Автопати и експресни патишта (општо) |
Post Reply | Page <1 1920212223 52> |
Author | |||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #401 Posted: 07-Oct-2015 at 23:22 | ||
Во тој случај доколку економската исплатливост за аеродром во Струмица не е поголема од онаа на струмичко поле и заштитата на животната средина, тогаш нема зошто да се гради, но затоа постојат студии кои би посочиле на тоа.
Но тоа не ја оправдува идејата за градење на аеродром во Штип. За таму не е потребно студија за да ни биде јасно дека аеродром на 30 минути оддалечесност од скопскиот едноставно не е потребен, особено кога капацитетите/потенцијалите на скопскиот особено за карго превоз не се во потполност искористени. |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #402 Posted: 08-Oct-2015 at 01:18 | ||
Најголем безбедносен ризик според мене се лентите за застанување, кои ќе бидат се, само не тоа. Од една страна, ширината на патот ќе ги стимулира повеќето возачи на побрзо возење отколку што би возеле на класичен двосмерен магистрален пат. Од друга страна, разноразни идиоти ќе се впуштаат во секакви камикази-варијанти на претекнување, рачунајќи повторно на вкупната ширина на патот и очекувајќи дека тој од спротивниот правец ќе се тргне на лентата за застанување. Или ќе претекнуваат од десна страна. Или идиоти што ќе возат 50 или 80 km/h над дозволеното ќе очекуваат оние кои возат според пропишаната брзина да им се тргаат од патот и да си се држат до десната страна на коловозот. Едно нешто е сигурно - полната линија помеѓу лентите за возење и просторот за застанување ќе биде тотално релативизирана. Се прашувам кој ли идиот го измисли овој уникатен македонски формат на „експресен пат“. Ваков профил нема врска со тоа што се класифицира како експресен пат во најголем дел од светот, барем оној нормалниот свет. За жал веќе ни станува навика изградба на точно ваков формат... и сето тоа со кредити се разбира.
Да не е всушност Длабочица, а неписмените од министерството погрешно да пренеле? Edited by Cloverstack - 08-Oct-2015 at 01:21 |
|||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #403 Posted: 08-Oct-2015 at 09:55 | ||
Нема некој паметен и писмен, идиоти има колку сакаш. Инаку, за оваа делница мислам дека најсоодветен би бил ваков тип на експресен пат:
Токму така. |
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2648 |
Quote Reply #404 Posted: 08-Oct-2015 at 10:05 | ||
Не видов на форумов дека се дебатира за изградба на екпресен пат помеѓу Штип и Кочани. Знае ли некој дали ќе се гради или се попишманија?
http://inbox7.mk/archives/3339 |
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #405 Posted: 09-Oct-2015 at 08:55 | ||
Не се попишманија туку постоечкиот пат треба да се прошири и да стане на ниво експресен , а почеток на изградбата се очекува да започне 2016 година а со тој ќе започнат и неколку други ,а треба да заврши некаде до 2017 , а и според најавите следната година се очекува отпочнување на градба на доста нови и реконструкција на патишта , да се надеваме дека се ќе биде по планираното ... )) |
|||
Bojan10
Senior Member Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
Quote Reply #406 Posted: 12-Oct-2015 at 17:17 | ||
За разумен народ, ваков формат е доволен. Ама за некој што има пасат со најфул опрема, уникат, не е доволен.
Претпоставувам дека нема да има кривини како на постјнава траса, и ќе биде добар и за возење и за дивеење. Сепак, мислам дека Скопје-Софија мора да има автопат. Бугарите нон стоп трубат дека сме еден народ, а за да стигнеш до Софија возиш по козји патеки. |
|||
Од чаламот си патиме!
|
|||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #407 Posted: 13-Oct-2015 at 00:23 | ||
Една убава информација стигнува од патот велес - кадрифаково,веќе неколку дена целата механизација и луѓе се префрли на третата и последна фаза , и работат турбо , само уште многу ситни делови останаа од 1 и 2 фаза , вака како што се тргнати по се изгледа ќе се заврши до предвидениот рок (мај 2016) , само во зависност е тоа како ќе ги послуже времево , дождовите што паднаа овие денови а и во наредниот период според најавите ќе има доста нестабилно време би требало да не направат некои посериозни проблеми, така што само временсите услови може да ја забават работата но се надеваме само на минимални проблеми а дај боже да не се појават никакви несакани работи, другото се оди според планираното ....
|
|||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #408 Posted: 13-Oct-2015 at 10:09 | ||
Па редно време е да забрзаат, две години ја прават делницава.
|
|||
WolfLeader
Senior Member Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
Quote Reply #409 Posted: 16-Oct-2015 at 12:21 | ||
Нека биде се сработено како што треба , тоа е нај битно , а иначе за чекањето е мање битно навикнати сме на тоа во сите полиња е така не само во ова инфраструктурно, добро е и што се прави нешто ново и на некој што му текна за инфрастукрура ,а сите знаеме зошто сега сме вака касно и да не речем по назад во ова поле за разлика од другите држави ,да не почнувам со политиката не е ни време ни место ама мислам ме разбираш што сакам да кажам , така да ако барем ништо друго сега се прави нешто што ќе биде еден вид иднината на нашата држава , бидејќи ова ќе служи за сите генерации што следат ....
Edited by WolfLeader - 16-Oct-2015 at 12:22 |
|||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #410 Posted: 20-Oct-2015 at 09:26 | ||
Велес - Кадрифаково
|
|||
WhyNot
Senior Member Joined: 14-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 114 |
Quote Reply #411 Posted: 20-Oct-2015 at 10:02 | ||
Знае некој дали е дозволено да се вози велосипед на десната лента?
|
|||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #412 Posted: 20-Oct-2015 at 10:25 | ||
Фино изгледа. Колку километри од патот се асфалтирани? Може груба проценка, секако, не мора точно да ни кажеш. Ако знаеш или имаш некаква информација. Edited by Џоле - 20-Oct-2015 at 10:29 |
|||
За сè има вторпат
|
|||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #413 Posted: 20-Oct-2015 at 10:26 | ||
Dobro prasanje. Mislam deka vo Francija Imam videno vakvi patista kade sto e dozvoleno velosipedi, skuteri i slicno da se dvizat po ovie lenti. Neznam kolku vo toj del ima traktori i zaprezni koli i dali istite imat alternativni patista no ete i za niv bi bila edna od sloluciite. Od druga strana zagrizuva faktot sto kaj nas ne se pocituva i polna linija ni dve polni linii NISTO osven fizicka bariera taka da veruvam deka bi bilo mnogu opasno za velosipedi zatoa sto moja pretpostavka e deka na ovie patista ke bide HAOS so preteknuvanja, beganje na levo, na desno.
|
|||
buco55
Newbiе Joined: 20-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 12 |
Quote Reply #414 Posted: 20-Oct-2015 at 11:04 | ||
Убаво изгледа, модерно и современо.
Само некое "техничко" прашање за тие што повеќе знаат - колку е стандардната ширина на лентата за застанување (вака од сликата не ми изгледа дека автомобил може да застане) и зошто левата лента не е до рабникот а за сметка на тоа не е проширена лентата за застанување? |
|||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #415 Posted: 20-Oct-2015 at 11:04 | ||
|
|||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #416 Posted: 20-Oct-2015 at 11:39 | ||
Ако се веќе во 3-та фаза тогаш сигурно отприлика толку е асфалтирано.
Според мене погрешна политика околу изградбата на ваков формат на експресни патишта.Можеби сите црни точки се санирани, но сепак останувам на ставот дека требаше да добиеме современ ексресен пат а не некаква импровизација. |
|||
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #417 Posted: 20-Oct-2015 at 14:32 | ||
Вакви патишта има многу низ Грција (а и на секаде низ Европа, во последно доста и низ Албанија), каде лентата за застанување, покрај застанување се користи за движење на велосипеди, моторцикли, трактори, а дури и пешаци. Во некои моменти со цел разминување на три возила, возачите се навикнати и при возењето навлегуваат во оваа лента. Самата поголема широчина на патот овозможува посигурно возење, пред се од психичка страна на возачот.
Инаку, вака на сликите изгледа дека е пристојно направено и одбележано, единствено ме нервира што овој пат се претставува како експресен. По неговата широчина (~11м) е како пат со 3 ленти, а за екпресен треба полни 4 ленти (~14м). Во Македонија, засега, единствено патот Гостивар-Тетово задоволува стандарди на експресен пат. Edited by stratus - 20-Oct-2015 at 14:32 |
|||
Vasilij
Senior Member Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 325 |
Quote Reply #418 Posted: 20-Oct-2015 at 14:42 | ||
Асфалтиран е делот од велешката депонија ( крај на велешко брдо) до Лозово или одприлика некои 45% од делницата Велес - Кадрифаково.Сега се работи на третата фаза ондносно делот од Лозово до Кадрифаково(клучка со автопатот Свети Николе - Штип кој се гради во моментот.Околу форматот на патот мислам дека и сами гледате дека не е избрано најдоброто решение, бидејќи кога веќе се реконструира можело наместо 11 да бидат 12 метри широчина па фино да си има двојна неиспрекината линија на средина и две ВИСТИНСКИ ленти за возење во еден правец, но тоа е друга приказна.Сепак подобро е одколку што беше предходно, ќе остане запамтен како една од најлошите магистрали до пред реконструкцијата...
|
|||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #419 Posted: 20-Oct-2015 at 14:53 | ||
Mislam deka site sme soglasni deka profilot na patot e nesrekno izbran duri i tie leniti od stranata da se koristat za zemjodelska mehanizacija, velosipedi , skuteri i slicno. Od druga strana patot e dovolno sirok za da se izbegnat nesreki. NO poznavajki go nasiot mentalitet i soobrakjajna kultura SIGUREN sum deka mesto 100KM/h na ovaa delnica ke se LETA so poveke od 160 taka da nisto cudno mesto pobezbedna da se pretvori vo uste poopasna.
|
|||
Bojan10
Senior Member Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
Quote Reply #420 Posted: 20-Oct-2015 at 14:59 | ||
Треба да се провозите по патов да видите колку широко делува кога ќе дојдеш до него после мрцварењето по стариве регионални патишта.
|
|||
Од чаламот си патиме!
|
|||
Post Reply | Page <1 1920212223 52> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |