build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Деловни
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Деловен објект на местото на старата Народна банка

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 41>
Poll Question: Оценка
Poll Choice Votes Poll Statistics
0 [0.00%]
1 [2.22%]
2 [4.44%]
1 [2.22%]
5 [11.11%]
6 [13.33%]
6 [13.33%]
4 [8.89%]
8 [17.78%]
12 [26.67%]
You can not vote in this poll
Total votes: 45   Average: 3.47

Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 23-Nov-2008 at 23:27


Тунелот ќе биде сообраќајна врска за згрдата и за катната гаража, а не пешачка. А за пешаците секако ќе има простор да поминат покрај зградата, без да мора да одат од долу покрај Вардар. Сега прашање е колку тој простор покрај згрдата ќе биде доволен за да не се ствара тесно грло, а особено естетски... Тоа мене ми боде очи уште одамна пред да се почне со изградба. Еве, мислам дека ќе се снајдеш на ова да препознаеш што е што.




Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 24-Nov-2008 at 06:11
Ни срам ни перде (и едните и другите)
 
 
 

СДСМ ќе протестира пред Општина Центар

Тарабите што се поставени на кејот го попречува и погледот од угостителските објекти

Граѓаните што се спротивставија на узурпирањето на кејот 13 Ноември и на попречувањето на движењето на плоштадот Македонија и бараа од градските власти веднаш да ги запрат градежните работи и да ја дислоцираат лимената ограда, ќе добијат поддршка од симпатизерите на СДСМ. Од оваа политичка партија известуваат дека в среда, на 26 ноември, ќе се одржат протести пред Општина Центар.

- Во 2007 година ДУП за Центар беше усвоен од ВМРО-ДПМНЕ со кој го зголемија габаритот на објектите од 22 на 29 метри висина. Затоа, ако до вторник не ги отстранат тарабите и мостот в среда ќе има протест пред Општина Центар. Тарабите што се поставени на кејот го попречува и погледот од угостителските објекти за што сопствениците имаат платено големи суми пари. Бараме од Општина Центар, Градот и од Владата да ги отстранат тарабите и импровизираниот мост на плоштадот и да им овозможат на граѓаните слободно да се движат. Сите овие институции во одреден дел имаат ингеренции во поставувањето на тарабите и на маркичката на која се гради деловниот објекет. Не може поединци блиски на власта, на сметка на граѓаните да создаваат личен профит, вели Дамјан Манчевски од СДСМ.

 
 
 
 
 
 
Originally posted by beTon

Никој не ја прифаќа одговорноста за градбата на кејот на Вардар

Власта и опозицијата повторно со меѓусебни обвинувања за узурпацијата на кејот 13-ти ноември, која незаконски ја дозволи градоначалникот на Скопје Трифун Костовски.

Ако не се тргнат лимените паравани, СДСМ ќе ги поддржeле граѓаните во протестите против општина Центар и градот Скопје.

„Одговорноста за последиците лежи кај градоначалничката на Центар, Виолета Аларова, градоначалникот на Скопје, Трифун Костовски, и министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, кој дал согласност за овој детален урбанистички план“, изјави Дамјан Манчевски од СДСМ.

Од ВМРО-ДПМНЕ повторно потсетија дека во време на СДСМ е продадено земјиштето на кое се гради, по багателна цена и со непосредна спогодба.

СДСМ била на чело на општина Центар кога прв пат била вметната и маркичката за објектот. Но, во случајов земјиштето не е спорно, туку незаконската одлука на Костовски за узурпација на кејот.

Министерот Јанакиески се огради од одговорност. Тој не издал никаква дозвола за незаконското уништување на шеталиштето.

„Министерството за транспорт и врски нема издадено никаква дозвола за поставување на било какви огради и тараби на кејот на реката Вардар“, рече Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски.

Костовски кршејќи ги законите дозволи на инвеститорот да го уништи кејот. Наместо да чека да се изгради подземна сообраќајница по која со камиони би се носел градежниот материјал, тој го претвори кејот во градилиште затворено со лимени паравани се до крајот на 2010-та.

Се уште Костовски не одговорил дали го уништи кејот поради личен профит. Граѓаните веќе реагираат дека параваните веднаш мора да се тргнат.

A1 - Сунчица Николоска - 12.11.2008

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 25-Nov-2008 at 00:57
 

НЕ СТИВНУВААТ ОБВИНУВАЊАТА ЗА ОБЈЕКТОТ НА СКОПСКИОТ ПЛОШТАД

Граѓани протестираат за оградата, инвеститорот за улицата

Не гледам ништо спорно во оградувањето на просторот, бидејќи тоа е направено од безбедносни причини и според одредбите од Законот за градбата, тврди инвеститорот


Инвеститорот прашува како од Детаљниот урбанистички план исчезнала сервисната улица Кеј 13 Ноември

Граѓани се закануваат со протести ако не бидат отстранети металните огради од кејот 13 Ноември во Скопје, но општината Центар и градските власти тврдат дека се беспредметни бидејќи документацијата за изградба на објектот Народна банка е легална. Инвеститорот прашува како од Детаљниот урбанистички план исчезнала сервисната улица Кеј 13 Ноември. Општина Центар во јунските измени на ДУП за Мал ринг ја избришала и улицата Кеј 13 Ноември, а во планот ја внесла само подземната сообраќајница, која инвеститорот на објектот треба допрва да ја гради. Таа улица постоеше се' до обновувањето на кејот пред нецели шест години, кога во мандатот на градоначалникот Ристо Пенов беше обновено шеталиштето. Во ДУП-от таа беше означена како сервисна, се' до донесувањето на последната измена на планот за Мал ринг.

Александар Ивановски, директор на фирмата инвеститор „Дивело-груп“, вели дека деновиве јавно ќе излезе со соопштение за шпекулациите во јавноста околу изградбата на објектот Народна банка. Тој потврди оти според одобрението за градба инвеститорот има обврска да направи тунел долг 400 метри, широк 7 и длабок 4,5 метри од почетокот кај хотелот „Холидеј ин“ до нивниот објект. Потоа истата подземна сообраќајница треба да продолжи под плоштадот Македонија, каде што ќе се гради подземен паркинг предвиден со генералниот Урбанистички план.

- Ги имаме сите потребни документи кои се предвидени според законот за градење. Ние сме сериозна италијанско-холандска фирма и пред да се случи купувањето на земјиштето тим адвокати убаво ја разгледаа целата работа, инаку не би се впуштиле во оваа авантура. Нашата фирма го купи имотот во 2007 година. Подземната улица треба да биде готова во 2010 година. Поради тоа што немаше друг начин како да дојдеме до парцелата за градење, бевме принудени да потпишеме дека ќе ја градиме подземната улица - објаснува Ивановски. Тој се повикува на Законот за градба, според кој инвеститорот има обврска да го огради просторот со што ќе гарантира безбедност на граѓаните.

- Ние моравме некако да носиме градежен материјал, машини, кранови, багери и слично. Но, и да го изградевме тунелот, сето тоа ќе беше невозможно да се направи под земја. Според стариот ДУП, на кејот има надземна улица што го носи името Кеј 13 ноември, но сега ја нема. Не гледам, ништо спорно во оградувањето на просторот. Тоа е направено од безбедносни причини и според неколку членови од Законот за градба - тврди Ивановски.

Градските власти велат дека според Деталниот урбанистички план, градбата е надлежност на општина Центар, која при донесувањето на последниот ДУП за Мал ринг во јуни годинава за околу 22 метра го изменила и проширила габаритот на објектот Народна банка.

Марија Тасев
Фото Маја Златевска

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=AC7C56A05DC60C41ABA87DF5D9B3BF6B

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 25-Nov-2008 at 17:06

Костовски: Градбата на кејот ќе продолжи кога ќе се создадат услови

25 November, 2008 05:21:00
Големина на фонт: Decrease%20font Enlarge%20font
image

Градоначалникот на Скопје, Трифун Костовски е против градењето на објектот во центарот на Скопје, се додека не се изгради подземниот пат долж кејот што ќе овозможи превозот на градежниот материјал.

Костовски вели дека не е надлежен во ова насока, а вината ја префрла кај општината Центар која ја издала дозволата за градба без да ги обезбеди потребните услови.

„Овој објект иако постои маркичка мора да биде изграден откога ќе се воспостават услови за негова градба. Дозволата за градба е издадена од општина Центар во која градот Скопје нема увид како е решено прашањето со подземниот пат. Дали првенствено треба да се гради подземниот пат или објектот а после тоа ќе се гради подземниот пат. Улогата на градот тука завршува и моите ингеренции“ изјави Костовски.

Меѓутоа од компанијата “Дивелоп Груп“ која е сопственик на земјиштето велат дека  градската управа не дала друга алтернатива како да го транспортираат градежниот материјал и машините што ќе се употребуваат во градба.

„Некој мора да даде согласност , а тоа е градот Скопје. По сите законски прописи на Република Македонија, а ние сепак сме некоја правна држава , не можете вие објект да го оставите без приод и не можете тој приод да не го обезбедите. На што би личело тоа“Александар Ивановски, менаџер на претпријатието “Дивелоп Груп“

Покрај реката Вардар во центарот на Скопје според раководството на “Дивелоп Груп“ ќе се гради деловен објект кој треба да биде завршен за две години. До тогаш, според  сите изгледи граѓаните нема да можат да уживаат во погледот на реката Вардар.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 25-Nov-2008 at 18:44
трифка слушнал за што се говори па и он да се умеша малце LOL

зашто сите запнале прво за естетските причини, првенствено нешто е закрчувањето на една од најбитните пешачки зони во градов, многу луѓе се изјаснија како оградата не им се допаѓала како изгледа


Edited by zabegan - 25-Nov-2008 at 18:48
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 26-Nov-2008 at 11:32
Ако не се оградел кејот, плоштадот ќе станел автопат
Ако не го оградевме кејот на Вардар, ќе мораше да го узурпираме плоштадот, кој е место на кое се одржуваат различни манифестации, велат од фирмата „Дивелоп“, инвеститорот на зградата на местото на поранешната Народна банка.
 
- Со решението градежната механизација да се движи по кејот го избравме најбезболниот начин. Погрубите работи ќе завршат во зимскиот период за да не се загадува кејот. Ќе ја изградиме и подземната сообраќајница за возилата. Граѓаните ќе мора да се стрпат две години - објасни Александар Ивановски, застапникот на „Дивелоп“.
 
Тој додаде дека лимените плочи со кои е заграден кејот се нужни според законите, а поставениот мост имал носивост од 120 тона. За да не се загрозат кафулињата, асфалтирањата ќе се вршат во раните утрински часови.
 
- Фирмата „Девелоп“ е сопственик на локацијата и инвеститор на објектот што ќе се изгради на кејот. Ние ги поседуваме сите потребни документи што се издадени од општината Центар и од градот, а градежните работи се изведуваат според Законот за градење. Земјиштето беше купено на 4 мај минатата година од фирмата „ГФГ“, откога почнаа активностите за обезбедување на потребната документација, според деталниот урбанистички план од 1997 година. На 21 февруари беше добиено решението за локациски услови, платени беа 1,15 милион евра за комуналии и на 4 април беше добиено одобрението за градба - објасни Ивановски.
Тој додаде дека кога ќе се изгради карабината на објектот, тогаш ќе се реализира и пристапната подземна сообраќајница.
 
Скопјани најавија дека денеска ќе протестираат против узурпацијата на кејот, поради што се оневозможени да го користат и да поминуваат по кејот, а за протестите е најавена и поддршка од Социјалдемократскиот сојуз на Македонија.
 
Градоначалникот Трифун Костовски истакна дека, ако треба, ќе им се придружи на граѓаните во протестите и го изрази својот негативен став за упадот во деталниот план, како и за несогласувањата со ваквите решенија што ги доставил до општината Центар и до Министерството за транспорт и врски.
- Доколку секторот за сообраќај не издадеше сообраќајно решение, градот ќе мораше од буџетот да му плати отштета на инвеститорот - додаде тој.
 
Според него, градежната дозвола што била издадена од општината Центар го принудила секторот за сообраќај на градот да издаде привремено решение .
 
Гранитот на Пенов сепак нема да се фрли
 
Скапите босански гранитни плочи со кои поранешниот градоначалник Ристо Пенов го поплочи плоштадот „Македонија“ сепак нема да завршат во отпад. Дел од поплочениот плоштад е заграден поради новото градилиште, но инвеститорот вели дека внимателно ги отстраниле плочите и дека со нив ќе го поплочат околниот простор откако ќе се направи објектот. Дополнително ќе се одлучело што ќе се прави со преостанатите плочи.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=244&ArticleID=11967

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 26-Nov-2008 at 19:52
ako imat mesto da pominuvas togas dobro e jas mislev nesto drugo  ...... mi se dopaga ...
ama pak 2 godini  kaj restoranite nema nikoj da dojdit poradi ogradata
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 28-Nov-2008 at 11:32
АРХИТЕКТИТЕ ТВРДАТ
И без тараби имарешение за кејот Архитектите се гневни што никој не ги прашал како да се огради најатрактивниот дел од скопскиот кеј и тврдат дека има многу решенија објектот на „Дивелоп груп“ да се гради, а да не се наруши движењето и погледот на граѓаните. - Имаме решенија за кои може да се рече дека се несреќни и дека за едно градилиште се жртвува премногу градски интерес, премногу градски вредности на предолго време, на начин кој граѓаните практично не го одобруваат - вели архитектот Мирослав Грчев. „Дивелоп груп“, пак, тврди дека ќе изгради подземна сообраќајница. - Треба прво да се изгради објектот до карабина затоа што ќе поминуваат кранови, миксер, а потоа ќе ја градиме подземната сообраќајница. Мора да донесеме кран кој не може да се носи под земја. Потоа дел по дел ќе се повлекува и само по таа сообраќајница ќе се носи материјал - вели Александар Ивановски, управител на „Дивелоп груп“. Не е јасно, сметаат познавачите во градежниот бизнис, зошто веднаш не се изгради таа сообраќајница, за потоа да се гради објектот. Дозвола да се огради кејот даде скопскиот градоначалник Трифун Костовски, но вината за изградбата ја префрли на градоначалничката на општина Центар, Виолета Аларова. Согласност за безбедност дало и Министерството за внатрешни работи иако сега велат дека нивното мислење не било обврзувачко за Градот.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=1&EditionID=1562&ArticleID=103021


Со голед на тоа што информација доаѓа од прилично тенденциозен весник не ја сметам за многу релевантна. Не слушнав досега некој од тие архитективе кои ја злоупотребуваат (продаваат) својата стручност, да даде конкретен предлог. Само се збори колку да се збори и да се дига џева (галама), а никој не се обидува конкретно решение да даде. Добивам впечаток дека дел од архитектонската фела на овој ничин дури и ги навредува другите колеги со тоа што се понижуваат да изкачаат со "купени" ставови за потребите на некои бизнис кругови во државата, односно во намерата еден бизнисмен да дискфалификува друг.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 29-Nov-2008 at 23:35

Комбето на А1 останува на кејот

Доцна синоќа било отстрането од пајак службата

 

Службеното возило на А1 Телевизија кое беше поставено на кејот 13. ноември во знак на протест поради узурпацијата на шеталиштето, доцна синоќа било отстрането од пајак службата, заради непрописно паркирање.

Казната изнесува 200 евра затоа што бил попречен влез на градилиште. Но, на местото каде што е паркирано комбето не стои никаква ознака за градилиште, а градежните работи се одвиваат на стотина метри од поставените паравани.

Денеска возилото повторно е вратено на истото место, но немаше камиони, ниту пак дојде полиција со пајак повторно да го отстрани.

Од МВР демантираат дека дале дозвола за улицата. Полицијата немала ингеренции, ниту смеела да издава дозволи по законот за градба. Од МВР било побарано само мислење, односно согласност за безбедно одвивање на сообраќајот на пешачката зона.

Оваа согласност за локалната власт не е обврзувачка, а градот може да ја даде дури и без мислење на полицијата, стои во демантот на МВР.

Доколку полицијата дала согласност пешачката зона да стане улица по која ќе поминува тешка градежна механизација, А1 бара од МВР согласност службеното возило на телевизијата да остане неправилно паркирано на кејот и да не биде отстрането од пајак службата.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=100890

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 30-Nov-2008 at 18:14
Велија, неуморен борец за градот и граѓаните...   Nuts
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 01-Dec-2008 at 10:39
od sto e neumoren duro stanuva i mnogu naporen,nepodnoslivConfused
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 02-Dec-2008 at 22:04

дали ова латис е архитектонско биро партнер на девелоп или?!

налетав на слично име кое  проектира по цел свет www.latisgroup.com исто и кај нас е регистрирана како лтд и во лондон е ltd.     

ако сум грешка нека тера  постов на рециклирање.      



Edited by beTon - 02-Dec-2008 at 22:09
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 02-Dec-2008 at 22:06
хехе, не верувам дека се истите, а ако градеа нешто како на првиот рендер сигурно и немаше да имаме волку примедби....
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 02-Dec-2008 at 22:11
па архитектонскиот пристап и нема така голема разлика!  исто ова со фирмата ми држи како што беше со радисон сас, мора странец да има тука мак фирма како би проектирал Smile...     

Edited by beTon - 02-Dec-2008 at 22:12
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 02-Dec-2008 at 22:13
Originally posted by beTon

па архитектонскиот пристап и нема така голема разлика!  исто ова со фирмата ми држи како што беше со радисон сас, мора странец да има тука мак фирма како би проектирал Smile...     


На сајтот на Chapman Taylor никогаш не излегоа рендерите за објектите што се градат долж железничка. Воопшто Македонија не фигурира во листата земји во кои тие работеле. Којзнае каква заврзлама е тоа...

А за архитектонскиот пристап не се сложувам... Знам дека стакларниците не ти се омилен архитектонски израз но има огромна разлика од стакларник до стакларник... Овдека е очигледна.


Edited by pbanks - 02-Dec-2008 at 22:14
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 02-Dec-2008 at 22:41

па зависи каков стакларник, вакви да, исто пример она со мостот е интересно, и се зависи кој квалитет на стакло е и како истото е стокмено во цела околина и нормално во самиот проект, кај нас ај што е натрупано се(окружување) па и се е некако ај дај поефтината варијанта од профили и стакла па што биде биде!

туку кај овие проекти гледам повеќе на сличност со овој на трезорот само заради пристапот во формите каде донекаде имаат некој сличен футуристички пристап т.е. неконвенционални комбинации кои ептен премногу не се разликуваат стилски... вториот и третиот рендер    

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 02-Dec-2008 at 22:57
@Beton: LTD доаќа како скратеница на Limited, што во македонската легислатива би му дошло како ДОО или ДООЕЛ, така да нда не те чуди тоа, не е дел од името на фирмата.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 02-Dec-2008 at 23:08

грешка си регистрирани се како лтд т.е. тоа им е името ЛатисЛТД и Девелоп Груп а дали се доо или ад тоа едруг муабет

Корисниците на земјиштето ДПТУ „Дивелоп Груп” доо Скопје и ДПТУ „ЛАТИС ЛТД” дооел Скопјеподнесоа барање
Во партијата тврдат дека Васко Арсовски, сопственик на „Латис ЛТД“, една од двете фирми на кои сега гласи плацот, е во бизнис-релација со Илија Камчев, татко на Орце Камчев

Време - 28.01.2008

 

скоро секаде се нагласува дека фирмата се вика Латис ЛТД, а ова само може да значи дека е возможно да се фирма клон или сестра на Latis ltd. 



Edited by beTon - 03-Dec-2008 at 17:43
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 30-Dec-2008 at 11:19

gledam kamioni pred objektot i isto taka ekoja kola kako taa od a1

istotaka e ama mozno da bidat i kamioni/koli sto ukrasat plostadot
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 03-Jan-2009 at 07:13
 
 
3 МЕСЕЦИ!!!
 
 
 
 
 
Originally posted by lslcrew



 
(сликава е мислам 28/12/08)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.320 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.