build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопати и експресни патишта (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 52>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 10-Apr-2015 at 18:22
Во Албанија се градат вакви патишта-две ленти за возење и уште две за застанување.најнов ваков пат е Фиер-Ѓирокастро на југот на земјата

Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 10-Apr-2015 at 18:26
Toa e vistinskiot profil- za daden intenzitet na soobrakaj najoptimalno i najefisksno resenie. I vo Grcija ima dosta vakvi patista. Odnos
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 10-Apr-2015 at 19:46
Имам прочитано во македонската законска регулатива дека експресен пат е со една лента за возење и една за застанување во една насока. Нашите политичари неколку пати ги имам слушнато дека викаат дека ова е според европската регулатива. Не сум многу запознаен каде се има вакви патишта низ Европа, така да не можам да кажам. Според мене ова е подобра опција, отколку три широки ленти. Такви патишта се далеку од безбедни за македонската возна култура. Само погледнете колку сообраќајки се случуваат од Гостивар до Кичево. Лично сум видел многу потенцијални несреќи, поради тоа што средната лента некогаш ги збунува возачите и им дава сигурност да претркнат, кога не треба.

Од сликава колку што гледам лентата за застанување нема ни 2 метри, така што нашите експресни патишта нема да наликуваат на овој од Албанија. Повеќе ќе биде како делот од Евзони до Солун. Кај нас лентата е проектирана на 2 метри, што овозможува на бавните возила да се повлечат малку десно и да бидат поминати од побрзите возила.
Back to Top
goranmitev View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote goranmitev Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 11-Apr-2015 at 09:20
Вакви патишта како новиот пат Велес-Штип има во Шпанија. Две широки ленти и по околу метар и пол од страната. Тие метар ипол од страната се користат за мотори, трактори и други бавни возила, и не се користат за застанување.

Веројатно тоа е логиката по која се одело во изградбата на патот Велес-Штип. Побавните возила: трактори, мотори и слично, да возат по крајната лента.

По вакви патишта се вози максимално до 100км/ч, и претекнување е дозволено на многу малку места, таму каде што има право за возење во доволна должина, инаку секаде е полна линија на средина.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 11-Apr-2015 at 10:44
Goran dali taa sporedna lenta e obelezena so polna ili so isprekinata linija? Jas isto taka mislev deka e ok ako po ovaa lenta se dvizat bavni vozila no nekako me buni zatoa sto lentata e odvoena so pola lenta.
Back to Top
goranmitev View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Jan-2015
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote goranmitev Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 11-Apr-2015 at 13:39
Да, оддвоена е со полна линија. И заборавив, и за велосипеди се користи, бидејќи по автопатите не е дозволено велосипеди.
Back to Top
WhyNot View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 114
  Quote WhyNot Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 11-Apr-2015 at 20:31
денеска по тие 5 км експресен пат Велес Штип... пред мене една астра си вози, успорува и оп си врти културно лево кон еден локален пат... не ми е јасно како би биле регулирани ваквите ситуации?!? земјоделците во најмала мера ќе имаат таква потреба.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 11-Apr-2015 at 21:01
Затоа овие патишта воопшто не ги сакам! Од една страна ти даваат илузија дека можеш да возиш брзо, а од друга страна кога најмалку очекуваш ќе се случи нешто вакво кое на најлош начин ќе те потсети дека всупност се работи за обичен пат, склопка.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 11-Apr-2015 at 21:13
Велес - Штип не го сметајте за експресен пат, бидејќи тој е проширен на сметка на постоечкиот. Патот поминува во неколку населени места со што не се смета за експресен пат. Идните експресни патишта ќе бидат по нова траса, каде што ќе си има нивелирани раскрсници, со што ќе бидат избегнати таквите ситуации.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 27-Apr-2015 at 21:04
Нов режим на клучките „Петровец“ и „Катланово“

Од 12 часот денеска, ЈП за државни патишта воведе нов режим на сообраќај на клучките Петровец и Катланово.

Како што извести АМСМ, режимот е следниов:

1. Клучка Петровец:
- Исклучувањето и приклучување на автопатот А4 кон и од Петровец, на патниот правец Скопје – Велес, ќе се врши пред наплатна станица Петровец.
- Исклучувањето и приклучувањето на автопатот А4 кон и од Петровец, на патниот правец Велес – Скопје, ќе се врши после наплатна станица Петровец.

2. Клучка Катланово:
- Исклучувањето од автопатот А1 кон Катланово, на патниот правец Скопје – Велес, ќе се врши по постоечкиот крак за исклучување.

- Приклучувањето на автопатот А1 од Катланово кон Велес се забранува, односно се затвара кракот за приклучување на автопатот А1, во правец кон Велес.
- Исклучувањето од автопатот А1, од Велес кон Катланово, на патниот правец Велес – Скопје, се забранува, односно се затвара кракот за Катланово. Приклучувањето кон автопатот А1, од Катланово кон Скопје, ќе се врши по постоечкиот крак за приклучување.

http://plusinfo.mk/vest/23739/nov-rezim-na-kluckite-petrovec-i-katlanovo
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 04-May-2015 at 09:38
Не знам колку се реални ваквите ветувања, но сепак нека се најдат тука:

Ќе се гради експресен пат од Градско до Прилеп

Покрај повикот за концесионер за патот Кичево-Гостивар, обезбедивме финасиска конструкција за оваа година да почне изградбата на експресниот пат со четири ленти Градско-Прилеп, истакна премиерот Никола Груевски на 15. Конгрес на ВМРО-ДПМНЕ во Куманово.

Тој посочи дека ист таков пат ќе се гради од Штип-Кочани, Охрид-Пештани, а следната година и Ранковце-граница со Бугарија и Штип-Радовиш.

-Ова и уште поголем број градби и реконструкции на помали патишта кои се во план, ќе даде дополнителна енергија на градежниот сектор, кој сигурно ќе ја зголеми вработеноста, а долгорочно овие патишта ќе влијаат на развој на економијата, истакна премиерот.

Груевски посочи дека во енегетиката ќе продолжи развојниот циклус на повеќе проекти, кои исто така ќе продуцираат развој и вработувања.

http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/198915-Ke-se-gradi-ekspresen-pat-od-Gradsko-do-Prilep
За сè има вторпат
Back to Top
Petar Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Sep-2014
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Petar Skopje Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 04-May-2015 at 11:47
Ова што го направиле кај Катланово е невидена глупост што ретко каде може да се види.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 04-May-2015 at 15:11
Бидејќи сум од кавадарци ,можам да потврдам од прва рака дека експропријацијата е започната во делот на мотел дреново ,другар има лозје и му зедоа дел и му платија околу 16 илијади евра, патот треба да почне некаде кај бензинската пред наплатната рампа во градско кај мотел дреново ке биде 50тина метри над постоечкиот пат и мислам треба да ја одмине дреновска клисура, фактички да се возе над неа во ридот од десна страна на кај Прилеп
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 10-Jun-2015 at 08:31
Кумановски „Простор“ ќе го докомплетира проектот за автопатот Гостивар – Кичево



Најдоцна за 10 месеци треба да се докомплетира проектната документација за изградба на најавениот автопат од Гостивар до Кичево. Друштвото за планирање, проектирање и инженеринг „Простор“ од Куманово треба да ја изработи документацијата на ниво на инфраструктурен проект за идниот државен пат што треба да се гради од приватен инвеститор по пат на концесија. За изготвување на неопходната проектна документација од државниот буџет се издвоија финансиски средства од 11.785.840 денари. Додека трае изработката на проектот, македонската влада треба да избере концесионер што ќе ја реализира оваа автопатска делница од паневропскиот Коридор 8.

Од она што досега е познато во јавноста, идниот приватен партнер на државата ќе ги добие на управување патарините на потегот од Скопје до Охрид, а за возврат ќе треба да инвестира во изградба на автопатот Гостивар – Кичево. Извршната власт веќе три години ги користи советодавните услуги на меѓународната консултантска куќа International Finance Corporation за обезбедување на совети и за изработка на студии за проектот за изградба, одржување и наплата на патарини на Коридорот 8.

http://www.build.mk/?p=44788
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 13-Jun-2015 at 10:20
НЕ - ЗА ЕКСПРЕСЕН ПАТ ПОД ГАЛИЧИЦА

Охриѓани не сакаат сообраќајница што ќе минува низ националниот парк „Галичица“. За нив е неоправдано поврзувањето на Охрид со Пештани и граничниот премин кој Албанија со експресен пат, кој треба да уништи дел од заштитеното подрачје на паркот. Се работи за сообраќајница со ширина од 14 метри, еднаква на автопат, која според граѓаните и невладините организации е непотребна, бидејќи на таа делница сообраќаен метеж има еден или два месеца во годината.

Невладините организации на консултативниот состанок организиран од Европската банка за обнова и развој, како финансиер на проектот кој чини 50 милиони евра, посочиле дека за патот се потребни 324 хектари, а од нив дури 310 се заштитена површина на Националниот парк. Изградбата на патот ќе уништи 77 хектари во зоната на активно управување со паркот, во која е забрането да се гради.

Како што информира Граѓанската иницијатива „Охрид СОС“, зафатот се заканува да ја уништи и заедницата на македонскиот даб, дефинирана во Директивата за хабитати како приоритетно живеалиште, која според предлог-проектот се наоѓа кај јазолот Трпејца.

„Постои огромен ризик изградбата на патот да ги наруши подземните водени текови кои го напојуваат Студенчишкото блато, а ако се уништи блатото, ќе се уништи и езерото“, посочуваат од „Охрид СОС“.

Според нив, експресниот пат не е економски одржливо решение, бидејќи по него не смее да се движат пешаци и велосипедисти. Ова ќе го наруши природното движење на луѓето кои сега може да стигнат до планината директно од сместувачките капацитети. Патот ќе создаде вештачка бариера и ќе ги одврати ваквите туристи да го посетуваат Охрид за да практикуваат ваков тип туризам, кој е најисплатливата туристичка алтернатива бидејќи трае во текот на целата година и не е ограничена на одредено годишно време.

„Зачудувачки е фактот што ЕБОР воопшто зел предвид ваков контроверзен проект што подразбира менување на зони со намалување на заштитата и уништување на светско наследство под заштита на УНЕСКО. Искрено се надеваме дека ЕБОР ќе си остане доследна на вредностите и принципите и дека ќе се повлече од овој проект што фрла темен плашт врз иднината на Охрид“, коментираат граѓанските организации.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=14111259C8E5AC4DAB4D81F34D7C6692
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 13-Jun-2015 at 12:13
I jas sum protiv ovoj pat. Treba da se restavrira postoeckiot pat i eventualno da se prosiri na kriticnite tocki. No pred se i NAD se treba da se napravi doplnitelna pateka za velosipedi i eventualno za motorcinja do 45 km/h.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 12-Jul-2015 at 10:48
Мапа од ССЦ за состојбата на автопатите од бивша Југославија.
Црна Гора 6 тунели на новиот автопат, 1/3 од патувањето ти поминува во тунели

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 28-Jul-2015 at 19:39
ЗАЕМ ОД 83 МИЛИОНИ ЕВРА ЗА ПАТ МЕЃУ РАНКОВЦЕ И КРИВА ПАЛАНКА

Со 78 милиони евра ќе се гради експресен пат меѓу Ранковце и Крива Паланка, а 5 милиони евра ќе одат за систем за управување

Земјава влегува во ново задолжување кај Светска банка, кое ќе биде наменето за патишта и ќе тежи 83 милиони евра. Заемот ќе го земе Јавното претпријатие за државни патишта, а ќе го гарантира државата. Веќе за утре на дневен ред на собраниска седница е ставен на гласање Законот за Гаранција на Македонија на обврските по Договорот за заем за финансирање на Проектот за надградба и развој на патишта, кој ќе се склучи меѓу Меѓународната банка за обнова и развој (ИБРД) - Светска банка и јавното претпријатие за патишта. Владата предлага овој закон да се носи по скратена постапка, откако таа го усвоила на седница на почетокот на јули.

Владата наведува дека реализацијата на Проектот за патишта во износ од 83 милиони евра, го сочинуваат два дела. Првиот е изградба на Коридор 8, кој тежи 78 милиони евра, и со него треба да се изгради експресен пат по должината на источниот дел на Коридорот 8, меѓу Ранковце и Крива Паланка. Вториот дел од 5 милиони евра е за систем за управување, како и план за одржување и инвестиции на мостовите.

Од Владата информираат дека преговорите со претставниците на Светска банка за склучување на договорите за заем и за гаранција успешно завршиле кон крајот на јуни годинава. Законот за гаранција прво треба да се изгласа од Собранието и да се објави во Службен весник, по што Проектот треба да биде одобрен од Бордот на извршни директори на банката, на 29 септември.

Од Владата велат дека клучна цел зошто се оди на ова задолжување е што „со реализацијата на овој проект ќе се овозможи подобрување на транспортната поврзаност за корисниците на патиштата по Коридорот 8 помеѓу Скопје и Деве Баир, како и подобрување на функциите на ЈП за државни патишта за управување и планирање на средства“.

Во законот е наведено дека рокот за отплата на овој заем е 28 години, со вклучен грејс период од 8 години. Каматната стапка е шестмесечен ЕУРИБОР, плус варијабилен распон.

СБ е еден од позначајните финансиски ментори на земјава и главно одобрува кредити за конкретни развојни проекти, но досега во два наврати за земјава има одобрено и гаранции, врз основа на кои таа потоа зеде комерцијални кредити кај странски банки, под поповолни услови.

Во октомври минатата година, вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески, по средбите во Вашингтон со раководствата на Светска банка, соопшти дека Македонија од Светска банка ќе добие вкупно 157 милиони евра за финансирање на патната инфраструктура на земјава. Тој тогаш нагласи дека станува збор за два заеми, од кои првиот од 52 милиони евра веќе е поминат на Бордот на директори, додека вториот од околу 105 милиони евра се очекува да помине во почетокот на оваа година.

Во март лани, пак, Одборот на извршни директори Светска банка го одобри заемот за Македонија за зајакнување на конкурентноста, од 36,4 милиони евра. Во 2013 година банката одобри гаранција за комерцијален заем за земјава од Дојче банк, слично како и во 2011, исто за заем од комерцијална странска банка, на износ од 130 милиони евра.

Светска банка финансира и повеќе локални проекти во земјава, како што беше неодамна водоводот во Шуто Оризари.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=345328FBAB1FFB48A41216A3C1F08698
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 28-Jul-2015 at 20:46
Што профил ќе добиеме?Ако е како Велес-Кадрифаково не фала..
Back to Top
Spiridon View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 03-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 70
  Quote Spiridon Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 27-Aug-2015 at 23:42
Vcera se vrakjav od Kumanovo nakaj Skopje.Si gi iskrsivme glavite pozadi udirajki se eden od drug po ona dupkine.Zimoska ja iskrsiv kolata vozejki po "avtopatot Skopje-Gostivar".Mesto da se falaat ovie retardirani ministri deka ke "pravele nov avtopat do Ohrid",neka svratat barem do Hrvatska ili Bugarija da vidat sto e avtopat.Za onie krpeni-krpeni patista samo IDIOTI mozat da naplatat patarina.
Srekja nivna sto ovde 65 % narodov e retardiran i mozat da go kupat so sokce,pa ne znaat ni sto e avtopat.Ova lici na Albanija do 1990 god.
Ama koga ke dojdes vo Skopje imas imbecilni spomenici na sekoj mozen covek vo Makedonija.Srekja nasa pa ke letaat kako partali za nekoj mesec....
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 52>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.367 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.