build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 04-Dec-2014 at 18:44
Па реков дека сите идни експресни ќе бидат во овој формат.И на ССЦ се чудат сите за ширината.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 05-Dec-2014 at 12:05
И ова го има, во спротивен правец по автопат!

Сообраќајната полиција утрово запре возило со регистарска табличка од Гостивар како вози во спротивен правец на автопатот Скопје - Велес. За среќа оваа глупост на некои возачи овојпат ќе помине само со казна, се надеваме и со одземање на возачката дозвола. Фотографијата е објавена на Фејсбук групата Ѕид на сообраќајниот срам.

За сè има вторпат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 05-Dec-2014 at 19:03
веќе почнувам со страв да се движам на таа делница, со оглед на тоа дека е полна со непрегледни кривини, а ова веќе неколку пати се случи до сега
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
pfc View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 27-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote pfc Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 24-Dec-2014 at 22:31
http://www.plusinfo.mk/vest/9149/foto-korida-so-izbegan-bik-na-benzinska-na-avtopatot-kumanovo--skopje
Нашиве автопатишта... за што плаќаме патарини
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 21-Jan-2015 at 08:53
Скопје-Велес



фото: air360.mk
За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 31-Jan-2015 at 22:58
Уживајте во убавината на автопатот Александар Макадамски почнувајќи од 18:30:

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 02-Mar-2015 at 09:21
Патот од Гостивар до Кичево под концесија

Ќе се бара концесионер за патниот правец од Гостивар до Кичево, со што ќе се затвори целокупниот Коридор 8 од Скопје до Охрид на ниво на автопат. Повикот ќе биде распишан овој месец, или најдоцна во април, најави викендов министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески.

Тој рече дека ќе биде објавена концесија и за делницата од Скопје до Блаце, која е многу значајна, бидејќи е врска со Косово.

Јанакиески најави дека овој месец почнува градбата на околу педесет локални патни правци.

„Ќе започнеме со изградба на осум регионални патни правци, кои ќе бидат финансирани со средства од ЕБР и Светска банка. Веќе е доставена целокупната документација до Светската банка и очекуваме нивна потврда“, рече Јанакиески и додаде дека ќе почне изградба на патниот правец од Градско до Прилеп, кој е многу значаен за тој регион.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=36A9CA57AE8A7A42ADA825344936E94F
За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 02-Mar-2015 at 10:53
Во текстот се вели:

Целата делница, според нашиот соговорник, е поделена на три дела. Откај Миладиновци работи механизацијата на „Бетон“, а од Штип кон Свети Николе активностите на трасата ги изведува „Гранит“. Се работи на изградба на носачи на мостови и надвозници. На средината, помеѓу Свети Николе и Куманово работи „Синехидро“.

На која средина помеѓу Свети Николе и Куманово? Најблиската кумановска точка до која поминува овој автопат е крајниот јужен дел од атарот на село Винце кај Сушички Поток, оддалечен 2 километри воздушна линија североисточно.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 27-Mar-2015 at 16:36
Милионски разлики во сумите за „кинеските“ автопати

На интернет страницата на кинеската компанија што ги гради двата автопати во Македонија пишува едни суми, а владата претстави други. Ниту едните, ниту другите не објаснуваат на што се должи разликата.

Големи разлики во сумите за двата автопата може да се забележат ако се отвори интернет страницата на кинеската компанија Синохидро и она што беше соопштено од македонската влада. За автопатот Кичево-Охрид, компанијата наведува сума од 56,116 милиони долари, а при презентацијата на проектот во Македонија во 2013 година, министрите Миле Јанакиески и Владимир Пешевски излегоа со сума за истиот автопат од 374 милиони евра. За автопатот Миладиновци-Свети Николе-Штип на интернет страницата на Синохидро стои сумата од 30,93 милиони американски долари, а во Македонија беше презентирана сумата од 206 милиони евра.

На што се должи оваа разлика во цените објаснување побаравме и од кинеската компанија и од Министерството за транспорт и врски, но и од двете места не одговорија на поставените прашања.

Повеќе на
http://www.makdenes.org/content/article/26923954.html
За сè има вторпат
Back to Top
citizenK View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote citizenK Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 28-Mar-2015 at 15:00
Тоа е. Ги фати плусинфо. 300 милиони евра се кај Мијалков во џеб. Ја мислам на твитер дека пишаа 40 милиони евра бил автопатот па после избришаа треба да се испита. Се разбира договорот не е валиден документ туку веб презентации и социјални мрежи.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 28-Mar-2015 at 15:06
Којзнае каков лош автопат ќе добиеме. Мислев штом толку многу чини сигурно ќе има македонија конечно топ автопат!!!
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 28-Mar-2015 at 15:22
Originally posted by Џоле

Милионски разлики во сумите за „кинеските“ автопати

На интернет страницата на кинеската компанија што ги гради двата автопати во Македонија пишува едни суми, а владата претстави други. Ниту едните, ниту другите не објаснуваат на што се должи разликата.

Големи разлики во сумите за двата автопата може да се забележат ако се отвори интернет страницата на кинеската компанија Синохидро и она што беше соопштено од македонската влада. За автопатот Кичево-Охрид, компанијата наведува сума од 56,116 милиони долари, а при презентацијата на проектот во Македонија во 2013 година, министрите Миле Јанакиески и Владимир Пешевски излегоа со сума за истиот автопат од 374 милиони евра. За автопатот Миладиновци-Свети Николе-Штип на интернет страницата на Синохидро стои сумата од 30,93 милиони американски долари, а во Македонија беше презентирана сумата од 206 милиони евра.

На што се должи оваа разлика во цените објаснување побаравме и од кинеската компанија и од Министерството за транспорт и врски, но и од двете места не одговорија на поставените прашања.

Повеќе на
http://www.makdenes.org/content/article/26923954.html


Тоа се парите кој ги добива Синохидро или како и да се вика ,за нивната извршена работа, на пример Гранит на Миладиновци-Штип има договор од 100 и кусур милиони евра, јавно достапен на нивната страна ако не се лажам, другите фирми кој подизведуваат исто така имаат договори кој парите ќе ги црпат директно од кредитот а не од Синохидро.  Истото се случува и на Охрид-Кичево.
Јас верувам дека има провизија ставено некој од државниците но таа не изнесува повеќе од 10% од кредитот (односно околу 57 милиони долари) и тоа е така секаде и за секој објект ,независно приватен или државен.
Згора на се мислам дека во самата сума за автопатите влегува и сумата за експропријација.
Не пробувам да ги бранам државниците ,само сакам вакви шпекулативни и глупави текстови кој се на неистражени информации да не се објавуваат на овој форум за дневно политички препукувања, бидејќи гледам дека дојдоа нови членови кој се повеќе ја нарушуваат хармонијата и воздржаноста од дневнополитички препукувања на форумов.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 28-Mar-2015 at 15:33
Originally posted by daci92


Јас верувам дека има провизија ставено некој од државниците но таа не изнесува повеќе од 10% од кредитот (односно околу 57 милиони долари) и тоа е така секаде и за секој објект ,независно приватен или државен.


開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 28-Mar-2015 at 16:15
со тврдењето дека автопатот кошта 40 мил евра а 300 се крадат, само им се прави услуга на тие што ја лапнаа провизијата од 5-10%. вака ќе имаат аргументи дека се изнесуваат паушални изјави.

само мостовите неможат да ги изградат со тие пари

Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 28-Mar-2015 at 17:52
Факт едека 40 милиони се малку, но и дека 350 се многу.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 28-Mar-2015 at 21:11
Противнициве на грујо ја прават грешката која ја прават ``паметњаковиќи`` кои кога ќе купат најново ферари(обично руси тоа го прават),кое е доволно брзо да биди бр.1,ќе се зафат со чепкање на моторот за да биди уште побрзо и на крај ќе ја за....т работата.


Многу повеќе ќе имаше све ефект да останеше во оригинал,него дополнително да се фризира.

Извади му ги тие 15-17 милиони и готово.вака ќе ги направи будали со тие вкупно 40 милиони за цел автопат

Човештвото памети многу случаи кога некој имал злато во рацете,ама незнаел да го искористи и го направил рѓосано железо

Edited by gjoko - 28-Mar-2015 at 21:11
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 28-Mar-2015 at 22:51
Originally posted by gjoko

Противнициве на грујо ја прават грешката која ја прават ``паметњаковиќи`` кои кога ќе купат најново ферари(обично руси тоа го прават),кое е доволно брзо да биди бр.1,ќе се зафат со чепкање на моторот за да биди уште побрзо и на крај ќе ја за....т работата.


Многу повеќе ќе имаше све ефект да останеше во оригинал,него дополнително да се фризира.

Извади му ги тие 15-17 милиони и готово.вака ќе ги направи будали со тие вкупно 40 милиони за цел автопат

Човештвото памети многу случаи кога некој имал злато во рацете,ама незнаел да го искористи и го направил рѓосано железо


Па случајно да не изградиле нешто па да знаат колку чини изградба на автопат? Ги гледам нивните достигнувања во Куманово секој ден. Не се во состојба едно улично осветлување да оправат, не пак друго.

Асфалтирање на еден километар локален селски пат од IV ред на веќе постоечка траса чини oд 85.000€ до 100.000€.

Само комплетен идиот може да тврди дека изградба на автопат Миладиновци-Штип (и тоа пробивање на комплетно нова траса) може да чини 31 милион $, a Кичево-Охрид (исто така пробивање на комлетно нова траса низ планински терен) може да чини 56 милиони $.

Eве ориентационо колку чинат трошоците за едно обично асфалтирње (не на автопат):

http://www.fixr.com/costs/build-asphalt-driveway

И овде се работи за локален пат во рамница, без мостови, надвозници, тунели, клучки, дренажа, сообраќајна сигнализација итн.



Edited by phenomenon - 28-Mar-2015 at 23:19
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 28-Mar-2015 at 23:13
Oд линкот се гледа дека цената за асфалтирање на 600 квадратни стапки изнесува 830$. 600 квадратни стапки изнесуваат нецели 56 метри квадратни. Тоа е цената за асфалтирање 11 метри должина на најобична улица во периферија/предградие или селски пат со широчина од 5 метри.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 29-Mar-2015 at 20:03
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 29-Mar-2015 at 20:39
Радовиш-Струмица во план?????

Нели се градеше нешто таму(иако имаме сосема малку слики и информации од тој регион)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.