build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Електрични возила

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3787
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 09-Jul-2014 at 14:43
Е сега ајде за спорт голф. Сепак, некако симпатични

Edited by my Macedonia - 09-Jul-2014 at 14:44
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 09-Jul-2014 at 14:54
Originally posted by my Macedonia

Е сега ајде за спорт голф. Сепак, некако симпатични


Со оглед на намената супер се. Кога се најавуваа сликите што се постираа копи пасте по медиумите најчесто беа од некој сериски електрични автомобили како Тојота Јарис на пример. Тогаш си помислив дека инвестицијата е скроз на скроз утната и дека на крај автомобилите ќе завршат во градската администрација.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11623
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 09-Jul-2014 at 15:10
Неколку од фотките:















mkd.mk

Edited by Џоле - 09-Jul-2014 at 15:10
За сè има вторпат
Back to Top
vedran1982 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 03-Jan-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 71
  Quote vedran1982 Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 09-Jul-2014 at 18:22
Ова со електричниве возила ми е како човек кој живее у трошна куќа, нема канализација и питка вода, нема патос и кровот му тече, а купил најнов телевизор од 60 инча и најскап сараунд.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2345
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 09-Jul-2014 at 18:31
Originally posted by vedran1982

Ова со електричниве возила ми е како човек кој живее у трошна куќа, нема канализација и питка вода, нема патос и кровот му тече, а купил најнов телевизор од 60 инча и најскап сараунд.


Да знаеш колку такви има меѓу Ромите. Направилe импровизирано куќарка од две трошни буриња, ама на секое такво здание на врвот имаше "чинија".
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7069
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 10-Jul-2014 at 20:06
значи ги испробаа сите транспортни средства за тури, освен брод и авион... а тоа што воопшто не е промислено туристичкото мапирање на градов, видот на турите и патеките по кои се оди и што има недостаток на информации и квалитетно водење, тоа не е битно...
ќе завршат „елекромобиливе“ (ова изгледа им е втор омилен израз после „метропола“, затоа што се работи за најобични колички за голф) исто како што завршија двокатните автобуси, вовчето, пајтоните, трициклите и не знам уште што, заборавено и преќутено...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 10-Jul-2014 at 21:29
Originally posted by zabegan

значи ги испробаа сите транспортни средства за тури, освен брод и авион... а тоа што воопшто не е промислено туристичкото мапирање на градов, видот на турите и патеките по кои се оди и што има недостаток на информации и квалитетно водење, тоа не е битно...
ќе завршат „елекромобиливе“ (ова изгледа им е втор омилен израз после „метропола“, затоа што се работи за најобични колички за голф) исто како што завршија двокатните автобуси, вовчето, пајтоните, трициклите и не знам уште што, заборавено и преќутено...

 
Токму тоа и јас сакав да го спомнам.
 
Ова не се никакви електромобили, како што милуваат нашинците да ги нарекуваат, туку најобично колички за голф. Bash
 
Не знам кои се тие трицикли, од каде сега па тоа ?
 
Сеедно, барем за пајтоните и вовчето добро е што не станаа секојдневие, за разлика од двокатните автобуси, кои за жал, се единствената алтернатива на старите канти на тркала на ЈСП Скопје кои сеуште се движат низ скопските улици.
 
А кога ќе помислам дека тие автобуси им ги "подаруваа" на останатите општини во Македонија, сериозно мислам да започнам иницијатива за собирање на потписи за референдум на кој би се вовеле уставни измени со кои би се дозволиле гилотиња и бесилка за "подарувачите" на ваквите канти на тркала на ЈСП Скопје.
 
Останува да се надеваме дека и овие таканаречени електромобили ќе завршат во минатото. Парите фрлени за ваквите глупости се за жалење, но нервите кои ќе ги спасиме доколку ваквите глупости на тркала не би станале секојдневие, се бесценети.


Edited by Dexter26 - 10-Jul-2014 at 21:31
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7069
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 11-Jul-2014 at 03:05
Previous
мислев на оние велосипедите со покрив што беа, како такси нешто беше, не знам како се викаат
а кога спомнав автобуси, мислев на панорамските, за туристи... се преќуте дека пропадна таа идеја


едит: всушност, подобро голф терени да направеа, многу поголем профит во туризам и екологија ќе имаше од тоа


Edited by zabegan - 11-Jul-2014 at 03:06
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11623
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 29-Jul-2014 at 09:04
ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ СЕ ХИТ

Од ден на ден расте бројот на граѓани што го разгледуваат „Скопје 2014“ со електромобилите на „Градски паркинг“. За само две недели од пуштањето во употреба на еко-туристичките возила, реализирани се стотина тури. Засега повеќе се возат „обичните“ граѓани, отколку туристите.

„Како тргнало, за некој ден ќе има ‘тепачка‘ за возење“, на шега вели Борче Јакимовски, директорот на ЈП „Градски паркинг“.

Според статистиките на претпријатието, во просек дневно се остваруваат 60 возења. За среќа, велат надлежните, не се забележани некакви оштетувања на возилата од страна на несовесни граѓани. Проектот се реализира како што започна, и во однос на цената и по трасата. Иако дел од граѓаните бараат да се воведе ноќно возење, сепак, надлежните не размислуваат за такво нешто. Но, најавуваат дека е можно да предложат да се намали цената за возење и наместо 50 да биде 20 денари. За деца до 9 години, пак, возењето е бесплатно. Екомобилите можат да се користат секој ден во периодот од 10 до 19 часот.

Во центарот на градот има пет пункта од каде што граѓаните и туристите можат да ја почнат турата и тоа на плоштадот „Македонија“, кај Спомен-куќата на Мајка Тереза, пред портата „Македонија“, кај мостот „Око“ и кај црквата „Св. Димитрија“.

Инаку, освен петте екомобили, „Градски паркинг“ од годинава нуди и рентање на десет ековелосипеди. Нивното изнајмување и враќање е исклучиво на плоштадот „Македонија“, до продавницата за сувенири. Изнајмувањето ваков велосипед чини 100 денари за користење од максимум 1 час. Тие се изнајмуваат со пополнување барање и со приложување лична карта на увид, а можат да ги изнајмат само лица постари од 22 години.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=059594249AD55B4BB9586CBC715E69F3
За сè има вторпат
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 29-Jul-2014 at 09:35
Previous
 
Леле леле, адреналинот никако да се смири. Bash
 
Уште да имавме терени за голф, каде што овие електроканти на 4 тркала ќе беа од некаква корист.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7069
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 29-Jul-2014 at 21:05
ама најбитното... се сликаат ли со нив? ако не се сликаат ништо не сме напраиле
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 612
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 02-Aug-2014 at 19:31
А што ви сметаат возилава не сте ми јасни ? Па во многу Европски метрополи, овие електрични возила се најчесто користениот начин за разглед на градот. Ем не пешачиш, ем имаш водич. Според мене треба вакви еден куп да се донесат и обавезно од поголемите, со 6-8 седишта, за поголеми групи на туристи

Последен пример каде што видов е Краков




П.С: Се надевам во многу брзо време ќе видиме тури низ Скопје со Segway и велосипеди

Edited by Djole88 - 02-Aug-2014 at 19:36
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4187
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 12-Aug-2014 at 12:23
ПО 70 ТУРИ ДНЕВНО СО ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ

"Се случува и ред да се чека за возење со електромобилите. Поради големиот интерес, решивме возилата да бидат мобилни, односно ако има неколкумина граѓани што чекаат на Плоштадот, ги повикуваме возилата од другите локации, како што се улицата Македонија или плоштадот Филип Втори, и тие пристигнуваат за неколку минути", вели Борче Јакимовски, директор на ЈП "Градски паркинг

Околу 70 тури дневно се прават со електромобилите низ центарот на градот. Еден месец откако почна проектот за разгледување на спомениците и објектите од проектот "Скопје 2014" со електромобили, од ЈП "Градски паркинг" се задоволни од интересот на граѓаните и на туристите.
"Се случува и ред да се чека за возење со електромобилите. Поради големиот интерес, решивме возилата да бидат мобилни, односно ако има неколкумина граѓани што чекаат на Плоштадот, ги повикуваме возилата од другите локации, како што се улицата Македонија или плоштадот Филип Втори, и тие пристигнуваат за неколку минути. Очекуваме интересот од наредната недела да биде уште поголем, со оглед на тоа дека беа годишни одмори, па градот беше празен", вели Борче Јакимовски, директор на ЈП "Градски паркинг".
За разлика од големиот интерес за возење со електромобилите, мал е бројот на граѓаните кои ги изнајмуваат електровелосипедите. Дневно, од пунктот на плоштадот Македонија се рентаат само по 10 велосипеди.



"Точно дека цената за електровелосипедите е дупло повисока од онаа за електромобилите, но подолго е времето за користење. Со електормобилите, турата трае 20 минути, а велосипедите се рентаат 100 денари за еден час", додава Јакимовски.
Електромобилите ќе возат низ Скопје до средината на октомври. Во центарот на градот има пет пункта од каде што граѓаните и туристите можат да ја почнат турата, и тоа на плоштадот Македонија, кај Спомен-куќата на Мајка Тереза, пред Портата, кај мостот Око и кај црквата "Свети Димитрија". Туристичкото разгледување трае околу 20 минути и доколку се тргне од Плоштадот, се вози по плоштадот Карпошово востание, па покрај Уставниот суд и се доаѓа до Мостот на уметноста. Оттаму, низ кејот, се продолжува кон Плоштадот и Портата, па назад до фонтаната на Александар Македонски и кон улицата Македонија.

http://www.vest.mk/?ItemID=5C551E8DA9C999469CE2368CF408D9CB

Edited by jyvation - 18-Oct-2014 at 11:43
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7069
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 13-Aug-2014 at 18:45
во следните вести, по 71 тура со „елекротмобилите“.... во вестите по нив... ништо за елекромобилите...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4187
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 18-Oct-2014 at 11:46
НОВИТЕ ВОЗИЛА ЗА ПРОШЕТKА ПОПУЛАРНИ KАЈ СТРАНЦИТЕ

ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ СЕ ХИТ, НО МАЛКУ СЕ НА БРОЈ



Со новите електромобили, чија најфреквентна станица е на плоштадот Македонија, постојано се возат странски туристи, особено постари кои не можат многу да пешачат, велат луѓето задолжени за нив. Најмногубројни се туристите од Турција, Холандија, Германија и од Данска, но и од азиските земји, како Индонезија, Малезија, Kина и Тајван. Еколошките возила се атрактивни и за домашни посетители на центарот на Скопје, но сепак, според кажувањата на упатените, најмногу се интересни за странците кои прв пат доаѓаат и се шетаат со туристички водичи кои им раскажуваат факти за градот и за историските места.

Kабрио-возилата зимава ќе се затворат

Секое од петте возила на електричен погон собира по тројца патници плус возач. Kапацитетот на електромобилите е за 15 лица, а тоа е проблем бидејќи странците често се шетаат во поголеми тури. Честопати нема место за сите, што може и да значи откажување од прошетката за да не се дели групата. Решението можеби ќе се бара во набавка на возила со повеќе седишта откако сегашниве ќе направат профит, но засега градските власти не размислуваат за тоа.

Оваа зима се планира постојните електромобили да се затворат и со тоа да се заштитат од временските влијанија. Тие сега се кабриолети. Kога овие автомобили беа промовирани пред неколку месеци, надлежните од Градот и од „Градски паркинг“ информираа дека тие може да се изнајмат на пет стојалишта: кај порта „Македонија“, на плоштадот Македонија, Мостот на цивилизациите, на плоштадот Филип Втори, како и кај Спомен-куќата на Мајка Тереза. На секоја од локациите има обележано паркинг-место и е паркирано по едно возило.

- Сега кога малку залади, во функција е една станица, онаа на плоштадот, на која има три возила и еден електровелосипед. Половина час возење за еден човек со електричните автомобили чини 50 денари, а 20 минути со велосипедот - 100 денари. Останатите возила одмораат - кажаа вработените од „Градски паркинг“.

Доколку има потреба, веднаш одат по нив во гаражата „Солунски конгрес“ кај мостот „Гоце Делчев“ и ги ставаат во функција.

Европејците сакаат историја, Азијатите шопинг

Маршрутата по која возат електричните автомобили се плоштадот и улицата Македонија, портата, Mостот на цивилизации, плоштадот Kарпошово востание и назад.

Наспроти електромобилите кои собираат само 15 лица, панорамскиот автобус е наменет за тури и за повеќе луѓе, но тој сообраќа два пати дневно, во 11 и во 17 часот. Тргнува од портата.

Дента кога бевме на стојалиштето на плоштадот, туристичкиот водич Владо Ристески дојде да се договори колку од возилата се слободни бидејќи му требаат сите. Рече дека има десетина дански туристи кои сакаат да се прошетаат со електромобилите.

- Овие луѓе дојдоа со редовни авионски летови, не со нискобуџетски. По турата низ центарот на Скопје, ќе ги носам и во Охрид. Од досегашното искуство можам да кажам дека странците сакаат да слушаат за нашата историја, особено Европејците. Азијците не се такви, не ги интересира баш, гледаат да сликаат и да пазарат - раскажа младиот туристички водич.

Според него, интересот на странците за Македонија е голем. Многу агенции ја претставуваат и ја рекламираат земјава на разни саеми кои се одржуваат во европски градови, што е од големо значење за развој на туризмот. Ристески вели дека граѓаните треба да го сменат ставот за градот.

- Оние што сметаат дека метрополата не е убава за туѓи очи, грешат, бидејќи на туристите навистина им се допаѓа Скопје - вели тој.

ГИ КУПУВААТ ЗНАМЕТО, АЛЕКСАНДАР И ПОРТАТА

До стојалиштето за електромобилите на плоштадот Македонија се наоѓа и една од сувенирниците кои ги отвори Министерството за култура. На плоштадот е најфреквентно, па постојано се купува по нешто. Локации на останатите објекти за сувенири се во портата, на улица Македонија, кај „Холидеј ин“ и во Чаршијата. Странците сакаат најмногу да купуваат магнети и приврзоци, пред с`, со знамето на Македонија, како и панорама од старо Скопје од 1943 година, раскажа вработениот.

Kопиите од Александар Македонски и од портата се омилени кај луѓето што патуваат во странство и ги носат кај роднини или пријатели.

http://www.dnevnik.mk/?ItemID=B80A45808A8A334E8C4D8B8BD4A0FE6B
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4187
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 28-Oct-2014 at 11:52
ГРАД СKОПЈЕ И „ГРАДСKИ ПАРKИНГ“ СО НОВА НАБАВKА НА ЕKОЛОШKИ ВОЗИЛА

ПЕТ ПОГОЛЕМИ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ И 60 ЕЛЕКТРОВЕЛОСИПЕДИ ЗА ПОЧИСТ ВОЗДУХ



Нови пет електромобили за прошетка на домашни и странски туристи ќе набавува јавното претпријатие „Градски паркинг“ во наредната 2015 година, при што возниот парк ќе порасне на десет возила од овој тип. Она што е новина, е што секое возило ќе биде со седум седишта, а не со три, како постојните електромобили, кои веќе осум месеци служат за разгледување на центарот на Скопје.

Туристите сакаат да се возат наеднаш

Во рамките на проектот „Електра“, кој го спроведува градската власт заедно со „Градски паркинг“ ќе се набават и нови 60 електровелосипеди, па бројката, заедно со постојните десет, ќе порасне на 70. Цената за 20-минутна прошетка со возилата е 50 денари од човек, додека еден час изнајмување електричен велосипед е 100 денари.

- Новата набавка на повеќеседи, која ќе ја спроведеме во наредната година, е доказ за континуитет во нашата и градската заложба за почист град и животна средина - изјави директорот на „Градски паркинг“, Борче Јакимовски.

Главни цели на проектот се туристичка промоција, но пред с`, придонес кон намалување на загадувањето во главниот град. Поради тоа, проектот е влезен во програмата на Град Скопје како една од мерките за справување со постојаното енормно загадување на амбиенталниот воздух, со посебен акцент на постојниот зимски период кога загадувањето е најкритично.

Kако што објаснуваат од претпријатието, повеќеседите се неопходни, поради туристичките тури кои често се составени од 15 до 20 лица. Парите за новите возила најверојатно ќе се обезбедат од касата на „Градски паркинг“. И самите вработени на пунктовите за изнајмување на електромобилите во централното подрачје, сведочат дека туристите знаат и да се откажат од прошетка со нив ако нема доволно возила и седишта за сите наеднаш.

Во рамките на проектот, планирани се разни мерки за стимулација на граѓаните за купување превозни средства со електрично полнење, особено на оние што најмногу време поминуваат во автомобил, како таксистите.

Градските курири ќе возат електровелосипеди

- Една од стимулативните мерки се однесува на сопствениците на електромобили за кои е предвидено да имаат бесплатен паркинг во катните гаражи и на паркиралиштата со кои стопанисува претпријатието - рече директорот Јакимовски.

Придонес кон почист град ќе дадат и вработените во Градот Скопје, кои ќе ги користат електричните велосипеди и скутери. Нив ќе ги возат куририте и вработените од скопските јавни претпријатија за извршување на секојдневните задачи. Освен нив, дел од градската администрација ќе користи и еколошки скутери. Набавката ќе чини 18.000 евра. Според објаснувањата на градоначалникот Kоце Трајановски, тие трошат 6 денари на 100 километри, додека електромобилите 60 денари на 50 километри. Процените се дека заштедата ќе изнесува околу 9.000 евра на годишно ниво.

http://www.dnevnik.mk/?ItemID=DA75F15825324A4F811C40BC917F8383

Edited by jyvation - 28-Oct-2014 at 11:52
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4187
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 08-Nov-2014 at 15:42
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1603
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 08-Nov-2014 at 21:22
Стана Скопје двојазично.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3787
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 08-Nov-2014 at 23:16
Нормално има и други
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 715
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 08-Nov-2014 at 23:22
Што е толку страшно ако Скопје е двојазично? И Барселона е двојазична па што и фали.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.