build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар АСНОМ / АВНОЈ (+изградба на нов мост)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 30>
Poll Question: Врска: бул. АВНОЈ - бул. Гоце Делчев?
Poll Choice Votes Poll Statistics
32 [96.97%]
0 [0.00%]
0 [0.00%]
1 [3.03%]
You can not vote in this poll

Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 12-Dec-2019 at 17:18










https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 13-Dec-2019 at 13:59
Секој ден огромни колони кај мостот Близнаци, се вози и по тротоар





На потегот пред мостот Близнаци во општина Аеродром, па се до крстосницата кај Фершпед, веќе недели наназад возачите во главниот град се жалат дека „заглавуваат“ во огромна гужва. Во утринските и попладневните часови, кога фреквенцијата на возила е поголема, на овој булевар се формираат огромни колони во кои возачите за 20-тина минути минуваат премало растојание.

Веќе повеќе од еден месец, булаварот AСНОМ кој од мостот Близнак води кон нас. Ново Лисиче, е цалосно затворен за сообраќај, а на терен има огромнен ископ во кој се извршуваат зафати околу хидротехничката инфраструктура.

И граѓаните на социјалните мрежи константно реагираат и се жалат на состојбата на сообраќајот на овој булевар, а на неколку пати беа објавува и фотографии на кои можеше да се види како автомобили тука возат по тротоарите и велосипедските патеки, за да го намалт времето на чекање. Сепак, како што може да се види од состојбата на терен, зафатот не изгледа дека е пред завршување и наскоро враќање во употреба на тој дел од бул. АСНОМ, а со тоа и растеретување на гужвата, во скоро време веројатно нема да има.

Останува на скопските возачи кои транзитираат од оваа сообраќајница да ги „истренираат“ своите нерви и освен проблемите со паркирање и гужвите во повеќе делови на градот, да се навикнат или барем да најдат начин да ја избегнат и оваа точка.

https://skopjeinfo.mk/sekoj-den-ogromni-koloni-kaj-mostot-bliznaci-se-vozi-i-po-trotoar
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 07-Jan-2020 at 14:25
Се бара изведувач за мостот на Вардар и булеварот низ Керамидница   



Во јавната набавка што ја распиша Град Скопје се бара изведувач, кој во рок од 550 дена, ќе направи продолжување на булеварот „АСНОМ“, од крстосницата со булеварот „Васко Карангелески“, кон реката Вардар, како и изградба на мостот на реката Вардар, во вкупна должина (на булеварот и мостот) од околу 400 метри. Само мостот ќе биде со должина од 120 метри, ќе се изгради во близина на хотелот „Русија“ и ќе ги поврзе булеварот „АСНОМ“ во населба Аеродром со булеварот низ Ќерамидница, за што треба да бидат урнати 180 објекти низ населбата



Градот Скопје распиша јавна набавка за втората фаза од капиталниот проект за поврзување на општина Аеродром со Центар и Гази Баба, со изградба на мост на реката Вардар. Поточно, изградба на булеварот „АСНОМ“ од улица „Васко Карангелевски“ до улица „Индустриска 1“.

Како што информираат градските власти, со оваа фаза се планира продолжување на булеварот од првата фаза, каде во моментов се работи на проширување на булеварот АСНОМ, што се одвива на потегот од крстосницата со булеварот „Србија“ до крстосницата со булеварот „Васко Карангелески“.

Должината на трасата во првата фаза изнесува 845 метри, каде што новиот булевар АСНОМ ќе добие по три коловозни ленти од двете страни, средишно булеварско зеленило, пешачки и велосипедски патеки од двете страни на булеварот, како и тактилни патеки за лицата со оштетен вид по целата должина на пешачките патеки. Со втората фаза е предвидено продолжување на булеварот „АСНОМ“, од крстосницата со булеварот „Васко Карангелески“ кон реката Вардар, како и изградба на мостот на реката Вардар, во вкупна должина (на булеварот и мостот) од околу 400 метри – објаснија од Градот.

Само мостот ќе биде со должина од 120 метри, ќе се изгради во близина на хотелот „Русија“ и ќе ги поврзе булеварот „АСНОМ“ во населба Аеродром со булеварот низ населбата Ќерамидница, за што треба да бидат урнати 180 објекти низ Ќерамидница.

Од Градот додаваат дека по целата должина (вклучувајќи го и мостот), се предвидува модерно сообраќајно решение, со по три сообраќајни ленти во двата правци, како и пешачки и велосипедски патеки.

– Со овој јавен повик предвидено е и поставување на модерно осветлување, како и поставување на водоводна и канализациона мрежа. Во моментов се работи и на расчистување на имотноправните односи за трасата од третата фаза на проектот (поврзување со булеварот „Гоце Делчев“), каде што постапките се во тек и досега се расчистени над 30 проценти од вкупната траса – информираат градските власти.

Инаку, како што последно изјави скопскиот градоначалник Петре Шилегов, Градот на жителите на Ќерамидница, каде што ќе минува трасата на булеварот им нуди 800 евра по квадратен метар станбен простор и 8.000 денари по квадрат дворно место.

Инаку, според објавениот јавен оглас, проценетата вредност на оваа втора фаза без ДДВ изнесува 309.857.712,49 денари.

Носителот на набавката е должен да ги изведе работите во рок од 550 дена, сметано од денот на доставениот писмен налог за воведување во работа од страна на договорниот орган. Освен тоа, носителот на набавката гарантира за квалитетот на извршените градежни работи за период од две години и тоа сметано од техничкиот преглед, во кој рок носителот на набавката е должен како изведувач на свој трошок да ги отстрани, поправи или замени неквалитетно изведените градежни работи.
Заинтересираните понудите треба да ги достават најдоцна до 27.1.2020 година во 13 часот, кога и ќе се спроведе нивното јавно отворање.

Првата фаза од проектот започна на крајот на април годинава.

https://www.vecer.press/се-бара-изведувач-за-мостот-на-вардар-и/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15015
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 12-Jan-2020 at 12:10
40 ОТСТО ОД ТРАСАТА ВО КЕРАМИДНИЦА ЗА ПРОБИВАЊЕ НА БУЛЕВАРОТ АСНОМ Е РЕШЕНА, ГРАД СКОПЈЕ ЌЕ ПОЧНЕ ДА ГО ГРАДИ МОСТОТ ПРЕКУ ВАРДАР ПРОЛЕТВА



Град Скопје пролетва ќе почне со изградба на мостот преку Вардар со кој населбата Аеродром преку Керамидница ќе се поврзе со општина Гази Баба. Проектот за мостот е готов, а веќе е распишан тендерот за избор на фирма која ќе го гради. Според проектот, мостот ќе има четири сообраќајни ленти, велосипедска и пешачка патека, а изградбата според проценките на Градот ќе чини околу 5 милиони евра.

„Очекувам кон крајот на февруари да имаме избрано фирма изведувач, со што во март би почнале со градежните работи за изведба на овој капитален проект. Веќе работиме и на третата фаза од сообраќајницата односно експропријација на имотите кои се наоѓаат на трасата. Досега 40 отсто од трасата која што треба да биде пробиена е правно завршена“, вели градоначалникот Петре Шилегов.

За изградба на мостот треба да се урнат околу 100 објекти во населбата Керамидница, што би чинело околу 8 милиони евра. При презентација на проектот во март 2018 година, градоначалникот Шилегов рече дека постоело и алтернативно решение за изградба на мостот по друг коридор, со кое би се урнале само 20 објекти и би се заштедиле 5 милиони евра, но советниците од ВМРО-ДПМНЕ во Советот на Општина Гази Баба, не дале согласност.

Градежните работи од првата фаза односно проширување на булеварот АСНОМ на потегот од крстосницата со булеварот Србија до крстосницата со улицата Васко Карангелевски, се при крај. Целосно е асфалтирана десната страна од проширениот булевар, а набрзо ќе почне да се асфалтира левата страна. Должината на трасата во првата фаза изнесува 845 метри, булеварот ќе има три коловозни ленти во двете насоки, средишно зеленило, пешачки и велосипедски патеки.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/40-otsto-od-trasata-vo-keramidnitsa-za-probivane-na-bulevarot-asnom-e-reshena-grad-skopje-ke-pochne-da-go-gradi-mostot-preku-vardar-proletva/?fbclid=IwAR1vqbOrMf1FZwMoeFXT3Swz3Uitt_KZ8FQW7EaT1RVZWqF9OdUgu8Yo3no
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 12-Jan-2020 at 12:33

Не ме чуди да се контреле и за инает да не го изгласале, ама да ни покажат и двете страни како изгледаат решенијата за да не нагаѓаме. Ако е трасата поевтина, сигурно е без врска и со многу кружење.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 12-Jan-2020 at 14:05
Според проектот, мостот ќе има четири сообраќајни ленти

Еден ден викаат мостот ќе имал 6 сообраќајни ленти, другиот ден викаат ќе имал 4 сообраќајни ленти.
Стока импровизаторска, си прават плукни-залепи дури и за вакви проекти.

6 ленти се пред се пожелни за да може да се воспостави ефикасен јавен превоз, без разлика дали тоа ќе биде обична жолта лента или бајки за БРТ.



Originally posted by гитардемон

Не ме чуди да се контреле и за инает да не го изгласале, ама да ни покажат и двете страни како изгледаат решенијата за да не нагаѓаме. Ако е трасата поевтина, сигурно е без врска и со многу кружење.

Веројатно ова се варијантите:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1648&PID=234400#234400
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 12-Jan-2020 at 15:10
Originally posted by Cloverstack


Веројатно ова се варијантите:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1648&PID=234400#234400


Ми избегало. Фала! Јасно се гледа разликата. Е сега дали има потреба од крстосница одма после мостот со таа новопроектираната улица од Космос/ФОН, или можеле денивелирано, тоа е друга тема. Како што ја сфаќам таа улица, таа е само сервисна улица за Ќерамидница, а не е некоја нова главна градска трансверзала.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 13-Jan-2020 at 19:58
Изгледа како да ќе има 5 семафори од Континентал до бул. Србија. Мора нешто попроточно да смислат.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 13-Jan-2020 at 21:07
И која е сега варијантата, зелената или црвената?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 14-Jan-2020 at 07:56
Би требало да е поубавата, зелената. Таму има повеќе објекти
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 14-Jan-2020 at 11:44
Искрено, до толку немам доверба во властите и институциите, што дури не почнат со рушење нема да бидам сигурен дека навистина е одбрана подобрата варијанта.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 14-Jan-2020 at 12:02
Originally posted by <Fresno>

Изгледа како да ќе има 5 семафори од Континентал до бул. Србија. Мора нешто попроточно да смислат.

На рендерите за Skopje East Gate раскрсниците кај новиот трговски и новата помошна уличка се прикажани како кружни текови, така да ако стварно биднат кружни текови ќе има 4 семафора: двете нови улици во Ќерамидница, СС МЗТ и бул. Србија.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 14-Jan-2020 at 13:00
Меѓу Србија и салата има уште две раскрсиници. Ќе видиме наскоро тука што ќе има.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 14-Jan-2020 at 23:28
А да, ги заборавив излезите од паркинзите. Евентуално да се забрани вртење лево, па на паркинзите да може да се влезе и излезе само од/кон насока запад-исток, а раскрсницата АСНОМ-Србија/Глигоров да прерасне во кружен тек, или пак семафори да има само на излезот кај Хилтон.


(Заборавив да ставам жолто крукче-семафор кај раскрсницата АСНОМ-Србија/Глигоров)


Може и вториов излез да прерасне во кружен тек, ама ме мрзи да цртам.
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 18-Jan-2020 at 16:35
По тоа што јас гледам ќе има 4 раскрсници. И кај двата влеза на паркинзите по тоа што гледам ќе има лента да вртење лево. Ќе биде како на Јане Сандански.

Инаку го вадат асфалтот на стариот коловоз. По новиот се вози.во насока кон СЦ Јане Сандански.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 19-Jan-2020 at 14:20
Веќе ги припремаат раскрсниците да бидат семафорски, се поставуваат кабли и бетонски основи, така да сонот наречен кружни текови може да ги заборавиме во скоро време.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 19-Jan-2020 at 15:27
Нема доволно простор за да се изведат кружни текови. Паралелната улица од страната на Вардар е толку блиску што не може да се изведе спојка. Нема доволно простор ни за асална крстосница (сегментот ќе може да прими максимум 2 возила, или ако е долг автобус или камион со приколка/полуприколка тогаш нема да може ниту 1 такво возило добро да се постави на крстосницата од таа страна). За вакво катастрофално планирање треба да се губи лиценца, но ваква очигледна и груба грешка се провлекува и низ други ДУП-ови.

Од другата страна (од кај станбената населба) има за нијанса повеќе простор, но исто така сосема недоволно, во суштина проблемот ќе биде само малку помалце изразен.

Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 20-Jan-2020 at 15:01
Проблемот со преблиску поставени сервисни улици до главни булевари е низ цел Аеродром, Реонски и Ново Лисиче. Секојдневен хаос е поради немање простор за возилата што чекаат семафор и останатите што доаѓаат. Иста ситуација ќе биде и тука.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 20-Jan-2020 at 15:14
Кружен треба и кај Хилтон, неподнослива гужва е во правец према ФОН/Бриколаж! А да потсетам градоначалникот планира тука да пренасочи сообраќај кога би се изградила во продолжние Хрватска...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 20-Jan-2020 at 17:08
Originally posted by <Fresno>

Проблемот со преблиску поставени сервисни улици до главни булевари е низ цел Аеродром
Точно, со тоа што кај оваа сервисна улица ситуацијата е најекстремна. Замисли колкав огромен наплив на возила ќе се случува во кратки временски периоди поради настани во објекти како СЦ Јане Сандански, Хилтон (а и други објекти ќе се градат на тој простор), а улицата е практично залепена до булеварот. Тоа се вкупно три крстосници, од кои едната е точно кај салата Јане Сандански и булеварот Васко Карангелески. Совршен рецепт за хаос и сообраќаен колапс, на место кадешето инаку можело без никакви проблеми да се зацртаат поинакви решенија кои ќе функционираа одлично, а за кои би се инвестирале истите пари. Проблем креиран од никаде.

Другите постари спојки низ Аеродром, Н.Л. и Реонски колку и да се кратки и неадекватни, сепак се премија во споредба со тоа што е вцртано во оваа катастрофа од ДУП „Аеродром урбана единица Г“. Особено затоа што веќе долго го имаме лошото искуство во пракса секој ден и ваљда требаше нешто да се научи од тоа.

Мислам редно е да се почне јавно да се прозиваат „планерите“, особено што повеќето од овие фаци се среќаваат премногу често на секакви помии од ДУП-ови, вклучувајќи и ДУП-ови поврзани со Ск2014, ДУП-ови кои ги уништуваат предусловите за клучни сообраќајни решенија, ДУП-ови кои резултираат со хаотични збиени населби без решенија за базични предизвици и проблеми... Еве ја екипата што го скрои оригиналниот ДУП „Аеродром урбана единица Г“ со такви сообраќајни изуми:

Изработено од:
ИНПУМА

Планер потписник:
Благоја Тагасовски

Планери:
Силвана Вановска
Лидија Андреевска
Блажунка Трпковска

Соработници:
Николина Шандевска
Ана Петровска
Ивица Стоиловски

Управител:
Борислав Јосифов


Еве ја на пример скоро истата екипа, вклучена и во криминални манипулации на ДУП „Мал Ринг“:

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=132&PID=123220#123220






------------------------------------------------------------------


Конкретниов проблем освен во Аеродром го има и на други локации во градов. Во моментов ми текнуваат Тинексот на бул. Борис Трајковски и Тинексот на 3-та Македонска Бригада, а исто така и излезот од паркингот кај Зоолошката Градина.

Жално е што наместо да се работи на тоа да се реши или ублажи проблемот на постоечките најкритични точки, грешката се продлабочува и изминативе години проблемот го реплицираат во уште поекстремна форма на нови локации.



Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.158 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.