build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Svarog View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 92
  Quote Svarog Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 29-Mar-2015 at 21:57
Новиот магистрален пат Радовиш-Струмица денес ќе биде пуштен во употреба.
strumica

На пуштањето во употреба ќе присуствуваат заменик-претседателот на Владата и министер за финансии Зоран Ставрески и министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески

Со новиот патен правец во должина од 10 километри ќе се овозможи брзина на движење од 100 километри, наместо досегашните 40 километри.

Во изградбата на патот Радовиш-Струмица се вложени 445 милиони денари, обезбедени од државниот Буџет. Градежните работи ги изврши „Гранит“, по раскинувањето на договорот со претходниот изведувач заради доцнење со роковите, хрватска ИНГРА.

ИЗВОР: http://kurir.mk/makedonija/vesti/100955-Magistraleniot-pat-Radovis-Strumica-ke-bide-pusten-vo-upotreba
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 29-Mar-2015 at 22:01
Веста е од јануари 2013 г.
За сè има вторпат
Back to Top
Svarog View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 92
  Quote Svarog Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 29-Mar-2015 at 22:32
Да, да. Го паравеа и сеа пак е планирано да се реконструира.
Иначе мене не ми е јасно зошто толку многу се влечи Росоман - Прилеп.
Од 2007 во програма им е и сеуште не е направен.
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 29-Mar-2015 at 22:34
Бидејќи на Мијалкови не им е битен тој пат битно им е газот до Штип да го довлечат затоа прават до таму автопат и плус реконструираат Велес-Штип. И полесно прават дубари. И не сакаат добро поврзување со Бугарија преку Крива Паланка исто е и со пругата која реално е фикција и нема никогаш да се изгради додека овие се на власт.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 30-Mar-2015 at 00:37
Грујо во Битола го најави почетокот на градбата на овој пат Прилеп-Градско оваа година.Мислам дека нешто зборуваше за пред летото
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 30-Mar-2015 at 15:07
Originally posted by gjoko

Радовиш-Струмица во план?????

Нели се градеше нешто таму(иако имаме сосема малку слики и информации од тој регион)


Пред 2 години се реконструираше магистралата со 2 ленти. Новиот зафат предвидува проширување на ниво на експресен со 4 ленти.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 30-Mar-2015 at 15:17
Originally posted by Svarog

Да, да. Го паравеа и сеа пак е планирано да се реконструира.
Иначе мене не ми е јасно зошто толку многу се влечи Росоман - Прилеп.
Од 2007 во програма им е и сеуште не е направен.


Тој дел од патот е во поприлично лоша состојба, а е единствената врска за Прилеп, Битола, Ресен, па и Охрид и Струга до централна и источна Македонија. Освен тоа минува низ гадна клисура каде често има одрони. Минува и низ големо населено место како Росоман. Инаку новиот пат не е Росоман - Прилеп, туку Градско - Прилеп.
Back to Top
Svarog View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 92
  Quote Svarog Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 07-Apr-2015 at 13:58

Ете, поради ова се противам на Скопје 2014...
Можеби е тешко да се предвиди, но постојат бројни превентивни зафати што во Македонија воопшто и не се преземаат

http://plusinfo.mk/vest/21349/galerija-golem-odron-na-avtopatot-skopje-veles-patot-zatvoren-za-soobrakjaj

Back to Top
goranmitev View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote goranmitev Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 07-Apr-2015 at 16:51
За патот Штип-Струмица веќе е направена Студија за оцена на влијанието врз животната средина.
Еве набрзина што прочитав, се предвидува автопат со 4 или повеќе ленти.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 07-Apr-2015 at 19:13
Originally posted by goranmitev

За патот Штип-Струмица веќе е направена Студија за оцена на влијанието врз животната средина.Еве набрзина што прочитав, се предвидува автопат со 4 или повеќе ленти.


Фала за информацијата и добредојде на форумов.

Патем, ќе има по две ленти за сообраќај и по една за застанување, па мислам дека тоа е 3х3, ако не грешам. Во студијата се наведува и разделен појас.

Автопатот ќе има две делници. Делница 1: Штип-Радовиш, и Делница 2: Радовиш (односно Воиславци)-Струмица. Вкупна должина на автопатот ќе биде 63,4 км.

Предвиден е за брзини од 100 и 120 км/ч.
За сè има вторпат
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 07-Apr-2015 at 20:43
Мислам дека нема да се оди со автопат, зашто најавите се дека ќе биде експресен. Да сакаа автопат да направат, одамна ќе се најавуваше со автопат. Пред месец-два директорот на Агенцијата за државни патишта изјави дека годинава ќе почне изградбата на експресниот пат Штип - Радовиш по нова траса, по принципот една лента за возење, една за запирање. Магистралниот пат Радовиш - Струмица е реконструиран пред некое време колку што знам. Убаво што направиле студија за автопат, но реалноста е дека нема да се оствари.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 07-Apr-2015 at 21:14
Би сакал да ја чујам таја изјава Стаки, бидејќи знам дека најавија за годинава отпочнување на Штип- Кочани и веќе има обезбедено пари од кредит за тоа ,но за Штип - Радовиш не сум слушнал.
Инаку и јас колку што знам планот за овој пат им е да биде експресен со можност за надоградба во иднина бидејќи нема економска оправданост за автопат засега.


Edited by daci92 - 07-Apr-2015 at 21:15
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 07-Apr-2015 at 22:24
[QUOTE=daci92]
Би сакал да ја чујам таја изјава Стаки, бидејќи знам дека најавија за годинава отпочнување на Штип- Кочани и веќе има обезбедено пари од кредит за тоа ,но за Штип - Радовиш не сум слушнал.Инаку и јас колку што знам планот за овој пат им е да биде експресен со можност за надоградба во иднина бидејќи нема економска оправданост за автопат засега.

http://www.sitel.com.mk/ekspresen-pat-shtip-radovish-kje-ja-povrze-istochna-so-juzhna-makedonija-1
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 07-Apr-2015 at 23:45
Добро се работи за осакатен експресен пат ,но сепак не кажуваат кога ќе се почне туку само дека се спрема проект...
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 08-Apr-2015 at 13:52
Најдов зашто е одбрано да се гради експресен наместо автопат. (по моја претпоставка)
Цената на чинење на автопатот се предвидува на 908 милиони евра со експропријацијата. Информацијата можете да ја најдете детално разгледана на 239 и 240 страница во пдф документот.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 08-Apr-2015 at 13:59
Makedonija osven tranzitnite avtopati realno nema potreba od avtopati. Mislam deka sosema e dovolno da ima vakvi ekspresni patista. Edinstveno sto mi preci sto tie ne se 2x2 tuku se 1x1 plus 1x1 mesto za zastanuvanje. Mislam deka toj eden metar od dvete strani koj e potreben za da se postigne sirinata za 2x2 ne bi trebalo da cini mnogu i treba seriozno da se razmisli za taa opcija.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 08-Apr-2015 at 15:44
Додека целосно не се завршат коридорите X и VIII не треба да се размислува за нови автопати, туку за експресни патишта но со профил на Тетово-Гостивар.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 08-Apr-2015 at 15:59
Коридорот 10 е готов ,коридорот 8 засега е непотребен , особено не во автопатска делница. 8 мицата веќе се гради од Кичево до Охрид/Струга, а планираат скоро отпочнување на најтешката делница од Куманово-Деве баир во профил на експресен пат,односно од пред Паланка до граница. За Македонија се битни Струмица и Битола така да мислам дека овие делници мора да се направат во експресни со можност за проширување во автопатски делници во иднина, но експресен пат 2х2 и места за застанување на 2-5 км, а не осакатен експресен пат 1+1х1+1
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 09-Apr-2015 at 22:02
Штета што таква е законската регулатива, инаку 2х2 е сигурно подобра опција. Според информациите што ги имам прочитано лентата за возење ќе биде 3.75 или 3.5 метри и 2 метри за застанување. Вкупно тоа се 11 (11.5) метри ширина на патот. Да беа 12 или ете 13 метри, ќе имаше подобри услови за возење во иднина кога нели се предвидува и повеќе возила да го користат патот. Како и да е и вака е одлично што се вложува во нов експресен пат каде без проблем ќе се вози 80-100 км/ч. Овие патишта сепак се проектирани според понови правила за градење патишта. Нема да поминуваат низ населено место, ќе има благи кривини и слично. Реалноста е таа дека дури и со зголемување на бројот на возила, експресниот пат пак нема да е целосно искористен. Едноставно мала држава сме со мали гратчиња со мал број на население. Имам постирано претходно едно видео со дискусија дали треба експресен пат или автопат Штип - Кочани. И двајцата говорници говорат како попотребно е автопат. Не е спорно дека има многу гратчиња во Источна Македонија и дека е потребно реновирање на инфраструктурата во овој дел за да заживее. Ама не може најдоброто да се направи сегде. Во државата има приорирети. Не само што патот нема доволно да се искористи, туку и ќе има поголеми трошоци на оддржување. Заклучок: на овие инвестирања треба да се гледа позитивно, бидејќи сигурно ќе ја унапредат инфраструктурата во државата, а најверојатно и економијата.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 10-Apr-2015 at 17:23
Лентата за застанување е речиси без никаква функција на пат со не преголем сообраќај. Поарно пат со ~11 метри ширина да има 3 ленти со по 3.5 (3.75) метри ширина, по една а двата правци и една повремено заедничка.
Вака повторно добиваме пат со две ленти.
Ако некој знае,
Дали воопшто некаде има пат со една лента за возење и една за застанување и ако има како се вика ваквиот пат бидејќи тој дефинитивно не е експресен? Исто така, ме интересира и во која категорија спаѓа пат со три ленти и дали вакви патишта се градат денес низ европа?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.269 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.