build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930>
Poll Question: Врска: бул. АВНОЈ - бул. Гоце Делчев?
Poll Choice Votes Poll Statistics
32 [96.97%]
0 [0.00%]
0 [0.00%]
1 [3.03%]
You can not vote in this poll

Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 20-Nov-2022 at 12:14
Мостот АПСОЛУТНО МОЖЕ да се пушти во употреба и со сегашната улична инфраструктура. Претходно позанад имам скицирано уште еден можен сообраќаен режим, еве уште еден. Работата е како ДА НЕ СЕ ПУШТИ, тоа е главната намера на глупачата во Град Скопје. Исто како и Есенинова, го чува за пред избори, или едноставно не сака да се осетат придобивките од проектите на Шилегов.

Back to Top
Leo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02-Mar-2022
Online Status: Offline
Posts: 89
  Quote Leo Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 22-Nov-2022 at 00:34
Научна фантастика е ова,за нас.
Треба да сменат правци на движење,законска регулатива,преасвалтирање,нова хоризонтална и вертикална сигнализација...
Back to Top
Graditelot View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 17-May-2016
Online Status: Offline
Posts: 77
  Quote Graditelot Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 22-Nov-2022 at 04:16
Претесни и ископани се тие мали улички, нема шанси да функционира тоа. Мада има и многу вистина во постот.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 29-Dec-2022 at 18:23
Најдено решение – мостот „Михајло Апостолски“ ќе стане функционален



На булеварот „Александар Македонски“ ќе се прави кружен тек. Овој булевар е еден од најоптоварените, бидејќи е источната влезна порта во Скопје и поради тоа често пати има застои во сообраќајот. Во отсуство на одговор од Град Скопје, кој е надлежен за проектот, градоначалникот на Гази Баба, Бобан Стефковски, за весникот ВЕЧЕР го појасни планот за ставање во функција на мостот „Михајло Апостолски“ со кој Аеродром ќе се поврзе со Автокоманда.   

Според ГУП на Град Скопје, на вкрстувањето треба да има кружен тек на ниво, а над него надвозник. Друг кружен тек според ДУП е предвиден и кај седиштето на Бригадата за противпожарна заштита на Град Скопје. Додека во населбата Ќерамидница, каде што треба да се пробие новиот булевар како продолжение на булевар АСНОМ во Аеродром, ќе има раскрсница



На булеварот „Александар Македонски“ ќе се прави кружен тек. Овој булевар е еден од најоптоварените, бидејќи е источната влезна порта во Скопје и поради тоа често пати има застои во сообраќајот.

До неодамна во опција беше да се направи голема современа крстосница со високи портали на кои ќе бидат поставени семафори. Но, најверојатно надлежните се откажале од таа идеја, па сега во опција е кружниот тек кој ќе овозможи непречено одвивање на сообраќајот.

Од Град Скопје весникот ВЕЧЕР веќе неколку дена чека одговори за повеќе детали околу изведбата на овој кружен тек, но оттаму молк.

Градоначалникот на Општина Гази Баба, Бобан Стефковски, потврди дека станува збор за таков проект за кој надлежен е Град Скопје. Тој информираше дека се правеа геомеханички испитувања околу раскрсницата на булеварот „Александар Македонски“ со улицата „16. Македонска бригада“, која оди кон населбата Железара каде што ќе се прави кружниот тек.

– Улицата „16 Македонска бригада“ е собирна улица која се вкрстува со булевар „Александар Македонски“. Според ГУП на Град Скопје, на вкрстувањето треба да има кружен тек на ниво, а над него надвозник – објасни Стефковски.

Исто така, како што кажа Стефковски, друг кружен тек, според ДУП, е предвиден и кај седиштето на Бригадата за противпожарна заштита на Град Скопје. Додека во населбата Ќерамидница, каде што треба да се пробие новиот булевар како продолжение на булевар АСНОМ, во Аеродром, ќе има раскрсница. На овој начин новоизградениот мост „Михајло Апостолски“, кој во моментов е затворен за сообраќај, ќе стане функционален и населбата Аеродром ќе се поврзе со Автокоманда.

За да се случи тоа, во Ќерамидница ќе треба да се урнат само десетина објекти. Од Град Скопје не се изјаснуваат дали се направени договори за експропријација со сопствениците на објектите и дворовите каде што ќе минува трасата на булеварот, но според информации од жители на Ќерамидница, наводно градоначалничката на Град Скопје, Данела Арсовска, им понудила многу повисоки износи од оние што претходно им ги нудеше екс-градоначалникот, Петре Шилегов.

https://www.vecer.press/најдено-решение-мостот-михајло-апо/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 04-Jan-2023 at 16:18
Ќе се реконструира булеварот „АСНОМ“ од крстосницата со бул. „Србија“ до ФФМ

Град Скопје ќе го реконструира булеварот „АСНОМ“ и тоа на потегот од крстосницата со булеварот „Србија“ до пристапната улица за влез во „Куќата на фудбалот“- ФФМ.



За таа цел Град Скопје склучи договор со фирмата „Бауер БГ“ ДОО од Скопје, вреден 21.851.465 денари која треба работите да ги заврши во рок од 3 месеци.

Оваа фирма треба да изработи сообраќаен проект за времен режим на сообраќај со прибавување на сите согласности од институциите, да ја постави потребната хоризонтрална и вертикална сигнализација за времен режим на сообраќај, да ја обележи и осигури трасата, да ги исчисти постоечките сливници и шахти од земја и шут, да ги урне оштетните бетонски рабоници, да го отстерани дел од тампонскиот слој, да го уреди постоечкиот коловоз со стругање, како и постоечките тротоари исто така со стругање, да постави нов тампон и асфалт, како и да ги нивелира шахтите и сливниците.

https://www.vecer.press/ќе-се-реконструира-булеварот-асном/
Carpe diem
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 04-Jan-2023 at 17:31
Какви копуци, ајде ќе мењаме асфлат кајшто ќе стигнеме само да се врти пара и да се преплати асфалтот. Само незнам дали жмро го срка тоа што си го надроби во Ќерамидница, или Скопјани го сркаат тоа што си го надробија со тоа што не го избраа Шилегов да ги заврши проектите. Или па можеби и двете.
Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 565
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 04-Jan-2023 at 21:04
Пооолека малку, може прво да го завршат булеварот кај Фон, која мизерија е тоа...
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 04-Jan-2023 at 22:46
Нели требаше да се прошири овој дел од булеварот за да има број на сообраќајни ленти еднаков со новоизградениот дел и дополнително да се направат пешачки и велосипедски патеки?
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 05-Jan-2023 at 01:36
Тој дел (за кој што претходно имав напишано и пратено слики ако погледнете на претходните страни) е навистина во ужасна состојба и редно беше веќе да се среди, да се реновира и да се прошири.

Очигледно за време на претходната локална власт не е изведено реновирањето во целост, до кај послена 5ка па така да секако дека сега некој ќе си го лапне тендерот за оваа делница. Нека не ве чуди зошто се делат одредени патишта на повеќе делници, тоа е сосема нормална пракса овде на балканот.

Него, што мислите со "преплатен асфалт"?  Премногу е висока цената? Како овде некој би можел злонамерно да профитира од тоа?

И нели планираат да го прошират булеварот овде? Ако го прошируваат нека го изградат прво новиот дел, па нека го пренасочат сообраќајот на новиот дел (како што направија со бул. 3-та Македонска Бригада) и после нека го реновираат од темел веќепостоечкиот дел.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 06-Jan-2023 at 12:37
650m фалат.
За толку малку може да го прошират...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 873
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 06-Jan-2023 at 18:15
Не сум фан на твитерџискиот жаргон на user8642, ама кога гледам што (не) се случува во Скопје поради злобните и простачки мотиви на принцезата, нејзината бивша свита и дебилната централна власт - и мене ми иди да расфрлам со секаков вокабулар. Ова дно досега го немавме допрено. Сите повици за линч се оправдани

Среќна нова
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 455
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 06-Jan-2023 at 22:18
Абе јасно дека може да се коменитира за градоначалничката и утки, ама вреѓање жморони и комуњара на твитер нека си тераат, мене тука сите исти ми сте (верувам културни форумаши). Не знам за кого тука би упатил такви недолични напади и навреди. Такви шлајмови од луѓе по твитер има со тапија тука не сакам да верувам дека има така шо најдобро да се коментираат власти проекти и слично а не гласачи на вмро, сдсм, левица, дуи или некој друг политички субјект. Ептен гаден би бил форумов партиски ботови ако се пуштат да лаат тука а тука неколку такви коментари има погоре...

Edited by MKDSTRUGA - 06-Jan-2023 at 22:20
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 07-Jan-2023 at 12:03
Kolku i da se pravime fini i apoliticni sepak ovie temi se tesno povrzani so politikata. Toa sto treba ovde da se izbegniva e dnevnoto politikanstvo, prepukuvanje, obvinuvanje i otvorena pristrasnost kon odreden politicki subjekt. Klucnite proekti za razvojot na eden grad gi nosat strucni tela i institucii a politicarite gi sproveduvaat na delo i toa tekovno, bez politinakstvo, profiterstvo i revizii. Za zal vo Makedonija toa se pravi obratno so golema doza na politicno profiterstvo i primitivizam.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 455
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 07-Jan-2023 at 18:27
Како што реков коментирање за политичари и функционери од кои зависаат повеќето проекти на форумов е ок, ама вреѓање на гласачи од идеолошки фанатизам и партиско едноумие не чини. Ок си е да е некој партиски определен се додека партијата во умот не му налага да вреѓа и напаѓа луѓе со други политички ставови. А за политичариве горе доле сите си заслужуваат по некој солен коментар.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 07-Jan-2023 at 19:39
User, последна опомена пред да добиеш бан!

А и другите може да се воздржите од примитивно политичко коментирање.
За сè има вторпат
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 08-Jan-2023 at 14:04
Ајде важи, ќе балансираме по принцип "минута за Хитлер, минута за Евреите".

Место оркестрирано да се понижи политиката што го уништува градот, оставате простор на жмровски копуци да хараат и да ни објаснуваат како е одлично тоа што во Скопје шајка не се заковала од кога е данела. А тоа се приметува и на формуов, освен темите за стамбени згради (читај урбана мафија и поткровја), и нема што друго да се пиште. Место админите да застанете зад мене, вие оставате простор на ботовиве. Ама ако...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 21-Jan-2023 at 16:11
Мостот во Аеродром добар за ловење риби но уште подобар за нов паркинг



Мостот на булеварот „АСНОМ“ во скопски Аеродром никако да се заврши. Познато е дека неговото завршување го кочат незавршените предмети околу обештетувањето на граѓаните чиишто имоти треба да се експроприраат за потребите на трасата на булеварот низ населбата Ќерамидница. Во март минатата година скопската градоначалничка Данела Арсовска изјави дека од 2018 година кога е започнат проектот имало 139 парцели и 136 објекти што треба да се решат или вкупно 275 постапки за експропријација.

-За три години претходните градски власти успеале да решат 31 предмет, а за 8 влегле во постапка на спор. Ние само за четири месеци решивме 82 предмети, изјави тогаш Арсовска.

До каде е сега обештетувањето на граѓаните не е познато. Познато е и тоа дека решавањето на предметите одвај продолжи бидејќи Арсовска првично немаше намера да го заврши мостот. Во сеќавањето остана нејзината изјава на почетокот на мандатот дека мостот ќе им служи само на рибарите.

-Нема да се заврши, ќе биде мост за ловење риба. Ќе биде нешто што нема никаков ефект и бенефит за граѓаните. Постапката за да се заврши тој мост ќе трае десетина години. Ние ќе почнеме да ги решаваме, но кога ќе ги решиме е прашање на време и не знаеме кога ќе се заврши, изјави Арсовска кон крајот на 2021 година.

Состојбата и денеска е статус-кво. Но, разликата е во тоа што граѓаните последнице месеци му најдоа новата намена на мостот: тој со својот пристапен дел се повеќе служи како паркиралиште. Посетителите на спортскиот центар „Јане Сандански“ но и граѓаните од околните згради се повеќе тука ги оставаат своите возила со оглед дека насекаде околу е потребно да се плаќа паркинг. За среќа, простапот до средишниот дел на мостот е затворен. Очигледно, некоја полза од мостот се најде.

https://skopskoeho.mk/mostot-vo-aerodrom-dobar-za-lovenje-ribi-no-ushte-podobar-za-nov-parking/
Carpe diem
Back to Top
пеперутка16 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 02-Feb-2023
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote пеперутка16 Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 02-Feb-2023 at 18:20
сето тоа е перење пари!
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 13-Feb-2023 at 17:56
Пешачките препреки на новиот мост меѓу Аеродром и Гази Баба

Она за кое денес пишуваме е неразбирливото проектантско игнорирање на пешачкото движење. Мостот за да ја постигне потребната височина над вардаровите насипи на високото корито започнува со издигнување на котата уште кај спортската сала „Јане Сандански“.

Потребата од безбедност наложува од двете страни да ве прати заштитната ограда. Но имаме еден неразбирлив пропуст, кој во XXI век во кој се стремиме да го стимулираме пешачењето, велосипедизмот и алтернативните форми на движење е присутен кај новиот мост. На ниту едно место оваа ограда не е прекината со вертикални комуникации (скали, рампа) како би имале можност да го смените правецот на движење.

Има две проблематични правци. Првиот е грубиот прекин на горната пешачка патека на кејот, практично игнорирајќи ја. Истата многу лесно преку рампи или скали може да ја совлада висинската разлика од 2 метри, па преку пешачки премин да остане возможна врската. Но, за овој правец алтернатива е долната зона на коритото каде е рекреативната патека, со тоа што треба да се предвидат соодветни комуникации.

Вториот правец кој е целосно непромислен е доаѓањето од правец на Општина Гази Баба, кон Аеродром и можноста да продолжите да се движите по кејот на Вардар, воглавно истите врзни точки на претходно споменатиот правец.

За да можете да ја заобиколите пречката и да дојдете до точката на поврзување, доколку движите кон запад, ќе треба да минете 265 метри во еден правец, или половина километар. Доколку движите кон исток тогаш треба да минете 190 метри во правец.







https://marh.mk/peshackite-prepreki-na-noviot-most-megju-aerodrom-i-gazi-baba/
Carpe diem
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2016
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 13-Feb-2023 at 18:35
Малку е безвезе критиката, односно е ок само во еден дел, а тоа е дека не е решена комуникацијата помеѓу горната патека и долната патека. Зашто нивелацијата на мостот нема врска? Дури и да е горнава патека на ниво со мостот, сепак тука не е предвиден пешачки премин преку булеварот, туку пешачкиот сообраќај треба да се одвива со скали кон долната патека, под мостот, па со скали кон горната патека. И тоа не само скали туку и рампи за колички/велосипеди. Поврзувањето на пешачкава патека со тротоарите на мостот имаат смисла само заради пешачки сообраќај преку од кеј директно преку мост, ама тоа и не е некој главен правец, доволно се макар и обични скали/рампа да се изведат.

Слична ваква ситуација веќе има на мостот Обединети Нации каде што патеките излегувата на мостот, ама нема пешачки и пак исто. И тамо би требало да се решава на сличен начин.



Edited by user8642 - 13-Feb-2023 at 18:37
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.175 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.