А. АНТЕВСКА

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/vo-vardar-se-postavuvaat-temelite-za-mostot-od-aerodrom-kon-keramidnitsa/
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 992
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 03-May-2020 at 13:58
Originally posted by stef4o

Сметам дека паралелно со одвивањето на проектов треба да се размислува за решавање на раскрсницата кај Мавровка бидејќи со изведбата на овој мост ќе се намалат гужвите на раскрсницата кај Нова железничка поточно ќе се растерети бул.К.Ј.Питу ама за сметка на тоа додатно ќе се оптовари бул.Гоце Делчев бидејќи најголем дел од жителите на Аеродром се движат во правец кон Центар и Карпош.Доколку не излезат со решение за 1-2 години кај Мавровка ќе настане вистински колапс.



Такви затки имаш мал милион,целиот град е една тајмирана затка...и нештата не се регулираат со проширување на булеварите на зелени површини и поголем проток на сообраќајот и форсирање употреба на коли на изразито фрекфентни булевари низ станбени населби.

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 03-May-2020 at 17:07
Автомобилите се тука и се реалност и не може да ги игнорираш или поништиш.
Мавровка треба да се реши со денивелирање и притоа нема да се оштети било какво зеленило.
Една работа е форсирање на автомобили, а друга е немање основна сообраќајна инфраструктура и неизградени главни коридори за движење...

*Истиот тој зафат ќе допринесе и за непречен и многу побрз јавен транспорт кој е стимул за да се остави автомобилот дома.

Edited by alexsend - 03-May-2020 at 20:10
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 08-May-2020 at 18:00
Спас за сообраќајната врска на истокот и западот на Скопје

Извор со повеќе информации и нацрти: https://www.porta3.mk/spas-za-soobrakjajnata-vrska-na-istokot-i-zapadot-na-skopje/

Велат мостовите се обележје на секој град. Ако е така, крајно време беше Скопје, после повеќе години, да добие еден современ патнички мост.

Од страна на Град Скопје согласно проектната програма се изработи проект за булевар „АСНОМ“ од раскрсницата со булеварот „Словенија“ до булеварот „Гоце Делчев“ во три фази.

ГД Гранит АД Скопје почна со изведба на втората фаза од проектот и тоа од раскрсницата со улицата „Васко Карангелевски“ до раскрсницата со улица „Индустриска“ бр. 1.

Генерално втората фаза го опфаќа потегот од км 0+834,69 до км 1+233,94 и тој дел е непробиен дел од трасата, а на потег од км 1+103 до км 1+200 предвидено е да се изврши ново премостување на регулираното корито на реката Вардар.

Мостот е димензиониран како двоколовозен патен мост. Попречниот пресек на булеварот АСНОМ на потегот кај мостот има вкупна широчина од 31 метар која е поделена на два коловоза со меѓусебно растојание од 40 сантиметри. Вкупната широчина на едната гранка е 15,3 метри, од кои три се сообраќајни ленти со по три метри широчина, 5,2 метри пешачка и велосипедска патека, 30 сантиметри парапетна греда за пешачки ограден систем (поставен на двата краја на поодделните гранки) и 80 сантиметри парапетна греда за комбинираниот ограден систем (поставен во внатрешните страни од двете гранки).

(...)





Edited by Staro Skopje - 08-May-2020 at 18:01
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 09-May-2020 at 10:11






https://www.porta3.mk/spas-za-soobrakjajnata-vrska-na-istokot-i-zapadot-na-skopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 10-May-2020 at 10:14












https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 11-May-2020 at 12:27
По една година нервози, заврши прекопот за колекторот – ќе се пушти во сообраќај и булеварот АСНОМ















Прекопот за поставување на цевките од колекторот на брегот на реката Вардар за Пречистителната станица во Трубарево, предизвика крстосницата на булевар АСНОМ со булевар „Србија“ да стане тесно грло и цела една година да страда цела населба, да им создава огромна нервоза на возачите и остава негативен впечаток дека аљкаво се работи. На терен градежните работи се завршени. Багерите стојат паркирани во тревникот, а прекопот е асфалтиран. Градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов бара уште малку трпение и најавува дека состојбата ќе се нормализира за десетина дена кога прооден ќе биде и целиот булевар АСНОМ кој сега е проширен со по 3 ленти во двата правца
Прекопот на булеварот АСНОМ во Ново Лисиче за поставување на цевките од колекторот на брегот на реката Вардар за Пречистителната станица во Трубарево, е завршен. Тоа предизвика крстосницата на булевар АСНОМ со булевар „Србија“ да стане тесно грло и цела една година да страда цела населба, да им создава огромна нервоза на возачите и остава негативен впечаток дека аљкаво се работи.
Барем семафорот од страната каде што се копа да беше исклучен. Осум месеци си работи и три страни чекаат на црвено (гужва, загадување) додека на четвртата, затворената, да помине зеленото светло. Зашто нема сообраќаен проект за таа крстосница од почеток, ако се знаело дека е сложен проект – реагираат граѓани.

На терен градежните работи се завршени. Багерите стојат паркирани во тревникот, а прекопот е асфалтиран. Градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов бара уште малку трпение и најавува дека состојбата ќе се нормализира за десетина дена.

Таму се гради колекторот за пречистителната станица. Многу сериозен и комплексен објект. За кратко ќе се доврши. Свесни сме, но борбата за чиста животна средина, бара трпение и откажувања од сите нас. Набргу (10-ина дена) ќе се нормализира состојбата – вели Шилегов.

Тој најави дека затворениот дел од булеварот АСНОМ од страната на Ново Лисиче по кој половина година не можеше да се сообраќа, ќе биде пуштен заедно со целосно новоизградениот булевар од крстосницата со булевар „Србија“ кај хотел „Хилтон“ до крстосницата со улицата „Васко Карангелевски“ кај хотел „Русија“.

Работите на проширување на овој булевар почнаа кон крајот на април минатата година. Се интервенираше на траса во должина од 845 метри, при што новиот булевар сега има по 3 коловозни ленти од двете страни, средишно булеварско зеленило, пешачки и велосипедски патеки од двете страни и патеки за лицата со оштетен вид по целата должина на пешачките патеки.

Новиот булевар ќе биде осветлен со енергетски ефикасно ЛЕД-осветлување, а се поставени и нови сливници, кои се поврзани со постојната атмосферска канализација. Деновиве ќе следува и хоризонтално обележување на булеварот.

Ова е првата фаза од изградбата на булеварот АСНОМ за што Град Скопје издвои над 50 милиони денари. Наредните две фази се изградба на мостот на реката Вардар и негово спојувањето со булеварот „Гоце Делчев“ кај поранешен ФАС „11 Октомври“.

https://www.vecer.press/по-една-година-нервози-заврши-прекопо/

Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 14-May-2020 at 12:11


https://nezavisen.mk/shilegov-zabrzano-gi-povrzuva-sever-i-jug-na-skopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 15-May-2020 at 07:10








https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19689
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 16-May-2020 at 16:52
Денес се завршува со изградба првата фаза на новиот булевар АСНОМ во општина Аеродром. Со велосипедски патеки и тротоари. Со централно и странично булеварско зеленило.















https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 18-May-2020 at 19:36
Се експропреира по ГУП, полн профил, се гледа некаде поклопување на ново создадени катастарски парцели направени со расцепкување на старите со намера експропријација и тоа баш по ГУП, по линиите на опфат на проектираната траса на булеварот. Ама иде многу споро.

Предизборно граѓаните се лажени дека би добиле повеќе обештетување во иднина и стои работата, а исто така преизборно по нови политички "правила" не смее да се исплаќаат вакви спогодби за да нема злоуптореби со намера купување гласови и

...јпг се влече, до кога експропријација на склонопадни куќи ќе биде политичка тема у мк, тоа никој незнае


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 19-May-2020 at 02:05
Originally posted by user8642

се гледа некаде поклопување на ново создадени катастарски парцели направени со расцепкување на старите со намера експропријација и тоа баш по ГУП, по линиите на опфат на проектираната траса на булеварот


Одличен hack, драгоцен      
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 21-May-2020 at 20:42












https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 22-May-2020 at 10:54
Еднаш му искоментирав на сликите ама не добив одговор. Нели дронот беше за ловење на загадувачи, не за сликање? Океј е во слободно време да го користат за вакви активности, ама нешто слабо со загадувачите во последно?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 22-May-2020 at 19:07
Нека ангажираат административци како редари на дивите депонии. Со дронот се испофалија на почетокот, ама не им стави крај на депониите.

Го разгледав катастарот, плацовите воглавно се на Република Македонија, ваљда газдите не ги откупиле што додатно ја комплицира работата. Од куќите и остатокот од плацовите, помал дел се на Република Северна Македонија (која ретко ја има на катастар и што значи дека државата се стекнала со право на сопственост по промената на името во февруари лани), другите на физички лица.

Споро оди експропријацијата, многу се ценкаат. Треба промена на низа закони, па ако јавниот орган (централно или локално ниво) и сопствениците на имот којшто треба да се откупи не се договорат во рок од шест месеци, тогаш со одлука на Советот на Општината за локално, или Собранието на Републиката за централно ниво, а по претходно добиени мислења од повеќе органи и разговори со сопствениците имотот да се откупи по највисоката проценета цена согласно платениот данок на имот во последните 5 години. За подобра заштита, може да се бара и републичкото Собрание, а на барање на заинтересираниот јавен орган, да прогласува проекти од големо значење за Републиката и одлучува по нив, и само за тие да важи наведеното решавање проблеми со експропријација. Така нема со години да се влечкаат автопати и булевари кои веќе се подготвени за изградба и нема да имаме перални сред нив, ниту пак државата ќе троши еден куп пари за нереално висока цена на експропријација.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2019
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 22-May-2020 at 19:25
Многу го имаш политички опишано, а не е ова до толку политичко прашање, иако го прават такво партиите. Мене од секогаш ме, како да кажам, вознемирувало тоа што ова е така тешко прашање за Македонија и што тие постапки се водат вечно, а некаде за жал на многу примери во Скопје и неславно властите дигаат раце или се прилагодуваат на поединци кои треба во нормални услови да влезат во институционална немилост, у некоја база каде што кај да мрдне на проблеми ќе наиде, ќе биде малтретиран за лични документи, за прости работи маткан по институции, ќе биде општествено шиканиран, ќе бидат бојкотирани бизниси на такви адреси во нормално општество, пожарна да не интервенира на дивоградби, нелегални објекти и вакви објекти. На памет ми оди оној со куќата кај мостот кај транспортен центар. Кај ја злоупотреби позицијата, па уште заработува пари од билборд на куќата диектно со реклама врз мостот. Тоа бре не треба да може државна работа да најде, да неможе лична карта да извади, а не па уште пари да заработува од таквата злоупотребена позиција, ама тоа е, останатиот колективитет општествен наместо да биде свесен за ова, јавноста уште па обратно, сочуствува со ваквите случаеви. Да не зборувам за куќата на Водњанска, авто-сервисите на Првомајска, дуќаните на Пластичарска и ЦветанДимов, деловниот објект на ДамеГруев кај Бристол. Мора да има некоја форма на crowd-sourced бојкот и јавен блам на таквите бизниси, јавноста да биде свесна дека тој и тој поединец на некој начин го оштетува колективниот интерес и да сноси јавен срам за тоа. Треба јавен бојкот на целокупно стопанство у такви објекти.


Во прилог правилник за утврдување на цена на вакви имоти, можда е постара верзија, огласен на стариот портал на Град Скопје:
http://starportal.skopje.gov.mk/uploads/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B8/Metodologija%20za%20procena%20na%20%20pazarnata%20vrednost%20na%20nedvizen%20imot.pdf

Edited by user8642 - 22-May-2020 at 19:47
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.