build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 52>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Bistro View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 88
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Автопати и експресни патишта (општо)
    Posted: 31-May-2023 at 06:50
Originally posted by The Wild Boy

Почнато е и со Велес - Градско да се реновира или не? Некаде прочитав на некој портал, ама не беше прецизирано дали за автопатот или регионалниот пат. Инаку делот од Демир Капија па се до клучка Неготино (само едниот дел) е во реконструкција.


https://kanal5.com.mk/poradi-asfaltiranje-zatvorena-za-soobrakjaj-delnicata-veles-gradsko/a584384

Регионалниот пат
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 31-May-2023 at 03:49
Почнато е и со Велес - Градско да се реновира или не? Некаде прочитав на некој портал, ама не беше прецизирано дали за автопатот или регионалниот пат. Инаку делот од Демир Капија па се до клучка Неготино (само едниот дел) е во реконструкција.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 06-May-2023 at 07:36
Во контекст на хронологијата на изградба на автопатишта низ МК.

Барајќи податоци за фрекфентност на мк патишта налетав на овој прилог кај што вели дека Тетово-Гостивар бил пуштен октомври 1996.
https://meta.mk/avtopatot-tetovo-gostivar-poln-so-dupki-kje-se-proektira-negovata-rekonstrukczija-vo-2022-godina/
Back to Top
Cheezy View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 28-Apr-2023
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1
  Quote Cheezy Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 28-Apr-2023 at 18:18
Налетав сосема случајно на видеово од 1978 година, а се работи за тоа како се одвивала градбата на автопатот "Братства јединства".

Сигурен сум дека ќе ти помогне во истражувањето што го правиш.

Линк:
https://youtu.be/kf0BRaKaLnk

П.С. Делот каде што се кажува за автопатот во Македонија почнува на 16:05 минута од видеото.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 22-Apr-2023 at 19:27
Smokvica-Gevgelija e graden vo vtorata polovina na 90-tite... del Gevgelija-Bogorodica vo 80-tite, a Veles-Gradsko pocetokot na 90-tite... Glavniot del od avtopatot graden vo Jugoslavija e Kumanovo-Veles vo dolzina od 63km na koj vo edniot pravec e iskoristena starata magistrala koja do den denes nema treta lenta za zastanuvanje.
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 84
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 21-Apr-2023 at 09:55
re: 'А можеби и мал дел од автопатот до самиот граничен премин бил изграден некаде во 80-те (зборам за нешто помалку од киломатар должина).'

Nemashe avtopat se do 99ta godina na delnicata od Gevgelija do granicata, beshe dvonasocen "avtopat" koj pominuvashe pokraj motelot Vardar
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 21-Apr-2023 at 00:27
Значи до сега:
Граничен Премин Табановце 2001
Табановце - Куманово 2011
Куманово - Миладиновци 1979
Миладиновци - Петровец 1979
Петровец - Катланово 1979
Велес - Катланово 1980
Велес - Градско  1991 (поточно малку после железничкиот мост)*
Стоби - Неготино 1999 (почнува каде што завршува делницата Велес - Градско, а можеби завршувала овде: https://goo.gl/maps/FigANyyDgwHi92iXA)
Неготино - Демир Капија - 2005**
Демир Капија - Смоквица 2018
Смоквица - Гевгелија 2006
Гевгелија - Граница со Р.Грција 1999***

*Едниот коловоз на делницата Велес - Градско (обиколницата на Велес) бил првично изграден како магистрала со 2 ленти. Може да се види овде многу убаво:
https://goo.gl/maps/A1bRu9t6SgS5HFZJ9
На другиот мост пишува Бетон - 1973, што ни укажува дека Велес всушност имал обиколница уште во 1973-та година, па во 1991 била надоградена во автопат.
**Е сега за Неготино - Демир Капија јас како што прочитав на еден друг сајт кој што има вест од 2013-та година за тоа колку километри автопат, каде и кога било изградено пишува дека 16 километри од Неготино до Демир Капија биле пуштени во 2005-та година, а не 6.6 километри. Или имаат од time.mk некоја грешка направено, или пак можеби фазно се пуштала таа делница па во целост се отворила до крајот на 2005-та година. Бидејќи на Google Earth убаво гледам на историската сателитска снимка од 8/31/2003 година, барем од тоа што може да се види во голема резолуција е дека делот после село Тремник па се до Демир Капија е во градба. Значи логично е во целост оваа делница да била завршена во 2005-та година.
***За оваа последна делница, впрочем имам и две слики кои што успеав да ги најдам од постари дискусии на skyscrapercity форумот, се гледа како се надоградувала делницата кај Гевгелија:


Значи за делот кај Гевгелија, првично се до кај доцните 70-ти, рани 80-ти единствена врска према граничниот премин Богородица била преку овој мост:
https://goo.gl/maps/WjY6vwFTVnnzCRz66
Па дури подоцна некаде во 80-те е граден еден дел од автопатот до Гевгелија па во 99-та во целост надограден во Автопат. Погледнете на street view и ќе видите за мостот преку вардар дека едниот дел е постар (постара ограда) во споредба со другиот. Самиот граничен премин Богородица е сигурно изграден некаде во 70-те што се потврдува со ова видео:
https://youtu.be/zVtks0egWaI
А можеби и мал дел од автопатот до самиот граничен премин бил изграден некаде во 80-те (зборам за нешто помалку од киломатар должина).

Еве го и вебсајтот од каде што добив информации за доста од делниците:
https://faktor.mk/faktografija-site-makedonski-vladi-z
Статијата е објавена во 2013-та година.

Секако ако нешто не е точно овде, ќе го корегирам, слободно напишете дали до сега се што е напишано е точно. Би било добро и да дознаеме кога биле овие автопатски делници започнати со градба. Ако сака некој да се нафати да бара по службен весник како што објаснив, слободно може да почне од 72 па се до 78-ма година, сигурно има нешто запишано кога се почнало со градба на првите автопатски делници.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2598
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 20-Apr-2023 at 21:02
Неготино-ДемирКапија е правен негде почеток на 2000-ти. Еве вест за отворање на последната (трета) фаза:
https://time.mk/cw/3c4eb4e988/negotino-i-demir-kapija-se-spoija-so-avtopat.html
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 19-Apr-2023 at 09:31
Да, до Градско имаше автопат кога излеговме од СФРЈ.

Делот Гевгелија-Граница мислам дека не постоеше и дека се изгради во 90те. Прилично сум убеден дека 98 година го имам возено.

Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 18-Apr-2023 at 21:21
Планирам уште од по одамна ама никако да се убедам... да направам некоја карта со историјата на автопатиштата во Македонија уште од времето на СФРЈ.

Знам дека првиот автопат бил пуштен 79-та година измеѓу Куманово и сегашна клучка Миладиновци.

Е сега... да не бараме и јас и вие по интернет, најдов еден многу добар извор за информации... тоа е службениот весник и неговиот архив.

Ако сака некој да ми помогне, нека бара тука:
http://www.slvesnik.com.mk/besplaten-pristap-do-izdanija.nspx

Почнете од 79-та па се до 91 година ама барајте само во службен весник на СРМ. И само едноставно стиснете CTRL + F и напишете автопат. Така за секоја година, за секој месец и може ќе најдете нешто корисно.

Јас така најдов во службениот весник од 12 март, 1980 година дека 24 километри од автопатот Куманово - Скопје - Т. Велес треба да се пуштат во употреба во 1980-та година... значи по мерење на Google Maps, тие 24 километри се делницата од Велес до Катланово.

На крајта кога ќе ги соберете сите информации, ќе ми треба само листа од колку километри од која делница на автопат се отворени и во која година. И на крајта јас ќе пробам да скоцкам една мапа која што ќе ги прикажува основните информации за која автопатска делница во која година е изградена. Ова би било доста од корист, не само за нас туку и за странците и оние кои што ги интересира да се запознаат со историјата на нашата автопатска мрежа.

Јас како што знам до сега, се до Катланово е изградено во 79-та, до Велес 80-та (Велес - Катланово). Е сега за делот после Велес (обиколницата) незнам дали е во целост изградена како автопат некаде во 80-те години или продолжувала како магистрала (обичен пат со 2 ленти), но за делницата после Мотел Македонија до клучката кај Градско успеав да видам на Google Earth дека почнала да се гради во 1990-та година, а сигурно завршена 1994-та. Дополнителен доказ за ова може да се најде во спотот на песната Дирлада од Меморија од 1995-та.




Поточно околу секунда 12-13 може да се види знакот за продолжување према Негодино и за исклучување према Прилеп... со што ни укажува лесно дека или до 95-та автопатот бил пуштен, па кога го снимале спотот сообраќајот се одвивал во посебен режим, или пак автопатот можеби бил пуштен во 95-та или 96-та па они го снимале спотот некое време пред да биде пуштен автопатот.

Edit:
84-та, 85-та година нема ништо спомнато во врска со автопатишта во службениот весник
86-та 25 декември успеав да најдам информација дека тогаш се предвидувало да заврши изградбата на наплатните станици на делницата Куманово - Титов Велес. Можно ли е тогаш да сме ги добиле првите патарини во 86-та година?

87-ма година (мислам февруари) се спомнува продолжување на изградбата на автопатот "Братство и Единство" но нема ништо конкретно образложено во врска со тоа

Со текот на годините се до 91-ва се спомнува некакво си покачување на цените на наплатните рампи.

26 април 91-ва се спомнува нешто за оддржување на автопатиштата.

И 20 јуни 1991 се спомнува дека ќе заврши изградбата на делницата од Т. Велес до Градско, дел од автопатот "Братство-Единство".

Значи сепак автопатот до Градско бил изграден далеку пред 95-та, поточно уште во 91-ва година, едно 3 месеци пред осамостувањето на Македонија кога сме биле сеуште во СФРЈ.

Па така да според овие информации, се до осамостувањето сме имале автопат (секако не во целосен полн профил) од Куманово па се до Градско. За делот од границата со Р. Грција па се до Гевгелија и после Гевгелија не успеав да најдам било какви информации, па изгледа дека тој патен правец, барем делот до границата е проширен / дограден во автопат некаде во средината или доцните 90-ти години. Претходно може имало само нормален магистрален пат (1+1) се до границата.


Edited by The Wild Boy - 18-Apr-2023 at 22:42
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19660
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 14-Mar-2023 at 07:57
(ВИДЕО) Вртоглави суми за надзорот над „Бехтел и Енка“ – 300 илјади евра по преговарач, 20 илјади евра месечно за надзорен инженер



https://360stepeni.mk/video-vrtoglavi-sumi-za-nadzorot-nad-behtel-i-enka-300-iljadi-evra-po-pregovarach-20-iljadi-evra-mesechno-za-nadzoren-inzhener/
Carpe diem
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 12-Mar-2023 at 18:05
Originally posted by user8642

Јас цело време мислев дека треба да биде од другата источна страна на Гостивар, некаде покрај пругата. Нели и така беше најавувано, дека ќе иде преку клисурата накај Лакавица?


Како што гледам подолу, не ќе да е така планирано:
http://mtc.gov.mk/Files/Partneri/2018/PatnaKarta_01.pdf

А и башка како што гледам од источниот дел на Гостивар има повеќе куќи и земјишта, што би значело повеќе експроприација.


Edited by The Wild Boy - 12-Mar-2023 at 18:06
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2018
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 12-Mar-2023 at 17:00
Јас цело време мислев дека треба да биде од другата источна страна на Гостивар, некаде покрај пругата. Нели и така беше најавувано, дека ќе иде преку клисурата накај Лакавица?
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 533
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 11-Mar-2023 at 22:49
Така некако. Јас вака сум ја трасирал, иако не се сеќавам од каде:


Не знам колку клучки ќе има, треба да се најмалку две. Јужната вака сум ја замислил:


Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 491
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 11-Mar-2023 at 21:53
Вака ли би требало да изгледа новата обиколница на Гостивар?



Edited by The Wild Boy - 11-Mar-2023 at 21:54
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15037
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 10-Mar-2023 at 14:29
Странците ќе го земат кајмакот, ќе има ли „багер револуција“ пред Влада?



Од државата ќе се излеат 1,9 милијарди евра кон странски компании и работници, а само 80 милиони евра кон домашните градежници, предупредија синдикалците и работодавачите од секторот

Македонските градежници не му веруваат на министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски, дека 51 отсто од работите на делниците на Коридорите 8 и 10Д, ќе ги вршат домашни компании, оти така се ветувало и порано, па грешките при градењето ќе ги плаќаат идните седум поколенија (патот Кичево-Охрид). И работодавачите и синдикатите од овој сектор се децидни дека знаат да проектираат, да изведуваат и да градат, но не е фер што странците го земаат кајмакот, а домашните градежници копаат дупки. Поразителен е фактот што домашните компании се се помалку присутни на домашниот пазар, особено кога станува збор за јзначајните капитални проекти во патната и железничката инфраструктура. Имајќи предвид дека најголемите идни проекти се донесуваат на Коридорите 8 и 10Д, а кои ќе се реализираат со странскиот стратешки партнер, за очекување е дека доследно ќе се почитува ангажманот на минимум 51 отсто локални ресурси, што е во согласност со усвоената и ратификувана Конвенција 94 на Меѓународната организација на трудот. Оттука, Иван Пешевски, претседател на градежниот Синдикат и Андреа Серафимовски, претседател на Здружението за градежништво при СКМ, едногласно бараат итен прием во Владата да се разговара за според нив „безобразниот договор“ со „Бехтел и Енка“, а се заканија дека ќе ги искористат сите можности, па освен работниците, на „Илинденска бб“, ќе ја донесат и механизацијата.

Од државата ќе се излеат 1,9 милијарди евра кон странски компании и работници, а само 80 милиони евра кон домашните градежници. Не е исто да бидете главен изведувач или подизведувач. Така не можеме да се стекнеме со референци за странските тендери. Немаме информации за договорот, ниту за тендерот и затоа сме скептични кон изјавите на владините претставници. Бараме итен прием во Владата, а доколку таму нема слух, ќе ги известиме европската и светската градежна федерација, па нека ни се смее цел свет за небулозните договори – порача претседателот на градежниот Синдикат.

Веќе подолг период градежништвото е клекнато на колена иако опфаќа 7 отсто од вкупниот број на вработени. Само лани од земјава си отишле над 12 илјади градежници, а за прв пат во историјата вкупниот број на вработени во секторот е под 50.000, рече Андреа Серафимовски, претседателот Здружението за градежништво при СКМ. Ова е поразителен податок, додаде Серафимовски, ако се земе предвид податокотдека македонските работници и граѓани ќе ги враќаат кредитите за финансирање на најважните инфраструктурни проекти, а средствата од нив ќе се прелеат во странство, а домашните градежни компании ќе пропаѓаат.

Изминатиот период две од трите делници на железничката пруга 8 во вредност од 200 милиони евра им беа доделени на странци, сега повторно странци ќе добијат 1,3 милијарди евра за Коридорите 8 и 10Д. Нејасно е како условите за работа за странските компании се поповолни отколку за домашните компании,а важечките прописи не предвидуваат механизми за заштита на домашниот пазар – додаде Серафимовски.

Синдикалците и работодавачите се децидни дека македонската јавност е презаситена од бројните афери и скандали со јавните набавки. Од корупциите во јавните набавки се засегнати сите дејности, додека последиците најдиректно ги чувствува градежништвото, порачаа Пешевски и Серафимовски. Тие предупредија дека и кога Собранието го донело Законот за утврдување на јавен интерес и номинирање на страшеки партнер за имплементација на овој проект, поради неуставност на членот 12 кој предвидуваше стратешкиот партнер да има целосно право да го орагнизира и распоредува работното време, Уставниот суд ја прифатил иницијативата работниците на автопатските делници да не бидат ангажирани во просек по 60 часа неделно и не би сакале повторно да бараат заштита од овој суд.

https://www.slobodenpecat.mk/strancite-kje-go-zemat-kajmakot-kje-ima-li-bager-revolucija-pred-vlada/
За сè има вторпат
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1110
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 08-Mar-2023 at 22:07
Originally posted by stef4o

Станува збор за автопатски делници: Требеништа – Струга – Ќафасан (22 километри) Гостивар – Букојчани (30 километри), Тетово – Гостивар (17 километри) и Прилеп – Битола (40 километри).

А Букојчани-Кичево?

edit: Обезбедиле средства на крај на 2021 и ќе се тера како посебен проект. Очигледно не е почнато ништо.

Со кредит од ЕБОР во износ од 110 милиони ќе се гради автопатот од Букојчани до Кичево

Edited by <Fresno> - 08-Mar-2023 at 22:12
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 08-Mar-2023 at 20:28
12 milioni za kilometar. Masala! Ako i so vakva cena kvalitetot na avtopatot bide na nivo na delnicata "Kumanovo-Tabanovce" togas treba site kolektivno da se frlat vo Vardar!

Edited by Denko - 08-Mar-2023 at 23:32
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 08-Mar-2023 at 20:00
Сите во исто време...едвај чекам...
Ајде со среќа
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 456
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 08-Mar-2023 at 18:55
Со Експроприацјиа и останати трошоци 1,65 милиарди.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.