build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Метро во Скопје?

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 01-Apr-2013 at 13:32
pretpostavuvav, ama mnogu luge go imaa objaveno pa si vikam aj mozda ima nesto
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2692
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 06-Dec-2015 at 00:33
Наидов на една мапа за потенцијални метро линии
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 06-Dec-2015 at 01:55


Ако се проектира и се изведе ЛРТ до Скопски аеродром во наредните 20 години на база на веќе постоечката траса (секако со реконструкција и неколку пропатни станици) Маџари, Транспортен центар, можеме да бидеме задоволни.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 06-Dec-2015 at 02:27
железничките траси можат да опслужат еден куп населби, а се што треба да се направи е да се купат возила и на одредени места да се направат постојќи, што е прилично евтино, за разлика од некои комплицирани траси за кое е потребно да се фрли поголема пара
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
King View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 654
  Quote King Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 06-Dec-2015 at 10:57
Originally posted by one1



Ако се проектира и се изведе ЛРТ до Скопски аеродром во наредните 20 години на база на веќе постоечката траса (секако со реконструкција и неколку пропатни станици) Маџари, Транспортен центар, можеме да бидеме задоволни.

Точно, волку линии има во Лондон, една линија во наредните 10=20 години би било ок за Скопје.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 06-Dec-2015 at 11:48
Приоритети луѓе!
Мора прво да завршиме со „разубавувањето“ на градот (барем во старото јадро од ЃП до НЛ). Среќата на луѓето зависи од тоа.
Back to Top
King View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 654
  Quote King Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 06-Dec-2015 at 16:32
Originally posted by fichot

Приоритети луѓе!
Мора прво да завршиме со „разубавувањето“ на градот (барем во старото јадро од ЃП до НЛ). Среќата на луѓето зависи од тоа.

Така е, секаде мора да има приоритети, ако еден Белград може да има само половина линија од метро, тоа значи дека ќе почека кај нас. Впрочем имаше тендер, никој не се јави.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 07-Dec-2015 at 11:44
Картата на метро линии во Скопје е во најмала рака несериозна. Во секој град каде што е изградено метро, станиците се наоѓаат на локации каде што има огромна фреквенција на луѓе, или пак се очекува во наредните децении да го има тоа. Самата карта би била интересна, под услов Скопје да стане милионски град, кој би се проширил кој оние места каде што се вцртани метро линиите. А ова можеби би се случило после децении, ако некогаш воопшто и се случи.

На Скопје му треба железничка врска со аеродромот од главната железничка станица. Ако овој проект успее, сметам дека во втората фаза треба да се гради градска железница, до оние правци каде што има обем на население што може да се превезе со воз. Тоа е насоката Драчево и насоката Ѓорче Петров, во комбинација на правецот кон аеродромот. На ова треба да размислуваме.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 07-Dec-2015 at 17:46
Булеварската мрежа не ни е оформена која чини смешна сума во однос на метро...
Се слагам со Бојан дека треба аеродромот да се поврзе со шински превоз. Патувам често и одењето до SKP ми е најголем проблем во однос на целото патување.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 08-Dec-2015 at 04:45
Originally posted by alexsend

Булеварската мрежа не ни е оформена која чини смешна сума во однос на метро...
Се слагам со Бојан дека треба аеродромот да се поврзе со шински превоз. Патувам често и одењето до SKP ми е најголем проблем во однос на целото патување.
се е до генералниот план и стратегија, да се заврши булеварската мрежа на градот онака како што требала да биде, без слепи црева и преоптеретени раскрсници, секако дека треба да е приоритет, ама при планирањето на таа мрежа се планираат и видовите на јавен превоз, како и пешачките и велосипедските патеки, па се до комуникациската и водоводната мрежа
кај нас не постои такво нешто... нема нити визија нити пресметка за тоа што би му требало на Скопје во иднина и со какви проекти треба да се припрема
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Glava View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Sep-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote Glava Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 08-Dec-2015 at 23:53
Очигледно градските власти немаат смелост да загризат поголем инфраструктурен проект (од типот на транвај, тунел а за метро и да не збориме) од страв дека тој проект ќе им изеде најголем дел од буџетот. Вака им е многу полесно да ги придобијат гласачите преку изработка на поголем број на поситни проекти.

Од друга страна можеби и навистина отварањето на проект од типот на Метро му доаѓа исто како и изградбата на проектот Скопје 2014 - непотребно луксузирање во услови кога во многу делови од градот основни работи сеуште не се решени.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 09-Dec-2015 at 04:56
Originally posted by Glava

Очигледно градските власти немаат смелост да загризат поголем инфраструктурен проект (од типот на транвај, тунел а за метро и да не збориме) од страв дека тој проект ќе им изеде најголем дел од буџетот. Вака им е многу полесно да ги придобијат гласачите преку изработка на поголем број на поситни проекти.

Од друга страна можеби и навистина отварањето на проект од типот на Метро му доаѓа исто како и изградбата на проектот Скопје 2014 - непотребно луксузирање во услови кога во многу делови од градот основни работи сеуште не се решени.
метро би било луксузирање, ама ЛРТ е нешто скроз друго... ако е луксузирање отворање на ЛРТ линија врз железничката, односно да купиш само возила и да има кој да стопанисува со нив, ок...
луксузирање е луксузирање, ама кој ќе биде бенефитот од тоа луксузирање? за ралика од спомениците на пример, за кои што не можам за ништо да ги користам, со ЛРТ/метро линија би можел да стигнам насекаде низ градов за многу брзо време... плус со форсирање на јавен превоз се намалува сообраќаен метеж и загадување
зошто инаку стално се пека дека средствата кои се трошат на Ск2014 може да одат за многу поприоритетни работи клучни за развој
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
shrink View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 23-Oct-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote shrink Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 29-Dec-2015 at 01:04
Значи горе мапата е ставрно смешна, океј ако на пример некои делови од линиите се можеби само железница која е на површина може и не е толку страшно, ама за Скопје ако се гради подземна железница најверојатно би била потребна само во делот Влае до Аеродром, можеби и само до железничка, се останато би требало да биде надзмено. Не дека не би било добро и тоа да биде подземно но сепак тоа би чинело многу повеќе.
Трамвај е добра идеја или било добра идеја но веќе не е, бидејќи нема да направи разлика во сообраќајниот хаос. Едноставно трамвајот пак би одел по веќе постоечките сообраќајници а не по посебни.
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 29-Dec-2015 at 10:43
super sto si pravite planovi za metro, ali parite otidoa veke za "pobitni" proekti
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15001
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 13-Jan-2019 at 17:13
Каде сме ние, а каде се другите...

За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 13-Jan-2019 at 19:19
Да ама кои ни беа приоритетите изминатава декада
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 18-Jan-2019 at 19:34
Не се сложувам целосно со мапава. Земјите од Балтикот, Словачка и земјите од западниот дел на Балканот (со исклучок на Белград) се состојат од мали градови со популација помала од 1.000.000 жители. На помали градови не им требаат метро системи, а и лично сметам дека ниту е цивилизациски еманципиран, ниту пак државата е потпомогната од поголеми странски фондови за воопшто да размислува за изградба на метро во Скопје.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 18-Jan-2019 at 19:35
Originally posted by BOJAN

Не се сложувам целосно со мапава. Земјите од Балтикот, Словачка и земјите од западниот дел на Балканот (со исклучок на Белград) се состојат од мали главни градови со популација помала од 1.000.000 жители. На помали градови не им требаат метро системи, а и лично сметам дека Скопје ниту е цивилизациски еманципиран, ниту пак државата е потпомогната од поголеми странски фондови, за воопшто да размислува за изградба на метро во Скопје.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 19-Jan-2019 at 15:57
Originally posted by BOJAN

Не се сложувам целосно со мапава. Земјите од Балтикот, Словачка и земјите од западниот дел на Балканот (со исклучок на Белград) се состојат од мали градови со популација помала од 1.000.000 жители. На помали градови не им требаат метро системи, а и лично сметам дека ниту е цивилизациски еманципиран, ниту пак државата е потпомогната од поголеми странски фондови за воопшто да размислува за изградба на метро во Скопје.


Не се согласувам. Не постои прецизна дефиниција на метро систем, односно тенка е линијата помеѓу метро систем и ЛРТ како два најкористени концепта за кои дискутираме. Дополнително, ниту еден град на планетава не зависи само од метро систем или само од ЛРТ туку се работи за комплексни транспортни системи каде спаѓаат и автобуси, тролејбуси, жичници, „успињачи“ итн итн.

Дека големината е релативен критериум е еве Лозана каде на градска популација малку поголема од Битола а метро популација попала од градската популација на Скопје има траса од 6 километри со 14 станици.

Во Брисел постои ЛРТ линија која во голем дел е водена под земја. Веројатно многу слично доколку би се закопале линиите под Партизанска и Јане Сандански во плитки "dig and cover" тунели.

Во Сеул големи делови од метрото се надземни па делат и иста инфраструктура со железницата.

Дури и идеално да ја испланираат надземната ЛРТ траса Ѓорче-Лисиче (во што се сомневам) повторно нема да може да биде замена за една комплетно одвоена независна траса која и онака треба да понира кај плоштад (иако веќе најавија дека нема да понира него ќе врти преку Рекорд).

Можеби е скапо да се размислува за другите линии кои би му требале на Скопје, пред се кон северните делови на градот и спрема Драчево, но мислам дека оваа главна неприкосновена линија која ја има во секој план треба да оди под земја.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 19-Jan-2019 at 16:00
Инаку од мапава, од градовите/земјите кои немаат метро, Вилниус и Рига имаат некои планови за метро кои претпоставувам во догледна иднина и ќе се активираат.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.