build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Метро во Скопје?

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 7>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 29-Jan-2008 at 16:02
ubavo ja smislivte  se slozuvam potpolno so vas, no realno da zborime ja sum golem optimist tesko da se izgradi vakvo nesto mnogu e golem proekt i bara mnogu rabota, i mnogu pari ,zamislete vo kakvi guzvi ke bide gradot dur se izgradi
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 29-Jan-2008 at 16:04
Originally posted by Cloverstack

Некои работи во врска со планот на junkie веќе ги апсолвиравте, па да не се повторувам само би додал: планот премногу е сконцентриран во внатрешноста на градот - сепак треба да се поврзат многу повеќе работи на маргините и надвор од градот.

Во секој случај браво за трудот Thumbs%20Up Многу сакам визуелен пристап за вакви теми!


Да ама метро се гради генерално во зони во кои нема друго решение. На маргините на градот скоро на секаде се излегува над земја. На пример во Германија

Во густите делови - U-Bahn
На маргините - S-Bahn

Јас скицата на Junkie ја сфатив пред се како предлог за U-Bahn. За S-Bahn има уште доста потенцијални линии во поширокото градско подрачје.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 29-Jan-2008 at 16:05
Originally posted by mitatos

... ja sum golem optimist tesko da se izgradi vakvo nesto ...


или со други зборови си голем песимист LOL


Edited by pbanks - 29-Jan-2008 at 16:06
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 29-Jan-2008 at 16:07
"optimist " znaci koga znaes deka nesto nema da bide a sepak  prethodno znaes ) a " pesimist "e obratno nesto no  znaes ama sepak ne znaes
a jas sum optimist i toa znaci   deka tesko ke se izgradi takvo nesto hehe


Edited by mitatos - 29-Jan-2008 at 16:08
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 29-Jan-2008 at 16:09
so drugi zborovi kazano " Optimist e pesimist so iskustvo " hehe
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 29-Jan-2008 at 16:13
Originally posted by pbanks



Да ама метро се гради генерално во зони во кои нема друго решение. На маргините на градот скоро на секаде се излегува над земја. На пример во Германија

Во густите делови - U-Bahn
На маргините - S-Bahn

Јас скицата на Junkie ја сфатив пред се како предлог за U-Bahn. За S-Bahn има уште доста потенцијални линии во поширокото градско подрачје.



Ние уште од почеток малце ги испомешавме термините. Метро не значи подземна железница, туку било како да не доаѓа во конфликт со сообраќајот. Значи може и подземно и на мостови па дури и по површина ако ништо не му смета на одреден сегмент. Така да и s-bahn и u-bahn се во суштина метро системи.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 29-Jan-2008 at 16:14
znam deka nekade vo 90-tite imase nekakov si referendum za tramvaj, zosto togas ne go zapocnaa ??? ili pak referendumot bese neuspesen  !!
ima nekoj koncept od togasnite trasi bas bi sakal da  vidam kako se predviduvalo
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 29-Jan-2008 at 16:15
Originally posted by Cloverstack


Ние уште од почеток малце ги испомешавме термините. Метро не значи подземна железница, туку било како да не доаѓа во конфликт со сообраќајот. Значи може и подземно и на мостови па дури и по површина ако ништо не му смета на одреден сегмент. Така да и s-bahn и u-bahn се во суштина метро системи.


абе знам ама u-bahnot  е делот под земја. А јас мапата на Junkie така ја сфатив како предлог на подземни линии...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 29-Jan-2008 at 16:17
Originally posted by mitatos

znam deka nekade vo 90-tite imase nekakov si referendum za tramvaj, zosto togas ne go zapocnaa ??? ili pak referendumot bese neuspesen  !!
ima nekoj koncept od togasnite trasi bas bi sakal da  vidam kako se predviduvalo


Референдумот беше неуспешен, а мапа немам ама веројатно тогаш ќе се одело строго по ГУП.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 29-Jan-2008 at 16:18
Originally posted by mitatos

znam deka nekade vo 90-tite imase nekakov si referendum za tramvaj, zosto togas ne go zapocnaa ??? ili pak referendumot bese neuspesen  !!
ima nekoj koncept od togasnite trasi bas bi sakal da  vidam kako se predviduvalo


ако не се лажам референдумот не успеа пошто Скопјани се дебили. Мислам одредени населби гласаа против на база на завист спрема другите зошто и они немале линии а без притоа да ги согледаат севкупните придобивки за сите со имплементација на проектот.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 29-Jan-2008 at 16:25
Јас конкретно мислев за underground значи подземна железница, а s-bahn сепак е права железница или Beovoz земи го за пример или RER тоа ти е сепак права железница која што го опслужува поширокото градско подрачје.
Инаку во Берлин и во Виена S-Bahn е приклучен и се смета како метро тоа е малку чудно еве податок значи се смета во метро мрежата а сепак е железница http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_urban_rail_systems_by_length
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 29-Jan-2008 at 16:30
znaci kolku sme nie prost narod, i kolkav magareski inat imame ncn cn cn
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 29-Jan-2008 at 16:33
Али тогаш во осумдесетите ке ни ставеа вистински трамвај што ке идеше 25km/h сигурно немаше да биде ЛРТ 
 
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 29-Jan-2008 at 16:33
Originally posted by Junkie

Јас конкретно мислев за underground значи подземна железница, а s-bahn сепак е права железница или Beovoz земи го за пример или RER тоа ти е сепак права железница која што го опслужува поширокото градско подрачје.
Инаку во Берлин и во Виена S-Bahn е приклучен и се смета како метро тоа е малку чудно еве податок значи се смета во метро мрежата а сепак е железница http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_urban_rail_systems_by_length


Па најлогично е така, нема потреба да се симињаат луѓе и да се прекрцаваат, кога на возот ништо не му мења дали иде под или над земја, ако е тоа добро испланирано.

Затоа нагласив дека метро не значи автоматски подземна железница, туку железница одвоена од сообраќајот на било каков начин. Разни методи може да се комбинираат, ама битно да биде еден сеопфатен систем.


Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 16:34
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9096
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 29-Jan-2008 at 16:36
Originally posted by Junkie

Али тогаш во осумдесетите ке ни ставеа вистински трамвај што ке идеше 25km/h сигурно немаше да биде ЛРТ 
 


да ти кажам право баш на истиот момент мислев кога го пишував постот за неуспешниот референдум
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 29-Jan-2008 at 16:51
Ајде ваљда ке дочекаме во скоро време ЛРТ, инаку сигурно ке се гради некои 20 години а па ако влеземе во ЕУ за 5 години можда ке се убрзаат постапките и нешто со кешот ќе помогнат
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 29-Jan-2008 at 16:54
i drzavava malku zaebava posto togas imase nekoj investitor za metro ,zboram za pred nekoja godina , a obie odbija on sakase pod konecsija da ja izgradi i da stopanisuva 10 godini , toj bese miljarder ke go napravese za 2 godini , ama na kogo da kazes
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 29-Jan-2008 at 16:59
toa sto go pisav pogore mislev za drug covek, a sega najdov uste nekoj drug sto sakal da investira :

Скопје може да има метро од Сарај до Маџари, но надземно
Само со поквалитетен и побрз јавен градски превоз, граѓаните помалку да ги користат возилата за да одат на работа или за секојдневни потреби, смета архитектот Стојковски

>Надземно метро по текот на Вардар од Сарај до Маџари, тролејбуска линија од Ѓорче Петров до Скопски саем, преку булеварот Партизански одреди и активирањето на старата пруга од Ѓорче Петров до Маџари може да го спасат градот од сообраќајниот метеж, смета архитектот Душан Стојковски. Тој порано бил советник за сообраќај на главниот градски архитект и смета дека шинобусот е подобро решение за Скопје отколку трамвајот, како што е планирано со Генералниот урбанистички план (ГУП).

- Само поквалитетен и побрз јавен градски превоз ќе придонесе граѓаните што помалку да ги користат возилата за да одат на работа или за секојдневни потреби - смета Стојковски.

Експертите предупредуваат дека се заканува опасност за неколку година поради зголемениот број возила целосно да се блокира сообраќајот.

- Германската компанија Тисен во 1997 година понуди да инвестира во изградбата на таканареченото надземно метро покрај Вардар. Преку германската амбасада во Скопје беше побарано да се оствари контакт со тогашното градско раководство. Поради низа објективни околности таа идеја не се оствари. Сепак, ако се сака, може да се најдат инвеститори за вакви проекти. Вардар е рбетот на градот, околу кој може да се оформат разновидни содржини, што ќе ги врати граѓаните покрај реката. Околу станиците на шинското возило може да се постават трафики и продавници, да се отворат места за културни програми што ќе придонесат да заживее тој дел од градот - вели Стојковски.

Според него, постојните улици не се проектирани да го издржат сегашниот обем на сообраќај. Последиците се закрчен сообраќај и лазење на автомобилите по главните булевари и улици. Ваквата состојба е типична за сите крстосници на булеварот Партизански одреди. На крстосниците во централното градско подрачје најкритично е кај Црвениот крст и кај Судска палата. Слична е состојбата и на булеварите Србија и Видое Смилески-Бато во населбата Ново Лисиче.

- Сообраќајот на крстосниците се одвива на едно ниво, регулиран со семафори. Поради огромниот број автомобили се создава метеж. Единствено решение е крстосниците на булеварските сообраќајници да се изведат на две нивоа - без семафори. Само така ќе има побрз протек на сообраќајот - вели арх. Стојковски.

Анализите на сообраќајните експерти покажуваат дека на Скопје му се заканува сообраќаен колапс за неколку години ако ништо не се преземе за да се растоварат главните градски сообраќајници . Како пример ги посочуваат булеварите Партизански одреди и Кочо Рацин, каде што за еден час во ударните термини поминуваат по повеќе од 200 автобуси. Според сообраќајните стандарди, оптимална бројка е протек од 60 автобуси на час.

Со Генералниот урбанистички план е предвидена и изградбата на трамвајска мрежа, која треба да се реализира до 2020 година. Бидејќи се работи за скап проект, градските власти размислуваат тој да биде изведен со кофинансирање или со давање под концесија на фирма што произведува или пак изведува таков вид превоз.


Марјан Блажевски
http://217.16.70.236/?pBroj=2081&stID=14603


"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12127
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 29-Jan-2008 at 17:01
Originally posted by mitatos

i drzavava malku zaebava posto togas imase nekoj investitor za metro ,zboram za pred nekoja godina , a obie odbija on sakase pod konecsija da ja izgradi i da stopanisuva 10 godini , toj bese miljarder ke go napravese za 2 godini , ama na kogo da kazes


Еве го пак тој муабетот LOL

Кој бил тој „некој милјардер“ жити се?

Како можете да наседнувате на вакви „информации“ ццц LOL


Edited by Cloverstack - 29-Jan-2008 at 17:02
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 29-Jan-2008 at 17:05
Originally posted by mitatos

i drzavava malku zaebava posto togas imase nekoj investitor za metro ,zboram za pred nekoja godina , a obie odbija on sakase pod konecsija da ja izgradi i da stopanisuva 10 godini , toj bese miljarder ke go napravese za 2 godini , ama na kogo da kazes
 
Тоа беше 2006 Австриска компанија сакаше да гради линија од Соборен Храм до Судска Палата каде што сметаа дека ке се растовари многу сообраќајот, после тоа се понудија да го изградат Јужен Булевар и да го стопанисуваат со патарини на двете страни значи да се плаќа и третиот проект и беше недовршената делница од автопатот Е-75 делот кај Демир Капија да го доизградат и да го стопанисуваат.
Сето ова му беше понудено на Господинот ТРИФУН КОСТОВСКИ али тој како да им сврте грб и ништо не остана.
Не знам стварно зашто немаше договор штета голема сега ќе го имавме и Јужен Булевар. Како и да е веројатно имало некои недоразбирања а мислам дека тогаш имаше изговор од Градот но сега моментално не се сеќавам. Ако има некој нешто во врска со ова нека постира.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.