build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Останати теми > Останати теми > Наука и технологија
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Транспортни технологии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Транспортни технологии
    Posted: 02-Aug-2023 at 12:33
... муабетов повеќе за во нишката АнТе но знаејќи дека евентуална глобална економска депресија може да го паузира карго транспорт, или пак стопени глечери кренат ниво на мориња потенцијално на ангро ем во овој век [1] та не е лошо Чоек да помедитира околу муабетот за Дириџабл ...

https://en.wikipedia.org/wiki/Mystery_airship

https://www.alexanderpalace.org/aerialrussia/zeppelin.html

https://ethw.org/Milestones:Early_Developments_in_Remote-Control,_1901



Edited by beTon - 02-Aug-2023 at 12:34
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 26-Jul-2023 at 14:33
Originally posted by Zelenikovo

битно секогаш ќе се навраќаат од каде тргнал муабетот колку и да заминат натака со паметот ...



https://alex-rozoff.livejournal.com/324677.html
[u">1] https://newatlas.com/aircraft/h2-clipper-hydrogen-airship-prototype/

https://edition.cnn.com/travel/article/flying-whales-airships-hnk-spc-intl/index.html
https://lynceans.org/all-posts/modern-airships-part-2/

~

но, бед меморис оф водород ут воздух сигурно се фундрејзинг ишу [2] сепак при евентуални идни кризи дали природни економски или геополитички може да се испостави дека ваквиот транспоортен мод ќе биде незаменлив особено за хуманитарна помош!, плус доколку се случи EMP пржавка сред глобален конфликт (што е реален ризик [3][3]) многу побрзо ќе се исправи ваква флота него ревајвл на класична карго ескадрила!, прашање е само колку би можеле да се сторат постојните авиони конвертибл и даим се закучует балонче како би се ставиле пак во функција брзо макар им ет спрежна електроника или пак е неисплатливо арчење керозин!, сепак скапа играчка за која ни советите не нашле експериментална волја посреди сет егзибиционизам од воздухопловни комбинации ...


Back to Top
Zelenikovo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Oct-2017
Online Status: Offline
Posts: 1631
  Quote Zelenikovo Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 09-Nov-2017 at 11:35

https://futurism.com/tag/flying-taxi/

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1719&PID=136520#136520

дојде време параглајдерите, делтапланите и флаингсуит опциите да дочекаат технократска закрпа, иако повторно ќе ги позајмуваат ко такви заради ефикасност ил сејфети самоодржливост, а ако батериите не им држат може ќе позајмат и од тројлебус мрежа, бар додека се в град ... битно секогаш ќе се навраќаат од каде тргнал муабетот колку и да заминат натака со паметот ...

Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 20-Jun-2016 at 07:27



наизменична инспирација, но штом државата застане зад истата посекако ќе ја биде



https://www.rt.com/business/347051-russia-hyperloop-investors-china/

http://tass.ru/en/economy/882896

видеава на ibt [1] доста интересни, а ова од следниот линк и со скептичен телоп-кадар yet to prove, see and groove
Unlike the Hyperloop's system capsules riding on air cushions at supersonic speeds in vacuum tubes, Russian rail operator RZD had initially been working with magnetic levitation for its own system.
...
http://www.ibtimes.co.uk/russia-700mph-hyperloop-technology-cross-country-freight-transport-works-1562912


во принцип без воздушен притисок навистина е возможна брзина од 700km/s кај хиперлупот наспроти 700km/h кај маглевот



http://www.bluedotmagazine.com/2016/05/22/the-10-fastest-trains-in-the-world/



HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 06-Apr-2016 at 16:55
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 21-Mar-2016 at 00:56


High-speed ‘Hyperloop’ could transport passengers between 3 European cities in minutes

High-speed travel may soon be revolutionized by a futuristic transport system that could take passengers on a 700 mph (1,126 kpm) journey between three European cities in just minutes. A deal on the system has been struck, and testing is scheduled for 2020.

The deal between Slovakia and Hyperloop Transportation Technologies (HTT), which has slated testing for 2020, brings the Hyperloop one step closer to reality. HTT announced the deal on its website Thursday.

In short, the system would involve passenger pods being driven by electricity through a low-friction vacuum tunnel stretching between the three cities at speeds much higher than that of regular railways.



If the plan goes ahead, the 78 kilometer (48 mile) journey between the Austrian and Slovakian cities of Vienna and Bratislava would take just eight minutes – a journey which currently takes around an hour by train. Meanwhile, the 200 kilometer (124 mile) journey from Bratislava to the Hungarian capital of Budapest would take just 18 minutes, according to the Verge.

The proposed transport system was originally conceived by entrepreneur Elon Musk, who heads up Tesla Motors and SpaceX. He unveiled the idea in a 2013 whitepaper on the SpaceX website, intentionally leaving the idea open for others to develop.
Read more
MIT students to bring Elon Musk’s Hyperloop closer to reality
Concept design of Hyperloop


The Slovakia deal represents the first time that the technology has been proposed outside the US, where a few companies are also exploring the idea.

“Slovakia is a technological leader in the automotive, material science, and energy industries, many of the areas that are integral to the Hyperloop system,” HTT’s CEO, Dirk Ahlborn, said. “Having a European Hyperloop presence will incentivize collaboration and innovation within Slovakia and throughout Europe.”

The high-speed system has been praised by Slovakian Finance Minister Vazil Hudak, who said in a statement that it would “redefine the concept of commuting and boost cross-border cooperation in Europe.”

Slovakia’s minister of economy, Vazil Hudak, also expressed enthusiasm for the project.

“Hyperloop in Europe would cut distances substantially and network cities in unprecedented ways. A transportation system of this kind would redefine the concept of commuting and boost cross-border cooperation in Europe,” he said.

SpaceX is hosting a competition this year for student teams and independent engineering groups to design the best Hyperloop capsule.

“While we are not developing a commercial Hyperloop ourselves, we are interested in helping to accelerate development of a functional Hyperloop prototype,” SpaceX wrote on its website.

https://www.rt.com/news/335305-hyperloop-transportation-system-europe/



HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3606
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 14-Jul-2015 at 17:44
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3606
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 05-Jun-2015 at 23:55

...

Новите измени на законот за возила ќе предвидуваат и задолжително мерење на количината на издувни гасови на сите возила при секоја регистрација или технички преглед. Дополнително се определува и точно времетраење на техничкиот преглед.

За сите возила кои се увезуваат треба да се поднесе барање до Бирото за метрологија кое наместо за 15 дена, ќе издава дозвола за 7 дена. Измените предвидуваат и сите фирми кои монтираат плински уреди во возилата да извадат лиценци за оваа дејност. Законските измени веќе поминаа на владина седница и во најскоро време треба да влезат во собраниска процедура.

http://www.alfa.mk/News.aspx?ID=94695#.VXIrrOUlhK8

Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 16-Aug-2014 at 14:35

откако хидрауликата си најде место по кочници на коли и мотори, а веќе некое време и по точаци, конечно ќе ја видиме и ко погонски систем во автомобили, виљушкари, трактори итн.

[1] http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=2984&PID=178104#178104

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 20-Jun-2014 at 22:27

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 29-Sep-2013 at 09:50
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15038
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 27-Aug-2013 at 19:50
За сè има вторпат
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 27-Aug-2013 at 19:40
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 27-Jun-2013 at 08:38

пријателите сигурно му возат од тоа плагинот на тојота

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 25-Jun-2013 at 09:11

Електричниот автомобил - ја демне ли шансата?

Од 100 литри потрошен бензин, 65 литри ни исчадуваат низ ауспухот и системот за ладење, а над 15 потрошуваме за застои по семафори и пречки во градскиот метеж. Електричниот автомобил нема загуби низ ауспух и за ладење, не троши енергија кога стои, а постои можност со реверзибилно кочење дел од енергијата да се врати во батериите. Исто и при спуштање надолу (од Водно на пример) се користи Земјината тежа и батериите се полнат



Ако автомобилот ни троши 6,5 литри на 100 километри, само бензинот ќе нѐ чини 5,15 денари за еден километар. За истиот извозен километар со електричен автомобил, струјата ќе нѐ чини 0,48 денари, или 11 пати поевтино.

Глобално, популацијата се размножува, се концентрира во мегаполиси, протежира брз и лагоден живот и сака многу да патува. Потребата од повеќе храна и енергија ги истоштува ресурсите и ја опустошува планетата. Глобализацијата ги делоцира суровините, работната рака и готовите производи во услуга на профитот, па транспортот станува голем енергетски понор и загадувач на околината.
Енергетскиот кусок не е поради немањето енергија, туку поради неможноста на акумулација на енергијата. Електричната е најблагородната енергија, со најширок спектар на примена и еколошки е најчистата енергија за потрошувачот.

Електричен автомобил (ЕА) е патнички автомобили погонуван со електромотори, напојувани со струја од батерии. Овде се судираат добрите карактеристики на струјата и единствената маана - скапотијата за акумулација. Првите електрични автомобили датираат од 19 век. Со развојот и усовршувањето на моторите со внатрешно согорување, особено алансерот, кој ја заменил рачната курбла, електричните возила биле забаталени. Енергетските кризи од крајот на минатиот век направија краткорочно покачен интерес за ЕА. Лелекот на животната средина, подобрената технологија на батериите, брзите полначи и големата зависност од нафтата ги воскреснуваат ЕА, кои, иако почетно се поскапи, многу се поевтини за возење, поеколошки се и поевтини за одржување.

Електричниот автомобил обезбедува почист воздух локално во градовите, оти нема ауспух, нема стакленички гасови, саѓи, јаглеродмоноксид, озон, олово и азотни оксиди. Тие ги немаат вибрациите, миризбата и бучавата, а многу е смалена и зависноста од нафтата. Глобално, загадувањето е поместено кај произведувачот на струјата. Излегува дека ЕА имаат долг ауспух до оџакот на термоцентралите. Тековното одржување е смалено, бидејќи еден ЕА има околу пет подвижни дела во својот мотор, во споредба со автомобили на бензин, кои имаат стотици. Возењето е многу покомфорно, поради немањето менувач, забрзувањето е нагло и рамномерно, а кочењето меко. ЕА имаат прескапи литиумјонски батерии со лимитиран век и капацитет, особено во зимски услови. Ограничениот дострел создава загриженост за стигнување до целта, кое се анулира со мал мотор на бензин за дополнување на батериите - хибридно возило. Кај ЕА постои зголемен ризик од пожар при судири и потопување. Отсуството на бучава претставува неочекувана опасност за пешаците.

Бензинските мотори се енергетски по-не-ефикасни, со степен на корисно дејство 20-30 отсто, во споредба со 80 отсто кај ЕА. Од 100 литри потрошен бензин, 65 литри ни исчадуваат низ ауспухот и системот за ладење, а над 15 потрошуваме за застои по семафори и пречки во градскиот метеж. ЕА немаат загуби низ ауспух и за ладење, не трошат енергија кога стојат, а постои можност со реверзибилно кочење дел од енергијата да се врати во батериите. Исто и при спуштање надолу (од Водно на пример) се користи Земјината тежа и батериите се полнат.

Тежината на самите батерии обично го прави ЕА потежок во споредба со возило на бензин, што бара зголемен напор за влечење, но и постабилни придобивки. Многу електрични автомобили сепак имаат мала, лесна и кревка каросерија.

Анализата на цената на возење ја правиме за едно хибридно возило, кое е постојно бензинско возило, надградено во ЕА. Ако бензинскиот мотор троши 6,5 литри на 100 километри, еден поминат километар, само за бензин ќе нѐ чини 5,15 денари. Ако со истото возило возиме со електромоторот, при полнење на батериите со струја по ноќна тарифа, возењето ќе нѐ чини 0,48 денари за еден поминат километар, или 11 пати поевтино. Бензинот однапред го плаќаме, а струјата ја плаќаме на крајот од месецот. При користење плин за секој километар ќе платиме 3,04 денари.

За Велигден годинава, Линда, Алан, Клејтон и Ли од Денвер, Колорадо, ни беа на гости, па си муабетевме за елекромобилноста. Тие имаат ЕА за кој платиле 29 илјади долари, а државата им вратила 13 илјади. Батериите ги полнат за три часа и поминуваат 100 милји (160 км). Нивниот ЕА има мал бензински мотор за дополнување на батериите, со што нема ризик од пристигнување на крајната цел. Најмногу го користат како дневно возило, за на работа и низ град. На работа имаат бесплатни полначи на батерии. Денвер е на 1.800 метри надморска височина, а на 2.300 метри имаат викендичка. Кога ќе стигнат до викендичката батериите се испразнети на 40 отсто, а кога ќе се вратат дома батериите се дополнети до 70 отсто поради струјата добиена од користење на Земјината тежа при спуштањето.
Иднината на ЕА главно зависи од цената на батериите со висока енергетска густина (капацитет) и долгиот век на траење, како и од брзите полначи. Технологијата за менување батерии (одморени коњи) е многу деликатна, но заедно со брзите полначи би можеле ЕА од дневни и градски да ги квалификуваат за подолги дистанци. Соларните ЕА ќе имаат перспектива, затоа што сета енергетска иднина мора да се сврти кон сонцето.

Во секој случај, ЕА поради поголемиот степен на корисно дејство е помал загадувач на околината, дури и при полнење со струја добиена и од термоцентрали на јаглен. При полнење со струја добиена од нуклеарки (Франција), хидро (Норвешка) или нови обновливи извори на енергија, ЕА е апсолутен нулти загадувач со емисии и бучава. Моменталните проблеми со батериите и цената, со развојот сигурно ќе се релаксираат, но литиумот, како „нафта на 21 век ќе добива на цена.

Електричните автомобили за Македонија се во повој. В четврток, 27 јуни 2013, на Машинскиот факултет во Скопје, во Институтот за возила, кај проф. Ќосевски, ќе се одржи меѓународна конференција за елекромобилност. Гостите од Словенија и од Бугарија ќе допатуваат со електрични автомобили, кои ќе бидат изложени и за јавна посета.

Авторот е енергетичар-екологист
Автор: Љупчо Гаштеовски
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=623131850411&id=13&prilog=0&setIzdanie=22911
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 11-Dec-2012 at 00:38
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 18-Nov-2012 at 20:12


http://issuu.com/deanbenstead

   

"You haven't technically used anything" some engineer, what about the energy it takes to compress the air? that comes from somewhere. not that it couldn't be done with clean energy, but if it is compressed with electricity from a coal power-plant you really gain little environmentally speaking over gas.Skwisgar2322 1 week ago

You are way wrong. Bikes pollute a lot. Compressing some air is like spitting in the ocean in terms of pollution. Cars will never run on air but for bikes it seems a good fit.

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3588
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 17-Nov-2012 at 21:00

20.10.2010 - Prokhorov's hybrid prototype ready by December; 2012 production version to cost $10,000

Early this year, we learned that Russian billionaire Mikhail Prokhorov had initiated a project, backed by the government, to mass produce the world's cheapest hybrid vehicle. It's an ambitious plan, one that calls for construction of a plant in the Russian city of Togliatti starting in January 2011. Prokhorov's investment, a mere €150 million ($208 million U.S. at the current exchange rate), will supposedly fund construction of the plant and the hybrid, but we remain skeptical.



Prokhorov now has a chance to prove us wrong. Next month, two prototypes are planned for release – a hatchback and a coupe crossover. Each vehicle will utilize a significant amount of Russian-made parts and feature room for four adults. Prokhorov believes that the production hybrid model will have a price tag of $10,000 U.S., which he assumes will drop to $7,000 to $8,000 once production volumes reach 100,000 cars per year. Furthermore, Prokhorov estimates that the vehicle will bring in a profit within four years. However, we're aware that a hybrid's complexities drive up costs and even established automakers can't profitably build a gas-electric that sells in the $10,000 range. Call us cynical, but we're not anxiously awaiting the arrival of a $7,000 hybrid. Sorry, Mikhail.

http://green.autoblog.com/2010/10/20/prokhorovs-hybrid-prototype-ready-by-december-2012-production/


   



Prokhorov has created a charitable foundation to oversee the development of sports and culture in Russia, and he serves as the president of the Russian Biathlon Union, pursuing investments in high-technology (he sits on the Government Forum for Nanotechnology), and pioneering Yo-mobile, the Russian-made hybrid car that Prime Minister Vladimir Putin and President Dmitry Medvedev took for a highly publicized spin earlier this year.
...
http://eurasia.foreignpolicy.com/posts/2011/06/30/even_mikhail_prokhorov_s_charm_won_t_change_russia
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3606
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 13-Oct-2012 at 13:48


барав најиздрлив, најдостапен и најкорисен камион, мислам поприкладен нема, евентуално локално фап односно даиц да се поефтини и подостапни но дефинитивно не и поиздржливи

http://en.wikipedia.org/wiki/Ural-4320

 

http://www.russianmilitarytrucks.com/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=2202


Please consider the following prices as guidelines. To receive a formal offer contact us.

- Ural chassis 4320 1111 41 – 1.78 million RUB
Ural chassis 4320 1112 41 – 1.795 million RUB
Ural chassis 4320 1121 41 – 1.795 million RUB
Ural chassis 4320 1122 41 – 1.805 million RUB
Hauling truck chassis Ural 43204 1111 40 – 1.86 million RUB
Ural chassis 4320 1110 41 with winch – 1.875 million RUB
- Hauling truck chassis Ural 43204 1112 40 – 1.875 million RUB
Ural chassis 4320 1911 40 – 1.92 million RUB
Ural chassis 4320 1912 40 – 1.93 million RUB
On-board Ural 41 4320 0111 – 1.915 million RUB
- On-board Ural 41 4320 0110 – 2.015 million RUB
On-board Ural 4320 0911 40 (long haul) – 2.04 million
On-board Ural 4320 0922 40 (long haul) – 2.04 million
On-board vehicle Ural 4320 3951 58 – 2.04 million
55571 Dump Truck Ural 40 with rear discharge – 2.22 million

* RUB = russian ruble
 We sell any Ural truck configurations (timber, oil and gas, buses, special equipment, adventure trucks, ..)
http://uraltrucks.com/price-list/


Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3606
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 06-Oct-2012 at 12:53


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.