Автопати и експресни патишта (општо) |
Post Reply | Page <1 1819202122 52> |
Author | |||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #381 Posted: 06-Oct-2015 at 16:21 | ||
Чекајте малку, не се ли премногу 78 милиони евра за ваков тип на пат со должина од 26,5 км?
|
|||
За сè има вторпат
|
|||
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #382 Posted: 06-Oct-2015 at 17:28 | ||
До 3 милиони по км сигурно може да се изгради 2+2
|
|||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #383 Posted: 06-Oct-2015 at 18:43 | ||
22 моста ќе имал овој експресен пат
|
|||
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #384 Posted: 06-Oct-2015 at 19:02 | ||
Не се разбирам многу колку вистински треба да чини еден експресен или автопат,ама дел од патов поминува низ нерамен дел, а и може да има и експропријација на приватен имот. Можеби тоа ја зголемува цената на патот. Проблемот со експропријација на приватен имот, се појавува многу често во големи проекти во нашата држава. Според мене со навремено планирање и недозволување на граѓаните да градат на места каде што е испланиран државен проект, ќе се надминат овие кочници кои се провлекуваат секогаш. Легализацијата на дивоградбите, уште повеќе го зголеми овој проблем, па така очекувано е дека секој капитален проект ќе чини повеќе во време и пари.
|
|||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15038 |
Quote Reply #385 Posted: 06-Oct-2015 at 19:29 | ||
Пак ќе си прашам - ќе се проширува постојниот пат или ќе се гради сосем нова траса? Зашто некако многу пари ми се чинат, дури и со 22 моста, за 26,5 км пат што не е ни автопат.
|
|||
За сè има вторпат
|
|||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #386 Posted: 06-Oct-2015 at 19:58 | ||
Ај добри се овие на овој типов со сликиве (дали е за транспорт и врски или за што е незнам) ама му оставив коментар на фејсбук и одма го избришале и ме блокирале за коментирање или пак блокирале да неможат да коментираат тие што не му се пријатели... Алоо која слобода на говор ја имаме и достап до информации..
|
|||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #387 Posted: 06-Oct-2015 at 22:48 | ||
На делови ќе се проширува постојниот пат , а на делови ќе има нова траса ,патот ќе биде со променлива ширина од 11,4 до 12,5 метри,делницата, е поделена на два дела од Крива Паланака-Глобочица и Глобочица – Страцин. Од вкупниот износ 78 милиони евра се за изградба на патниот павец, а 5 милиони за воспоставување систем за управување на мостови и институционална поддршка на ЈП.н. Ќе содржи и 22 моста, 9 натпатници и 13 пропусти и 2 клучки , а исто така и експропријација на приватен имот е ставен во цената а тоа е и не е баш мала работа и не така евтино , така да многу фактори се ставени во оваа цена ... Edited by WolfLeader - 06-Oct-2015 at 22:56 |
|||
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #388 Posted: 06-Oct-2015 at 23:46 | ||
Не мислам дека е крај на светот, доколку патот се направи со разумни радиуси на кривини за движење со поголеми брзини (100+км/ч). Во иднина со поголем сообраќај кон Бугарија, уште еден ваков до него и ете ти автопат.
|
|||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #389 Posted: 07-Oct-2015 at 00:15 | ||
Тоа да, во поглед на радиуси и висини, ама реално 100+км/ч две ленти во различни правци на еден коловоз е прилично опасна работа. Некој идиот да се појави од некаде и ете ти беља.
Тука максимум 80км/ч. |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #390 Posted: 07-Oct-2015 at 09:35 | ||
Глобочица? Каде е местово? |
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #391 Posted: 07-Oct-2015 at 10:52 | ||
Ќе се гради сосем нова траса како што може да се види на последниве страници од линков: http://rankovce.gov.mk/wp-content/uploads/2015/09/OVZS.pdf Edited by phenomenon - 07-Oct-2015 at 10:52 |
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #392 Posted: 07-Oct-2015 at 11:09 | ||
Длабочица е помеѓу крива паланка и ранковце Edited by WolfLeader - 09-Oct-2015 at 08:38 |
|||
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #393 Posted: 07-Oct-2015 at 13:15 | ||
Зборот ми беше, доколку овој пат некогаш би се користел како правец во една насока, а друг ист таков би се изградил до него, за таков случај патот да биде проектиран за брзини поголеми од 100км/ч (~120). А за двосмерно возење (во прв случај) со ваков тип на „експресен“ пат околу 80км/ч се доволни. Сепак ќе е напредок од тоа што денес таму го имаме. Мислам дека непотребно е да се фрлаат пари на делници каде што уште нема доволно сообраќај за автопат (истото го мислам и за автопатот до Штип). Со оглед на колку други приоритети во железница и енергтика има. Задоволен би бил патот да се проектира така(соодветни радиуси на кривини) за во подобро време со негова доизградба да премине во пристоен автопат, а не како делницата Скпје-Велес. |
|||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #394 Posted: 07-Oct-2015 at 15:10 | ||
Се согласувам дека многу повеќе треба да се инвестира во железницата наместо во патната мрежа.
Но земајќи ги двата правци Скопје - Штип и Скопје - Деве Баир, вториот е поголем приоритет. Врските со Бугарија и Софија ни се очајни. И секако ја попрво железницата до Бугарија отколку патот, ама без разлика и едната и другата ќе придонесат до развој на поголема трговија, туризам и општо врски помеѓу државите. Штип според мене иако добива добра и брза врска со Скопје, јас сепак тие пари би ги искористил на поврзување со автопат на Штип со А1 кај Велес и проширување на Велес - Скопје со Скопје - Велес. Но добро, тоа е што е, веќе полека почнуваме да добиваме автопат Скопје - Штип, и како таков е добра основа за понатамошно поврзување на Радовиш и Струмица.ѓ Само сепак не ми се допаѓа што го форсираат Штип, а притоа занемерувајќи што е попрактично, например кога станува за карго аеродромот, наместо во Струмица го префрлија за во Штип. |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #395 Posted: 07-Oct-2015 at 16:06 | ||
|
|||
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #396 Posted: 07-Oct-2015 at 18:15 | ||
i jas komentirav kaj Misjalovski, ama me sjebaa, prostai se, ne znaat da se odgovorat.....toa e nekultura
|
|||
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #397 Posted: 07-Oct-2015 at 21:49 | ||
Досега нигде не прочитав, но можеби некој знае па да си прашам. Дали е предвидено да се направи обиколница кај Крива Паланка? Не мора да споменувам, колку побрзо би се поминал градот со обиколница, макар и да е една по правец?
|
|||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #398 Posted: 07-Oct-2015 at 22:08 | ||
Ај види ја логикава... Нов автопат Скопје - Штип Аеродром Скопје - Штип = 55 км или околу 35 до 40 минути за камиони и шлепери. Карго аеродром во Штип? Многу им се непромислени политикиве... ама ај... Од друга страна пак во Струмица ако се иградеше аеродром, би служел и како за карго извоз на земјоделски производи од тој регион, но и за превоз на патници имајќи во предвид дека околу се наоѓаат Струмица, Радовиш, Берово, Дојран, Гевгелија, но и Петрич и Сандански во Бугарија. Исто така, недалеку е и Банско во Бугарија како особена зимска дестинација. Да не заборавиме дека ќе се зголеми потенцијалот за туризам и на Дојран, но и рурален и алтернативен туризам во струмичкиот и беровскиот крај. Во краен случај со конкурентни летови може да се привлечат патници од Благоевград и евентуално Сер и Кукуш. |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #399 Posted: 07-Oct-2015 at 23:06 | ||
|
|||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #400 Posted: 07-Oct-2015 at 23:12 | ||
да, во право си
|
|||
Post Reply | Page <1 1819202122 52> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |