build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар АСНОМ / АВНОЈ

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345>
Poll Question: Врска: бул. АВНОЈ - бул. Гоце Делчев?
Poll Choice Votes Poll Statistics
18 [94.74%]
0 [0.00%]
0 [0.00%]
1 [5.26%]
You can not vote in this poll

Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1498
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 25-Mar-2018 at 16:04
Одличен проект. Не знам зошто во изборната програма беше претставен само пешачки мост на ова место, но добро е што се одлучиле и за моторизиран мост. Изграбата на оваа врска значително ќе го растовари сообраќајниот метеж на мостот Близнаци и кај нова железничка, ќе придонесе за развој и урбанизација на Ќерамидница, и ќе го направи поврзувањето на Аеродром со западниот и северниот дел од градот побрзо.

Ја разбирам загриженоста на еколошките здруженија, но сепак мислам дека е неоснована. Мостов не само што ќе го забрза движењето низ градот, со што би се намалило и загадувањето, туку ќе придонесе и за пуштање на нови автобуски линии, а ќе поттикне и пешачење и велосипедирање на потегот од Ново Лисиче до УКИМ.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 180
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 25-Mar-2018 at 16:25
Овој мост требаше многу оддамна да биде изграден.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1784
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 25-Mar-2018 at 16:52
Originally posted by Dexter26







Previous  Леле каква штета, шилето во шишето имал прес конференција, а ние не сме биле таму да му поставуваме прашања.  Те молам извини бидејќи не сум новинар и не знаев за прес конфереренцијата, на која шилето во шишето и без да му бидат поставени прашања ќе може да одговори како планира да ја урбанизира Керамидница и со кои пари, бидејќи последен пат кога слушнав, плавите жолтици откажаа изградба на карго аеродром во Штип уште пред воопшто да бидат завршени испитувањата на ветровите и воздушните струи за да се испита изводливоста и исплатливоста на таков аеродром во тој регион, но затоа со нетрпение чекаа да најават дека парите за изградбата на карго аеродромот - вклучувајќи и пари од пенали кои концесионерот на аеродромите ќе треба да ги плаќа поради одлуката на државата, а не поради своја грешка - ќе бидат потрошени за изградба на канализации.  Од една страна немаат пари за канализации, а од друга страна имаат пари за експропријација на куќи и приватни имоти за да може да се гради нов мост ?  Како и од каде одеднаш изникнаа парите, и тоа баш кај плавите жолтици кои ветуваа транспарентност и домаќинско трошење ?  Идејата за овој мост е одлична и во целост ја поддржувам, без разлика кои криминалци се на власт и без разлика каде ќе завршат парите од реализацијата на оваа најавена инвестиција - доколку воопшто се реализира, се разбира - но сепак, од каде парите ?  И уште еднаш, извини бидејќи не сум новинар и не знаев за прес конференцијата на шилето во шишето.  Истовремено извини бидејќи не знаев дека ти и оној навигаторот со пвеводбенички компас кој тролаше по форумов помеѓу 2014 и 2017 година, сте биле од ист материјал направени, само различно поларизирани, навигаторот со пвеводбенички компас своите неистомисленици ги етикетираше како соросоиди, додека ти твоите неистомисленици ги етикетираш како курири.  Кучињата си лаат, караванот на организираниот криминал си врви, само друг криминалец седи во возачкото место на првото возило кое го води караванот.










Јас не знам кој те повика тебе да даваш одговори!? Што не е во ред со тебе? Минативе години ок се однесуваше... Да не си го продал профилот?
За "новинари" се однесуваше тоа што го пишав во минатиот пост, за куририте. Зошто тие кои треба да поставуваат прашања на функционери не поставуваат!?

Edited by alexsend - 25-Mar-2018 at 16:52
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 25-Mar-2018 at 17:43
Previous
 
Па спомна дека никој на прес конференцијата на шилето во шишето не поставил ниту едно од 3-те клучни прашања погоре, па индиректно се сметав себеси за повикан да ти реплицирам.
 
Инаку не - никогаш не сум продал никакви профили ниту на форуми, ниту на социјални мрежи, не се занимавам со таквиот бизнис.
 
Нема потреба од поставување на прашање за финансирањето на јавна набавка или за јавна инвестиција, бидејќи тоа е обврска на секоја администрација, ако пвеводбениците не го практикуваа извршувањето на таквата обврска, тоа не значи дека и плавите жолтици имаат право на таквиот идиотизам - особено со оглед на фактот дека ветуваа транспарентност, фискална одговорност и домаќинско трошење на народните пари.
 
И извини бидејќи не ги делам твојот оптимизам и твојот ентузијазам за најавените инвестиции на шилето во шишето и на плавите жолтици, бидејќи во повеќе од половина година откако се дојдени на власт, единствено демонстираа лижење на меѓуножјата на нивните рамковнистички коалициски партнери, на нивните политички другарчиња од Татарстан и од Гејлада, и китење со стари туѓи перја - како што е повторното пуштање во употреба на стара автобуска постојка која не може да прими високи автобуси, но не демонстрираа ама баш никаква грижа за потребите на обичниот македонски граѓанин.


Edited by Dexter26 - 25-Mar-2018 at 17:45
Back to Top
tomi_z View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Oct-2010
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote tomi_z Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 25-Mar-2018 at 20:57
Супер вест, тоа Керамидница секако се повеќе од пола дивоградби, а покрај Врдар и картон-градби.
@Dexter26, олабави малку со постовите, те сфативме, и донекаде во право си - ама тонот ти е скроз безвезе.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 25-Mar-2018 at 22:52
Previous
 
Судејќи според трасата од видео записот, картон-градбите покрај Вардар - за жал - нема да бидат опфатени со ваквата најавена јавна инвестиција.
 
Јас ретко поминувам низ Керамидница, но можам да ти потврдам дека добар дел од тие куќи се таму со децении, а ако биле дивоградби сигурно во меѓувреме ги легализирале.
 
А кога сме кај мојот тон, тие кои ги читаат моите коментари едноставно ќе мораат да се навикнат на мојата реторика бидејќи по навика немам доверба во личност која се нарекува себеси политичар/државен службеник/државен функционер/јавен службеник/јавен функционер или било која друга личност која зема плата од моите и твоите даноци, како и од даноците на сите граѓани на Македонија.
 
Од сите досегашни централни, општински и градски власти во Скопје и во Македонија, не сум стекнал вистинска причина за да имам доверба во било кој(а) претставник/претставничка на тие поранешни или сегашни власти, па бидејќи недовербата веќе ми премина во навика, со апсолутна резерва ги земам во предвид најавите за јавни инвестиции на било која централна, општинска или градска власт во Скопје или во Македонија.


Edited by Dexter26 - 25-Mar-2018 at 22:54
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 814
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 26-Mar-2018 at 06:22
Сомнежот дека нешто навистина ќе се направи кај нас од досегашното искуство не прави сите скептици.
Но без ралика дали куќите во керамидница на дадената траса се легални или дивоградби (Декстер не заборавај дека ако куќата е таму со децении не значи дека е и легализирана) треба да се експроприираат за да може да се изгради оваа важна врска во градот. То што некој со децении ја занемарувал главната инфраструктурна меража за градот оредвиден со сите ГУПови од земјотресот навака не е и никогаш не треба да значи дека треба да се откажеме од тој план. Разликата е само во тоа што со тоа невнимавање изведбата е направена поскапа.
Од он што разбрав град Скопје предвидел 8 мил евра за експропријација и 8 за изградба. Јас се сложувам со проценките дека експрпријацијата најверјатно ќе биде поскапа од предвиденото ама исто така треба да се гледа напред во иднината на сообраќајот во градот.
Слично како и со мостот предвиден како продолжение на илинденска така и овде треба прво да се експропријира просторот и да се изгради булеварот па после да се гради мостот.
Останува да видиме колку од ова ќе се оствари.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9037
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 26-Mar-2018 at 08:37
Плави жолтици, пвеводбеници, Татарстан, Гејлада....

не сакап да го тупам со правилникот на билд кој долго време никој не го применува доследно, ама од вакви напнати постови навистина не добиваме ништо. Следствено, нема што да се навикнуваме на тонот. Дури и да се материјализира цела твоја скепса (со која се согласувам и за која не велам дека не е основана), темата на разговор ни се самите проекти и нивните детали, па натаму треба да се движи дискусијата.

Овој проект конкретно нема маана и многу е битно да се турка и да дојде до фаза од која нема да има враќање па ако Шилегов не го заврши да го заврши некој поасален од него.


Edited by pbanks - 26-Mar-2018 at 08:38
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9037
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 26-Mar-2018 at 08:42
Originally posted by alexsend


Само убаво ќе беше Шилегов да објасни и што се случува со Бул.Србија (со кружниот тек)
.


Незнам дали сум го напишал ова, но според мои информации, проблемот е маркетот на Жито кој е единствен што лежи на трасата на кружниот тек. Жито смета дека обесштетувањето не е доволно. Тешка срамота за толку голема компанија. Во нормална околина, луѓе ќе прекинеа да купуваат таму и до сега ќе затвореше, но во нашиот традиционален македонски стил, луѓе застануваат, излегувааат во кола во кал до колена за да купат продукти од маркетот кој е главна причина зошто секојдневно сеуште ги кршат колите кога проаѓаат таму.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9037
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 26-Mar-2018 at 08:49
Тргнаа и глупостите... Какви аргументи Wallbash

Стоп за новиот мост-убиец на Вардар

Напишано од
 Плусинфо
 -

Бараме од Град Скопје – како и од Владата на РМ – итно и неодложно да ја отповикаат одлуката за изградба на нов мост за моторизиран сообраќај на реката Вардар, велат од иницијативата Мегафон.

„Сметаме дека пробивањето на булевар АСНОМ, покрај хотел „Русија“, преку реката Вардар, ќе го стимулира автомобилскиот сообраќај и градежните активности и со тоа значително ќе се зголеми аерозагадувањето во Аеродром и Лисиче, како и во целиот град.

Потсетуваме дека според студијата од 2016 година изработена од Финскиот институт за метеорологија, Австриската агенција за животна средина, Градот Скопје и Министерството за животна средина и просторно планирање, во Скопје и скопскиот регион, сообраќајот учествува со 20% во вкупното загадување со ПМ10 честички во воздухот, додека прашината од неуредени површини, улична прашина и прашината од градежните активности учествува со 19%.  Сметаме дека сите емисии на канцерогените ПМ10 честички од изградбата и употребата на новиот мост (уривање на објекти, градежна прашина, употреба на градежна машинерија, зголемен проток на автомобили), ќе завршат во белите дробови на скопјани.

Изградба на нов мост за моторизиран сообраќај во еден од најзагадените градови во светот е бизарен и контрапродуктивен проект. Ги повикуваме општинските власти да се вразумат и да почнат да работат на проекти за подобрување на квалитетот на воздухот како 1) отстранување на 30.000 тони канцероген отпад од депонијата во ОХИС; 2)  воведување целосно бесплатен автобуски превоз; 3) подобрување на велосипедската инфраструктура; 4) воведување на електричен трамвај; 5) Итна гасификација на градот; 6) пренамена на градските автобуси од дизел на природен гас.

Цената на проектот од 16 милиони евра е шокантна! (8 милион евра за градежни работи и 8 милиони евра за експропријација).  Буџетот на Град Скопје за капитални инвестиции во животна средина за 2018 година е 4.2 милиони евра, т.е. четири пати помал од буџетот за новиот мост!?! Инсистираме планираните средства за новиот мост да се пренаменат во горенаведените предложени идеи“, велат од Мегафон.



http://plusinfo.mk/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BE%D1%82-%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82-%D1%83%D0%B1%D0%B8%D0%B5%D1%86-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D1%80/


Edited by pbanks - 26-Mar-2018 at 08:49
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 532
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 26-Mar-2018 at 09:37
Во целава работа само не ми е јасно зашто е избрана потешката и поскапата опција. Рушење на 100 куќи наместо 20, и 5 милиони поскапо.

Градоначалникот Шилегов рече дека постоело и алтернативно решение за изградба на мостот по друг коридор, со кое би се урнале само 20 објекти и би се заштедиле 5 милиони евра, но советниците во Советот на Општина Гази Баба не дале согласност.

„Потпишавме договор за меѓуопштинска соработка со Општина Гази Баба за да го преземе тој коридор, но советниците од Гази Баба каде мнозинство се од редовите на ВМРО-ДПМНЕ одби да го прифати тој договор. Нивната цел, да ја бојкотираат работата на мене како градоначалник на Скопје и градот да се развива нема да дозволам да се реазилира. Иако тоа ќе биде на потешкиот начин, ние немаме проблем. Скопје ќе се развива во европска престолнина“, рече Шилегов.

СДК
Не смее за ваква битна работа инаетење. Нека седнат да преговараат и нека се договорат.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9037
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 26-Mar-2018 at 10:15


Искрено, градот треба да одвојува буџет за откуп и обесштетување на вакви делови дури и да нема планирано инфраструктурен дел на тој потег. Алтернативата е урбанизација од типот „маџир маало“ која што сега ја гледаме. И државен интервенционизам тука би бил добар.

Што повеќе од тие куќарки се срушат, тоа подобро за за Скопје.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 26-Mar-2018 at 12:06
Originally posted by pbanks

Тргнаа и глупостите... Какви аргументи Wallbash

Стоп за новиот мост-убиец на Вардар

Напишано од
 Плусинфо
 -

 ...


http://plusinfo.mk/%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF-%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BE%D1%82-%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82-%D1%83%D0%B1%D0%B8%D0%B5%D1%86-%D0%BD%D0%B0-%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D1%80/

 
Во целост се согласувам - дека се неаргументирани глупости.
 
Депонијата на Охис дреме со децении, а мегафоните - така се нарекуваат себеси - можеа и од претходните централни, градски и општински власти да бараат отстранување на депонијата на Охис, подобрување на велосипедската инфраструктура, воведување на денивелиран електричен трамвај, односно брза железница, а не класичен трамвај, како и рекаросирање на старите канти на ЈСП Скопје и инсталирање на уреди за работење на метан, кои и онака се скапи инвестиции за патничките возила, но за градски автобуси не само што се оправдани, туку би рекол и дека треба да бидат обврзувачки за сите градски автобуси стари повеќе од 10 години.
 
А кога би биле реализирани овие барања на мегафоните, новиот мост кој ќе ги поврзува Аеродром и Керамидница ќе биде најмал проблем околу загадувањето, или подобро кажано - речиси воопшто нема да биде проблем.


Edited by Dexter26 - 26-Mar-2018 at 12:08
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 532
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 26-Mar-2018 at 14:05
Originally posted by pbanks

Искрено, градот треба да одвојува буџет за откуп и обесштетување на вакви делови дури и да нема планирано инфраструктурен дел на тој потег. Алтернативата е урбанизација од типот „маџир маало“ која што сега ја гледаме. И државен интервенционизам тука би бил добар. Што повеќе од тие куќарки се срушат, тоа подобро за за Скопје.


Ок рушење, нормално дека треба. Само ме интересира кои се трасите на двете опции. Веројатно отфрлената е покрива, но полесна за изведба.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9037
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 26-Mar-2018 at 14:12


Се согласувам. Од досега прикажаното не знаеме ништо ни за усвоената опција.
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 161
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 26-Mar-2018 at 16:44
Мислам дека сеуште не е донесен дупот за градска четврт ЦС10. ЦС09 и ЦС11 би требало да се веќе усвоени.

Ова е рутата според ГУП скопје 2022:



А ова е дел од цс10, урбан болк 1:
Back to Top
MACK View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 23-Nov-2017
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote MACK Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 27-Mar-2018 at 01:19
redno bese da napravat vakov spoj
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2423
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 31-Aug-2018 at 00:49
што бидна со мостов? Најавите беа почеток на градба во Септември. Еве го тропа на врата. Или за некој друг Септември се мислеше?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2465
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 23-Sep-2018 at 16:06
ЕКСПРОПРИЈАЦИЈАТА ГО ПОСКАПЕ ПРОЕКТОТ: Мостот и булеварот низ Керамидница ќе чинат двојно повеќе од првичните пресметки
Проектот кој првично беше најавено дека ќе кошта меѓу 7,5 и 8 милиони евра, според најновите пресметки ќе чини 15 милиони евра и се очекува да стартува до ноември годинава. Половина од парите се наменети за градежни работи, а другата половина за експропријација на земјиште

Двојно повеќе ќе чини изградбата на мостот на Вардар кај хотел “Русија” и двокилометарскиот булевар “АСНОМ” кој треба да биде пробиен низ населбата Керамидница. Проектот кој првично беше најавено дека ќе кошта меѓу 7,5 и 8 милиони евра, според најновите пресметки ќе чини 15 милиони евра и се очекува да стартува до ноември годинава. Половина од парите се наменети за градежни работи, а другата половина за експропријација на земјиште.

Градоначалникот на општина Гази Баба, Борис Георгиевски вели дека пробивањето на булеварот “АСНОМ” им е приоритетно прашање.

– Во фаза на експропријација сме на земјиште на 143 домаќинства во населбата Ќерамидница што е обврска на општина Гази Баба. До ноември ќе почнеме со реализација на проектот кој заедно со Град Скопје ќе не чини 15 милиони евра и истиот го градиме да биде во функција на граѓаните на Центар, Гази Баба и Аеродром. Мостот со должина од 120 метри ќе почнува од хотел “Русија” и од другата страна ќе се поврзе со игралиштето во Ќерамидница. Оттаму ќе стартува новиот булевар кој ќе има по три ленти за возење во двете насоки, а од двете страни ќе има патеки за велосипеди и тротоари за пешаци и дрвореди. Ќе излезе кај раскрсницата кај скопско сајмиште и ќе се поврзе со булеварот “Гоце Делчев” – вели Георгиевски.

За градоначалникот на Град Скопје, Петре Шилегов, кој деновиве остварил средба со жителите на Ќерамидница и ги слушнал нивните мислења, пробивањето на овој сообраќаен коридор ќе даде исклучителна развојна компонента на градот и ќе овозможи да патуваме побрзо и побезбедно.

– Од Ново Лисиче до Саем или од Автокоманда до ТЦ „Бисер“ со автомобил ќе се стигнува за само 5 минути. Времето на движење за велосипедистите и пешаците, исто така, ќе биде драстично намалено – изјави Шилегов.

Аеродром во моментов е поврзана со Гази Баба со само еден мост “Близнак”.

Овој проект е предвиден во ГУП од 1965-та година, а досега за него никој во Градот ја немал изготвено основната планска документација. Градбата на овој коридор со мост предвидено е да биде завршена во рок не подолг од 24 месеци од почетокот на градежните работи.

(С.Бл.)

https://vecer.press/експропријацијата-го-поскапе-проект/
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1901
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 23-Sep-2018 at 20:10
Хаха некој стана од зимскиот сон изгледа, само многу касно, сега повторно ќе се вратат во хибернација. Цената од 16 милиони евра е најавена уште при самата најава за булеваров. Само вечер нешто спиел.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.